کارت گرافیک ایسوس مدل TUF-RTX۳۰۷۰TI-O۸G-GAMING

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF-RTX۳۰۷۰TI-O۸G-GAMING

 

 

 

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF-RTX۳۰۷۰TI-O۸G-GAMING

 

معرفی شرکت

شرکت انویدیا، با استفاده از طراحی نسل دوم آر تی ایکس و پردازنده‌ی مجهز به تکنولوژی هسته‌ی Tensor، بالاترین قدرت پردازش گرافیکی را برای گیمرهای حرفه‌ای به طراحی و به بازار عرضه کرده است.

 

جهت مشاهده تمامی محصولات ایسوس کلیک نمایید 

 

 سری 30 پردازنده‌های گرافیکی شرکت انویدیا، دقیقا مورد نیاز گیمیرها و طراحان گرافیکی است. شرکت انویدیا با ساخت این سری از جی‌پی‌یوها جهشی عظیمی در صنعت کارت‌های گرافیک برداشته است.

 یکی از محصولات این سری از پردازنده‌های گرافیکی کارت گرافیک ایسوس مدل TUF RTX-3070 O8G GMAING است.

 

خرید کارت گرافیک ایسوس مدل TUF-RTX۳۰۷۰TI-O۸G-GAMING

 

ویژگی کارت گرافیکی ایسوس مدل TUF-RTX۳۰۷۰TI-O۸G-GAMING

قدرت پردازندگی بالا

در طراحی کارت گرافیک ایسوس ASUS TUF RTX 3070 O8G Gaming از هسته‌های اختصاصی RT استفاده شده است. قدرت پردازندگی این کارت گرافیکی آنقدر بالاست که هیچ پردازنده‌ی گرافیکی هم رده‌ی آن نخواهد شد.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت ایسوس کلیک نمایید 

 

طراحی سه فن قدرتمند

کارت گرافیک ایسوس ASUS TUF RTX 3070 O8G Gaming کاملاً از فلز ساخته شده است و دارای سه فن فن آوری محوری قدرتمند می باشد که از یاتاقان های فن دو توپی بادوام در ساخت آن استفاده شده است.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

چرخش فن برای کاهش صدا و تکانش بهینه شده است و حالت توقف این سیستم هر سه فن را در دمای پایین متوقف می کند. در قسمت زیرین، یک هیت سینک ضخیم مواد حرارتی را تحت کنترل شدید نگه داشته است. از ویژگی های دیگر آن می توان به اجزای TUF ،Auto Extreme Technology  که تهویه را پشت صفحه ایجاد می کند اشاره کرد.

 

طراحی فن Axial

کارت گرافیک ایسوس ASUS TUF RTX 3070 O8G Gaming از طراحی فن واقعی Axial با سه فن استفاده می کنند تا بطور همزمان نیازهای حرارتی طرح جدید اکتان NVIDIA را تأمین نماید. در این فن ها برای اطمینان از عملکرد ثابت و افزایش طول عمر از یاتاقان های فن توپی دوگانه استفاده می شود.

 

هیت سینک

کارت گرافیک ایسوس ASUS TUF RTX 3070 O8G Gaming برای گرم شدن دمای هوا و قرار گرفتن در آرایه هیت سینک، از فناوری MaxContact برای ایجاد سطح پخش کننده حرارت صیقل داده و صافی در سطح میکروسکوپی استفاده نموده است. صافی اضافی امکان تماس بهتر با قالب را برای انتقال حرارتی بیشتر فراهم کرده است.

گواهینامه درجه نظامی

قطعات برای کارت گرافیک ایسوس مدل TUF RTX-3070 O8G GMAING بر اساس دوام و عملکردشان انتخاب می شوند. علاوه بر چوک های قفسه های بالا و MOSFET، خازن هایی که دارای گواهینامه درجه نظامی هستند باعث می شوند TUF در میان رقبا جایگاه ویژه ای داشته باشد. قطعات با استفاده از فرآیند تولید خودکار پیشرفته Auto Extreme به PCB لحیم شده است. اتصالات پشت PCB بدون خطاهای انسانی تولید شده و خواسته کاربر را به طور کامل برآورده می کند.

 

خرید پرزنتر بیسیم لاجیتک مدل اسپات لایت

 

جنس آلومینیومی

جنس آلومینیوم کارت گرافیک ایسوس ASUS TUF RTX 3070 O8G Gaming برای محافظت کامل این محصول مورد استفاده قرار گرفته و یک طراحی صنعتی در مقیاس خاکستری مناسب با عملکرد محصول به گیمرها ارائه می دهد.

 

طراحی صفحه پشتی

در قسمت زیر کارت گرافیک ایسوس ASUS TUF RTX 3070 O8G Gaming مجموعه ای از نوآوری ها را می توان دید. محافظ در بخش اعظم عقبی در صفحه پشتی فلزی تعبیه شده که به طور برجسته دارای یک دریچه بزرگ است. دریچه اجازه می دهد تا هوای گرم به جای بازیافت مجدد در خنک کننده GPU به سمت شاسی منتقل شده و خارج شود. همچنین از فولاد ضد زنگ برای براکت ورودی - خروجی استفاده شده تا از درگاه ها محافظت نموده و پایه ایمن تری ایجاد کند.

 

نورپردازی RGB

نورپردازی RGB کارت گرافیک ایسوس ASUS TUF RTX 3070 O8G Gaming قابل تنظیم است و می تواند طیف وسیعی از جلوه های زیبایی و عملکردی را نمایش دهد و همچنین با سایر اجزای ASUS هماهنگ شود تا نور یکنواختی را به گیمر ارائه دهد.

برای تامین برق، دو کانکتور 8 پین به همراه LED های آنی وجود دارد که در صورت عدم اتصال صحیح اتصال دهنده های برق PSU PCIe، روشن خواهد شد.

 

خرید هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال سری رد پلاس مدل WD۸۰EFBX ظرفیت ۸ ترابایت

 

رزولوشن

کارت گرافیک ایسوس ASUS TUF RTX 3070 O8G Gaming از رزولوشن7680×4320 پیکسل می باشد و از وضوح بسیار زیادی برخوردار است. همچنین در حافظه‌ی 8 گیگابایتی این کارت گرافیک از باس رابط 256 بیتی استفاده شده است.

امکان تغییر خصوصیات کارت گرافیک

رابط کاربری کارت گرافیک ایسوس ASUS TUF RTX 3070 O8G Gaming امکان تغییر خصوصیات کارت را به کاربر می‌دهد. کاربر می‌تواند حتی در هنگام بازی کردن همه تنظیمات کارت گرافیک از جمله فرکانس رم کارت گرافیک و کلاک اسپید پردازنده را به دلخواه خود تنظیم کند.

از مزایای کارت گرافیکی ایسوس ASUS TUF RTX 3070 O8G Gaming می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نسل دوم RT Cores ونسل سوم Tensor Cores است و از   hdcpپشتیبانی می کند.

دارای فن های دوگانه است و از تکنولوژی ساخت  8 نانومتر در این محصول استفاده شده است. هسته CUDAیعنی 5888 واحد دارد.  فرکانس افزایشی دارد به این صورت که درحالت گیمینگ به 1815 مگاهرتز  کاهش و در حالت اورکلاک به 1845 مگاهرتز خواهد یافت.

حجم حافظه این کارت گرافیکی 8 گیگابایت است و از حافظه  GDDR6 بهره می برد.

دارای سرعت حافظه  14 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند رابط  256 بیت می باشد.

از رابط DirectX  نسخه 12 و رابط Open GL  نسخه 4.6 استفاده شده است.

از Physx، G-SYNC, HDCP و واقعیت مجازی و  Full HDو 4, K8K پشتیبانی می کند.

از4 نمایشگر قابل پشتیبانی و خروجی DisplayPort دارد، 3 اسلات توسعه و خنک کننده هیت‌سینک و پایپ و فن در طراحی این کارت گرافی استفاده شده است.

   

 

 

خدایا شکرت 
 

نظرات

حاصل جمع : Captcha