مادربرد ایسوس مدل PRIME H۳۱۰M-R R۲.۰

مادربرد ایسوس مدل PRIME H۳۱۰M-R R۲.۰

مادربرد ایسوس مدل PRIME H۳۱۰M-R R۲.۰

 

سری‌های مختلف مادربرد ایسوس

شرکت ایسوس در حوزه تولید انواع کالای دیجیتال بخصوص تجهیزات و کالای سیستم‌های کامپیوتری فعالیت دارد. این برند در طراحی و تولید انواع لپ تاپ با قیمت مناسب نیز بسیار شناخته شده است. تجریه و دانش این برند محصولات تولیدی با کیفیت و دوام قابل قبولی با در نظر گرفتن نیازهای مشتری خود طراحی و تولید نموده است.

سری‌های مختلف مادربرد ایسوس کاربرد خاصی دارند که بنا به کاربرد و توانایی، قیمت مشخصی نیز دارد. پس برای انتخاب مادربرد ایسوس مورد نیاز خود درابتدا بهتر است اطلاعات مختصری کسب کنید.

مادربرد ایسوس سری TUF

 TUF از عبارت The Ultimate Force و به گروهی از محصولا ایسوس اشاره دارد که قواعد و شرایط خاصی در تولید آنها رعایت شده اطلاق می شود. این شرایط شامل تست‌های طولانی مدت و مراحل مختلفی است که عمر طولانی محصول را تضمین می‌کند.

 

خرید کیبرد و ماوس با سیم لاجیتک مدل ام کی ۱۲۰

 

این محصولات جزء دسته کالاهای اقتصادی ایسوس محسوب می شوند. در حال حاضر ایسوس دو مدل از پرچمداران سری TUF خود را با نام های TUF Z270 MARK 1 و TUF Z270 MARK 2 معرفی کرده است. که این دو تنها در چند ویژگی جزئی با هم متفاوت هستند.

ایسوس برای سری TUF از قطعاتی فراتر از استانداردهای صنعتی استفاده می‌کند که به TUF Component معروفند. علاوه بر عمر بالای این محصولات، یک سپر محافظتی با نام THERMAL ARMOR در مدلTUF Z270 MARK 1 تمامی سطح روی مادربرد را پوشانیده است.

این سپر علاوه بر حفظ استحکام بیشتر، از نشستن گرد و غبار و الکتریسیته ساکن بر روی اجزای مادربرد جلوگیری می نماید. در قسمت پشت مادربرد نیز یک صفحه دیگر با نام TUF FORTIFIER قرار دارد. این صفحه مانند یک استخوان بندی مستحکم آستانه تحمل وزن را تا 10 کیلوگرم را برای مادربرد فراهم نموده است.

در تمام مدل‌های مادربردهای سری TUF نسل جدید THERMAL RADAR 2+ قرار دارد که امکان مدیریت همه جانبه دماها، ولتاژها، نحوه گردش فن‌ها را به عهده دارد.

 

خرید گیم پد لاجیتک اف ۳۱۰

 

مادربرد ایسوس سری Proart

سری‌ دیگر مادربرد ایسوس ProArt می باشد. این سری برای رفع موانع و ارائه عملکرد بهینه به سازندگان محتوا که در مدل‌سازی و رندر سه بعدی، انیمیشن یا تولید رسانه کار می‌کنند، تولید شده است. سری ProART طراحی مینیمالیستی دارد و شامل نمای مشکی در بخش بیرونی با رگه‌هایی از رنگ طلایی است.

نام ProArt پیش‌تر در ساخت مانیتورهایی مخصوص برای کار‌های گرافیکی و استفاده توسط طراحان به کار رفته بود ؛ اما اکنون مادربردی توسط ایسوس ساخته و پرداخته شده است که پیشوند ProArt را دارا می باشد و قرار است نیازهای ویژه‌ی طراحان را فراهم نماید.

سری ProArt برای استفاده در ورک‌استیشن‌های جریان اصلی و همچنین کریتورهایی که به دنبال یک مادربرد مجهز به امکانات مختلف هستند و نیازی به نورپردازی RGB و طراحی بهینه شده برای اورکلاک ندارند، بسیار مناسب است. VRM پردازنده در این مادربرد از طراحی 2+12 فازه استفاده شده و برق مورد نیاز پردازنده توسط یک اتصال 8 پین تامین می‌شود. مجموعا 4 اسلات رم DIMM امکان نصب ماژول‌های رم DDR4 با حداکثر سرعت 4600 مگاهرتزی را فراهم می کند.

 این مادربرد از حداکثر 128 گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند. امکان نصب چند کارت گرافیک و 3 اسلات PCIe 3.0 x16 فول سایز را دارد. دو مورد از این سه اسلات از نوع تقویت شده هستند و علاوه بر این، دو اسلات PCIe 3.0 x1 و دو اسلات M.2 نیز تعبیه شده است.

