بررسی هوش مصنوعی اینتل

بررسی هوش مصنوعی اینتل

 

 

 

هوش مصنوعی اینتل حالات عاطفی دانش آموزان را شناسایی و تجزیه‌ و تحلیل می ‌کند


اینتل به‌ دنبال ارائه ‌ی راهکاری نرم ‌افزاری با هدف بهره گرفتن از قدرت هوش مصنوعی برای بررسی چهره و زبان بدن دانش ‌آموزان است. طبق پروتکل، این راهکار به‌ عنوان بخشی از محصول نرم ‌افزاری Class توزیع خواهد شد و هدف آن کمک به تکنیک ‌های آموزشی معلمان است.

 

جهت مشاهده محصولات اینتل کلیک نمایید 

 

هوش مصنوعی اینتل

این فناوری به آموزگاران اجازه می ‌دهد حالات ذهنی استنتاج ‌شده توسط هوش مصنوعی (مانند کسالت، حواس‌پرتی یا سردرگمی) هر یک از دانش ‌آموزان را مشاهده کنند.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت اینتل کلیک نمایید 

 

اینتل قصد دارد در نهایت این برنامه را در بازارهای بیشتری ارائه دهد. فناوری اینتل با مخالفت ‌هایی مواجه شده و بحث‌ هایی در رابطه با هوش مصنوعی، علم، اخلاق و حریم ‌خصوصی ایجاد کرده است.

 

خرید ماوس بی‌سیم لاجیتک مدل ام ۱۸۵


فناوری مبتنی‌ بر هوش مصنوعی اینتل که با مشارکت Classroom Technologies توسعه یافته است، از طریق محصول نرم ‌افزاری Class که با پلتفرم Zoom  یکپارچه شده، ارائه می‌ شود. هر زمان که کلاس ‌های دیجیتال از طریق برنامه ‌ی ویدئو کنفرانس برگزار شود، می‌ توان از فناوری اینتل برای طبقه‌ بندی زبان بدن و حالات چهره‌ ی دانش ‌آموزان استفاده کرد.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت اینتل کلیک نمایید 

 

هوش مصنوعی اینتل

مایکل چیس، یکی از بنیان‌ گذاران و مدیر عامل Classroom Technologies با استناد به تجربیات معلمان بعد از تدریس راه ‌دور در طول دوره ‌ی همه ‌گیری کرونا، امیدوار است که نرم ‌افزار این شرکت، بین ش‌های بیشتری به آموزگاران ارائه دهد و در

نهایت تجربه ‌ی یادگیری راه ‌دور را بهبود بخشد.

 

خرید پردازنده CPU اینتل باکس مدل Pentium Gold G۶۴۰۰


این نرم ‌افزار جریان‌ های ویدئویی دانش ‌آموزان را به ‌همراه اطلاعات متنی و بلادرنگ به موتور هوش مصنوعی وارد می ‌کند؛ این فرایند به نرم ‌افزار اجازه می‌ دهد درک دانش ‌آموزان از موضوع را طبقه ‌بندی کند. سنم اصلان، دانشمند پژوهشی در اینتل که در توسعه ‌ی این فناوری مشارکت داشته است می ‌گوید هدف اصلی این تکنولوژی، بهبود جلسات تدریس یک ‌به ‌یک با اجازه دادن به معلم برای واکنش لحظه ‌ای به وضعیت ذهنی هر دانش ‌آموز است.

 

خرید حافظه SSD اینترنال پاتریوت مدل Viper VP۴۱۰۰ M.۲ ۲۲۸۰ PCIe Gen۴ x ۴


یکی دیگر از نکات درخورتوجه و بالقوه برای موتور هوش مصنوعی این است که ابراز احساسات انسان ‌ها در فرهنگ ‌های مختلف، تفاوت دارد. در حالی ‌که بیشتر فرهنگ ‌ها، لبخند زدن را با ابراز خوشحالی درونی برابر می ‌دانند، ولی لبخند بیش ‌از حد در زمان نامناسب، به ‌عنوان فقدان هوش یا صداقت تعبیر می ‌شود.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

هوش مصنوعی اینتل

با گسترش این مورد به فرهنگ ‌ها، قومیت ‌ها و تنوع فردی بی ‌شمار، می‌ توان پیامدهای این تغییرات شخصی و فرهنگی را بر دقت مدل هوش مصنوعی تصور کرد.

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha