اولین بار در جهان یک شرکت چینی یک ربات متاورسیدزن را به عنوان مدیرعامل معرفی کرد (مهر 1401)

اولین بار در جهان یک شرکت چینی یک ربات متاورسیدزن را به عنوان مدیرعامل معرفی کرد (مهر 1401)

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

 

اولین بار در جهان یک شرکت چینی یک ربات متاورسیدزن را به عنوان مدیرعامل معرفی کرد

 

شرکت چینی NetDragon Websoft، یک ربات متاورسی به نام خانم تانگ یو را به عنوان مدیرعامل شرکت برای نظارت بر فعالیت‌ها معرفی کرد. این ربات زن، اولین مدیر عامل متاورسی انسان‌ نمای جهان است که با کدهای دیجیتالی کار می‌کند. دکتر دژیان لیو، مدیر شرکت چینی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که NetDragon به آینده هوش مصنوعی برای مدیریت بر شرکت خوشبین و البته تا حدی هیجان‌زده است.

 

این ربات مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند به صورت بلادرنگ در مورد وضعیت سازمان تصمیم‌گیری نموده و تجزیه و تحلیل‌های لازم را به سرعت ارائه دهد. علاوه بر این، این ربات می‌تواند با الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، نقش مهمی در مدیریت بحران داشته باشد.

دژیان لئو، رئیس این شرکت چینی اظهار داشت که این موضوع برای مدیران رده بالا و کارکنان این شرکت متفاوت و عجیب به نظر می‌رسد. استفاده از هوش مصنوعی برای رده‌های مدیریتی موضوع بسیار جدیدی است و NetDragon امیدوار است چنین رویکردی بتواند به بهره‌وری بیشتر و اثربخشی بالاتر مجموعه کمک نماید. انتظار می‌رود این انتصاب باعث بهبود کیفیت و بهینه‌سازی گردش کار شرکت NetDragon  شود.

 

خرید منبع تغذیه ماژولار گرین مدل GP۱۲۰۰B-OCDG

 

شرکت بازی‌های ویدیویی چینی NetDragon در سال 1999 کار خود را آغاز نمود، NetDragon  به عنوان توسعه‌دهنده بازی‌های آنلاین بازی‌های آنلاین جند نفره را علاوه بر نرم افزار‌های موبایلی از جمله Eudemons Online، Heroes Evolved، Conquer Online و Under Oath در چین شناخته می‌شود که در سال 2013 موفق شد پلتفرمی به ارزش 1.9 میلیارد دلار به بایدو بفروشد.

NetDragon به‌عنوان محبوب‌ترین شرکت در سال 2010 به‌عنوان محبوب‌ترین شرکت در سال 2010،همجنین شروع به گسترش کسب و کار آموزش آنلاین خود، با هدف مدیریت برای ایجاد بزرگترین جامعه جهانی یادگیری آنلاین و ارائه راه حل‌های واقعی یادگیری ترکیبی یکپارچه به هر مدرسه در جهان، در سال‌های اخیر کرده است.

در 3 جولای 2017، نت دراگون اعلام کرد که ناشر نرم افزار آموزشی آمریکایی JumpStart Games را خریداری کرده است. NetDragon همچنین در سال 2015 نزدیک به صد درصد از سهام Promethean Limited را در فهرست بریتانیا خرید.

امروزه استفاده از هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلف رو به رشد است و شرکت‌های فن اوری برای مدیریت کمپانی‌های خود از فن اوری‌های توسعه یافته با هوش مصنوعی استفاده می کنند. در همین راستا، NetDragon امیدوار است به وسیله مدیرعامل جدید خود، بازدهی بیشتری داشته باشد.

فکر کردن به فن اوری امروزی بدون هوش مصنوعی چندان منطقی نخواهد بود. بنابراین، موسس شرکت، دکتر دژیان لیو نیز بر اهمیت این جهش در شرکت تاکید نموده است. دکتر دژیان گفت: ما معتقدیم هوش مصنوعی آینده مدیریت شرکتی است و انتصاب ما به خانم تانگ یو به عنوان ربات انسان نمای مدیریتی نشان دهنده تعهد ما به پذیرش واقعی استفاده از هوش مصنوعی برای تغییر شیوه عملکرد کسب و کارمان و در نهایت هدایت رشد استراتژیک آینده ما است.

دکتر دژیان لیو (Dejian Liu) بنیانگذار این شرکت همچین اضافه نمود: بدون هوش مصنوعی، فکر کردن به فناوری امروزی منطقی به نظر نمی‌رسید. ما بر این باوریم که هوش مصنوعی، آینده مدیریت شرکتی است و انتخاب خانم تانگ یو  در واقع تعهد ما را برای پذیرش واقعی استفاده از هوش مصنوعی برای دگرگون کردن راهی که ما کسب و کارهایمان را اداره می‌کنیم، و در نهایت هدایت کردن رشد آینده راهبردی مان نشان می‌دهد.

 

خرید هارد دیسک اینترنال سیگیت مدل Exos ST۱۲۰۰۰NM۰۰۰۷ ظرفیت ۱۲ ترابایت

 

دکتر لیو همچنین ادامه داد که با نگاه به آینده، ما به توسعه الگوریتم‌های خود در پشت تانگ یو ادامه خواهیم داد تا یک مدل مدیریت باز، تعاملی و بسیار شفاف ایجاد کنیم؛ همانطور که به تدریج به یک جامعه کاری مبتنی بر فراجهت تبدیل می‌شویم که ما را قادر می‌سازد پایگاه بسیار گسترده‌تری از استعدادها را در سراسر جهان جذب کنیم و ما را در موقعیتی قرار می‌دهد که به اهدافی بزرگتر از ساخت ربات انسان نمای تانگ یو دست یابیم.

متاورس چیست؟

متاورس از دو واژه متا Meta و ورس Verse تشکیل شده است. کلمه متا به معنی برتر و ورس که از کلمه  Universe به معنی جهانی گرفته شده است. به این ترتیب عبارت متاورس را می‌توان جهان برتر معنا کرد.

متاورس به عنوان یک شبکه‌ مجازی عمل می کند و در آن کاربران قادر خواهند بود با یکدیگر و با دیگر اجزای محیط اطراف خود ارتباط داشته باشند. این دنیای مجازی، جنبه‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی،‌ بازی‌های ویدیوئی، فناوری واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) و در نهایت بلاک‌چین را با یکدیگر ادغام می‌کند. به همین دلیل متاورس را می‌توان به دنیایی که توسط واقعیت‌های مجازی و واقعیت‌های افزوده ساخته می‌شود نسبت داد.

 

خرید  منبع تغذیه کامپیوتر کورسیر HX۱۰۰۰

 

ویژگی‌های متاورس

حضور

به عنوان اولین و مهم‌ترین ویژگی متاورس حضور یا همان Presence می‌توان است. منظور از کلمه حضور در متاورس احساس حضور است. تحقیقات نشان می‌دهد که این احساس حضور برای افزایش کیفیت تعاملات در این دنیای مجازی مفید است. این احساس حضور و نزدیکی با دیگران، از طریق هدست و نمایشگرهایی که در مقابل شما قرار دارند انتقال می یابد.

 

استانداردسازی

استانداردسازی Standardization یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های دیگر متاورس است. همانطور که هر سیستم و سازمانی برای استانداردشدن نیاز به یک سیستم استانداردسازی دارد، متاورس نیز از این قاعده مثتثنی نیست. اهمیت ایجاد این ویژگی در دنیای مجازی متاورس تا حدی است که حتی یک سازمان بین‌المللی برای آن در نظر گرفته شده تا پروتکل‌های استاندارد متاورس را تأیید نماید.

 

خرید مانیتور گیمینگ ام اس آی مدل Optix G۲۷CQ۴ سایز ۲۷ اینچ

 

همکاری

قابلیت همکاری یکی دیگر از جوانب مهم در دنیای متاورس است که با کمک این قابلیت کاربران می‌توانند به همه‌جای این دنیای مجازی سفر و با یکدیگر همکاری کنند. به عبارتی دیگر یکپارچگی موجود در متاورس به کاربران امکان داشتن یک آواتار یکسان را برای حضور در همه بخش‌های آن و استفاده از امکانات آن را می دهد.

 

دنیای بی انتها

متاورس مفهوم و تعریف گسترده‌تری نسبت به دنیای واقعی که در آن زندگی می‌کنیم دارد. با توجه به اینکه دنیای متاورس به فضاهای فیزیکی محدود نیست، امکان گسترش آن تا بی‌نهایت وجود دارد.

 

سرعت

این ویژگی هم یکی از مهمترین شاخصه‌های متاورس است که با وجود آن نیازی به جستجو برای هیچ موضوعی نیست در متاورس همه‌چیز حتی هرگونه اطلاعات به‌صورت آنی در متاورس در دسترس کاربران قرار می گیرد.

 

خرید رم لپ تاپ کینگستون باحافظه ۲ گیگابایت و فرکانس ۸۰۰ مگاهرتز

 

همزمانی

همزمانی به این معناست که در دنیای متاورس امکان و قابلیت ارتباط و تعامل بین کاربران سراسر جهان به صورت همزمان وجود دارد. متاورس توانایی تعامل و ارتباط میان میلیاردها کاربر در زمان واقعی را فراهم می‌کند.

 

پایداری

ویژگی پایداری در متاورس به منزله امکان دسترسی‌ همیشگی است. کاربر می تواند ساختمان‌های مجازی جدید یا اشیاء دیگری را در دنیای متاورسی خود ایجاد و اضافه کند. همچنین می‌تواند آنها را آنطور که بخواهد تغیر دهد و این تغییرات در بازدیدهای بعدی اعمال و ذخیره می‌شوند.

هزینه

از مزیت‌های بارز و محبوب دنیای متاورس، حذف هزینه‌های دنیای فیزیکی از جمله هزینه رفت ‌و ‌آمد، آموزش‌، خرید سخت‌افزارها و نرم‌افزارها و موارد دیگر است. چون نیازی به رفت و آمد و نه خرید سخت افزار یا نرم افزار وجود ندارد.

 

 

 

خدایا شکرت 

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha