لپ تاپ ایسوس ۱۴ اینچی مدل VivoBook K۴۱۳EQ پردازنده Core i۷ ۱۱۶۵G۷

لپ تاپ ایسوس ۱۴ اینچی مدل VivoBook K۴۱۳EQ پردازنده Core i۷ ۱۱۶۵G۷

لپ تاپ ایسوس ۱۴ اینچی مدل VivoBook K۴۱۳EQ پردازنده Core i۷ ۱۱۶۵G۷ 

 

معرفی برند ایسوس

ایسوستک کامپیوتر اینکورپوریتد (ASUSTeK Computer Incorporated) که معمولا با نام های ایسوس و یا اَسوس شناخته می شود، ابرشرکت تولیدکننده فناوری تایوانی است که در 2 آوریل ۱۹۸۹ تاسیس شد. دفتر مرکزی ایسوس در پایتخت تایوان قرار دارد.

محصولات اصلی این شرکت شامل مادربورد، مادربورد سِرور، رایانهٔ شخصی، سیستم سرور، لپ‌تاپ، نمایشگر، کارت گرافیک، و دستگاه‌های اینترنت پهن‌باند می باشد. از دیگر محصولات این شرکت تلفن همراه، رایانه جیبی، درایوهای نوری، روتر ارتباط بی‌سیم، وبکم و تجهیزات شبکه است.

ایسوس‌ تک برای دیگر فروشندگان قطعات رایانه‌ای چون هیولت پاکارد و آی‌بی‌ام نیز، خدمات ارائه می‌دهد.

در حال حاضر این شرکتمحصولات خود را به سرتاسر جهان عرضه می کند. نام آن از ۴ حرف آخر کلمه پگاسوس، اسب بالدار افسانه‌های یونان باستان گرفته شده‌ است. درآمد شرکت ایسوس در سال ۲۰۰۹ میلادی، ۲۱٫۹ میلیارد دلار و سود آن حدود ۵۲۲ میلیون دلار بوده‌ است.

 

خرید پاور ۸۵۰ وات دیپ کول مدل PM۸۵۰D Gold

 

از محصولات موفق ایسوس می توان به نت‌بوک کوچکی اشاره کرد که در سال ۲۰۰۷ به بازار ارائه شد و جوایز متعددی را از آن خود نمود. این نت‌بوک کوچک، ارزان و سبک وزن برای کاربران کم‌تجربهٔ رایانه که به تمام ابزارهای یک رایانه کامل احتیاجی ندارند، طراحی شد و نِت‌بوک نامیده شد. با استقبال بازار از این محصول، دیگر شرکت‌های رقیب مانند ایسر، لنووُ، توشیبا، دل و هیولت پاکارد نیز به ساخت نت‌بوک‌های مشابه پرداختند اماشرکت ایسر در فروش این نوع محصول، از ایسوس پیشی گرفت.

از دیگر محصولات موفق ایسوس، می توان به نکسوس ۷ نسل اول اشاره کرد. در سال ۲۰۱۰، این شرکت یک خانواده جدید را با نام ای‌پد (EeePAD) را به سبد تولیدات خود اضافه کرد. همچنین ایسوس، نخستین نوت‌بوک سه‌بعدی بدون نیاز به عینک را در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۱ رونمایی نموده است.

 

لپ تاپ

ایسوس هم‌اکنون نوتبوک‌ها و لپ‌تاپهای ویندوز خود را به عنوان سری VivoBook، سری گیمینگ ROG، سری TUF، سری Zenbook، سری ASUSPRO به بازار عرضه می کند. لپ تاپ‌های سری ROG از معروف‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس هستند. سری ROG به معنای Republic Of Gamers یا جمهوری گیمرها است.

 

گوشی هوشمند

ایسوس در حال حاضر یکی از تولیدکنندگان گوشی هوشمند مخصوص بازی است، این گوشی‌های مخصوص بازی سری راگفون (ROG) ایسوس نام دارد.

 

تبلت های ایسوس

ایسوس یکی از حرفه ای ترین ها در بازار تبلت است و جوایز متعددی را از موسسه فوربس، مجله PC World و Computer Shopper را به دست آورده است. تبلت های ایسوس دارای سیستم عامل ویندوزی و اندروید  هستند ودر سایز های  6 اینچ تا 11.6 ارائه می شوند.

 

خرید هارددیسک اینترنال توشیبا ایکس ۳۰۰ با ظرفیت ۶ ترابایت

 

مانیتورهای ایسوس

یکی از دلایل قرار داشتن ایسوس در رتبه یک رنکینگ وال استریت ژورنال آسیا، کیفیت و خدمات در تولید انواع مانیتور ایسوس است. مانیتورهای ایسوس 19،20،22،23،24،27،29 اینچHD  می باشند و متناسب با نیاز کاربران طراحی شده اند.

 

موبایل های ایسوس

در سال 2006 ایسوس به  سمت  تولید اولین موبایل ها رفت. کیفیت و زیبایی در موبایل ایسوس مانند سایر محصولاتش رعایت شده  است. گوشی موبایل ایسوس در سایزهای 4 ، 5 و 6 اینچ وارد بازار شده اند. موبایل ایسوس شامل سه دسته کلی ,Zenfon  Padpone , Ponepad با رنگهای متنوع هستند.

کارت گرافیک ایسوس

در سال 2005 شرکت ایسوس اولین کارت گرافیک مجهز به فن اوری Physx انویدیا را به بازار عرضه کرد. از جمله کارت های گرافی می توان به کارت گرافیک افسانه ای ARES اشاره نمود. کارت های گرافیک تولیدی با خنک کننده های اختصاصی Direct CU II و MARS II ، از قدرتمندترین و پرفروش ترین کارت های گرافیکی جهان هستند.

 

خرید مادربرد گیگابایت مدل زد ۲۷۰ پی دی تری

 

تجهیزات شبکه ایسوس

تجهیزات شبکه شامل روتر ایسوس ، سرور ایسوس و مودم های بی سیم و با سیم می باشد. ایسوس همیشه از بهترین  قطعات برای ساخت و تولید محصولات خود متناسب با  نیاز تمام کاربران از جمله اداری، خانگی و مسافر استفاده می نماید. روترهای ایسوس با استفاده  از تکنولوژی برتر ایسوس شبکه ای پایدار را برای تمام  کاربران خود به ارمغان آورده است.

 

تجهزات جانبی ایسوس

شامل فرستنده / گیرنده، هدست ایسوس  /هدفون ایسوس (Headset/Hedphones) - کیبورد ،کیس و موس ایسوس – هارد SSD - هارد اکسترنال ( (HDD EXTERNOL – درایو نوری - پروژکتور  - ساعت هوشمند ایسوس - تجهیزات جانبی تبلت ، موبایل و لپ تاپ ایسوس می باشد.

 از دلایل موفقیت ایسوس، کیفیت بالای محصولات این شرکت و توزیع گسترده و مناسب در سطح جهانی است به طوری که همیشه محصولات ایسوس به راحتی در دسترس همگان قرار دارد.

 

لپ تاپ ایسوس سری Vivobook

لپ‌تاپ‌های ایسوس سری vivobook، جزو سبک‌ترین مدل‌های برند محبوب و پرمخاطب ایسوس هستند، قیمت لپ تاپ ایسوس ، در این سری، بسیار مقرون به صرفه است.

این سری از لپ‌تاپ‌ها، برای کارهای خانگی، اداری و دانش آموزی و دانشجویی مناسب است. تمرکز اصلی در ساخت این لپ‌تاپ‌ها برای تولید محتوا در حوزه‌های مختلف می باشد. به همین دلیل این لپ‌تاپ‌ها با پردازنده گرافیکی قدرتمندی اسمبل نشده اند، اما ارزش بالایی در برابر پولی که برای آن‌ها پرداخت می‌کنید، دارند.

 

خرید مانیتور گیمینگ ایسوس مدل وی پی ۲۲۸ اچ ای

 

لپ تاپ ایسوس سری Vivobook به چهار دسته تقسیم بندی می شود

VivoBook

VivoBook S

VivoBook Pro

VivoBook Flip

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل K413EQ-EK370 i7 8G 512G OLED

وزن : 1.4 کیلوگرم

ابعاد : 18.3 × 215 × 324.9 میلیمتر

اندازه صفحه نمایش : 14 اینچ

نوع صفحه نمایش : TFT

رزولوشن صفحه نمایش : 1080 * 1920

صفحه نمایش : مات

سازنده پردازنده : INTEL

سری پردازنده : Core i7

مدل پردازنده : i7 1165G7

فرکانس پردازنده : 2.8 گیگا هرتز

فرکانس پردازنده در حالت توربو : 4.6 گیگاهرتز

حافظه کش پردازنده : 12 مگابایت

حافظه رم : 8 گیگابایت

نوع حافظه رم : DDR4

ظرفیت حافظه داخلی : 1 ترابایت

نوع حافظه داخلی : SSD

حافظه داخلی : SSD NVMe

سازنده کارت گرافیک : Nvidia Gforce

مدل کارت گرافیک : NVIDIA Geforce MX350

حافظه اختصاصی گرافیکی : 2 گیگا بایت

 اتصالات : درایو نوری

پورت USB 2.0 : 2

پورت USB 3.0 : 1

پورت USB-C : 1

درگاه VGA : ندارد

درگاه HDMI  nhvn

درگاه mini Display : ندارد

پورت شبکه : ندارد

اتصال Wi-Fi : دارد

اتصال Bluetooth : دارد

کارت خوان : Micro SD

جک 3.5 میلیمتری : COMBO audio jack

حسگر اثر انگشت : دارد

وب کم : دارد

اسپیکر : دارد

نوع باتری ، لیتیوم یون

تعداد سلول باتری : 3 سلول

ظرفیت باتری : 42 وات در ساعت

سیستم عامل : Dos

کیبورد با نور پس زمینه : دارد

مشخصات تاچ پد : پشتیبانی از فرمان های چند لمسی

دارای 2 گیگابایت پردازنده گرافیکی

نظرات

حاصل جمع : Captcha