مانیتور ۲۴ اینچی جی پلاس مدل LN۲۴۵

مانیتور ۲۴ اینچی جی پلاس مدل LN۲۴۵

 

 

 

مانیتور ۲۴ اینچی جی پلاس مدل LN۲۴۵

 

معرفی برند جی پلاس

شرکت گلدیران چند سال است که نمایندگی لوازم خانگی ال جی را در ایران برعهده دارد و با وجود تحریم ها و با رضایت ال جی اقدام به تولید محصولاتی با نام برند جی پلاس نموده است . این برند از سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده و برای تولید محصولات خود به این صورت عمل می کند که مانند برند های بزرگ، برخی از قطعات مورد نظر محصولات را از شرکت های بزرگ تامین می کند اما خود محصول نهایی در داخل ایران تولید می شود.

 

جهت مشاهده تمامی مانیتور های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

امکان توسعه فعالیت برندهای ایرانی در این سال ها تا حد بسیار زیادی فراهم شده است، یکی از حوزه‌هایی که در این زمینه به دلیل تحریم‌های طرح شده علیه ایران فضای خوبی برای فعالیت آنها فراهم شده حوزه دیجیتال و محصولات صوتی و تصویری است.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

برند جی پلاس یکی از همین برندهایی است که با فرصت خروج برندهای خارجی از کشور، فعالیت‌های توسعه خود را در حوزه‌های مختلف آغاز کرده و تلاش دارد با تکیه بر کیفیت بالای محصولات خود و خدمات پس از فروش مناسب و از همه مهمتر خلاقیت و نوآوری و استفاده از تکنولوژی‌های به روز، پاسخ مناسبی به نیاز موجود در کشور در زمینه محصولات دیجیتال و لوازم صوتی و تصویری ارائه کند.

 

خرید کیبرد و ماوس بی‌سیم لاجیتک مدل MK۲۷۰ 

 

محصولات تولیدی این برند شامل تلویزیون و لوازم جانبی، لوازم خانگی، کامپیوتر و تجهیزات جانبی، انواع سیستم‌های تهویه مطبوع، موبایل و تبلت و لوازم خانگی کوچک می‌شود. مانیتور ۲۴ اینچ جی پلاس مدل JN۲۴۵GDMیکی از این محصولات است که بنا به سطح متوسط اقتصادی کشور تلاش دارد تا بتواند پاسخ مناسبی به بخش بزرگی از نیاز کاربران در این زمینه داشته باشد.

 

مانیتور ۲۴ اینچی جی پلاس مدل LN۲۴۵

مانیتور ۲۴ اینچ جی پلاس مدل JN۲۴۵GDMبه پنل IPS مجهز شده است که شفافیت تصویر بالایی دارد. روکش مات (Anti-Glare) در این محصول، از منعکس شدن نور مانیتور جلوگیری می‌کند که در نتیجه کاربر به راحتی می تواند از مانیتور gplus 24 ارزان قیمت در مکان‌های پرنور استفاده کند.

انتقال تصویر در مانیتور 24 اینچ جی پلاس بوسیله درگاه‌های HDMI و VGA انجام می‌شود. ویژگی جذاب و کاربردی این محصول، وجود جک 3.5 میلی‌متری صدا است. توسط این خروجی صدا، به راحتی می‌توانید هدفون و یا اسپیکر را به این مانیتور متصل کنید و از صدای شفاف و با کیفیت آن استفاده کنید.

در مجموع مانیتور ۲۴ اینچ جی پلاس مدل JN۲۴۵GDM، یک مانیتور با کیفیک و باریک، با ویژگی‌های کاربردی برای خانه و یا محل کار می باشد.

 

خرید حافظه اس اس دی وسترن دیجیتال مدل گرین ام تو با ظرفیت ۲۴۰ گیگابایت

 

مانیتور جی پلاس با نور پس زمینه LED، قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارا می باشد. همچنین با کیفیت تصویر فول اچی دی نمایش فوق العاده‌ای را از تصاویر و ویدئو‌ها به کاربر ارائه می‌دهد. از دیگر بخش‌های فنی این نمایشگر کنتراست 1000:1 و شدت روشنایی cd/m2 250است که تصاویر را با جزئیات و تفکیک رنگ‌های تیره و روشن در اتاق‌هایی با روشنایی بالا به نمایش می گذارد.

نرخ بروزرسانی و زمان پاسخگویی این مانیتور جی پلاس پنل IPS از دیگر ویژگی‌های فنی GDM-245LN محسوب می‌شود، که به ترتیب 60 هرتز و 5 میلی ثانیه‌ای می باشد.

مانیتور GDM-245LN از نظر طراحی بسیار ظریف است و با ابعاد x38x316 538میلی متری و وزن 2 کیلوگرم با حداقل فضای اشغالی بر روی میز کار یا منزل بسیار مناسب است و به راحتی جا به جا می‌شود. این طراحی ظریف و مدرن نمایی خاص دارد و بدنه پلاستیکی بسیار مقاومی دارد و دارای پایه برای جدا سازی و نصب بر روی دیوار می باشد.

در نمای پشتی مانیتور 24 اینچ جی پلاس درگاه‌های ارتباطی VGA و HDMI تعبیه شده است که امکان اتصال به دستگاه‌های جدید و قدیمی را دارد. مانیتورهای جی پلاس به دلیل کیفیت و قیمت مناسب اخیرا در بازار مانیتور ایران بسیار پرطرفدار است.

مانیتور جی پلاس ۲۴ اینچ مدل GDM-245LN دارای زاویه دید افقی و عمودی ۱۷۸ درجه و حداقل زمان پاسخگویی ۵ میلی ثانیه است. رزولوشن ۱۸۲۰ در ۱۰۸۰ این مانیتور ۲۴ اینچی دید بازتری را به کاربر ارائه می دهد.

 

خرید فن پردازنده ترمالتیک مدل UX۲۰۰ ARGB Lighting

 

مشخصات فنی مانیتور جی پلاس مدل GDM-245JN

نوع مانیتور: اداری، کاربری عمومی

ابعاد : x38x316 538میلی‌متر

وزن : 2 کیلوگرم

سایز صفحه نمایش : 24 اینچ

نوع پنل : IPS

نور پس‌زمینه : LED

رزولوشن : 1080 × 1920 پیکسل - Full HD

نسبت تصویر : 16:09

کنتراست داینامیک : M:11

کنتراست استاتیک : 1000:1

سایز پیکسل‌ها : 0.248 × 0.248 میلی‌متر

تعداد رنگ قابل نمایش : M 16.7میلیون رنگ

شدت روشنایی : cd/m2 250

زمان پاسخ‌گویی (GTG) : (ms(Optical 5میلی‌ثانیه

زاویه دید افقی: 178 درجه

زاویه دید عمودی : 178 درجه

قابلیت تنظیم ارتفاع : ندارد

قابلیت چرخش عمودی (Tilt) : ندارد     

قابلیت چرخش افقی (Swivel) : ندارد

چرخش دورانی (Pivot) : ندارد

نوع سیگنال ویدئویی : آنالوگ , دیجیتال

نوع صفحه‌نمایش : مات

پورت VGA یا D-Sub : دارد

تعداد پورت VGA یا D-Sub : یک عدد

پورت USB : ندارد

پورت HDMI : دارد

تعداد پورت HDMI : یک عدد

پورت DVI : ندارد

Display Port: ندارد

Mini DisplayPort: ندارد

ورودی صدا : ندارد

خروجی هدفون : دارد

وب کم : ندارد

بلندگو (اسپیکر) : ندارد

پخش سه بعدی : ندارد

خروجی صدای دیجیتال : ندارد

منبع تغذیه: آداپتور برق

اقلام همراه : کابل HDMI ، آداپتور 

آرکا آنلاین طی این سال ها، اعتبار زیادی نزد مشتریان خود کسب کرده است. طبق نظرسنجی، ۹۷.۲ درصد از مشتریان آرکا آنلاین از خدمات این سامانه راضی بوده‌اند و استفاده از آن را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد داده‌اند. سرعت سادگی خرید اینترنتی لوازم جانبی، اعتبار و خوشنامی، پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته، رتبه یک فروش اینترنتی لوازم اداری را از آنِ آرکا آنلاین کرده است.

 

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha