شناخت انواع مدلهای لپ تاپ ایسوس

شناخت انواع مدلهای لپ تاپ ایسوس

 

 

 

 

 

برند ایسوس از برندهای معروف و با کیفیت می باشد. ایسوس ساخت کشور تایوان می باشد و یکی از پرطرفدارترین برند می باشد.این برند در سال 1989 در تایپه ایجاد شد. از موسسان این برند تونگ و سه نفر دیگر از همکارانش می باشند. این بنیان گذاران قبل از تاسیس برند ایسوس، جزء مهندسین شرکت ایسر بودند. اکثر افراد تمایل بیشتری به خرید این برند دارند و آن را نسبت به برندهای دیگر در الویت قرار می دهند، این دیدگاه فعلا می تواند درست باشد زیرا کمپانی ایسوس خودش تولید کننده سخت افزار علی الخصوص مادربورد های حرفه ای و قابل اعتماد در جهان می باشد. لپ تاپ های ایسوس از جهت امکانات سخت افزاری، نسبت به برندهای هم قیمتش بالاتر می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت ایسوس کلیک نمایید 

 

نام ایسوس از اسم پگاسوس ( یعنی اسب بالدار در افسانه های یونان) منشا می گیرد، و نمادی از دانش و خرد می باشد. کمپانی ایسوس هم اکنون در تولید تلفن همراه ، لپ تاپ ، قطعات کامپیوتری فعالیت می کند.

مدل های مختلف لپتاپ ایسوس

 شرکت ایسوس لپ تاپ های ویندوز و غیر ویندوزی یا کرومبوک را توسط برندهای زیرعرضه کرده است:

  • ASUS ZenBook Series
  • ASUS StudioBook Series
  • ASUS VivoBook Series
  • ASUS Laptop Series
  • ASUS Gaming Series
  • ASUS Commercial Series
  • ASUS TUF Gaming And FX/ZX Series
  • ASUS Transformer

 

 

جهت مشاهده تمامی لپ تاپ های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

 

شما می توانید برای انتخاب لپ تاپ ایسوس مورد نظر خود ، از محصولات فروشگاه آرکا آنلاین  دیدن فرمایید.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

لپ تاپ های ایسوس زنبوک

این لپ تاپ ها دارای ظاهر باریک ، کم وزن و سبک می باشند .همچنین از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. این لپ تاپ ها از لپ تاپ های آلترابوک به حساب می آیند. در فرآیند نام گذاری این مدل ها ، از دو حرف در ابتدای آنها و یک عدد سه رقمی و دو حرف در انتهای آنها ایجاد شده است. تقریبا 90 درصد نامگذاری مدلهای زنبوک ، دو حرف اول از UX  که نشان دهنده آلترابوک بودن آن هاست ، به کار رفته است. در دو حرف انتهای آنها از جمله : UX501VW حرف U نشان دهنده نسل CPU  و W نشان دهنده نسل گرافیک می باشد یا در UX301UA حرف U  نشان دهنده نسل CPU  و حرف A  نشان دهنده نسل گرافیک می باشد.

پردازنده های این مدل لپ تاپ ها شامل Corei5 ، Corei7 و یا Corei9  می باشد.RAM آنها بالای 8 گیگابایت می باشد. لپ تاپ های زنبوک دارای وزن تقریبا 1.5 کیلوگرم می باشند که باعث سبک بودن و حمل آسان می باشد. این لپ تاپ ها دارای صفحه نمایشی به اندازه 13 تا 15 اینچ می باشند. همچنین دارای حافظه SSD  می باشند که در اجرای سریع برنامه هاو درسرعت بالای ویندوز نقش مهمی دارند.

سیستم عامل مورد استفاده آنها ویندوز 8 و در مدلهای جدیدتر، ویندوز 10 می باشد.

انواع مدلهای لپتاپ های سری زنبوک

  • ASUS ZenBook S
  • ASUS ZenBook Pro
  • ASUS ZenBook DUO
  • ASUS ZenBook Edition
  • ASUS ZenBook Flip

لپ تاپ های زنبوک S  و Pro  از لپ تاپ های حرفه ای و لوکس می باشند.

لپ تاپ های سری StudioBook

این لپ تاپ ها از نظر داشتن حافظه گرافیکی بالا و کارت گرافیکی قوی ، مناسب کارهای گرافیکی طراحی شده اند که دارای صفحه نمایشی به اندازه 15 اینچ و 17 اینچ می باشند. همچنین شامل پردازنده های Corei7   و Corei9هستند. این لپ تاپ ها به عنوان لپ تاپ های ورک استیشن شناخته می شوند. کاربران حرفه ای برای برای انجام کارهای موشن گرافی ، تولید محتوای ویدیویی و رندرینگ از آنها استفاده می کنند. دارای انواع زیر می باشند:

  • ASUS ProArt StudioBook Pro
  • ASUS ProArt StudioBook

لپ تاپ های سری VivoBook

این سری از لپ تاپ ها دارای تنوع مدل و کارایی بالاتری نسبت به سایر سری ها می باشند. مطابق با کارایی کاربران یک مدل از این سری در نظر گرفته شده است از جمله : برای مهندسی که بخواهد کار حرفه ای انجام دهد یا برای یک دانش آموز که بخواهد مقاله ای بنویسد و .. .

این سری از لپ تاپ ها از خانواده آلترابوک می باشند. دارای صفحه نمایشی به اندازه، 11 اینچ تا 17 اینچ می باشند که مناسب انجام بازی های کامپیوتری و نمایش فیلم و یا ویرایش کارهای گرافیکی می باشد. این لپ تاپ ها دارای پردازنده های Corei7   و Corei9 می باشند. از انواع این سری از لپ تاپ ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ASUS VivoBook S Series
  • ASUS VivoBook Pro Series
  • ASUS VivoBook Max Series
  • ASUS VivoBook Flip Series

لپ تاپ های سری VivoBook Pro  از محصولات سری N  لپ تاپ های ایسوس قرار می گیرند. حرف اول این مدل ها با N شروع می شود و برای انجام بازیهای حرفه ای لپ تاپ های VivoBook Pro و VivoBook S ایجاد شده اند. کاربران می توانند برای انجام کارهایی مانند چند رسانه ای مثل ویرایش صدا و ویدیو ، ادیت فیلم ، اجرای بازی های کامپیوتری در سطح نیمه حرفه ای ، برنامه نویسی  ، ایجاد انیمیشن و تماشای فیلم سینمایی از این مدل لپ تاپ ها استفاده کنند.

لپ تاپ های سری  ASUS Laptop Series دارای اندازه صفحه نمایش 10 اینچ تا 15 اینچ می باشند. پردازنده های این سری از لپ تاپ ها ، از نوع AMD  و همچنین intel می باشند.

لپ تاپ های سری Gaming  و TUF Gaming And FX/ZX

این سری از لپ تاپ های ایسوس مناسب بازی های کامپیوتری هستند. سری TUF  برای اکثر بازی ها طراحی شده است . لپ تاپ های گیمینگ دارای سخت افزارهای قدرتمند می باشند و برای بازی های سنگین ساخته شده اند. یکی از مهم ترین سخت افزارهای این لپ تاپ ها ، پردازنده گرافیکی قوی می باشد. این سری از لپ تاپ ها دارای قیمت بالایی  نسبت به سایر مدلها می باشند ، بنابراین یک گیمر حرفه ای باید یک لپ تاپی مخصوص بازی انتخاب کند.

لپ تاپ ایسوس - آرکا آنلاین

 

لپ تاپ های سری Commercial

این لپ تاپ ها برای انجام کارهای شرکتی و سفرهای تجاری طراحی شده اند. در این لپ تاپ حافظه دوتایی برای بالا بردن سرعت تعبیه شده است و شامل مدلهای زیر می باشند:

  • ASUS ExpertBook
  • ASUSPro

لپ تاپ های سری Transformer

این سری از لپ تاپ ها از دو نسخه در یک نسخه ایجاد شده اند. همانند لپ تاپ های  VivoBook Flipو ZenBook Flip می باشند با این تفاوت که در این مدل می توانید صفحه نمایش را از بدنه جدا کنید و مثل تبلت ، یه صورت جداگانه کار کند. قسمت مهم سخت افزار Transformer در تبلت تعبیه شده است. در حالت تبلت سبکتر و جمع و جورتر می شود. از مدلهای این لپ تاپ می توان موارد زیر را نام برد:

  • ASUS Transformer Book
  • ASUS Tranformer Mini
  • ASUS Transformer Pro

خرید مطمئن از فروشگاه آرکا آنلاین

امروزه برندهای مختلفی از لپ تاپ ها در بازار موجود می باشد که کاربران با توجه به نوع کار و استفاده خود ، آن را انتخاب می کنند. شما می توانید قبل از خرید از ویژگی های هر برند مطلع شوید ، فروشگاه آرکا آنلاین می تواند شما را در امر خرید خود راهنمایی کند.

این فروشگاه یکی از معتبرترین سامانه خرید آنلاین در کشور است که دارای انواع تجهیزات الکترونیکی از جمله : لپ تاپ ، موبایل ، کارت گرافیکی ، حافظه SSD ، لوازم جانبی و.. می باشد و تمامی محصولات این فروشگاه از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

 

 

 

خدایا شکرت 

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha