شرح محتویات کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر

شرح محتویات کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر

 

 

 

امروز با معرفی محتویات کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر نانو اس و لجر نانو ایکس در خدمت شما دوست عزیز هستیم. امروزه در میان مردم جهان بحث‌های زیادی در مورد رمز ارزها صورت می‌پذیرد. ما در این مقاله برای شما صرفاً به معرفی محتویات داخل جعبه کیف پول سخت‌افزاری کریپتوکارنسی لجر می‌پردازیم. هدف از این مطلب این است که شما در زمانی که می‌خواهید یک کیف پول سخت‌افزاری برای خود بخرید، کامل از محتویات درون جعبه این محصولات باخبر باشید.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

همان‌طور که می‌دانید کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر می‌توانند از دارایی‌های شما به‌صورت کاملاً امن محافظت کنند. این کیف پول‌ها ره راحتی به کامپیوتر یا لپ‌تاپ‌ها متصل می‌شوند و دارای یک نمایشگر Ledger Live companion می‌باشد. با استفاده از این نمایشگر و دکمه‌های موجود بر روی این کیف پول شما می‌توانید یک بار دیگر عمل انتقال رمز ارزها را ببینید و تأیید کنید.


همچنین این کیف پول‌های لجر دارای یک نرم افزار مدیریتی هستند که از کلیدهای خصوصی شما به‌صورت کامل محافظت می‌کند. لازم به ذکر است که اطلاعات محرمانه شما هیچگاه قابل دیدن نیست، اطلاعات شما در یک تراشه بسیار امن ذخیره می‌شود و با استفاده از یک پین کد 4 تا 8 رقمی قفل می‌شوند. همچنین از حساب‌های شما در یک برگه بازیابی نسخه پشتیبان تهیه می‌شود. زمانی که شما دستگاه خود را گم کنید یا اینکه از شما دزدیده شود، می‌توانید با استفاده از پین کد و همچنین کد بازیابی 24 رقمی اطلاعات خود را در یک دستگاه دیگر بازیابی کنید.

 

 توجه داشته باشید که برای خریدن کیف پول‌های دیجیتال باید از فروشگاه‌های معتبر استفاده کنید.

خرید کیف پول لجر نانو اس از فروشگاه آرکا آنلاین


دو دکمه بر روی لجر قرار گرفته که این دو دکمه برای افزایش امنیت و تأیید پرداخت‌ها و تراکنش‌هایی است که از طریق این والت انجام می‌شود که برای تأیید حتماً باید دو کلید را هم‌زمان با هم فشار داد. بدین ترتیب هیچ هکری تا پین کد شما و هم خود دستگاه لجر را نداشته باشد نمی‌تواند آن را هک کند.

ledger-nano-s-and-x

شرح محتویات درون جعبه کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر نانو اس و نانو ایکس


شاید برای شما جال باشد که این دو محصول از نظر محتویات داخل جعبه هیچ تفاوتی باهم ندارند. اول‌ازهمه به سراغ خوده جعبه این محصول می‌رویم، اگر جعبه گوشی‌های اپل را دیده باشید متوجه این شده‌اید که فرقی نمی‌کند که گوشی شما چه رنگی باشد و جعبه تمام گوشی‌های اپل سفید است. کمپانی لجر نیز همانند شرکت اپل از یک جعبه باکیفیت بالا و رنگ سفید که در وکیوم پلاستیکی قرار دارد برای عرضه محصولاتش به مشتریان استفاده می‌کند.

بعد از بازکردن وکیوم و جعبه شما شاهد کیف پول سخت‌افزاری لجر درون یک اسفنج مشکی رنگ ضدضربه خواهید بود. رنگ نقره‌ای این محصول به دلیل آلومینیوم ضد زنگ انتخاب شده است که تراشه‌ها، دکمه‌ها و صفحه نمایش در این محفظه آلومینیومی نگهداری می‌شود. روی این محفظه نام کمپانی لجر حک شده است. در ادامه زمانی که اسفنج ضدضربه را برمی‌دارید لوازم دیگر این محصول را خواهید یافت.

ledger-nano-s-and-x-

لیست لوازم موجود درون جعبه

• کارت ریکاوری (برای نوشتن رمزها)
• برگه راهنما لجر
• کابل USB
• جاسویچی و بند دور گردن
مهم‌ترین نکته در خرید کیف پول‌های سخت‌افزاری امنیت اطلاعات است و شما باید بدانید که والت‌های لجر تنها کیف پول‌هایی هستند که گواهینامه سطح اول امنیت CSPN از سازمان ملی سیستم امنیت فرانسه را دارد. استراتژی این امنیت، برای پاسخ‌گویی به مسائل نوظهور عصر دیجیتال است و کلیه حریم خصوصی، داده‌های شخصی، محیط کاربری، زیرساخت‌های مهم و در کل تمامی موارد مرتبط به امنیت سیستم لجر، در این سازمان مورد بررسی قرار گرفته است.

 

خرید کیف پول لجر نانو ایکس از فروشگاه آرکا آنلاین

 

همچنین یکی دیگر از عناصر امنیت لجر +Certified CC EAL 5 است. در توضیح این عنصر امنیتی باید بگوییم که تأیید این است که یک محصول از نظر امنیتی آزمایش شده و از یک استاندارد خاص برخوردار است.
CC : معیارهای رایج برای ارزیابی امنیت فناوری اطلاعات است.
EALThe Evaluation Assurance Level : یک رده‌بندی است که پس از ارزیابی امنیتی معیارهای مشترک، به یک محصول یا سیستم IT اختصاص می‌یابد.


این برای کیف پول امن چه معنی دارد؟


یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های طراحی و امنیت کیف پول ایمن ECOMI عنصر ایمن سخت‌افزاری است.
اقدام اصلی در مورد عنصر ایمن این است که بفهمید این ماده برای موارد استفاده از آن (تأمین کلیدهای خصوصی شما) به‌سختی آزمایش شده است و بنابراین از استانداردهای بین‌المللی و الزامات درجه امنیتی +EAL 5 برخوردار است.
این نه‌تنها بالاترین سطح امنیتی موجود برای استقرار در سطح دولت است، بلکه به این معنی است که عنصر امن (و بنابراین کیف پول امن) آزمایش و ارزیابی لازم را انجام داده است تا سطح امنیتی را به شما مشتری ارائه دهد.


علاوه بر این، با پیاده‌سازی الگوریتم Bitcoins ECDSA با پارامتر secp256k1 ، این عنصر می‌تواند تراکنش‌ها را تولید کند و به‌صورت دیجیتالی امضا کند بدون اینکه کلیدهای خصوصی از تراشه خارج شوند.
البته، عنصر امن و رتبه‌بندی و ارزیابی مرتبط با آن، تنها یکی از ویژگی‌های امنیتی کیف پول امن لجر است.

 

شاید برایتان مفید باشد: برترین کیف پول‌های دیجیتال (۷ والت ارز دیجیتال برتر سال ۲۰۲۱) 

 

مقاله محبوب‌ترین کارت گرافیک امسال نیز به پایان رسید. ما در آرکا آنلاین امیدواریم که مفیدترین توضیحات را برای شما گردآوری کرده باشیم. شما با به اشتراک‌گذاری نظر خود به ما در بهبود کیفیت مقاله‌هایمان کمک می‌کنید.
ما همیشه منتظر شنیدن نظرات شما دوستان عزیز هستیم.

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha