لپ تاپ ایسوس 17 اینچی

لپ تاپ ایسوس 17 اینچی

 

 

 

لپ تاپ ایسوس 17 اینچی ROG Strix G712LW


لپ‌ تاپ ایسوس مدل G712LW از سری لپ‌ تاپ‌ های REPUBLIC OF GAMERS شرکت ایسوس است و در دسته ‌بندی گیمینگ جزء لپ‌ تاپ ‌های بالا رده این شرکت محسوب می ‌شود. این لپ‌ تاپ در حقیقت تکامل یافته و نسل بعدی شاسی G731GW ایسوس محسوب می ‌شود که در سال 2020 رونمایی شد و با سخت افزار حرفه ‌ای و طراحی به ‌روز رقیبی جدی برای دیگر لپ‌ تاپ ‌های گیمینگ بازار محسوب می ‌شود.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت ایسوس کلیک نمایید 

 

لپ تاپ ایسوس 17 اینچی ROG Strix G712LW

این لپ ‌تاپ کاملا مشابه G731GW بوده و تنها پردازنده آن به‌ روز شده است. سازنده پردازنده این لپ‌ تاپ اینتل نسل i7 بوده و مدل آن 10750H  است. این لپ‌ تاپ 12 مگابایت حافظه کش دارد. حافظه داخلی این لپ‌ تاپ 512 گیگابایت از نوع ssd است. 16 گیگابایت رم از نوعDDR4  برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است. این محصول دارای وضوح فول اچ دیدی، زاویه دید راحت و نسبت کنتراست خوب است. 

 

خرید پردازنده CPU اینتل باکس مدل Pentium Gold G۶۴۰۰

 


طراحی 


لپ‌تاپ ایسوس Strix G17 دارای فرمت 17.3 اینچی است ولی ایسوس توانسته آن را جمع ‌و جور و سبک تولید کند. وزن نهایی این لپ‌ تاپ 2.85 کیلوگرم است که در رده میانه از نظر وزنی قرار می ‌گیرد. از لحاظ وزنی برای این لپ‌ تاپ تقریبا استاندارد به نظر می ‌رسد. طراحی این لپ‌ تاپ کامل مشخصه آن است که این یک سیستم گیمینگ است و شکی نیست که همگان در نگاه اول متوجه این مسئله شوند.

 

جهت مشاهده تمامی محصولات ایسوس کلیک نمایید 

 

لپ‌تاپ ایسوس Strix G17

پایه‌ های آن از پلاستیک ساخته شده ولی ظاهری صاف دارد که مطمئنا از اجناس بی کیفیت استفاده نشده است. از وجود نور LED در قسمت زیرین لپ‌ تاپ نباید غافل شده که این مدل را همچون یک ماشین در حال حرکت می ‌کند. درب آن با یک دست باز می ‌شود و لولا های آن پایداری خوبی دارند.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

وقتی قصد چرخاندن آن را داشته باشید، درب به سختی خم می ‌شود. در مورد پنل باید گفت، یک روکش مات روی آن را پوشانده و قاب‌ های بالایی و جانبی آن بسیار نازک هستند. ، وبکم دستگاه اندازه کوچکی دارد به همین خاطر روی درب به سختی پیدا می ‌شود.

یکی از ویژگی ‌های بارز این لپ ‌تاپ مجهز بودن به فناوری کاهش نورهای مضر آبی است. انتشار نور آبی روی چشم و بدن کاربران تاثیر بسیار منفی می ‌گذارد؛ ایسوس در این مدل خود از فناوری کاهش این نور استفاده کرده تا کاربران بتوانند به راحتی و در چندین ساعت به بازی بنشینند.

 

خرید کیس اوست مدل GT-AV۰۲-BG

 


صفحه کلید 


از آنجایی که لپ ‌تاپ ایسوس Strix G17 یک لپ‌ تاپ گیمینگ است، پس باید انتظار نورپردازی‌ های زیادی را در اطراف دستگاه داشت. صفحه کلید این لپ‌ تاپ دارای نور پس زمینه RGB برای هر کلید است و حرکات کلید مناسب و بازخورد کلیکی خوبی دارد. به صورت کلی صفحه کلیدهای آن برای بازی کردن مناسب است.

Strix G17 به عنوان یک دستگاه معمولی دارای مجموعه ‌ای از پنج دکمه اختصاصی است که سه دکمه برای کنترل صدا/ میکروفون، یکی برای راه‌ اندازی Armory Crate و دیگری که برای تنظیمات از پیش تعیین شده عملکرد جا به‌ جایی است. پد لمسی آن به اندازه کافی بزرگ است و از یک پوشش شیشه‌ ای صاف تشکیل شده که عمل ردیابی آن به طرز شگفت ‌انگیزی خوب است.


تهویه دستگاه 


تهویه‌ های موجود در لپ‌ تاپ ایسوس Strix G17 از نظر مساحتی بسیار کوچک هستند که بسیاری نگرانی از بابت آن دارند که این حفره ‌های کوچک مانع خنک ‌سازی سیستم شود. این مدل دارای حداقل چهار تهویه است که دو مورد آن در قسمت پشت، یکی در هر طرفین است.

 

خرید ماوس بی‌سیم لاجیتک مدل ام ۱۸۵

 


پورت‌


این دستگاه دارای تعدادی پورت است. پورت ‌های لپ‌تاپ Strix G17 در قسمت پشت شامل دو شاخه شارژ، یک کانکتور RJ-45، یک کانکتور HDMI 2.0b ، یک پورت USB 3.2 ،USB 3.2  وDisplay  می‌ شود. در سمت چپ دو پورت USB Type-A 3.2 و یک جک صدا دیده می ‌شود.


عملکرد


با وجود سخت‌ افزار موجود در لپ ‌تاپ 17 اینچی ایسوس به ‌راحتی می ‌توان گفت که این لپ ‌تاپ تا سال‌ های آینده می ‌تواند بازی ‌های نسل جدید را با آخرین تنظیمات گرافیکی اجرا کند. این لپ ‌تاپ در تست Cinebench R15 امتیاز 202 را با یک هسته پردازنده خود ثبت کرد در تست چند هسته ‌ای امتیاز آن 1344 در وبسایت ثبت شد.

خرید لپ‌تاپ ایسوس Strix G17

در تست PcMark 10 امتیاز این لپ‌ تاپ 5262 و در تست PcMark 8 امتیاز 5832 برای آن به ثبت رسید که از قدرت پردازش بالای این لپ ‌تاپ خبر می ‌دهد. با توجه ‌به استفاده از جدیدترین نوع SSD در این لپ‌ تاپ انتظار سریع ‌ترین انتقال فایل و اطلاعات را از آن داشتیم، در انجام خواندن و نوشتن فایل4K  به ترتیب 141.1 و 60 مگابایت سرعت ثبت شده برای این هارد دیسک بود، در تست AS SDD این حافظه ذخیره ‌سازی امتیاز 2377 را کسب کرد.

کارت گرافیک این لپ ‌تاپ در نوع خود بهترین است این کارت مدل GeForce RTX 2070 Super در تست 3D Mark 11  امتیاز 20961 را کسب کرد که با این امتیاز می ‌توانید تا سال ‌های آینده بر روی اجرای عالی بازی ‌های کامپیوتری بر روی آن حساب باز کنید.


باتری 


ایسوس در لپ‌تاپ Strix G17 از یک باتری چهار سلولی 90 وات ساعت استفاده کرده است که این باتری برای 13 ساعت و 20 دقیقه وبگردی، 9 ساعت و 24 دقیقه پخش ویدیو و تنها 82 دقیقه برای گیم پلی دوام می ‌آورد. این مقدار ظرفیت برای بازی، تا حدودی نقطه ضعف محسوب می ‌شود.

 

خرید کارت گرافیک ایسوس مدل جی تی ۱۰۳۰ اس ال ۲ جی

 


مشخصات

مشخصات فنی لپ‌ تاپ ایسوس Strix G17
ابعاد:                                                     

۳۹۹×۲۹۳×۲۶ میلی متر
وزن:             

۲.۸5 کیلوگرم
نوع دستگاه:     

نوت بوک (لپ تاپ)
اندازه صفحه نمایش:        

 ۱۷.۳ اینچ
نوع صفحه نمایش:    

 IPS-level panel
رزولوشن صفحه نمایش:        

۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
صفحه نمایش لمسی:    

 ندارد
سازنده پردازنده:  

 INTEL                                          
سری پردازنده:

Core i7
مدل پردازنده:        

i7 10750H
حافظه رم:  

۱۶ گیگابایت
نوع حافظه رم:  

DDR4
ظرفیت حافظه داخلی:

۵۱۲ گیگا بایت
نوع حافظه داخلی:          

SSD
سازنده کارت گرافیک:      

Nvidia
مدل کارت گرافیک:              

GeForce RTX™ 2070                 
حافظه اختصاصی گرافیکی:      

۸ گیگا بایت
درایو نوری:                  

 ندارد
درگاهUSB 3.0:

سه درگاه
درگاهUSB-C:

یک عدد
درگاه VGA:

ندارد
درگاه HDMI:

 دارد
پورت شبکه:      

دارد
اتصال Wi-Fi:

802.11AC
اتصالBluetooth:

داخلی
اسپیکر:    

دارد
کیبورد با نور پس زمینه:    

دارد
مشخصات تاچ پد:    

پشتیبانی از فرمان‌ های چند لمسی


مزایا


•    کیبورد و تاچ پد خوش ساخت
•    صفحه نمایش با کیفیت Full HD
•    پردازنده گرافیکی قدرتمند GeForce RTX™2070 
•    رنگ بندی زیبای بدنه با پورت های متنوع
•    طراحی هیبریدی بدنه با کیفیت ساخت بالا
•    مجهز به پردازنده مرکزی Core i7 نسل دهم

 

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha