معرفی، بررسی و قیمت لپ تاپ های ایسوس با پردازنده X۵۴۳MA

معرفی، بررسی و قیمت لپ تاپ های ایسوس با پردازنده X۵۴۳MA

 

 

 

ایسوس شرکت چند ملیتی سخت افزار و لوازم الکترونیکی می‌باشد که در سال 1989 تأسیس شده است. این شرکت، محصولاتی برای زندگی هوشمند تولید می‌کند و در تولید مادر برد و برند گیمینگ حرف اول را در جهان می‌زند. برای آشنایی با برترین لپ‌تاپ‌های ایسوس با پردازنده X۵۴۳MA در ادامه با آرکا آنلاین همراه باشید.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

 

تاریخچه شرکت ایسوس

ایسوس در سال 2007 با PC Eee انقلابی در صنعت کامپیوتر ایجاد کرد و در آمریکای شمالی به طور گسترده‌ای شناخته شد. امروزه، این شرکت با سری ASUS ZenFone trends پیشگام روند جدید تلفن همراه است و به سرعت در حال توسعه محصولات واقعیت مجازی، دستگاه های IOT و فناوری های روباتیک می‌باشد. ایسوس اخیراً، ASUS Zenbo یک ربات هوشمند که برای ارائه کمک، سرگرمی و همراهی خانواده طراحی شده است را معرفی کرد،

در سال های 2015 و 2016، مجله فورچون ایسوس را به عنوان یکی از تحسین برانگیزترین شرکت‌های جهان به رسمیت شناخت و در چهار سال گذشته Interbrand ایسوس را ارزشمندترین برند بین المللی رتبه بندی کرده است. این شرکت بیش از 17000 کارمند دارد که شامل تیم تحقیق و توسعه در سطح جهانی می‌باشد. ایسوس  4385 جایزه کسب کرده و تقریباً 13.3 میلیارد دلار در سال 2016 درآمد داشته است.

شرکت ایسوس در تایوان واقع شده و بهترین مادربرد، کامپیوتر، مانیتور، کارت‌ گرافیک و سایر محصولات فناوری جهان را تولید می‌کند. امروزه ایسوس در حال طراحی و ساخت فناوری‌های هوشمند نسل بعدی است که زندگی مردم را در همه جا بهبود می‌بخشد.

این شرکت فناوری اطلاعات در چند دهه گذشته بسیار رشد کرده و اکنون به یکی از بازیگران اصلی بازار جهانی تبدیل شده است. ایسوس از دیرباز پیشتاز رشد بوده و اگرچه این شرکت به عنوان تولید کننده مادربرد با کارمندان کمی شروع به کار کرد، اما اکنون پیشروترین شرکت فناوری در تایوان است و بیش از 11000 نفر در سراسر جهان کارمند دارد. ایسوس تقریباً در هر رده قابل تصور از فناوری اطلاعات، از جمله اجزای کامپیوتر، لوازم جانبی، نوت بوک، تبلت، سرور و تلفن های هوشمند، محصول تولید می کند. نوآوری کلید موفقیت ایسوس است.

 

لپ‌تاپ‌های ایسوس

 شرکت ایسوس برای دهه‌ها در صنعت سخت افزار رایانه و تلفن فعالیت داشته و به عنوان گزینه مقرون به صرفه در برابر رقبایی مانند اپل شناخته شده می‌باشد. با داشتن عملکردی بهینه و ویژگی‌های مناسب، جای تعجب نیست که این شرکت توانسته‌ قیمت‌ها را پایین نگه دارد و در حین حال عملکرد و قابلیت اطمینان را افزایش دهد.

لپ تاپ‌های این شرکت قطعا ارزش پولی که بابتشان پرداخت می‌کنید را دارند، زیرا از دوام لازم برخوردار می‌باشند و ویژگی‌هایی که به دنبالش هستید را ارائه می‌دهند. عمر طولانی باتری لپ تاپ‌های ایسوس مزیت دیگر آن به شمار می‌رود. به شما اطمینان می دهم، قطعا با خرید لپ تاپ ایسوس  معامله خوبی خواهید کرد.

