آشنایی با انواع لپ تاپ دل

آشنایی با انواع لپ تاپ دل

 

 

 

 

لپ تاپ های دل از جذاب ترین و متنوع ترین لپ تاپ های موجود در بازار می باشند. شرکت دل از بزرگترین تولید کنندگان  لپ تاپ موجود در دنیا می باشد. این شرکت لپ تاپ هایی با کیفیت و مقرون به صرفه تولید می کند. همچنین این لپ تاپ ها در زمینه های کاری و سرگرمی مناسب می باشند. امروزه لپ تاپ های دل نسبت به گذشته دارای تنوع بیشتری هستند. لپ تاپ های دل علاوه بر مدل های ارزان قیمت ، دارای لپ تاپ های مخصوص بازی ، سرگرمی و زمینه های کاری می باشند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت دل کلیک نمایید 

 

پیشینه لپ تاپ دل

فردی به نام مایکل دل در سن 19سالگی در دانشگاه بوسیله اسمبل کردن قطعات کامپیوتری و فروش آنها درآمد کسب می کرد. به این دلیل از خوابگاه اخراج شد. وی مدیر شرکت و موسس بزرگ شرکت دل می باشد که به عنوان بازاریاب  شروع به کار کرد و با سرمایه ای حدودا 1000 دلار، شرکت دل را تاسیس کرد.

 

جهت مشاهده تمامی لپ تاپ های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

کمپانی دل با توجه به اجتماع نیازهای کاربران و انتظارات مشتریان از یک لپ تاپ شخصی دل، شروع به تولید محصولاتی شگفت انگیز کرد. موسس شرکت دل ، در اواخر سال 1985 اولین کامپیوتر رسمی شرکت دل به نام Turbo pc را عرضه نمود. این شرکت در دهه 90 میلادی ، با خرید شرکت کامپک ، از بزرگترین تولیدکننده کامپیوتر در ایالات متحده شناخته شده است. سرانجام ، شرکت دل توانست با تلاشهای سالیانه خود ، به عنوان یکی از برترین شرکت های سازنده لپ تاپ در سراسر جهان مطرح شود.

دل یک شرکت آمریکایی است، و دفتر اصلی آن در تگزاس می باشد. این شرکت در سال 2009 ، با کسب رتبه سی و سوم در بین 500 شرکت بزرگ جهان ، افتخارات زیادی کسب کرد و در سال 2010 ، بعد از دو شرکت ایسر و اچ پی ، جزء سومین شرکت بزرگ فروش لپ تاپ در جهان مطرح شد.

کمپانی دل ، موفق شد در سال 2016 ، رتبه دوم را در بین برترین کمپانی های تولید کننده نوت بوک در جهان به خود اختصاص دهد. این شرکت در سال 2015 از بهترین و بزرگترین تولید کننده لپ تاپ های ویندوزی و با کیفیت ترین کمپانی عرضه کننده انواع لپ تاپ بعد از شرکت اپل معرفی شد.

 

جهت مشاهده تمامی محصولات شرکت دل کلیک نمایید 

 

 

لپ تاپ دل - خرید لپ تاپ

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

انواع مدل های لپ تاپ دل

لپ تاپ های مدل XPS

لپ تاپ های مدل Inspiron

لپ تاپ های مدل Vestro

لپ تاپ های مدل Latitude

لپ تاپ های مدل XPS :

این مدل ها به نوت بوک های گرافیکی معروف هستند. اصلی ترین ویژگی های این سری از لپ تاپ های دل می توان به گرافیک قدرتمند ، طراحی بی نظیر و جذاب  و قیمت بالا ، اشاره کرد. همچنین این سری از لپ تاپ ها کیفیت همه جانبه را شامل می باشند ، که دارای قدرت بالای اجزای داخلی ، صفحه نمایش عالی می باشند. از نظرسبک بودن باعث حمل راحت می شوند. و از مدلهای آن می توان Dell XPS 13  و Dell XPS 15   را نام برد.

لپ تاپ های مدل  Dell XPS 15دارای صفحه نمایش بزرگتری می باشد ، قیمت بیشتری دارد،  و همچنین قدرت بالا و عملکرد بالایی دارند.

تفاوت لپ تاپ های مدل Dell XPS 13  و Dell XPS 15  :

این دو مدل لپ تاپ از بهترین لپ تاپ های دل می باشد. هر دو لپ تاپ تقریبا شبیه به هم هستند ، ولی به این معنی نیست  که آنها یکسان می باشند. از نظر صفحه نمایش XPS 13 دارای صفحه نمایش 13.4 اینچی می باشد ولیXPS 15  دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی می باشد. بنابراین XPS 15  از نظر اندازه صفحه نمایش بزرگتر می باشد و XPS 13 سبکتر و دارای وزن پایین تری می باشد ، بنابراین از بهترین لپ تاپ های سبک وزن می باشد.

هر دو مدل لپ تاپ دارای نمایشگری با حاشیه های کوچک می باشد تا میزان صفحه نمایش بزرگتری را در بدنه کوچکتر بگنجاند. XPS 13 دارای صفحه نمایش 16:9  می باشد ولی XPS 15  دارای صفحه نمایش 16:10 می باشد. هر دو مدل لپ تاپ دارای نمایشگر با وضوح Full HD یا 4K می باشند.

XPS 13  از پردازنده های نسل دهم اینتل  به صورت زیر پشتیبانی می کند :

i3-1005G1  (2 هسته ای ، 1.2 گیگاهرتز)

i5-1035G1 ( 4 هسته ای ، 1.0 گیگاهرتز)

i7-1065G7 ( 4 هسته ای ، 1.3 گیگاهرتز)

این مدل لپ تاپ ها دارای رم 8 یا 16 گیگابایت می باشد و با توجه به پردازنده ای که دارند ، از گرافیک یکپارچه Intel UHD یا Iris Plus استفاده می کنند.

XPS 15  از پردازنده های نسل دهم اینتل  به صورت زیر پشتیبانی می کند :

i5-10300H ( 4 هسته ای ، 2.5 گیگاهرتز)

i7-10750H ( 6 هسته ای ، 2.6 گیگاهرتز)

این مدل لپ تاپ ها از رم 8 گیگابایت تا 64 گیگابایت استفاده می کنند و دارای گرافیک یکپارچه UHD  اینتل یا یک Nvidia 1650 Ti 4  می باشند.

لپ تاپ های مدل Inspiron :

این مدل لپ تاپ های دل برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده است که می خواهند هزینه کمتری بابت خرید لپ تاپ دهند و همچنین احتیاجی به پردازش های سنگین نداردند و فقط کارهای روزمره خود را می خواهند انجام دهند ، مناسب می باشد. از مدل های آن می توان Dell Inspiron 15 (3000)  را نام برد.

لپ تاپ های مدل Vestro :

این مدل لپ تاپ ها دارای قیمت مناسبی می باشد و مورد استفاده کاربرانی می باشد که هزینه برایشان اهمیت زیادی دارد و بیشتر برای انجام کارهای ساده و روزمره افراد مناسب می باشد.

لپ تاپ های مدلLatitude  :

این مدل لپ تاپ ها نسبت به مدل های دیگر حرفه ای می باشد و برای انجام کارهای صنعتی ، به دلیل داشتن استحکام بالای بدنه آن می باشد و همچنین این شرکت دارای  لپ تاپ های مدل Studio  و لپ تاپ های مدل Precision می باشدکه از تولیدات قدیمی تر این کمپانی به حساب می آید و دیگر جایی در بازار ندارند.

 

لپ تاپ دل - آرکا آنلاین

امکان تعمیر لپ تاپ های دل

کاربران می توانند با داشتن آگاهی از مرکز تعمیرات لپ تاپ دل با هزینه مناسب و در بازه زمانی کوتاهی ، لپ تاپ معیوب خود را تعمیر کنند.بدین منظور شما می توانید به واحدهای تعمیرات نمایندگی مراجعه کنید.این واحدها بوسیله مدیریت نمایندگی ایجاد شده اند. این واحدها برای انجام تخصصی تر  کارهای تعمیر، مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها و ابزارآلات می باشند.

نمایندگی های دل

محصولات دل دارای خدمات تعمیر ، فروش و خدمات پس از فروش می باشند که توسط نمایندگی دل پشتیبانی می شوند. مراکز نمایندگی دل با توجه به نیاز مشتری و بهره گیری از نیروهای متخصص ، تلاش دارد بهترین خدمات را به کاربران ارایه دهد. اگر قصد خرید هر یک از محصولات دل را دارید ، می توانید توسط نمایندگی رسمی دل اقدام کنید. با مراجعه به مراکز نمایندگی دل می توانید از اورجینال بودن محصولات مطلع شوید و از این بابت خیال آسوده ای داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی آرکا آنلاین یکی از بزرگترین و معتبرترین سامانه خرید آنلاین تجهیزات جانبی در کشور می باشد. این فروشگاه با دارا بودن نماد علمی اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت ، معدن ، تجارت و نماد سازماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بهترین فروشگاه برای خرید اینترنتی شما می باشد.

این فروشگاه یکی از برترین فروشگاههای می باشد که با ارایه با کیفیت ترین و به روزترین انواع لپ تاپ های دل در سراسر کشور ، مطرح می باشد و می تواند شما را در انتخاب و خرید لپ تاپ موردنظر با ارایه بهترین مشاوره توسط مشاورین متخصص به صورت شبانه روزی ،راهنمایی کند.

 

 

خدایا شکرت 
 

نظرات

حاصل جمع : Captcha