معرفی، بررسی و قیمت لپ تاپ های ایسوس با پردازنده CORE i7

معرفی، بررسی و قیمت لپ تاپ های ایسوس با پردازنده CORE i7

 

 

 

شرکت چند ملیتی تایوانی ایسوس در زمینه تولید و فروش سخت افزار رایانه و محصولات الکترونیکی فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی آن در منطقه بیتو، تایپه، تایوان واقع شده است. از سال 2014، این شرکت پنجمین فروشنده بزرگ رایانه از نظر فروش واحد بود. شرکت ایسوس در زمینه لپ تاپ، نت بوک، تلفن همراه، تجهیزات شبکه، پروژکتور، مادربرد، کارت گرافیک، دستگاه‌های ذخیره سازی نوری، لوازم جانبی رایانه، تبلت و غیره فعالیت می‌کند. در این مقاله برترین لپ تاپ‌های این شرکت با  پردازنده core i7 را معرفی می‌کنیم. در ادامه با آرکا آنلاین همراه باشید.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

 

نام این شرکت از چهار حرف آخر کلمه "پگاسوس" گرفته شده است. پگاسوس نام اسب بالدار در اساطیر یونانی است. نام ایسوس نشان‌دهنده روح خلاق، قدرت و خلوص برگرفته از این موجود افسانه‌ای می‌باشد. شرکت ایسوس با این نام تمایلش برای رشد با هر محصول جدید کاری که به بازار می آورد را نشان می‌دهد. از سال 2009، این شرکت در شهرهای تایپه، لوژو، نانگان و گیشان در تایوان دارای خط تولید بود. این شرکت از طریق 50 نمایندگی خود در 32 کشور جهان و بیش از 400 شریک در سراسر جهان فعالیت می‌کند.

 

 

جهت مشاهده لپ تاپ های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

شرکت ایسوس چگونه کار خود را آغاز کرد؟

ایسوس در سال 1989 در تایپه، تایوان کار خود را آغاز کرد. موسسان این شرکت همه در واحد مهندسی سخت افزار شرکت ایسر کار می‌کردند. در آن زمان، تایوان برای عرضه محصولات سخت افزاری رایانه مورد توجه قرار نگرفت و شرکت اینتل همه سفارشات خود را از شرکت‌های برتر مانند IBM دریافت می‌کرد. با این حال، هنگامی که ایسوس مادربردی برای اینتل ساخت و نیاز ایجاد شده در این شرکت را برآورده کرد، ایسوس از آن پس نمونه‌های مهندسی اینتل را پیش از رقبای خود دریافت می‌کرد.

این شرکت در دسامبر 2005 با مدل TLW32001 وارد بازار تلویزیون های LCD شد. سپس ، در ژانویه 2006 ، همکاری خود را با لامبورگینی برای عرضه سری VX اعلام کرد. در 9 مارس 2006 ، به عنوان یکی از تولیدکنندگان مدلهای Microsoft Origami همراه با Samsung و Founder Technology همکاری داشت. در دسامبر 2010 ، ASUS باریک ترین نوت بوک جهان ، Asus U36 را روانه بازار کرد.

 

 

جهت مشاهده لپ تاپ های ASUS فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

 

پردازنده core i7 چه ویژگی‌های دارد؟

 Core i7 از سری پردازنده‌های Intel است که هشت نسل چیپ‌ست‌های Intel را شامل می‌شود. این پردازنده دارای چهار یا شش هسته است و فرکانس ذخیره بین 2.6 تا 3.7 گیگاهرتز می‌باشد. اولین پردازنده‌های i7 در نوامبر 2008 عرضه شدند و نسل های جدید i7 همچنان در حال انتشار هستند.

پردازنده i7 برای انواع دستگاه‌های محاسباتی شخصی ساخته شده است. پردازنده i7 در درجه اول برای علاقه‌مندان به بازی و هنرمندان دیجیتال مانند فیلمسازان و انیماتورها به بازار عرضه شد.

 

برترین لپ‌تاپ‌های ایسوس با پردازنده core i7  

در ادامه برترین لپ تاپ‌ ایسوس با پردازنده core i7 را معرفی می‌کنیم.

 

1. لپ تاپ ایسوس ۱۵ اینچی مدل R۵۴۵FB پردازنده Core i۷ رم ۸GB حافظه ۱TB گرافیک ۲GB

این محصول در ابعاد۳۶۰x۲۳۴x۲۳ میلی‌متر ارائه می‌شود و وزن آن 1.9 کیلوگرم است. این لپ تاپ در اندازه صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت تصویر بی‌نظیر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. مدل پردازنده تعبیه شده در این لپ تاپ i۷ ۱۰۵۱۰U می‌باشد و دارای 8 گیگابایت رم است. نوع رم آن   DDR۴ می‌باشد، از هاردیسک اچ‌دی‌دی استفاده می‌کند و یک ترابایت ظرفیت داخلی دارد. کارت گرافیک این لپ تاپ را Nvidia Gforce ساخته است و 2 گیگابایت حافظه اختصاصی گرافیکی در آن جای دارد. این لپ تاپ دارای یک درایو نوری DVD-RW، یک درگاه USB 2.0، دو درگاه USB 3.0، بلوتوث داخلی و کارتخوان می‌باشد. از ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به کیفیت ساخت بالا، طراحی جذاب کیبورد، تاچ پد با کارایی قابل قبول و پورت‌های متعدد و متنوع اشاره کرد.

 

مشخصات

اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ

حافظه رم: ۸ گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی: ۱ ترابایت

حافظه اختصاصی گرافیکی: ۲ گیگا بایت

 

 

2. لپ تاپ ایسوس ۱۵.۶ اینچی VivoBook R۵۴۵FJ با پردازنده Core i۷

لپ تاپ ایسوس ۱۵.۶ اینچی VivoBook R۵۴۵FJ با پردازنده Core i۷

این لپ تاپ از شرکت ایسوس در ابعاد ۳۶۰x۲۳۴x۲۳ میلی‌متر طراحی شده و وزنی معادل 1.9 کیلوگرم دارد. صفحه نمایش مات آن 15.6 اینچ می‌باشد و از مدل پردازنده   i۷ ۱۰۵۱۰U استفاده می‌کند. فرکانس پردازنده در حالت توربو 4.9 گیگاهرتز و دارای 8 مگابایت حافظه کش است. رم 8 گیگابایتی در این لپ تاپ تعبیه شده و  1 ترابایت حافظه داخلی دارد. این محصول با طراحی بسیار جذابی ساخته شده و از کیفیت بی‌نظیری برخوردار است. پورت‌های متعدد و متنوع کارایی این لپ تاپ بی‌نظیر را چندین برابر می‌کند.

 

مشخصات

اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ

حافظه رم:     ۸ گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی:   ۱ ترابایت

حافظه اختصاصی گرافیکی: ۲ گیگا بایت

 

 

3. لپ تاپ ایسوس ۱۵ اینچی مدل R۵۴۵FB پردازنده Core i۷ رم ۱۲GB حافظه ۱TB گرافیک ۲GB

لپ تاپ ایسوس ۱۵ اینچی مدل R۵۴۵FB پردازنده Core i۷ رم ۱۲GB حافظه ۱TB گرافیک ۲GB

رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 1 ترابایتی این لپ تاپ نشان از عملکرد قوی آن می‌دهد. با 15.6 اینچ صفحه نمایش و 1.9 کیلوگرم وزن کیفیت لپ تاپ ایسوس تضمین شده می‌باشد. مدل پردازنده i۷ ۱۰۵۱۰U از شرکت اینتل کارایی این لپ تاپ را برای کارهای سنگین مناسب می‌سازد. کارت گرافیک Nvidia Gforce در این لپ تاپ تعبیه شده است و 2 گیگابایت حافظه اختصاصی گرافیکی دارد.  درایو  DVD-RW، یک درگاه USB 2.0، دو درگاه USB 3.0 و بلوتوث داخلی از بدیعات این لپ تاپ فوق‌العاده می‌باشد.

 

مشخصات

اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ

حافظه رم:  ۱۲ گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی: ۱ ترابایت

حافظه اختصاصی گرافیکی:  ۲ گیگا بایت

 

 

4. لپ تاپ ایسوس ۱۵.۶ اینچی VivoBook R۵۴۵FJ با پردازنده Core i۷ رم ۸GB حافظه ۱TB ۲۵۶GB SSD گرافیک ۲GB

لپ تاپ ایسوس ۱۵.۶ اینچی VivoBook R۵۴۵FJ با پردازنده Core i۷ رم ۸GB حافظه ۱TB ۲۵۶GB SSD گرافیک ۲GB

این محصول با کیفیتی بالا و طراحی جذاب طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است. این لپ تاپ در ابعاد ۳۶۰x۲۳۴x۲۳ میلی‌متر ارائه می‌شود و وزن 1.9 کیلوگرم دارد. 15.6 اینچ اندازه صفحه نمایش است و   ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ رزولوشن صفحه می‌باشد. مدل پردازنده‌ای که در این لپ تاپ تعبیه شده   i۷ ۱۰۵۱۰U است، ۱.۸ گیگاهرتز فرکانس آن می‌باشد و 8 مگابایت حافظه کش دارد. این لپ تاپ هم دارای اس‌اس‌دی و هم دارای اچ‌دی‌دی می‌باشد. اچ‌دی‌دی این لپ تاپ 1 ترابایت و اس‌اس‌دی آن 256 گیگابایت می‌باشد. این لپ تاپ 2 گیگابایت حافظه اختصاص گرافیکی ارائه می‌دهد.

 

مشخصات

اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ

حافظه رم:  8 گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی: ۱ ترابایت اچ‌دی‌دی ، 256 گیگابایت اس‌اس‌دی

حافظه اختصاصی گرافیکی:  ۲ گیگا بایت

 

 

5. لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R۵۶۴JP با پردازنده i۷ و صفحه نمایش فول اچ دی

 لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R۵۶۴JP با پردازنده i۷ و صفحه نمایش فول اچ دی

این لپ تاپ بسیار مقرون به صرفه می‌باشد  و ارزش خرید بالایی دارد. بدنه آن باریک و سبک بوده و با کیفیت بالایی ساخته شده است. این محصول از حسگر اثر انگشت و Type-C™ USB ۳.۱ برخوردار می‌باشد. یک ترابایت حافظه هارددیسک به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD از مزیت‌های دیگر این لپ تاپ از شرکت ایسوس می‌باشد. درایو نوری در این لپ تاپ تعبیه نشده است اما یک درگاه2.0  USB  و یک درگاه USB-C روی آن قرار دارد. باتری این لپ تاپ  لیتیوم-یون است و تا ۳۷ وات ساعت ظرفیت دارد.

 

مشخصات

اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ

حافظه رم:  8 گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی: ۱ ترابایت اچ‌دی‌دی ، 256 گیگابایت اس‌اس‌دی

حافظه اختصاصی گرافیکی:  ۲ گیگا بایت

 

 

6. لپ تاپ ایسوس ۱۴ اینچی مدل VivoBook S۴۳۱FL پردازنده Core i۷ رم ۱۶GB حافظه ۵۱۲GB SSD گرافیک ۲GB

لپ تاپ ایسوس ۱۴ اینچی مدل VivoBook S۴۳۱FL پردازنده Core i۷ رم ۱۶GB حافظه ۵۱۲GB SSD گرافیک ۲GB

این لپ تاپ با قیمتی مناسب ارائه می‌شود و از کیبرد و تاچ پد با عملکردی عالی برخودار است. حافظه داخلی آن از نوع اس‌اس‌دی می‌باشد که سرعت فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بدنه آن باریک و سبک می‌باشد و کیفیت ساخت بالایی دارد. وبکم با تکنولوژی تشخیص چهره در آن تعبیه شده است.  با وزن 1.4 کیلوگرم و صفحه نمایش 14 اینچ بسیار سبک و قابل حمل می‌باشد. رم 16 گیگابایتی و اس‌اس‌دی با ظرفیت 512 گیگابایت سرعت بالا و عملکردی فوا‌ق‌العاده این لپ تاپ را تضمین می‌کند. درایو نوری در این لپ تاپ تعبیه نشده است و یک درگاه USB 2.0، یک درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB-C در آن قرار داده شده است.

 

مشخصات

 اندازه صفحه نمایش: 14 اینچ

حافظه رم:  16 گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی: 512 گیگابایت

حافظه اختصاصی گرافیکی:  ۲ گیگا بایت

 

7. لپ تاپ ایسوس ۱۵ اینچی مدل R۵۲۸EP پردازنده Core i۷ ۱۱۶۵G۴ رم ۸GB حافظه ۱TB ۲۵۶GB SSD گرافیک ۲GB

لپ تاپ ایسوس ۱۵ اینچی مدل R۵۲۸EP پردازنده Core i۷ ۱۱۶۵G۴ رم ۸GB حافظه ۱TB ۲۵۶GB SSD گرافیک ۲GB

پردازنده نسل یازدهم، عملکرد عالی کیبرد و تاچ پد، قیمت مناسب و ارزش خرید بالا همه از ویژگی‌های این لپ تاپ می‌باشند. بدنه آن به صورت باریک و سبک طراحی شده و از کیفیت ساخت بالا برخوردار است. ۲ گیگابایت پردازنده گرافیکی NVIDIA Geforce MX۳۳۰ از مزایای فوق‌العاده دیگر این لپ تاپ هستند.ابعاد ۳۶۰x۲۳۵x۲۲.۹ میلی‌متری و وزن 1.7 کیلوگرمی راحتی و سبکی در حمل و نقل را برای شما به ارمغان خواهد آورد. رم این محصول 8 گیگابایت می‌باشد. هم اچ‌دی‌دی و هم اس‌اس‌دی به عنوان هادر دیسک در آن تعبیه شده است.

 

مشخصات

اندازه صفحه نمایش: 15.6 اینچ

حافظه رم:  8 گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی: ا ترابایت اچ‌دی‌دی، 256 گیگابایت اس‌اس‌دی

حافظه اختصاصی گرافیکی:  ۲ گیگابایت

 

 

8. لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R۵۶۴JP با پردازنده i۷ و صفحه نمایش فول اچ دی

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R۵۶۴JP با پردازنده i۷ و صفحه نمایش فول اچ دی

این لپ تاپ از شرکت ایسوس یک ترابایت حافظه هاردیسک به همراه 256 گیگابایت حافظه اس‌اس‌دی را ارائه می‌دهد. کیبور و تاچ پد آن عملکردی عالی دارد. دارای حسگر اثر انگشت می‌باشد و نوع باتری آن از جنس لیتیوم یون است و تا 37 وات ساعت ظرفیت دارد. این لپ تاپ رم 16 گیگابایتی دارد. قیمت آن بسیار مناسب می‌باشد و بدنه باریک و سبکی دارد.

 

مشخصات

اندازه صفحه نمایش: 15.6 اینچ

حافظه رم:  16 گیگابایت

ظرفیت حافظه داخلی: ا ترابایت اچ‌دی‌دی، 256 گیگابایت اس‌اس‌دی

حافظه اختصاصی گرافیکی:  ۲ گیگابایت

 

 

نظرات و پیشنهادات خود را در مورد برترین لپ تاپ‌های ایسوس با پردازنده core i7 با ما و کاربران آرکا آنلاین به اشتراک بگذارید.

نظرات

حاصل جمع : Captcha