ایسوس هیچ وقت در بحث زیبایی محصولات خود کوتاهی نمی‌کند و آنها را به عنوان لپ‌تاپ‌های ارگونومیک و بصری ارائه می‌دهد. این لپ‌تا‌ها شیک هستند و نمایی دارند که کاربران را به خود جذب میکند. در ادامه به معرفی برترین لپ‌تاپ‌های ایسوس با پردازنده X۵۴۳MA می‌پردازیم.

 

1. لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X۵۴۳MA با پردازنده سلرون

 

وزن این لپ تاپ 1.9 کیلوگرم است و اندازه صفحه نمایش آن 15.6 اینچ می‌باشد. پردازنده این محصول را شرکت اینتل ساخته است. در این لپ تاپ از شرکت ایسوس، حافظه رم 4 گیگی  DDR۴ قرار داده شده است. هادردیسک داخلی اچ‌دی‌دی در آن تعبیه شده که 500 گیگابایت ظرفیت دارد و در هر دقیقه 5400 بار می‌چرخد. کارت گرافیک HD GRAPHICS ۵۰۰ در آن موجود می‌باشد. سازنده این کارت گرافیک کمپانی اینتل است. یک درایو نوری DVD-RW، دو درگاه ۲.۰ USB، یک درگاه  3.0  USBو بلوتوث داخلی از امکانات این لپ تاپ هستند.  ظرفیت باطری آن 33 وات ساعت می‌باشد و تا 5 ساعت کارکرد دارد. از مزایای این محصول می‌توان به کیفیت ساخت بالا و طراحی جذاب، کیبورد و تاچ پد با کارایی قابل قبول و پورت های متعدد  اشاره کرد.

 

مشخصات

سری پردازنده:   Celeron

نوع حافظه رم :   DDR4  

نوع حافظه داخلی:    HDD    

مدل کارت گرافیک:   HD GRAPHICS ۵۰۰

 

برای اطلاع از قیمت این محصول به اینجا مراجعه کنید.

 

2. لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل VivoBook X۵۴۳MA با پردازنده سلرون

وزن این لپ تاپ از شرکت ایسوس 1.9 کیلوگرم میباشد و 15.6 اینچ اندازه صفحه نمایش آن است. پردازنده‌ای که در این لپ تاپ به کار رفته  Celeron شرکت اینتل میباشد. حافظه رمی که در این لپ تاپ قرار گرفته 4 گیگابایت ظرفیت دارد. ظرفیت داخلی هارد دیسک اچ‌دی‌دی که در این لپ تاپ تعبیه شده 1 ترابایت می‌باشد و در دقیقه 5400 دور می‌چرخد. مدل کارت گرافیکی که در این لپ تاپ قرار داده شده است HD GRAPHICS ۵۰۰ است. یک درایو نوری DVD-RW، دو درگاه ۲.۰ USB، یک درگاه  3.0  USBو بلوتوث داخلی در آن موجود می‌باشد. از مزایای این محصول می‌توان به کیفیت ساخت بالا و طراحی جذاب، کیبورد و تاچ پد با کارایی قابل قبول و پورت های متعدد و متنوع اشاره کرد.

 

مشخصات

مدل پردازنده :    Celeron-N۴۰۰۰

نوع حافظه رم:    DDR4   

نوع حافظه داخلی:         HDD   

مدل کارت گرافیک:   HD GRAPHICS ۵۰۰

 

برای اطلاع از قیمت این محصول به اینجا مراجعه کنید.

 

3. لپ تاپ ایسوس ۱۵ اینچی مدل X۵۴۳MA پردازنده N۴۰۲۰ رم ۴GB حافظه ۱TB گرافیک Intel

اندازه صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6 اینچ است وزن آن 1.9 کیلوگرم میباشد. پردازنده‌ای که در این لپ تاپ به کار رفته    Celeron-N۴۰۲۰  از شرکت اینتل می‌باشد. ظرفیت داخلی هارد دیسک اچ‌دی‌دی که در این لپ تاپ تعبیه شده 1 ترابایت می‌باشد و در دقیقه 5400 دور می‌چرخد. حافظه رمی که در این لپ تاپ قرار گرفته 4 گیگابایت ظرفیت دارد. مدل کارت گرافیکی که در این لپ تاپ قرار داده شده است HD GRAPHICS ۵۰۰ است. از مزایای این محصول می‌توان به کیفیت ساخت بالا و طراحی جذاب، کیبورد و تاچ پد با کارایی قابل قبول و پورت های متعدد و متنوع اشاره کرد. یک درایو نوری DVD-RW، دو درگاه ۲.۰ USB، یک درگاه  3.0  USB و بلوتوث داخلی از ویژگی‌های دیگر این محصول هستند.

 

مشخصات

مدل پردازنده :    Celeron-N۴۰۰۰

نوع حافظه رم:    DDR4   

نوع حافظه داخلی:   HDD    

مدل کارت گرافیک:   HD GRAPHICS ۵۰۰

 

برای اطلاع از قیمت این محصول به اینجا مراجعه کنید.

 

4. لپ تاپ ایسوس ۱۵.۶ اینچی مدل VivoBook R۵۶۵MA پردازنده N۴۰۲۰ رم ۴GB حافظه ۱TB گرافیک Intel

 

وزن این محصول 1.99 کیلوگرم میباشد و 15.6 اینچ اندازه صفحه نمایش آن است. مدل پردازنده‌ای که در این لپ تاپ به کار رفته   celeron ۴۰۲۰ از شرکت اینتل می‌باشد. حافظه رمی که در این لپ تاپ قرار گرفته 4 گیگابایت ظرفیت دارد. ظرفیت داخلی هارد دیسک اچ‌دی‌دی که در این لپ تاپ تعبیه شده 1 ترابایت می‌باشد و در دقیقه 5400 دور  می‌چرخد. مدل کارت گرافیکی که در این لپ تاپ قرار داده شده است HD GRAPHICS ۵۰۰ است. دو درگاه ۲.۰ USB، یک درگاه  3.0  USBو بلوتوث داخلی در آن موجود است. از مزایای این محصول می‌توان عملکرد عالی کیبورد و تاچ پد، قیمت مناسب و ارزش خرید بالا، بدنه‌ی باریک و سبک با کیفیت ساخت بالا و پردازنده گرافیکی Intel® UHD Graphics  اشاره کرد.

 

مشخصات

مدل پردازنده: celeron ۴۰۲۰

کارت گرافیک:  HD GRAPHICS ۵۰۰

نوع حافظه رم:    DDR4   

نوع حافظه داخلی:   HDD

    

 

برای اطلاع از قیمت این محصول به اینجا مراجعه کنید.

 

5. لپ تاپ ایسوس ۱۵.۶ اینچی مدل VivoBook R۵۶۵MA پردازنده N۵۰۳۰ رم ۴GB حافظه ۱TB گرافیک Intel

 

اندازه صفحه نمایش این لپ تاپ از شرکت ایسوس 15.6 اینچ می‌باشد. این لپ تاپ دارای پردازنده  Pentiumاینتل است و حافظه کش آن 4 مگابایت می‌باشد. درایو نوری در این لپ تاپ تعبیه نشده است اما دو درگاه ۲.۰ USB، یک درگاه  3.0  USBو بلوتوث داخلی در آن موجود می‌باشد. تاچ‌پد این محصول از فرمان های چند لمسی پشتیبانی می‌کند.

 

مشخصات

سری پردازنده:  Pentium

نوع حافظه داخلی: HDD

ظرفیت حافظه داخلی:  ۱ ترابایت

مدل کارت گرافیک: UHD Graphics ۶۲۰

 

برای اطلاع از قیمت این محصول به اینجا مراجعه کنید.

 

نظرات و تجربیات خود را در زمینه لپ تاپ‌های ایسوس زیر همین مقاله برای ما و کاربران آراکا آنلاین به اشتراک بگذارید.

نظرات

حاصل جمع : Captcha