 

خرید کیبورد و ماوس بی سیم ای فورتک مدل FSTYLER FG۱۱۱۲

 

مادربرد ایسوس سری ROG

نسل جدید مادربردهای سری ROG ایسوس نهایت قدرت پردازنده‌های جدید اینتل را برای کاربران فراهم نموده است. سری ROG ویژه گیمرها طراحی و تولید شده است و شرایط اورکلاک را به راحتی با چند کلیک فراهم می‌کند. محصولات ROG Strix جزء بهترین محصولات Asus محسوب می شوند.

مادربردهای Extreme ایسوس ترکیبی از نهایت قدرت و زیبایی هستند. در این نسل دو مادربرد از این سری به مدل‌های ROG MAXIMUS XIII EXTREME و MAXIMUS XIII EXTREME Glacial معرفی شد که هر دو مادربرد از سوکت LGA 1200 برخوردارند و با تمام پردازنده‌های نسل یازدهم و دهم سازگاری کامل دارند.

همچنین، هر دو مادربرد دارای 4 اسلات حافظه‌های RAM با پشتیبانی از ظرفیت 128 گیگابایت با معماری دو کاناله همراه هستند. در بخش مدار تغذیه نیز 2+18 فاز به صورت گروهی وظیفه کنترل و تامین توان مورد نیاز پردازنده و حافظه‌های RAM را بر عهده دارند.

 

 مادربرد ایسوس سری Workstation

مادربردهای سری Workstation برای افراد حرفه‌ای در زمینه آموزش هوش مصنوعی، یادگیری عمیق، انیمیشن یا ارائه سه بعدی طراحی شده‌ است. مادربردهای Pro Workstation با گرافیک قابل ارتقاء، فضای ذخیره سازی، اتصال عالی و قابلیت اطمینان، راه حل ایده‌آل برای متخصصان خلاق و مدیران فناوری اطلاعات است.

این مادربرد‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از آخرین نسل پردازنده‌های Intel Xeon E3-1200 V5 پشتیبانی نموده و عملکردی عالی را برای کارت‌های گرافیک فراهم می کنند. مادربرد ایسوس سری Workstationاز هر دو سری کارت‌های گرافیک حرفه‌ای AMD FirePro و Nvidia Quadro پشتیبانی می‌کنند. با داشتن چهار PCI Slot 3. 0 که تا پهنای باند 16X را امکان پذیر می‌سازند، این مادربرد‌ها کارت‌های توسعه RAID و کارت‌های LAN مخصوص Enterprise را پشتیبانی نموده است.

 

خرید حافظه اس اس دی وسترن دیجیتال مدل گرین ام تو با ظرفیت ۲۴۰ گیگابایت

 

این سری از مادربردهای ایسوس راندمان رده پلاتینیوم دارد و به همراه تکنولوژی Digi+VRM، نسل سوم چوک‌های گرمایی با بدنه طلا و خازن‌های 12K، راندمان بالای 94% را در رگولاسیون ولتاژ را برای کاربر ارائه نموده است.

 

مادربرد ایسوس Mining motherboard

سری Mining از دیگر سری‌های مختلف مادربرد ایسوس است.  می توان گفت این سری یک محصول حرفه‌ای و دوست‌داشتنی مناسب ماینرهاست. این مادربرد از فرم فاکتور ATX بهره می‌برد و نوع سوکت سازنده در آن Intel LGA 1151 است.

برای نصب RAM روی این مادربرد 2 اسلات از نوع DDR4 در نظر گرفته شده است. استاندارد حافظه‌ی رم برای مادربرد B250 MINING EXPERT برابر با 2400/2133مگاهرتز است. در پنل پشتی مادربرد B250 MINING EXPERT یک درگاه HDMI، چهار درگاه USB3.1 و دو درگاه USB2.0 وجود دارد. به کمک درگاه‌های USB3.1 ارائه شده روی این محصول می‌توان اطلاعات را با سرعت زیاد انتقال داد.

 

مادربرد ایسوس سری Prime

مادربردهای سری Prime با پردازنده‌های رایزن شرکت AMD سازگارند. این مادربردها که با کاربری تجاری و روزانه عرضه می شوند، دارای ویژگی‌هایی فراتر از نیاز هستند. شرکت ایسوس در حال حاضر برای سری Prime سه مدل شاخص را ارائه نموده است: Prime X370-Pro, B350-Plus و B350M-A.

با استفاده از 5 راهکار خلاقانه ایسوس، تنها با یک کلیک کل سیستم را بهینه می‌کند. اورکلاک پردازنده، مدیریت بهینه خنک‌کننده سیستم، به‌کارگیری نسل سوم فناوری T-Topology برای افزایش کارایی در حافظه‌‌ها بخشی از این راهکار بود. استفاده از مدار تغذیه دیجیتالیDIGI+VRM  ایسوس و به‌کارگیری قطعات بهینه و با کیفیت در آن، هم در اتلاف انرژی و تولید گرما بهتر عمل می‌کند و هم در شرایط بار کاری زیاد، پایداری سیستم را تضمین نموده است.

 

خرید حافظه SSD اینترنال سامسونگ مدل ۸۷۰EVO SATA ۲.۵ inch با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت

 

معرفی، بررسی و قیمت مادربرد ایسوس مدل PRIME H310M-K R2.0

مادربرد ایسوسPRIME H۳۱۰M-K R۲,۰ ،یک مادربورد اقتصادی و مقرون به صرفه‌ است که در اصل به عنوان یک مادربورد گیمینگ در سطح میان رده شناخته می‌شود. امکاناتی مانند پشتیبانی از پردازنده اینتل، پشتیبانی از حافظه رم از نوع DDR۴، وجود خروجی فن برای کیس، بهره مندی از کارت صدا Realtek ALC۸۸۷/۸۹۷ ۸-Channel High Definition Audio CODEC، خروجی‌ها و درگاه‌های ارتباطی مناسب و کامل از جمله ویژگی‌های مثبت این مادربورد محسوب می شوند.

 

میزان حافظه رم پشتیبانی شده

در مادربرد ایسوس  PRIME H۳۱۰M-K R۲,۰از دو اسلات رم از نوع DRR۴ در نظر گرفته شده که قابلیت پشتیبانی تا ۳۲ گیگابایت را به کاربران ارائه نموده است. همچنین فرکانس پشتیبانی شده برای حافظه رم این مادربورد DDR۴ ۲۶۶۶/۲۴۰۰/۲۱۳۳ MHz Non-ECC است که برای کاربری‌های متوسط رو به بالا کاملا مناسب است.

 

پردازنده قابل پشتیبانی مادربرد ایسوس  PRIME H۳۱۰M-K R۲,۰

در طراحی مادربرد ایسوس  PRIME H۳۱۰M-K R۲,۰از پردازنده با سوکت Intel LGA ۱۱۵۱ و چیپست Intel H۳۱۰ استفاده شده است، به این معنی که این مادربورد تنها از پردازنده‌های اینتل پشتیبانی می‌کند. براساس اعلام شرکت سازنده، امکان نصب پردازنده یا  CPU تا نسل هشتم در این مادربورد وجود دارد.

 

کارت گرافیک قابل پشتیبانی مادربرد ایسوس  PRIME H۳۱۰M-K R۲,۰

مادربرد ایسوس  PRIME H۳۱۰M-K R۲,۰قابلیت پشتیبانی از کارت گرافیک مجزا ندارد و از کارت گرافیک یک پارچه Intel HD Graphics در آن استفاده شده است. رزولوش تصویر خروجی این مادربورد Full HD است و نرخ تازه سازی تصویر آن نیز ۶۰ هرتز می باشد. همچنین حداکثر حافظه گرافیکی قابل بهره برداری از این مادربورد یک گیگابایت است و خروجی‌های پشتیبانی شده برای تصویر، یک پورت DVI و یک پورت VGA در نظر گرفته شده و خروجی HDMI در این مادربورد وجود ندارد.

تعداد خروجی و درگاه‌های ارتباطی

مادربرد ایسوس  PRIME H۳۱۰M-K R۲,۰ دارای درگاه‌های خروجی کاملی است و از این جهت کاربر با مشکلی خاصی مواجه نخواهد شدد. در این مادربورد ۲ عدد پورت PS/۲ برای اتصال موس و کیبورد، دو عدد پورت USB ۳,۱ به جهت انتقال با سرعت بالا، ۲ عدد پورت USB ۲,۰، سه عدد جک ۳,۵ میلیمتری صدا، کارت شبکه و خروجی لن از نوع Gigabit LAN و یک درگاه DVI و یک درگاه VGA تعبیه شده است.

 

خرید هارد اکسترنال ای دیتا مدل اچ دی ۷۱۰ پرو با ظرفیت ۱ ترابایت
 

 

رزرو خرید محصولات از معتبرترین شرکت های تولید کننده:

شما برای لوازم جانبی مانند شارژر و ... از بین محصولات  مختلف حق انتخاب دارید و می‌توانید از شرکت های سازنده ی معتبر این محصولات خرید را به صورت آنلاین توسط سایت فروشگاهی آرکا آنلاین انجام دهید

هر یک از این محصولات ویژگیها و مشخصات خود را دارند. برخی امکانات و خدمات گرانتی بیشتر دارند و برخی دیگر محصول  را با قیمت به صرفه تری ارائه می‌دهند. زمانی که درآرکا آنلاین لیست محصولات تمام این تولید کننده ها را مشاهده می‌کنید، می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha