لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565EP-BQ337

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565EP-BQ337

 

 

 

 

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565EP-BQ337


لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل VivoBook R565EP-BQ337 از دستگاه‌ های فوق العاده شرکت ایسوس محسوب می ‌شود که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و توانسته رضایت تمامی طرفدارانش را به خوبی جلب کند.

خرید لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565EP-BQ337

 لپ تاپ VivoBook R565EP-BQ337 به ‌لطف برخورداری از پردازنده مرکزی intel Core i5 1135G7 با 4 هسته حقیقی + 4 هسته مجازی قادر است اجرای بی‌ مکثی از برنامه ‌ها را به ‌ارمغان آورد، به ‌علاوه پردازنده گرافیکی NVIDIA Geforce MX330  می‌ تواند عملکرد مطلوبی را به نمایش بگذارد.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت ایسوس کلیک نمایید 

 

حتی افراد علاقه مند به گیم هم می ‌توانند با کمک این پردازنده، گیم ‌های معمولی و سبک و کوچک از نظر Graphical Map را تجربه کنند و لذت ببرند. صفحه‌ نمایش آن 15.6 اینچی این دستگاه از رزولوشن FHD 1920 x 1080 بهره می ‌برد که شما را در دریای تصاویر زنده غرق می ‌کند.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

ایسوس در این دستگاه از پورت‌ های به‌ روز استفاده می کند تا مخاطبانش هیچی مشکلی در اتصال VivoBook R565EP-BQ337 با سیستم ‌های مجاور نداشته باشند. وزن فوق ‌العاده سبک 1.8 کیلوگرمی، این لپ ‌تاپ را برای حمل ‌و نقل راحت، آماده می ‌کند. پس می ‌توانید حتی در سفر آن را همراه خود داشته باشید و نهایت لذت را ببرید.

 

جهت مشاهده تمامی محصولات ایسوس کلیک نمایید 

 

معرفی لپ‌ تاپ ایسوس


ایسوس برند خوش ‌نام بازار لوازم الکترونیکی به ویژه لپ ‌تاپ ‌های با کیفیت در ایران است که افراد بسیاری نسبت به این برند تعصب خاصی دارند. محصولات برند ایسوس از کارایی، کیفیت و تنوع بسیار خوبی برخوردار می باشد از این رو، افراد بسیاری هنگام خرید لپ ‌تاپ فقط و فقط به نام این برند فکر می کنند و تنها مدل‌ های آن را جست ‌و جو می ‌کنند چون که از کیفیت و کارایی آن اطلاع کامل دارند.

قیمت لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565EP-BQ337

علاوه بر این ایسوس، لپ‌ تاپ ‌هایی را به بازار عرضه می ‌کند که متناسب با بودجه ‌های قیمتی متفاوتی باشد. در حقیقت قدرت ایسوس تعادل خوب آن در بالانس بین قیمت و کیفیت است. لپ‌ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565EP-BQ337 از همان دسته لپ ‌تاپ‌ های بسیار خوب این برند است که شما می ‌توانید برای انجام کارهای گوناگون روی آن سرمایه گذاری کنید.


استاندارد کیفیت در ظاهر


ظاهر آخرین و کم اهمیت‌ ترین پارامتری است که در خرید یک لپ‌ تاپ مدنظر افراد می ‌آید. در حقیقت لپ‌ تاپ باید درون زیبایی داشته باشد تا ظاهر زیبا. با این حال لپ ‌تاپ ایسوس مدل R565EP-BQ337 توازن خوبی را میان تمامی قسمت ها به خصوص ظاهر و کیفیت برقرار کرده است. این لپ‌ تاپ دارای ظاهری با صلابت و کلاسیک است که زیبایی خاصی در درون خود دارد. علاوه بر ظاهر این مدل دارای اندازه 15.6 اینچی است.

در حقیقت اکثر لپ ‌تاپ ‌های تولید شده در بازار که بیشتر جهت کاربری عمومی مورد استفاده قرار می ‌گیرند دارای همین سایز هستند. سایز 15.6 اینچی برای انجام کار یا حمل ‌و نقل بسیار مناسب است. علاوه بر سایز این لپ ‌تاپ وزن مناسبی نیز دارد. وزن کلی آن 1.8 کیلوگرم است که این حدود از وزن را در دسته ‌بندی نیمه سنگین قرار می ‌دهند اما در حمل ‌و نقل مشکلی ایجاد نمی ‌کند.

ایسوس در قسمت صفحه‌ نمایش  مدل R565EP-BQ337 از یک پنل IPS استفاده کرده وضوح 1080 × 1920 پیکسل - Full HD دارد. این وضوح کاملاً در لپ ‌تاپ ‌ها معمولی است و شما می ‌توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید. قدرت و پخش رنگ‌ ها در این صفحه ‌نمایش قابل قبول است و شما هنگام استفاده اذیت نمی شوید و تصاویر باکیفیت خوبی قابل مشاهده هستند.

 

خرید کیس کامپیوتر مسترتک مدل VENTUS

 

سرعت عالی در لپ تاپ های ایسوس

 

ویژگی بسیار مثبت لپ ‌تاپ R565EP-BQ337 وجود سری پردازنده‌ های قوی در آن است که سرعت انجام کارها را بالاتر می‌ برد. علاوه بر سرعت، قدرت سیستم شما هنگام انجام کارهای گوناگون نیز افزایش پیدا می ‌کند. ایسوس از سری پردازنده Core i5 در این لپ ‌تاپ استفاده کرده است.

این سری از پردازنده برای انجام کارهای معمولی تا نیمه ‌حرفه ‌ای بسیار خوب است. شما می ‌توانید بازی ‌های تقریباً سنگینی یا برنامه ‌های حرفه‌ ای همانند فتوشاپ را به راحتی روی سیستم خود باز کرده و کارهای خود را بدون هیچ مشکل و هنگ کردنی انجام دهید.


امکانات ویژه لپ ‌تاپ ایسوس

خرید آنلاین لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565EP-BQ337
وجود برخی از امکانات به جذاب شدن یک سیستم کمک زیادی می ‌کند. لپ ‌تاپ ایسوس مدل R565EP-BQ337 دارای یک حسگر اثرانگشت است. با استفاده از حسگر اثرانگشت شما می‌ توانید به راحتی لپ ‌تاپ خود را باز کنید و دیگر نگران از یاد رفتن قفل ‌های خود نباشید.

ویژگی دیگر آن وجود نور پس زمینه است. وجود نور پس زمینه در قسمت صفحه کلید میزان استفاده و راحتی شما را افزایش می ‌دهد. شما می ‌توانید از لپ ‌تاپ خود حتی در فضاهای تاریک نیز استفاده کنید زیرا که نور پس زمینه به شما کمک می کند و هر زمانی که به آن نیاز نداشتید و برای ذخیره باتری، می ‌توانید آن را خاموش کنید.

 

 

پورت ‌های مورد نیاز و کافی

 

این لپ ‌تاپ حتی در قسمت پورت و اتصالات حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد. لپ‌ تاپ دارای 2 عدد پورت USB 2.0، یک عدد پورت USB 3.2، یک عدد پورت USB Type-C، پورت HDMI، Wi-Fi و Bluetooth است. با این قابلیت شما می‌ توانید به راحتی به دستگاه ‌های دیگر متصل شوید.


سخت پایانی


لپ‌ تاپ ایسوس مدل R565EP-BQ337 یک لپ‌ تاپ خوب با قیمتی کاملا مقرون ‌به ‌صرفه برای افرادی که به دنبال یک سیستم برای انجام کارهای نیمه سنگین می ‌گیردند. شما با این لپ‌ تاپ می‌ توانید تمامی کارهای روزانه خود را بدون هیچگونه مشکلی انجام دهید.


مشخصات لپ‌ تاپ ایسوس مدل R565EP-BQ337

مشخصات لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565EP-BQ337

وزن
۱.۸ کیلوگرم
ابعاد
۳۶۰x۲۳۵x۱۹۹
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i۵
مدل پردازنده
۱۱۳۵G۷
محدوده سرعت پردازنده
۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
فرکانس پردازنده
۲.۴-۴.۲
حافظه Cache
هشت مگابایت
سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
Intel Core i۵-۱۱۳۵G۷ Processor ۲.۴ GHz (۸M Cache, up to ۴.۲ GHz, ۴ cores)
ظرفیت حافظه RAM
۸ گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR۴
سایر توضیحات حافظه RAM
۴GB DDR۴ on board + ۴GB DDR۴ SO-DIMM
ظرفیت حافظه داخلی
یک ترابایت و ۲۵۶ گیگابایت
نوع حافظه داخلی
هیبریدی
مشخصات حافظه داخلی
۱ ترابایت هاردیسک به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه از نوع SSD NVMe (درایو حالت جامد) (Solid State Drive)
سایر توضیحات حافظه داخلی
۱TB SATA ۵۴۰۰RPM ۲.۵ HDD ۲۵۶GB M.۲ NVMe PCIe ۳.۰ SSD
سازنده پردازنده گرافیکی
NVIDIA
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce MX۳۳۰ GDDR۵
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
دو گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
۱۵.۶ اینچ
نوع صفحه نمایش
IPS level panel
دقت صفحه نمایش
۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل - Full HD
توضیحات صفحه نمایش
LED Backlit IPS-level Panel ۲۵۰nits ۴۵% NTSC color gamut Anti-glare display
قابلیت‌های دستگاه
حسگر اثر انگشت
کیبورد با نور پس زمینه
وبکم
درایو نوری
بدون درایو نوری
توضیحات وبکم
VGA camera
درگاه‌های ارتباطی
USB
Wi-Fi
HDMI
Bluetooth
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
Wi-Fi ۵(۸۰۲.۱۱ac)+Bluetooth ۴.۱ (Dual band) ۱x۱
تعداد پورت USB 2.0
۲
تعداد پورت USB 3.2
۱
تعداد پورت USB Type-C
۱
طبقه‌بندی
کاربری عمومی
نوع باتری
دو سلولی
توضیحات باتری
۳۷ وات‌ساعت
سیستم عامل
بدون سیستم عامل

 

 

خدایا شکرت 
 

نظرات

حاصل جمع : Captcha