پشتیبانی لجر نانو اس از ارزهای دیجیتال در سال 2021

پشتیبانی لجر نانو اس از ارزهای دیجیتال در سال 2021

 

 

 

معرفی کیف پول لجر نانو اس

 کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S) یک تراشه ایمن که تشابه ظاهری آن با همانند فلش می‌باشد به علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران صنعت ارزهای دیجیتال این امکان را می‌دهد تا بتوانند با خیالی کاملاً آسوده دارایی‌های خود را در این کیف پول سخت‌افزاری نگه‌داری کنند. کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S) هم مانند دیگر کیف پول‌ها از اکثر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند و مطمئن‌ترین و پرفروش‌ترین در نوع خود می‌باشد به این خاطر که در کنار امنیت و زیبایی این دستگاه قیمت مقبول‌تری نسبت به دیگر رقبا را دارا است. به گفته شرکت کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S)تا کنون 1.2 میلیون از این نسخه کیف پول سخت‌افزاری به فروش رفته است که در مقابل دیگر رقبای خود رقم چشم‌گیری است.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S)از 25 نوع ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند

تعدادی از این ارزهای دیجیتال عبارت‌اند از بیت‌کوین، اتریوم، ریبل، دوج‌کوین، لایت‌کوین، آلت کوین و ... که شما با اطمینان کامل می‌توانید دارایی‌های خود را در این کیف پول نگه‌داری کنید.

 

 

خرید کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس

 

ویژگی‌های کیف پول سخت‌افزاری (Ledger Nano S)

 

  • امنیت

مهم‌ترین و بارزترین مسئله‌ای که در کیف پول‌های سخت‌افزاری ارز دیجیتال وجود دارد امنیت آن دستگاه است که اگر روزی این کیف ول گم شود یا به سرقت رفته باشد، تکلیف دارایی‌های آن شخص چه می‌شود. کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S) برای ایمن‌تر کردن این دستگاه امکانی را فراهم کرده که شما زمان استفاده از این دستگاه حتماً باید این گیف پول را به کامپیوتر و یا هر دستگاهی که قابلیت اتصال را داشته باشد متصل کنید. توجه داشته باشید که کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S) هیچ منبع تغذیه و یا باطری جهت روشن ماندن دستگاه ندارد و شما برای استفاده باید حتماً آن را به کامپیوتر متصل نمایید تا این کیف پول سخت‌افزاری روشن شود. بعد از روشن‌کردن دستگاه از شما می‌خواهد که رمز عبور و یا همان پین کد که در زمان راه‌اندازی کیف پول خود تعیین کرده‌اید را وارد کنید. (اگر تازه خرید کرده‌اید و می‌خواهید آموزش نصب و راه‌اندازی کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S) را ببینید روی این لینک کلیک کنید) بعد از واردکردن رمز عبور به شما اجازه دسترسی نرم‌افزار داده خواهد شد و شما می‌توانید تمامی ارزهای دیجیتال موجود خود را مشاهده نمایید. در بعضی کیف پول‌های سخت‌افزاری ارزهای دیجیتال امنیت مضاعفی وجود دارد که شما باید عبارت 24 کلمه‌ای روی سخت‌افزار را داخل نرم‌افزار Ledger manager وارد کنید تا این کیف پول مطمئن شود که خود صاحب این کیف پول در حال استفاده از دستگاه است. کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S) برای امنیت بیشتر برای شما امکانی را فراهم کرده است که اگر به هر دلیلی کیف پول شما گم شود یا به سرقت برده شود به‌هیچ‌عنوان کسی قار به هک و یا انتقال دارایی‌های شما نیست مگر اینکه اطلاعات این دستگاه را داشته باشد. در نتیجه به‌هیچ‌عنوان نباید عبارت 24 کلمه‌ای و پین کد دستگاه را در جایی نگه دارید که بتوانند ازآن‌جهت سرقت دارایی شما استفاده کنند. اگر کسی کیف پول شما را پیدا کند و هیچ اطلاعاتی درمورد عبارت 24 کلمه و یا پین کد دستگاه نداشته باشد، با هر بار اشتباه زدن پین کد دستگاه باید به میزان توان دو زمان صبر کرد تا اجازه زدن پین کد داده شود و اگر سه بار پین کد را اشتباه وارد کند دستگاه وارد حالت زمانی می‌شود، به این صورت که اگر چندین بار این پین کد را اشتباه وارد کنند عملاً باید سال‌ها منتظر بمانند تا دستگاه دوباره اجازه واردکردن پین کد را بدهد و اگر روزی دستگاه دوباره به خودتان برگردانده شد جای نگرانی نیست و نیاز نیست شما صبر کنید تا زمان سپری شود تا بتوانید وارد دستگاه شوید، فقط کافی است از کد پشتیبانی خود استفاده کنید تا دستگاه از حالت زمانی خارج شود و قابل‌استفاده گردد. نکته (اگر دستگاه شما ربوده شد و برای اینکه از فاش نشدن پین کد خود مطمئن نبودید می‌توانید اطلاعت کیف پول خود را در یک دستگاه لجر دیگر وارد کنید و پین کد را تغییر دهید) با وجود تمام این مسائل هیچ‌چیز در دنیای تکنولوژی امروز بعید نیست و امکان دارد کسی که کیف پول شما رو به سرقت برده است به هکر نابغه باشد و بتواند از یک باگ کوچک به دستگاه نفوذ کند، البته که تا به امروز چنین اتفاقی رخ نداده و اگر کسی دارایی‌های خود را ازدست‌داده باشد قطعاً به دلیل سهل‌انگاری در نگه‌داری اطلاعات کیف پول سخت‌افزاری بوده است.

 

این مطلب برای شما مفید است: برترین کیف پول‌های دیجیتال (۷ والت ارز دیجیتال برتر سال ۲۰۲۱) 

 

  • محافظت در برابر مهاجمین

کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S) با سیستم‌عامل منحصربه‌فرد و اختصاصی BOLOS  مدیریت می‌شود. این سیستم‌عامل یک سپر شخصی برای محافظت از دارایی‌های شما در برابر مهاجمین احتمالی است. بررسی تأیید و خریدوفروش شما در صفحه‌نمایش و تأیید معامله و با استفاده از دکمه‌های فیزیکی تعبیه شده روی دستگاه (عامل دوم تروجان) انجام می‌شود.

  • پشتیبانی لجر نانو اس

پشتیبانی بسیار خوب کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S) این است که شما با خرید این کیف پول و دانلود و نصب نرم‌افزار Ledger manager  می‌توانید به بیش از 1500 کوین و توکن دسترسی داشته باشید اگر بخواهیم دقیق در بگوییم شما با استفاده از این کیف پول لجر نانو اس به بیش از 26 کوین و بیش از 1500 توکن دسترسی داشته باشید که می‌توان گفت در این کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S) هیچ کوین و توکن مهم و یا حتی بی‌ارزشی وجود ندارد که در این کیف پول وجود نداشته باشد. این پشتیبانی بالا و قوی کیف پول لجر را یکی از بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است و بسیاری از سرمایه‌گذاران این صنعت معتقد هستند که یکی از معتبرترین و مهم‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال Ledger Nano S می‌باشد و این کیف پول را ابزاری موفق و مطمئن در بازار می‌دانند.

توجه داشته باشید بسیاری از کیف پول‌های دیجیتالی و نرم‌افزاری بر اساس قوانین بین‌المللی کار می‌کنند و از این‌طرف به دلیل تحریم‌های کشو ایران امکان حضور مستقیم در این نرم‌افزارها وجود ندارد و بسیاری از اکثر کاربران که در ایران حضور دارند از طریق تغییر آی پی IP توسط VPN  یا  VPS این کار را انجام می‌دهند و اگر امنیت این دستگاه یک‌لحظه به شما مشکوک شود حساب کاربر شما را بلوکه می‌کند و تقریباً تمام سرمایه از بین خواهد رفت. اما این اتفاقی است که تقریباً در کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S) رخ نمی‌دهد! پس عملاً شما در ایران با داشتن این کیف پول سخت‌افزاری یک نوع تضمین و خیال راحتی در دنیای ارزهای دیجیتال برای خودتان دارید.

 

  • رابط کاربری ساده

یکی دیگر از مزایای کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S) رابط کاربری ساده این دستگاه می‌باشد که هر شخص مبتدی در نرم‌افزار می‌تواند به‌راحتی آدرس کیف پول خود را به دست آورد و یا آن را برای کسی ارسال کند. توجه داشته باشید که آدرس کیف پول یکی چیز عمومی است و اگر دیگران این آدرس را داشته باشند خطری شمارا تهدید نخواهد کرد. برای استفاده از این کیف پول باید آن را به دستگاه متصل نمایید و از طریق نرم‌افزار Ledger manager که نرم‌افزاری کاملاً ساده و آسان و کاربردی است را دانلود و بعد از واردکردن اطلاعات حساب خود آن را مدیرت کنید، توجه داشته باشید برای به‌روزرسانی موجودی و ارسال ارز دیجیتال باید حتماً به اینترنت متصل باشید.

 

  • کارمزد

نکته قابل‌توجهی که در کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S) وجود دارد این است که کارمزد انتقال شما تقریباً صفر است و کمپانی لجر فقط از طریق فروش دستگاه‌های خود درآمد دارد و بابت نقل‌وانتقال ارز از شما درصدی کسر نمی‌کند و تمام کارمزد کیف پول لجر در واقع مربوط به کارمزد ماینرها و خود شبکه است و خود این کیف پول چیزی را برای خود برنمی‌دارد.

شاید این مطلب را نیاز داشته باشید: آموزش نصب و راه‌اندازی کیف پول لجر نانو اس (راهنمای جامع) 

نکته در نظر داشته باشید که بر خلاف اکثر کیف پول‌های ارز دیجیتال که آدرس‌های تغییر دارند، این کیف پول به شکل عمومی آدرس ثابت دارد و تغییری نمی‌کند و یکتا باقی می‌ماند.

 

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha