آموزش انتقال رمزارز به کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس

آموزش انتقال رمزارز به کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس

 

 

 

امروزه در دنیای ارزهای مجازی هرکسی چه سهام‌دار باشد چه تریدر باید از نحوه انتقال ارزهای آگاهی داشته باشد و اگر آموزش لازم جهت این کار را ندیده باشد امکان هرگونه مشکل و شکست‌های جبران‌ناپذیر وجود دارد. امروز می‌خواهیم برکنار هم قدم‌به‌قدم آموزش انتقال رو از کوین بیس به کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس به شما آموزش بدیم. با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خواهیم دوتا از شرکت‌های مهم ارائه‌دهنده‌های خدمات در دنیای کریپتو رو بررسی کنیم. کوین بیس (Coin Base) و لجر (Ledger) و به طور خاص به آموزش انتقال کوین بیس به کیف پول لجر نانو اس (Ledger Nano S) می‌پردازیم.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

توضیحاتی درمورد لجر نانو اس

کیف پول سخت‌افزار لجر نانو اس ledger nano s  این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید خیلی سریع‌تر، راحت‌تر و ایمن‌تر ارزهای دیجیتال خود را مدیریت نمایید. کیف پول‌های سخت‌افزاری دستگاه‌هایی ایمن و آفلاین هستند که ارزهای دیجیتال شما را بدون نیاز به اینترنت ذخیره می‌کنند تا از خطر هک شدن در امان باشند. در حقیقت کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند حساب‌های بانکی و کیف پول‌های نرم‌افزاری که داخل موبایل نصب می‌شود هستند به همین خاطر کیف پول‌های سخت‌افزاری برای امن نگه‌داشتن دارایی‌های شما با مقادیر بالا می‌باشند.

تمام افرادی که در ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند برای اینکه نگرانی از بابت ازدست‌دادن سرمایه خود نداشته باشند تماماً از کیف پول‌های سخت‌افزاری استفاده می‌کنند.

لجر از قدیم تا به امروز

شرکت لجر از سال 2014 شروع به ساخت سخت‌افزار امنیتی برای بیت‌کوین کرد و تا این لحظه موفق به کسب سرمایه 85 میلیون دلاری از سرمایه‌گذاران سراسر جهان شده است. بزرگ‌ترین رشد سرمایه این شرکت مربوط به ژانویه 2018 و به مبلغ 75 میلیون دلار بود. باتوجه‌به ادعای وب‌سایت ledger، آن ها تا کنون موفق به فروش بیش از 1000000 دستگاه لجر به مشتریان خود در بیش از 165 کشور مختلف شده‌اند.

قیمت تقریبی لجر نانو اس

در بازار کنونی قیمت کیف پول لجر نانو اس به تقریباً 98 دلار است و در ایران تقریباً بین 2 الی 3 میلیون قیمت‌گذاری می‌شود و جز ارزان‌ترین کیف پول با نمایشگر دیجیتالی آن را نسبت به سایر رقبا باارزش‌تر کرده است که برای اشخاصی که سرمایه زیادی در بازار ارز دیجیتال دارند ارزش خیلی زیادی دارد.

برای مشاهده قیمت دقیق کیف پول لجر نانو اس کلیک کنید!

آموزش انتقال از کوین بیس به لجر نانو اس

شرکت کوین بیس یک صرافی دیجیتال است که رمزارزها و ارزهای زیادی در آن معامله می‌شوند. کوین بیس مانند اغلب صرافی‌ها به کاربران خود این اجازه را می‌دهد که در آن سپرده‌های کریپتوی یا فیات داشته باشند و برداشت از حساب را به‌راحتی برای کاربران خود امکان‌پذیر کنند. در حال حاضر ممکن است شما سپرده‌هایی در کوین بیس خود داشته باشید و یا احتمالاً معاملات موفقیت آمیزی داشته‌اید و قصد انتقال رمز ارزهای خود به یک کیف پول را داشته باشید یا اینکه بخواهید از آنها برای خرید یا فروش پرداخت‌هایتان استفاده کنید.

به طور معمول برداشت از حساب کوین بیس بسیار کار ساده ایست. کافی است سایت کوین بیس را باز کنید وارد حساب خود شوید به قسمت  Accunts بروید، ارز دیجیتال مورد نظرتان را انتخاب کنید سپس آدرس کیف پول گیرنده یا ایمیل آن را (درصورتی‌که حساب دیگری در کوین بیس باشد) را وارد کنید و با تأیید جزئیات تراکنش، مقدار مورد نظرتان را ارسال کنید. اما اگر بخواهید از کوین بیس به یک کیف پول سخت‌افزاری مثل لجر نانو اس انتقال داشته باشید ماجرا کمی متفاوت است. اما درهرصورت این هم کار سختی نیست و در این مقاله نحوه انتقال از کوین بیس به لجر نانو اس را به شما نشان خواهیم داد.

آموزش اتصال لجر نانو اس و کوین بیس

اگر شما یک کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس دارید و یا به‌تازگی خرید کرده‌اید تا از دارایی‌های خود با امنیت خیلی بالاتری محافظت کنید و خیالتان از دزدی و هک راحت باشید دیگر نیازی به اعتماد صرافی‌های دیجیتال و یا دیگر ارائه‌کنندگان کیف پول آنلاین (بخصوص کیف پول‌های نرم‌افزاری و تحت وب) ندارید.

 

نصب نرم‌افزار Ledger Live  

اگر یک لجر جدید دارید و هنوز نرم‌افزار را نصب نکرده‌اید، در قدم اول نصب نرم‌افزار Ledger LIVE و ایجاد یک حساب کاربری روی نرم‌افزار می‌باشد. در نظر داشته باشید که تمامی اطلاعات دارایی شما در لجر نانو اس به‌صورت آفلاین نگه‌داری می‌شود، کیف پول سخت‌افزاری شما می‌تواند به‌صورت آنلاین قابل‌دسترسی باشد که از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل خواهد شد.

زمانی که در لجر لایو حساب کاربری خود را ایجاد کردید، کیف پول سخت‌افزاری خود را به کامپیوتر متصل کرده و کد خود را وارد کنید، در مرحله بعد اپلیکیشن لجر لایو را باز کنید تا با واردکردن رمز عبورتان به شما امکان دسترسی بدهد. حال بر روی دکمه Receive  کلیک کنید و ارز دیجیتالی را که می‌خواهید دریافت کنید را انتخاب کنید، واقعیت این است که اکثر ارزهای دیجیتال برای اینکه به‌درستی روی لجر نانو اسکار کنند، نیاز به اپلیکیشن اختصاصی خود دارند، شما باید لجر نانو اس را به کامپیوتر خود متصل کنید سپس اپلیکیشن ارز دیجیتال مورد نظرتان را باز کنید. آدرسی که روی دستگاه لجر نمایش داده می‌شود باید با آدرسی که در اپلیکیشن ارز دیجیتال که مشاهده می‌کنید تطابق داشته باشد و اگر همه چیز درست و مورد تأیید شما بود می‌توانید آن درگاه را کپی کنید.

قدم‌به‌قدم انجام بدید

 

  • وارد حساب کاربری خود در کوین بیس شوید
  • به قسمت Accouns بروید
  • ارز دیجیتالی که قصد انتقال آن را دارید را انتخاب کنید
  • آدرسی که از لجر لایو کپی کردید را در اینجا paste کنید.
  • مقداری که می‌خواهید منتقل کنید را وارد کنید.
  • روی Continue کلیک کنید
  • در این مرحله جزئیات تراکنش را تأیید کنید.
  • دکمه ارسال را بزنید.

نکته اگر 2FA (تأیید دومرحله‌ای) حساب کاربری کوین بیس را فعال است، این نکته را در نظر بگیرید که کد 2FA  خود راهم به یاد داشته باشید پس از گذر از این مرحله تراکنش برداشت از حساب تکمیل خواهد شد.

مثال قدم‌به‌قدم

تصور کنید مقدار x بیت‌کوین را از کوین بیس خارج کنید و به لجر نانو اس منتقل کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه را به کامپیوتر متصل کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید و روی گزینه  Receive  کلیک کنید. حالا باید ارز دیجیتال دلخواهتان را انتخاب کنید که در این مثال ریپل یا بیت‌کوین است.

سپس بادی آدرسی که آنجا در دسترستان قرار گرفته را کپی کنید.

پس از کپی‌کردن وارد حساب کاربری کوین بیس شوید و در قسمت اکانت (بیت‌کوین) را انتخاب می‌کنید. حالا باید از آدرس کپی شده در مرحله قبل را در اینجا کپی Paste  کنید. بعد از آن‌وقت این است که مقدار انتقالی مورد نظرتان را وارد کنید و روی گزینه  Continue  کلیک کنید تا پس از تأیید جزئیات تراکنش، فرایند برداشت از حساب شما با فشردن دکمه  Send تکمیل شود.

می‌توانید با استفاده از (mempool) کارمزدی که برای شما مناسب‌تر است را انتخاب کنید. رمز عبور را وارد کنید و درصورتی‌که 2FA برایتان فعال است، پس از عبور از آن ارز دیجیتال خود را ارسال کنید.

تبریک شما موفق به انجام اولین انتقال ارز دیجیتال خود شدید حالا بیت‌کوین در کیف پول لجر شماست.

کارمزد تراکنش کوین بیس به لجر

شما باید علاوه بر آشنایی با نحوه انتقال ارز دیجیتال از کوین بیس به لجر نانو اس باید کارمزد انجام این انتقال را هم در نظر بگیرید. کوین بیس معمولاً هزینه مشخصی برای بازه زمانی قیمت همه تراکنش‌ها شامل خریدوفروش برداشت‌های خود دارد. اما کارمزدهای آن بستگی به این دارد که شما می‌خواهید چقدر پرداخت کنید. انتقال از کوین بیس به لجر نانو ممکن است بین 30 دقیقه تا 3 روز زمان نیاز داشته باشد. این زمان هم بستگی به ترافیک بلاک در انتظار تأیید در آن بازه زمانی دارد. همچنین بستگی به کارمزد پرداختی توسط کاربر کوین بیس برای تراکنش برداشت از حساب دارد.

از نمودار memopool در کوین بیس برای بررسی میزان بالاترین کارمزد تراکنش حساب کنید به یاد داشته باشید که کمترین زمان کارمزد را انتخاب نکنید چون ممکن است زمان زیادی در memopool بماند یا پس از مدتی نادیده گرفته شود. این راهم به‌خاطر داشته باشید که ماینرها تراکنش‌های بالاتر را زودتر از تراکنش‌های دیگر انجام می‌دهند.

حرف آخر

نحوه انتقال از کوین بیس به لجر نانو اس شبیه الگوهای برداشت متداول نیست ولی کار سختی هم نیست همین که شما اصول اولیه را بدانید و برای اولین‌بار با آن کار کنید متوجه می‌شوید که برای دفعات بعدی کارکردن با آن بسیار آسان است.

شاید این مطلب را بپسندید: پشتیبانی لجر نانو اس از ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۱ 

 

نکات مهم

  • اتصال کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس یک اپلیکیشن لایو لجر قدم اول است
  • نکته مهم دیگر این است که باید قبل از کپی‌کردن آدرس کیف پول از صحت آن مطمئن شوید.
  • بعد از آن شما می‌توانید وارد حساب کوین بیس شوید و برای برداشت از حساب کوین بیس و انتقال به کیف پول دیگر اقدام کنید.

نظرات

حاصل جمع : Captcha

توسط : مهیار سلیمی در تاریخ 1400/08/25 10:46:46 PM
با سلام در توضیحات فرمودید که ممکن هست بین ۳۰ دقیقه تا ۳ روز انتقال طول بکشه ایا در این مدت زمان مثلا ۳ روز باید دستگاه لجرنانو به کامپیوتر متصل باشد ؟؟ ممنون از توضیحات