هارد اس اس دی ای دیتا اس پی 600 ظرفیت 256 گیگابایت (مهر 1401)

هارد اس اس دی ای دیتا اس پی 600 ظرفیت 256 گیگابایت (مهر 1401)

 

 

 

 

هارد اس اس دی ای دیتا اس پی 600 ظرفیت 256 گیگابایت

 

هارد SSD ای دیتا ADATA

هارد SSD ای دیتا ADATA یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای جهانی در زمینه تولید تجهیزات حوزه فناوری اطلاعات و تجهیزات کامپیوتری است. شرکت تایوانی ای دیتا در مدت زمان اندکی توانست شهرت و اعتبار خوبی را برای خود کسب کند. شرکت ای‌دیتا در زمینه ساخت و تولید حافظه‌های ذخیره‌سازی اطلاعات رایانه فعالیت دارد.

 

خرید ماوس بی‌سیم لاجیتک مدل ام ۱۸۵

 

در ماه may سال ۲۰۰۱ توسط سیمون چن تأسیس شد. در حال حاضر محصولات اصلی خط‌های تولید این کمپانی شامل ماژول‌های DRAM برای کامپیوترهای دسکتاپ و کامپیوترهای شخصی نوت بوک، درایو حافظه، حافظه هارد اکسترنال، فلش درایو USB، کارت‌های حافظه به همراه درایو کارت‌های حافظه، پاوربانک های متنوع، انواع شارژر USB، بی سیم و شارژر فندکی، انواع کابل لایتنینگ، کابل‌های USB و میکرو USB و آداپتورهای می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هارد های اس اس دی کلیک نمایید 

 

در سال ۲۰۰۷ ای‌دیتا با سهمی معادل ۷٫۶ درصد از بازار، سومین تولیدکننده بزرگ DRAM در جهان شد.

ای دیتا امروزه به لطف دانش متخصصان و زیرساخت‌هایش حافظه‌هایی پرچم‌دار تولید می‌کند. شرکت تایوانی ای دیتا در دسته شرکت‌های Fabless (تولید بدون ساخت) جای می‌گیرد. سال‌ها است که حافظه DRAM و حافظه‌ی ذخیره‌سازی در دسترس مشتریان قرار می‌دهد.

 

جهت مشاهده تمامی هارد های اس اس دی کلیک نمایید 

 

حافظه SSD ADATA

حافظه‌های ذخیره‌سازی همواره جزو قطعات مهم کامپیوترها بوده‌اند و هرچه زمان می‌گذرد، اهمیتشان بیشتر حس می‌شود. در سال‌های گذشته، پیشرفت‌های شگرفی در صنعت حافظه‌های ذخیره‌سازی رخ ‌داده است و در نتیجه پردازش‌هایی که در کامپیوترها انجام می‌شوند، سرعت بیشتری پیدا می‌کنند. هارد SSD ای دیتا  ADATAیکی از محصولات شرکت‌های قدیمی است که برای بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای سخت‌افزار نامی آشنا است.

 

خرید گیم پد لاجیتک اف ۳۱۰

 

مزایای استفاده از SSD در لپ تاپ

1-دسترسی سریع به اطلاعات

در HDD  ها قطعه ای به نام هد وجود دارد که متحرک است و برای دسترسی به اطلاعات باید منتظر بماند تا سرعت چرخش پلتر به مقدار کافی برسد، اما در هارد های SSD بر خلاف HDDها برای خواندن اطلاعات به هیچ کدام از این عملیات نیازی نخواهد بود و می تواند بصورت مستقیم به اطلاعات دسترسی داشته باشد.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

2-مقاومت در برابر لرزش و ضربه

هاردهای HDD بدلیل داشته قطعه متحرک و حساس به نام هد و پلتر، به کوچکترین ضربه و لغزش و تکان، مخصوصا در حال کار بسیار آسیب پذیرند، اما در هاردهای SSD از یک تکنولوژی دیگر بنام NAND استفاده می شود که فاقد قطعه متحرک می باشد و تقریبا ضد ضربه است و اطلاعات را درون IC ها ذخیره می کند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت ای دیتا کلیک نمایید 

 

3-مصرف انرژی کمتر و تولید گرمای کمتر

تفاوت مصرف انرژی در هارد HDD و SSD بالا است به طوری که HDD ها حدودا 6وات و SDD ها حدودا 4 وات مصرف انرژی دارند و در حالت عدم استفاده مصرف انرژی اس اس دی به 2وات کاهش پیدا می می کند.

 

خرید کیبرد و ماوس بی‌سیم لاجیتک مدل MK۲۷۰

 

 

4-اطمینان بالا در ذخیره سازی اطلاعات

ذخیره سازی اطلاعات به صورت میانگین و تقریبی و در بهترین حالت نگهداری SSDها دو برابر HDD ها است. طول عمر SSD  ها حدود 1میلیون و 2میلیون ساعت و هاردهای HDD حدود 600 هزار ساعت تخمین زده می شود.

 

5-تولید صدای هارددیسک

در هاردهایی که از تکنولوژی HDD استفاده شده دارای سرو صدا هستند، اما هاردهایی که از تکنولوژی SSD استفاده می کنند مانند فلش صدای خاصی ندارند.

6-وزن هارد

وزن هاردهایHDD حدودا 750 گرم و هاردهای SSD حدودا 80گرم است، این اختلاف وزن و در نتیجه حجم در وزن و اندازه لپتاپ ها بسیار موثر است.

 

خرید وب کم سی ۲۷۰ لاجیتک

 

 7-سرما و گرما

دمایی که هارددیسک پس از شروع به کار تولید می کند بین 0 تا 70 درجه سیلسیوس و در هارد های SSD بین 0 تا 55 درجه سیلسیوس می باشد.

 

Premier Pro SP600 256GB Internal SSD Drive

اولین و مهمترین مزیت اس اس دی ها سرعت آنهاست. سرعت در بسیاری موارد از جمله تدوین فیلم، تدوین تصاویر بزرگ و عملیات های خواندن نوشتن بسیار سریع و داشتن مخزن داده ای گزینه بسیار موثری می باشد. هارد دیسک ها به دلیل نوع عملکرد، سرعت محدودی دارند و امکان این که دچار مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری شوند و اطلاعات شما از دست برود نیز وجود دارد.

حافظه های SSD یک جایگزین بسیار عالی برای هارد دیسک ها و حفظ امنیت و سرعت حداکثری هستند. شرکت های زیادی حافظه های ذخیره سازی اطلاعات، طراحی و تولید می کند که ای دیتا یکی از بهترین تولید کنندگان است. حافظه SSD ای دیتا مدل SP600 ظرفیت حفظ اطلاعات تا ظرفیت 256 گیگابایت را دارد.

درایو SP600 با چیپ های فلش از سازندگان معتبر و ساپورت TRIM ویندوز در نوت بوک و کیس، سرعت بسیار بالایی را به کاربر ارائه می کند. علاوه بر این مزایا، SP600 مصرف برق بسیار پایینی دارد و در مقابل ضربه مقاوم است و گرمای بسیار کمی نیز ایجاد می کند. مصرف برق اس اس دی  Premier Pro SP600 256GB  در حالت فعال Active در حدود 0.14 وات و در حالت غیرفعال Idle در حدود 0.41 وات می باشد.

درایو SP600 در دو بسته بندی ارائه می شود :

  1. پک مخصوص کیس که یک سینی ۳.۵ اینچ برای قرار دادن درون کیس دارد.
  2. پک نوت بوک که به سادگی می توان نوت بوکتان را به روز رسانی کرد و بعد از تعویض اس اس دی با هارد نوت بوک، می توان هارد را در پک مخصوص قرار داد تا تبدیل به یک هارد اکسترنال شود.

در درایو Premier Pro SP600 با رابط SATA III از آخرین تکنیک های بهینه سازی Firmware استفاده شده است، همینطور از فلش هایی در طراحی آن بهره گرفته شده که بسیار با کیفیت و با دوام هستند. در این اس­اس­دی از کنترلر JMicron بکار رفته است، سرعت خواندن ممتد ۵۴۰ مگابایت در ثانیه و نوشتن ۲۹۰ مگابایت در ثانیه می باشد وحداکثر سرعت خواندن و نوشتن تصادفی این محصول ۴KB است.

 

خرید فن پردازنده ترمالتیک مدل UX۲۰۰ ARGB Lighting

 

درایو اس اس دی Premier Pro SP600 256GB Internal SSD Drive در حجم ۳۲ و ۶۴ و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت تولید می شود. طراحی و ساخت اس اس دی بگونه ای است که مقاومت، دوام، کارکرد و بی صدایی بیشتر در مقابل هارد دیسک ها دارا می باشد. درجه حرارت عملکرد این اس­اس­دی 0تا 70 درجه سانتی گراد می باشد.

Premier Pro SP600 256GB Internal SSD Drive

مشخصات فیزیکی:

ابعاد: 7 * 69.85 * 100 میلیمتر

وزن: 68 گرم

مشخصات فنی:

ظرفیت: 256 گیگابایت

نوع فلش : MLC

فرم فاکتور: 2.5 اینچ

رابط: SATA 6 Gb/s

کنترلر: JMicron 66X

سرعت خواندن اطلاعات ترتیبی: 550 مگابایت بر ثانیه

سرعت نوشتن اطلاعات ترتیبی: 430 مگابایت بر ثانیه

سرعت خواندن اطلاعات تصادفی:  IOPS 65,000

سرعت نوشتن اطلاعات تصادفی:  IOPS 68,000

ضد خش: خیر

مقاومت در برابر ضربه: بله

مقاومت در برابر لرزش: بله

مقاومت در برابر شوک: بله

میزان مقاومت شوک: G/0.5ms 1500

میانگین عمر – MTBF: 1.000.000 ساعت

قابلیت پشتیبانی از TRIM

درجه حرارت: 0 تا 70 درجه سانتیگراد

دمای ذخیره سازی: 40- تا 85 درجه سانتیگراد

سایر ویژگی ها:

وزن کم و طراحی زیبا

قابلیت پشتیبانی از TRIM

سرعت بالای انتقال اطلاعات

اقلام همراه : نگهدارنده 7 میلی‌متر به 9 میلی‌مترنرم‌افزار Acronis ATI HD 2013دفترچه راهنما

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha