مانیتور گیمینگ ام اس آی مدل Optix G۲۷CQ۴ سایز ۲۷ اینچ

مانیتور گیمینگ ام اس آی مدل Optix G۲۷CQ۴ سایز ۲۷ اینچ

مانیتور گیمینگ ام اس آی مدل Optix G۲۷CQ۴ سایز ۲۷ اینچ

 

معرفی شرکت ام اس ای MSI

شرکت مایکرواِستار اینترنشنال (Micro-Star International Co. , Ltd) یا ام‌اِس‌آی (MSI) (یک شرکت تایوانی تولیدکننده رایانه و تجهیزات جانبی می‌باشد. این شرکت در سال ۱۹۸۶ در کشور تایوان کار خود را آغاز کرد و اکنون یکی از بزرگترین فروشندگان مادربورد در دنیاست، چنان‌که در سال ۲۰۰۹، پس از دو شرکت ایسوس و گیگابایت تکنولوژی، در جایگاه سوم در زمینه تولید و فروش این محصول قرار گرفته است.

دیگر محصولات ام‌اس‌آی کارت گرافیکی، لپ‌تاپ، سرور، دستگاه‌های ارتباطی و پخش موسیقی ام‌پی‌تری و همچنین ابزار ذخیره‌سازی داده می باشد. شرکت مایکرواستار اینترنشنال با شرکت‌های تولید میکروچیپ از جمله اینتل و ان‌ویدیا همکاری نزدیک دارد و محصولات خود را به سرتاسر جهان عرضه می‌کند.

 

خرید حافظه اس اس دی M.۲ لکسار مدل NM۱۰۰ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

 

درباره لوگوی این شرکت باید بگوییم سپر و اژدهای ام‌اس‌ای و رنگ‌های مشکی و خاکستری و قرمز همگی معنای خاصی دارند. رنگ مشکی به معنی نوآوری در تکنولوژی، رنگ خاکستری به معنای رشد و پیشرفت همیشگی و رنگ قرمز بیانگر وجود شور و انگیزه در این برند می باشد.

طرح سپر و اژدهای ام‌اس‌ای نیز سمبل و نشانه قدرت و جنگنده بودن این برند است و به واسطه این لگو بیننده می‌توانید وجود حسی قوی برای رقابت طلبی و به چالش کشیدن رقبا را متوجه شود.

در ایران شرکت ماتریس در شهرک صنعتی پرند محصولات این شرکت را تولید می کند. مانیتورهای گیمینگ با پنل‌های VA در زمینه بازی‌های پر سرعت نه تنها هزینه کمتری نسبت به IPS  دارند؛ بلکه کیفیت تصویر بهتر و واضح‌تری نیز دارند. اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، انتخاب مانیتور با پنل VA انتخاب هوشمندانه‌ای است.

مانیتور Optix G27CQ ام اس آی از جدیدترین محصولات این برند است که به مجموعه محصولات مانیتورهای بازی Optix اضافه شده و دارای پنل VA می باشد که این پنل برای گیمینگ بسیار مناسب است. این مانیتور صفحه 27 اینچی دارد که حالت خمیده آن برای اکثر گیمرها قابل قبول است.

مانیتور گیمینگ ام اس آی مدل Optix G۲۷CQ۴ سایز ۲۷ اینچ

 مانیتور گیمینگ ام اس آی مدل Optix G۲۷CQ  دارای طراحی شگفت‌انگیزی است و بی تردید برای تمامی کاربران جذاب خواهد بود. مانیتور روی یک پایه براق فلزی به شکل V سوار شده که بسیار به نظر می‌رسد و یک ساختار قابل اعتماد با عملکرد بسیار خوب برای تمامی مانیتورها به حساب می‌آید.

حاشیه‌های باریک اطراف مانیتور، باعث شده این مانیتور به طرز چشمگیری زیبا به نظر بیاید، طراحی ویژه این مانتیور فضای بیشتری برای نمایش بازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در مانیتور یک انحنای 1500R وجود دارد که زاویه دید وسیعی را ایجاد می‌کند و به شما به خصوص در بازی‌های FPS در ایجاد برتری نسبت به رقبا کمک خواهد کرد.

 

خرید حافظه اس اس دی M.۲ لکسار مدل NM۱۰۰ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

 

قابلیت تنظیم این مانیتور بسیار دقیق است و می‌توان صفحه نمایش را از پایین 5- درجه و از بالا تا 20 درجه چرخاند تا یک موقعیت دید ایده آل را برای کاربر بوجود آورد و از خستگی و درد گردن تا حدود قابل توجهی خواهد کاست.

مانیتور ام اس آی مدل Optix G27CQ4دارای دو پورت HDMI 2.0 با 144 هرتز و پورت DisplayPort 1.2 با قابلیت ارسال سیگنال ویدیویی 165 هرتز می باشد. سایر اتصالات شامل جک هدفون و پورت اتصال به برق است که در کنار صفحه نمایش تعبیه شده است.

دکمه منو در پشت مانیتور قرار گرفته است و از طریق منو می‌توان به قابلیت‌های دلخواه دست یافت. کاربر از طریق منو می‌تواند حالت بازی را بر اساس نوع بازی خود تنظیم نماید، زمان پاسخ‌دهی، کنتراست، وضوح و رنگ تصاویر به دلخواه قابل تغییر می باشد.

این مانیتور 27 اینچی دارای رزولوشن 1440 × 2560 پیکسل است و زمان پاسخ‌گویی (GTG) آن 1 میلی‌ثانیه و نرخ به‌روزرسانی تصویر آن 165 هرتز می باشد. تمامی این موارد برای یک مانیتور گیمینگ  و به ویژه بازی‌های تیراندازی، جنگی، استراتژی و ورزشی ویژگی های ضروری و بسیار مناسبی است. 

شدت روشنایی مانیتور 250 نیت است که باعث می‌شود تصاویر بسیار دقیق و شفاف به نظر برسد، در ضمن این که مانیتور یک زاویه دید پهن 178 درجه به حالت خمیده را در اختیار شما می‌گذارد.

 

خرید سی پی یو اینتل مدل سلرون جی ۳۹۳۰ با فرکانس ۲.۹ گیگاهرتز

 

تصاویری این مانیتور بسیار واضح و باشکوه است، اکثریت پنل‌های VA این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می دهند. به طور طبیعی، صفحه نمایش این مانیتور ضد لرزش است و حداقل نور  آبی را ساطع می‌کند که این ویژگی باعث می‌شود تا در استفاده‌های طولانی چشم کمتر خسته شود.

مانیتور گیمینگ ام اس آی مدل Optix G۲۷CQ۴ سایز ۲۷ اینچ

نوع مانیتور : گیمینگ، طراحی

ابعاد : x457.9x225.4 611.5میلی‌متر

وزن : 5.4 کیلوگرم

سایز صفحه نمایش : 27 اینچ

نوع پنل : VA

نور پس زمینه : LED

رزولوشن : 1440 × 2560 پیکسل

نسبت تصویر : 16:9

کنتراست داینامیک : 100000000 : 1

کنتراست استاتیک : 3000 : 1

سایز پیکسل‌ها : 0.23 × 0.23 میلیمتر

تعداد رنگ قابل نمایش : 16.7 میلیون رنگ

شدت روشنایی : 250 نیت

زمان پاسخگویی : 1 میلی ثانیه

زاویه دید افقی : 178 درجه

زاویه دید عمودی : 178 درجه

قابلیت تنظیم ارتفاع : ندارد

قابلیت چرخش عمودی (Tilt) : دارد

قابلیت چرخش افقی (Swivel) : ندارد

چرخش دورانی (Pivot) : ندارد

نوع سیگنال ویدئویی :

نوع صفحه‌نمایش : مات

پورت VGA یا D-Sub : ندارد

پورت USB  : ندارد

پورت HDMI : دارد

تعداد پورت HDMI : 2 عدد

پورت DVI : ندارد

 

خرید گیم پد لاجیتک اف ۳۱۰

 

Display Port: دارد

Mini Display Port: ندارد

Wireless Display: ندارد

ورودی صدا: ندارد

خروجی هدفون : دارد

وب کم : ندارد

بلندگو (اسپیکر) : ندارد

پخش سه بعدی : ندارد

خروجی صدای دیجیتال : ندارد

منبع تغذیه: آداپتور برقV 3.25A20

ولتاژ ورودی : 240 - 100 ولت

مصرف برق در حالت عادی : 100~240V, 50~60Hz

سازگار با : PC, Mac, PS5™, PS4™, Xbox, Mobile, Notebook

 

آرکا آنلاین  طی این سالها، اعتبار زیادی نزد مشتریان خود کسب کرده است. طبق نظرسنجی، ۹۷.۲ درصد از مشتریان آرکا آنلاین از خدمات این سامانه راضی بوده‌اند و استفاده از آن را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد داده‌اند. سرعت سادگی خرید اینترنتی لوازم جانبی، اعتبار و خوشنامی، پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته، رتبه یک فروش اینترنتی لوازم اداری را از آنِ آرکا آنلاین کرده است.

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha