مانیتور Modern MD271PW ام اس آی

مانیتور Modern MD271PW ام اس آی

 

 

 

مانیتور Modern MD271PW ام اس آی

 

معرفی

مانیتور اداری MD271PW ام‌اس‌آی دارای طراحی مدرن و پایه‌ی قابل‌تنظیم می باشد که می‌تواند گزینه مناسبی به عنوان مانیتور اداری مورد بررسی قرار گیرد.

 

جهت مشاهده تمامی محصولات ام اس آی کلیک نمایید 

 

ویژگی های مانیتور Modern MD271PW ام اس آی

مانیتورهای اداری (Business Monitors) با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد و هزینه‌ مناسب برای محیط های اداری و یا منزل مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت های قدرتمندی مثل ال‌جی و سامسونگ و ام‌اس‌آی در بازار جهانی مانیتور حضور دارند که محصولات متفاوت کاربری در رده‌های قیمتی متفاوت در اختیار کاربران مختلف برای استفاده های اداری یا گیمینگ قرار می دهند.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت ام اس آی کلیک نمایید 

 

مانیتورهای اداری MSI با برچسب Business Productivity و در دسته‌های Modern و Pro و Summit عرضه می شود.

مانیتور MD271PW از سری Modern ۲۷ اینچ است. پنل IPS با دقت تصویر 1080p و نرخ نوسازی ۷۵ هرتز و طراحی شکیل گزینه های مناسب در انتخاب این مانیتور خواهد بود.

 

خرید هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال سری رد پلاس مدل WD۸۰EFBX ظرفیت ۸ ترابایت

 

طراحی مانیتور MD271PW ام‌اس‌آی

ام‌اس‌آی از تگ Modern برای دسته‌های مختلف محصولاتش ازجمله مانیتورها و لپ‌تاپ‌ها و آل‌این‌وان‌ها، برای اطلاع کاربر از زبان طراحی محصول خود بهره می گیرد.

مطابق این نام گذاری، مانیتور MD271PW طراحی مدرنی دارد و می تواند گزینه‌ای مناسبی برای هماهنگ‌شدن با دکوراسیون شرکت‌ها و خانه‌های مدرن به‌حساب بیاید. مانیتور MD271PW با دو رنگ سفید و مشکی عرضه شده است.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

سری MD271 برنده‌ی جایزه‌ی طراحی reddot در سال ۲۰۲۱ شده که و این موضوع بوسیله برچسبی در بخش پایین فریم مانیتور به کاربر اطلاع داده می شود.

طراحی این مانیتور مینیمالیستی است یعنی از سادگی برای طراحی زیبا استفاده شده و همچنین از رنگهای متفاوت و یا خاص استفاده نشده است. در قسمت‌هایی مثل لوگو MSI و نوشته‌ها و علائم مرتبط با دکمه‌های کنترلی، از رنگ نقره‌ای زیبایی استفاده شده است.

بدنه این مانیتور دارای استحکام مطلوب و مناسبی است. ابعاد دستگاه به ۲۰۰٫۸۱ × ۴۰۱٫۵ × ۶۱۳٫۵ میلی‌متر و وزن آن ۵٫۸ کیلوگرم می باشد. پنج دکمه‌ی کنترلی زیر مانیتور سمت راست تعبیه شده‌ که مربوط به خاموش و روشن کردن مانیتور، تنظیمات دلخواه روشنایی، کنتراست و... می باشند.

منو تنظیمات مانیتور چیدمان ساده  ای دارد و کار‌کردن با آن برای کاربر آسان است. دو اسپیکر یک‌واتی نیز زیر نمایشگر و رو به پایین قرار دارد که صدای چندانی تولید نمی‌کنند و برای پخش صدا در فضایی کوچک مناسبند.

مانیتور MD271PW پایه‌ای مربعی‌شکل استاندارد برای قرار گرفتن روی میز دارد و با یک بازو به پایه متصل می شود. برای اتصال مانیتور و بازوی نگه‌دارنده، نوعی طراحی شده که کاربر به ابزاری برای سرهم‌کردن یا جداسازی پایه از مانیتور ندارد.  پایه به‌خوبی وزن مانیتور را تحمل می‌کند و نمایشگر روی پایه و لولاها ایستادگی خوبی داشته دارد.

ام‌اس‌آی در سری MD271  قابلیتی کاربردی و مفید را در‌اختیار کاربر قرار می‌دهد تا کاربر بتواند نمایشگر را در زوایای مختلف، روی پایه بچرخاند یا حرکت دهد. علاوه‌بر تغییر ارتفاع مانیتور تا ۱۱ سانتی‌متر، نمایشگر را تا ۳۰ درجه در راستای محور عمودی می‌توان چرخاند و همچنین می توان مانیتور را ۵- تا ۲۰ درجه کج کرد. کاربر می تواند با چرخاندن صفحه‌نمایش در جهت یا خلاف جهت عقربه‌های ساعت، نمایشگر را از حالت افقی به حالت عمودی در‌بیاورید. چنین ویژگی‌هایی عموماً در لپ‌تاپ‌های اقتصادی و اداری سایر برندها وجود ندارد و می تواند گزینه خاصی در انتخاب محصولات به حساب آید.

مانیتور MSI MD271PW لولاهای نرمی دارد و به‌راحتی در تمامی جهات قابل حرکت است . این مانیتور با مانت ۷۵ × ۷۵ استاندارد VESA قابل اتصال به دیوار می باشد.

درگاه‌های مانیتور MD271PW در پنل پشت روبه‌پایین قرار گرفته‌اند و شامل یک درگاه HDMI 1.4 و یک جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و یک درگاه USB Type-C هستند که آخرین درگاه به‌عنوان جایگزینی برای درگاه Display Port طراحی شده و امکان شارژ دستگاه‌های دیگر، همچون گوشی‌های موبایل را فراهم می‌کند.

 

خرید پرزنتر بیسیم لاجیتک مدل اسپات لایت

 

کیفیت تصویر مانیتور MD271PW ام‌اس‌آی

نمایشگر ۲۷ اینچی مانیتور MSI از پنل IPS LCD استفاده می‌کند و دقت Full HD یا ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ دارد. تراکم پیکسلی نمایشگر در چنین ابعادی، حدود ۸۱ پیکسل‌ بر اینج است که بسیار کم است و از فاصله‌ نه‌چندان دور می‌توان پیکسل‌ها را به‌تفکیک مشاهده کرد. این موضوع در بیشتر نمایشگرهای بزرگ هم‌قیمت نیز دیده می شود.

نمایشگر MD271PW از نرخ نوسازی ۷۵ هرتز پشتیبانی می‌کند و با عمق رنگ ۸ بیت، می‌تواند ۱۶٫۷ میلیون رنگ را نمایش دهد.

با استفاده از تکنولوژی ضد‌پرش (Anti-Flicker)، محتوای نمایشگر MD271PW ام‌اس‌آی بدون گسستگی نمایش داده می شود. نور آبی ساطع‌شده از نمایشگر به‌حداقل رسیده تا به چشمان کاربر آسیب وارد نشود. زاویه‌ی دید نمایشگر در راستای عمودی و افقی ۱۷۸ درجه و زمان پاسخ‌گویی آن نیز ۵ میلی‌ثانیه می باشد.

مانیتور MD271PW شرکت MSI برای نمایش محتوای SDR، پنج پروفایل رنگی را دراختیار کاربر قرار می‌دهد و از پروفایل‌های HDR خبری نیست که این مورد برای مانیتوری در رده‌ی کاربری اقتصادی طبیعی است.

 

حالت‌های نمایش تصویر SDR

Standard

Movie

FPS

RTS

Low Blue Light

بین پنج این پروفایل ، تنها در حالت Standard مقادیر روشنایی و کنتراست تصویر به‌دلخواه قابل تنظیم است و بقیه‌ی پروفایل‌ها از تنظیمات پیش‌فرض و تغییر‌ناپذیر دارا هستند.

شرایطی که تنظیمات روشنایی روی ۱۰۰ درصد قرار بگیرد، حداکثر روشنایی ۲۱۵ نیت است. بیشترین روشنایی را در پروفایل Movie و به مقدار حدود ۲۲۷ نیت اندازه گیری شده است.

پروفایلی با کمترین روشنایی حالت Low Blue Light می باشد که درحدود ۱۰۵ نیت روشنایی تولید می‌کند. پنل‌های IPS LCD با اینکه زاویه‌ی دید خوبی دارند، از نظر کنتراست ضعیف‌ هستند. کنتراست نمایشگر MD271PW درمجموع مناسب است .

در مانیتورهای اقتصادی و با کاربری اداری، نمایشگر فضاهای رنگی وسیع‌ را بطور کامل پوشش نمی‌دهد و رنگ‌ها را در فضای sRGB (standard RGB ) تولید می‌کند. مانیتور MD271PW می‌تواند ۴ درصد بیشتر از فضای sRGB (پوشش ۱۰۴ درصدی) را پوشش دهد.

 

خرید مادربرد گیگابایت مدل زد ۲۷۰ پی دی تری

 

عملکرد پروفایل‌های مختلف از نظر دقت رنگ، با هم تفاوت چندانی ندارد و به‌جز حالت Low Blue Ligh که به‌دلیل گرم‌کردن بیش‌از‌حد رنگ‌ها، خطای زیادی در تولید رنگ‌ها دارد، سایر پروفایل‌ها دقت بسیار خوبی در تولید رنگ‌های فضای sRGB دارند.

از نظر دمایی ، حالت‌های Standard و Movie رنگ‌ها را خنثی تولید می‌کنند و در پروفایل‌های FPS و RTS، تناژ رنگ‌ها به حد محسوسی سرد است. اگر عملکرد رنگی پروفایل‌های پیش‌فرض برای شما کافی یا رضایت بخش نیست، در منو تنظیمات و با انتخاب پروفایل Standard، می‌توانید عملکرد رنگی مانیتور را به‌دلخواه شخصی‌سازی و شدت رنگ‌های آبی و قرمز و سبز را تنظیم کنید.

 

 

خدایا شکرت 
 

نظرات

حاصل جمع : Captcha