لپ تاپ ۱۷ اینچی ایسوس مدل TUF GAMING FX۷۰۶HE پردازنده Core i۵ ۱۱۲۶۰H

لپ تاپ ۱۷ اینچی ایسوس مدل TUF GAMING FX۷۰۶HE پردازنده Core i۵ ۱۱۲۶۰H

لپ تاپ ۱۷ اینچی ایسوس مدل TUF GAMING FX۷۰۶HE پردازنده Core i۵ ۱۱۲۶۰H

 

معرفی برند ایسوس

ایسوستک کامپیوتر اینکورپوریتد (ASUSTeK Computer Incorporated) که معمولا با نام های ایسوس و یا اَسوس شناخته می شود، ابرشرکت تولیدکننده فناوری تایوانی است که در 2 آوریل ۱۹۸۹ تاسیس شد. دفتر مرکزی ایسوس در پایتخت تایوان قرار دارد.

 

خرید کیبرد و ماوس بی‌سیم لاجیتک مدل MK۲۷۰ با حروف فارسی

 

محصولات اصلی این شرکت شامل مادربورد، مادربورد سِرور، رایانهٔ شخصی، سیستم سرور، لپ‌تاپ، نمایشگر، کارت گرافیک، و دستگاه‌های اینترنت پهن‌باند می باشد. از دیگر محصولات این شرکت تلفن همراه، رایانه جیبی، درایوهای نوری، روتر ارتباط بی‌سیم، وبکم و تجهیزات شبکه است. ایسوس‌ تک برای دیگر فروشندگان قطعات رایانه‌ای چون هیولت پاکارد و آی‌بی‌ام نیز، خدمات ارائه می‌دهد.

در حال حاضر این شرکتمحصولات خود را به سرتاسر جهان عرضه می کند. نام آن از ۴ حرف آخر کلمه پگاسوس، اسب بالدار افسانه‌های یونان باستان گرفته شده‌ است. درآمد شرکت ایسوس در سال ۲۰۰۹ میلادی، ۲۱٫۹ میلیارد دلار و سود آن حدود ۵۲۲ میلیون دلار بوده‌ است.

از محصولات موفق ایسوس می توان به نت‌بوک کوچکی اشاره کرد که در سال ۲۰۰۷ به بازار ارائه شد و جوایز متعددی را از آن خود نمود. این نت‌بوک کوچک، ارزان و سبک وزن برای کاربران کم‌تجربهٔ رایانه که به تمام ابزارهای یک رایانه کامل احتیاجی ندارند، طراحی شد و نِت‌بوک نامیده شد.

با استقبال بازار از این محصول، دیگر شرکت‌های رقیب مانند ایسر، لنووُ، توشیبا، دل و هیولت پاکارد نیز به ساخت نت‌بوک‌های مشابه پرداختند اماشرکت ایسر در فروش این نوع محصول، از ایسوس پیشی گرفت.

 

خرید حافظه اس اس دی وسترن دیجیتال مدل گرین ام تو با ظرفیت ۲۴۰ گیگابایت

 

از دیگر محصولات موفق ایسوس، می توان به نکسوس ۷ نسل اول اشاره کرد. در سال ۲۰۱۰، این شرکت یک خانواده جدید را با نام ای‌پد (EeePAD) را به سبد تولیدات خود اضافه کرد. همچنین ایسوس، نخستین نوت‌بوک سه‌بعدی بدون نیاز به عینک را در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۱ رونمایی نموده است.

 

لپ تاپ

ایسوس هم‌اکنون نوتبوک‌ها و لپ‌تاپهای ویندوز خود را به عنوان سری VivoBook، سری گیمینگ ROG، سری TUF، سری Zenbook، سری ASUSPRO به بازار عرضه می کند. لپ تاپ‌های سری ROG از معروف‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس هستند. سری ROG به معنای Republic Of Gamers یا جمهوری گیمرها است.

 

گوشی هوشمند

ایسوس در حال حاضر یکی از تولیدکنندگان گوشی هوشمند مخصوص بازی است، این گوشی‌های مخصوص بازی سری راگفون (ROG) ایسوس نام دارد.

 

کارت گرافیک ایسوس

در سال 2005 شرکت ایسوس اولین کارت گرافیک مجهز به فن اوری Physx انویدیا را به بازار عرضه کرد. از جمله کارت های گرافی می توان به کارت گرافیک افسانه ای ARES اشاره نمود. کارت های گرافیک تولیدی با خنک کننده های اختصاصی Direct CU II و MARS II ، از قدرتمندترین و پرفروش ترین کارت های گرافیکی جهان هستند.

 

خرید هارد اکسترنال ای دیتا مدل اچ دی ۷۱۰ پرو با ظرفیت ۱ ترابایت

 

تبلت های ایسوس

ایسوس یکی از حرفه ای ترین ها در بازار تبلت است و جوایز متعددی را از موسسه فوربس، مجله PC World و Computer Shopper را به دست آورده است. تبلت های ایسوس دارای سیستم عامل ویندوزی و اندروید  هستند ودر سایز های  6 اینچ تا 11.6 ارائه می شوند.

مانیتورهای ایسوس

یکی از دلایل قرار داشتن ایسوس در رتبه یک رنکینگ وال استریت ژورنال آسیا، کیفیت و خدمات در تولید انواع مانیتور ایسوس است. مانیتورهای ایسوس 19،20،22،23،24،27،29 اینچHD  می باشند و متناسب با نیاز کاربران طراحی شده اند.

 

موبایل های ایسوس

در سال 2006 ایسوس به  سمت  تولید اولین موبایل ها رفت. کیفیت و زیبایی در موبایل ایسوس مانند سایر محصولاتش رعایت شده  است. گوشی موبایل ایسوس در سایزهای 4 ، 5 و 6 اینچ وارد بازار شده اند. موبایل ایسوس شامل سه دسته کلی ,Zenfon  Padpone , Ponepad با رنگهای متنوع هستند.

 

تجهیزات شبکه ایسوس

تجهیزات شبکه شامل روتر ایسوس ، سرور ایسوس و مودم های بی سیم و با سیم می باشد. ایسوس همیشه از بهترین  قطعات برای ساخت و تولید محصولات خود متناسب با  نیاز تمام کاربران از جمله اداری، خانگی و مسافر استفاده می نماید. روترهای ایسوس با استفاده  از تکنولوژی برتر ایسوس شبکه ای پایدار را برای تمام  کاربران خود به ارمغان آورده است.

 

خرید حافظه اس اس دی اینترنال وسترن دیجیتال مدل Blue WDS۵۰۰G۱B۰A ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت

 

تجهزات جانبی ایسوس

شامل فرستنده / گیرنده، هدست ایسوس  /هدفون ایسوس (Headset/Hedphones) - کیبورد ،کیس و موس ایسوس – هارد SSD - هارد اکسترنال ( (HDD EXTERNOL – درایو نوری - پروژکتور  - ساعت هوشمند ایسوس - تجهیزات جانبی تبلت ، موبایل و لپ تاپ ایسوس می باشد.

 از دلایل موفقیت ایسوس، کیفیت بالای محصولات این شرکت و توزیع گسترده و مناسب در سطح جهانی است به طوری که همیشه محصولات ایسوس به راحتی در دسترس همگان قرار دارد.

لپ تاپ ۱۷ اینچی ایسوس مدل TUF GAMING FX۷۰۶HE پردازنده Core i۵ ۱۱۲۶۰H

وزن (گرم) : 2600

ابعاد (میلی‌متر) : 24.8 × 269 × 399

نامپد : دارد

کیبورد : QWERTY

کلاس کاربری : گیمینگ , کاربری عمومی

سازنده CPU : Intel

سری پردازنده : Core i5

مدل پردازنده : 11260H

فرکانس پردازنده : 2.6 الی 4.4 گیگاهرتز

حافظه Cache : 12 مگابایت

نوع حافظه رم : DDR4

ظرفیت حافظه رم : 16 گیگابایت

حافظه SSD : 1 ترابایت

دارای قابلیت ارتقاء حافظه داخلی و حافظه رم , فرکانس رم : 3200 مگاهرتز

سازنده پردازنده گرافیکی : NVIDIA

مدل پردازنده گرافیکی : GeForce RTX 3050TI

حافظه اختصاصی کارت گرافیک : 2 گیگابایت

اندازه صفحه نمایش : 17.3 اینچ

وضوح تصویر : Full HD

رزولوشن صفحه نمایش : 1200 × 1920

سطح صفحه نمایش مات : دارد

نوع پنل : IPS

رفرش ریت (نرخ تازه سازی) : 144 هرتز

پورت شبکه : دارد

شبکه وایرلس : دارد

HDMI : دارد

جک 3.5 میلی متری : دارد

اتصال بلوتوث : دارد

USB 3.0: 3 عدد

سایر اتصالات : دارای پورت USB Type C , دارای درگاه حافظه

نوع باتری : 3 سلولی

ظرفیت باتری : 48 وات بر ساعت

دوام شارژ باتری : 1 الی 3 ساعت

سایر مشخصات:

اسپیکر : دارد

کیبورد با نور پس زمینه : دارد

مشخصات تاچ پد : لمسی

وب کم : دارد

سیستم عامل : فاقد سیستم عامل

نظرات

حاصل جمع : Captcha