شرکت MSI از مانیتور مخصوص بازی تازه‌ی خود رونمایی کرد

شرکت MSI از مانیتور مخصوص بازی تازه‌ی خود رونمایی کرد

شرکت MSI از مانیتور مخصوص بازی تازه‌ی خود رونمایی کرد

 

شرکت مشهور MSI به تازگی یک مانیتور مخصوص بازی جدید را به کاتالوگ گسترده‌اش اضافه نموده است. این بازی از سری Optix است و MAG272QR نام دارد و به نظر می‌رسد با قیمت مناسبی ارائه می شود و گزینه‌ی خوبی برای گیمرها خواهد بود.

مانیتور MAG272QR هم اکنون در وبسایت آمازون با قیمت ۳۴۹٫۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار دارد. این مانیتور شاید ارزان نباشد، اما در مقایسه با سایر مانیتورهای مخصوص بازی ۲۷ اینچی، قیمت بسیار مناسبی دارد. مشخصات این مانیتور به شرح زیر است:

سایز: ۲۷ اینچ

وضوح تصویر: ۲۵۶۰x1440 پیکسل

نرخ رفرش: ۱۶۵ هرتز

زمان پاسخگویی: ۱ میلیثانیه

زاویه دید: ۱۷۸ درجه (عمودی و افقی)

روشنایی: ۳۰۰ نیت

نسبت کنتراست: ۳۰۰۰:۱ (معمولی)، ۱۰۰۰۰۰۰۰۰:۱ (دینامیک)

دارای تکنولوژی FreeSync

ارزان‌ترین گزینه پیش از این مانیتور با این مشخصات، مانیتور Aorus CV27Q-SA  از شرکت Gigabyte است که ۳۶۸ دلار می باشد و مدل‌های بعدی نیز همگی بالای ۴۰۰ دلار قیمت دارند. به نظر می‌رسد قیمت رقابتی MSI، باعث موفقیت این مانیتور می شود.‌

 

خرید کیبرد و ماوس با سیم لاجیتک مدل ام کی ۱۲۰

 

کمپانی تایوانی MSI به دلیل برتری فناوری و طراحی جدیدترین راهکارهای سبک زندگی خود تحسین و تقدیر شده است. این شرکت سیزده جایزه نوآوری CES 2023در بخش‌های مختلف از گیمینگ گرفته تا قطعات صوتی و تصویری خانگی و لوازم جانبی به دست آورده است.

ام اس آی به عنوان یک شرکت پیشتاز در زمینه تولید سخت‌افزارهای گیمینگ اعلام کرده که در مجموع ۱۳ محصول مفتخر به دریافت جایزه نوآوری CES 2023 در بخش‌هایی مانند لوازم جانبی کامپیوتر، بازی و مانیتور شده‌است.

هفت جایزه به محصولاتی شامل مانیتور، لپ تاپ، کامپیوتر دسکتاپ، کارت گرافیک، مادربرد و منبع تغذیه تعلق گرفته و شش محصول دیگری که جایزه نوآوری را دریافت کرده‌اند، در جریان نمایشگاه CES 2023 معرفی خواهند شد.

جایزه نوآوری CES هر ساله توسط انجمن فناوری مصرف کننده (CTA) اعطا می‌شود. در جریان این مسابقه بیش از 2100 محصول در 28 دسته به این انجمن ارسال شده بود. یک تیم داوری خبره شامل متخصصان و مهندسان و طراحان محصولات ارسالی را از نظر نوآوری، مهندسی و عملکرد، زیبایی‌شناسی و طراحی بررسی و برندگان را اعلام کردند که سهم MSI از این رقابت کسب 13 جایزه بوده است.

معاون بازاریابی کمپانی MSI اعلام کرده که این شرکت تلاش می‌کند علاوه بر گیمرها، بهترین تجربه ممکن را برای سازندگان محتوا و صاحبان کسب‌ و کارها فراهم آورد. وی اظهار داشته کسب این تعداد جوایز نوآوری CES توسط MSI به دلیل تلاش‌های بی وقفه این شرکت در جهت بهبود کیفیت محصولات خود است. در ادامه معرفی مختصری درباره محصولاتی که جوایز نوآوری CES 2023 را کسب کرده‌اند خواهیم داشت:

مانیتور MAG 275CQRX

MAG 275CQRX از نظر ساخت، با کیفیت و دارای یک شاسی جذاب، حاشیه های باریک و همچنین تنظیمات شیب و ارتفاع است و به عنوان یک مانیتور p1440 تصاویری با کیفیت 2560 در 1440 پیکسل با حداکثر سرعت بازخوانی Hz 165را ارائه می نماید. این سخت افزار، تناسب خوبی بین سرعت p1440 با کیفیت تصاویر K 4آن برقرار می کنند.

 

خرید گیم پد لاجیتک اف ۳۱۰

 

مانیتور MEG 342C QD-OLED

این مانیتور منحنی که به پنل ۳۴ اینچی QD-OLED مجهز است، برای سهولت استفاده‌ گیمرها و کاهش فشار به گردن و غوطه‌ورکردن بیشتر کاربران هنگام اجرای بازی طراحی شده است. در حال‌ حاضر مانیتور جدید MSI MEG 342C QD-OLED بهترین مانیتور گیمینگ خمیده با نسبت تصویر ۲۱:۹ می باشد. وضوح تصویر این محصول UWQHD معادل ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است و دارای انحنای 1800R می باشد.

 

مانیتور MD271UL

این مانیتور برند MSI به یک پنل IPS با نور پس‌زمینه LED مجهز شده که می‌تواند تصویری با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل تولید نماید. نسبت تصویر در این مانیتور 27 اینچی ام اس آی برابر 16:7 است که تصویر عریضی را برای کاربران فراهم نموده است. استفاده از پنل IPS باعث شده تا سرعت پاسخ‌گویی مانتیور به 5 میلی‌ثانیه برسد و برای گیمینگ انتخاب نسبتا مناسبی باشد.

 

مادربرد پرچمدار MSI MEG Z790 GODLIKE

مادربرد MSI MEG Z790 GODLIKE را می‌توان پرچم‌دار این سری نام برد. سیستم خنک کننده مادربرد نیز شامل پوشش تمام آلومینیومی Wavy Fin، هیت سینک VRM با فناوری Direct Touch Cross می باشد. اسلات PCIe نسل 5 به کاربران امکان تجربه سرعت فوق العاده 128 گیگابایت بر ثانیه را می‌دهد.

 

کارت گرافیک RTX 4090 SUPRIM LIQUID X 24G

کارت گرافیک RTX 4090 SUPRIM LIQUID X 24G شرکت MSI یکی از کارت گرافیک‌های سفارشی بالارده بر پایه RTX 4090 است که به یک خنک کننده هیبریدی بادی-آبی مجهز شده است. قاب جلویی کارت گرافیک MSI RTX 4090 SUPRIM LIQUID X 24G از جنس آلومینیوم براش خورده می باشد.

و رگه‌هایی از رنگ طلایی روی آن به چشم می‌خورد. خطوط تیز هندسی و قاب هشت ضلعی فن خنک کننده و نورپردازی کنار فن، از دیگر المان‌های شاخص قاب جلویی می باشد.

 

خرید کیبرد و ماوس بی‌سیم لاجیتک مدل MK۲۷۰ با حروف فارسی

 

پاور MEG Ai1300P PCIE5

پاور MEG Ai1300P PCIE5 یک گزینه ایده‌آل برای دارندگان نسل جدید پردازنده‌ها و گرافیک‌ها به حساب می آید. این منبع تغذیه اولین محصولی است که از قابلیت ATX 3.0 پشتیبانی می‌کند. بر اساس مشخصات استاندارد ATX 3.0 این پاور قادر به تأمین 1800 وات برای یک کارت گرافیک 600 واتی متصل شده از طریق کانکتور PCIe 5.0 12VHPWR به مدت 100 میکرو ثانیه است.

 

نمایشگاه CES 2023

نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس در تاریخ 5 تا 8 ژانویه 2023 (15 تا 18 دی) برگزار خواهد شد. شرکت کنندگان در این رویداد با جدیدترین دستاوردهای شرکت‌های بزرگ فناوری آشنا شده و لحظات هیجان انگیزی را تجربه می کنند. بسیاری از برگزیدگان محصولات برنده خود را در نمایشگاه جوایز نوآوری در نمایشگاه CES 2023 به نمایش خواهند گذاشت.

پیش بینی می‌شود بخش‌های حمل‌ونقل، سلامت دیجیتال و متاورس مورد استقبال بیشتری قرار گیرد. همچنین شرکت‌کنندگان در این رویداد با ایده‌ها و نظرات رهبران شرکت‌های بزرگ فناوری آشنا خواهند شد.

رزرو خرید محصولات از معتبرترین شرکت های تولید کننده:

شما برای لوازم جانبی مانند شارژر و ... از بین محصولات  مختلف حق انتخاب دارید و می‌توانید از شرکت های سازنده ی معتبر این محصولات خرید را به صورت آنلاین توسط سایت فروشگاهی آرکا آنلاین انجام دهید

هر یک از این محصولات ویژگیها و مشخصات خود را دارند. برخی امکانات و خدمات گرانتی بیشتر دارند و برخی دیگر محصول  را با قیمت به صرفه تری ارائه می‌دهند. زمانی که درآرکا آنلاین لیست محصولات تمام این تولید کننده ها را مشاهده می‌کنید، می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

نظرات

حاصل جمع : Captcha