قیمت مانیتور گیمینگ ایسوس

قیمت مانیتور گیمینگ ایسوس

قیمت مانیتور گیمینگ ایسوس 

 

ایسوس VG279QM

مشخصات:

ابعاد :  ۲۷ اینچ

رزولوشن: ۱۰۸۰×۱۹۲۰

حداکثر نرخ رفرش: Hz۲۸۰

نوع پنل: IPS

Variable Refresh Rate: Free Sync

این مانیتور تراکم پیکسلی پایینی دارد که گزینه‌ مناسبی برای بازی‌هایی مثل انواع MOBA‌هاست که کنترل حرکت در آن‌ها مهم‌تر از جزئیات گرافیکی است. این مانیتور پنل IPS با زوایای دید عریض دارد و زمانی که تصاویر از گوشه دیده شوند، کیفیت خود را حفظ می‌کنند درنتیجه این مانیتور برای اشتراک‌گذاری محتوا یا بازی‌های گروهی انتخاب مناسبی می باشد.

 

خرید کیبرد و ماوس با سیم لاجیتک مدل ام کی ۱۲۰

 

ایسوس VG279QM در شرایط نوری مناسب دید خوبی را برای کاربر فراهم می‌کند؛ اما به علت نرخ کنتراست پایین، در اتاق‌ تاریک چنین قابلیتی ندارد. این دستگاه در حالت پرتره محدوده‌ نوسان و چرخش گسترده و ارگونومی خارق‌العاده‌ای دارد.

که امکان چرخش و در تنظیم موقعیت دلخواه را فراهم می کند. از دیگر امکانات این مانیتور یک پورت USB 3.0 برای شارژ، دو عدد اسپیکر و چند مشخصه‌ی گیمینگ مثل توانایی اضافه کردن virtual crosshair و شمارنده‌ی نرخ فریم قابل ذکر هستند.

تقریباً هیچ‌گونه تاری در حرکت وجود ندارد و نرخ رفرش Hz ۲۴۰که تا Hz۲۸۰ هم قابل افزایش می باشد باعث  حرکات روان‌تر به نظر برسد. برخلاف اکثر مانیتورها، این مونیتوردارای یک Black Frame Insertion می باشد که می‌تواند هم‌زمان با نرخ‌های رفرش متنوع، مورد استفاده قرار گیرد. با داشتن VRR، از FreeSync پشتیبانی می‌کند و با G-SYNC هم سازگار است.

VG279QM، از HDR پشتیبانی می‌کند اما نمی‌تواند طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را نمایش دهد و به اندازه‌ کافی برای برجسته کردن ویژگی‌های HDR روشن نمی‌شود. به دلیل تراکم پیکسلی پایین، متن برای کاربر به اندازه‌ کافی واضح به نظر نمی رسد و برای گیمینگ مناسب است.

 

ایسوس ROG Strix XG279Q

مشخصات:

اندازه: 27 اینچ

رزولوشن: ۱۴۴۰×۲۵۶۰

حداکثر نرخ رفرش: Hz۱۷۰

نوع پیکسل: IPS

Variable Refresh Rate: Adaptive Sync

ROG Strix XG279Q، دارای پایه‌ برای تنظیم چندین حالت ارگونومیک دارد. Reflection handling این مانیتور عالی عمل می کند و برای کار کردن در یک اتاق با نور مناسب، روشن است اما برای گیمینگ در اتاق‌های نسبتا تاریک بهترین انتخاب نخواهد بود، چون نرخ کنتراست معمولی آن باعث می‌شود رنگ مشکی، خاکستری به نظر باید که برای اکثر پنل‌های IPS یک اتفاق عادی است.

 

خرید گیم پد لاجیتک اف ۳۱۰

 

یکنواختی رنگ مشکی XG279Q در این بررسی زیاد خوب نیست و با فعال کردن حالت edge-lit local dimming بدتر هم می شد. این مانیتور پشتیبانی کامل RGB و مجموعه‌ی گسترده‌ای از طیف‌های رنگی برای HDR را دارد و به خوبی کالیبره می شود اما برای استفاده در تولید محتوا نیاز به کالیبراسیون مجدد دارد.

این مانیتور با کنترل حرکت خارق‌العاده‌ توانسته توجه کاربران را به خود جلب نماید. نرخ رفرش این دستگاه Hz ۱۴۴است و تا ۱۷۰Hz هم قابل افزایش می باشد که کنار زمان پاسخ دهی فوق‌العاده، باعث ایجاد یک تصویر واضح بدون پرش شده است.

مشخصه‌ black frame insertion وضوح تصویر را افزایش می دهد. لگ ورودی بسیار کم است و پشتیبانی از native FreeSync و سازگاری با NVIDIA-certified G-SYNC هم به کاهش پرش صفحه کمک نموده است.

یک هاب USB با دو پورت USB 3.0 برای این مانیتورتعبیه شده و تنها یک کابل upstream USB-B برای تنطیمات cleaner به کامپیوتر متصل می‌شود. یک نورپردازی RGB برای این مانیتور وجود دارد که  از طریق نرم‌افزار قابل تنظیم می باشد.

 

ایسوس ROG Strix XG27AQ

مشخصات:

ابعاد: ۲۷ اینچ

رزولوشن: ۱۴۴۰×۲۵۶۰

حداکثر نرخ رفرش: Hz۱۷۰

Variable Refresh Rate: Adaptive Sync

HDR10: دارد

 

خرید کیبرد و ماوس بی‌سیم لاجیتک مدل MK۲۷۰ با حروف فارسی

 

مانیتور XG27AQ یک گزینه‌ مناسب برای بازی‌های همه‌جانبه (immerssive) می باشد و می‌تواند جزئیات بیشتری را در اختیار گیمرها قرار دهد. البته برای اینکه فشار زیادی به کارت گرافیک وارد نشود، نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی داردکه با استفاده از اتصال DisplayPort، امکان افزایش آن تا ۱۷۰ هرتز هم وجود دارد.

XG27AQ به با G-SYNC سازگار است و در صورت استفاده از کارت گرافیک انویدیا، باعث کاهش پرش صفحه خواهد شد. این مانیتور لگ ورودی پایینی دارد و یک گیمینگ روان و ریسپانسیو را برای کاربران فراهم می‌کند. با زمان پاسخگویی بسیار سریع، حرکات صورت گرفته در بازی‌ها فوق‌العاده به نظر می‌رسد. ROG Strix XG27AQ، به دلیل زوایای دید گسترده و ارگونومی مناسب، برای بازی‌های دو نفره مناسب است.

این مانیتور باوجود پشتیبانی از HDR10 و نمایش طیف رنگی گسترده، به اندازه‌ی کافی روشن نمی‌شود و نرخ کنتراست پایینی دارد و برای بازی در اتاق‌هایی با نور کم هم مناسب نیست؛ چون در شرایط نوری نامناسب، رنگ مشکی را خاکستری نشان می‌دهد.

 

ایسوس ROG STRIX XG17AHPE

مشخصات:

اندازه: ۱۷.۳ اینچ

نوع پنل: IPS

نسبت ابعاد: ۱۶:۹

رزولوشن: ۱۰۸۰×۱۹۲۰

زمان پاسخ‌گویی: ۳ میلی ثانیه

نرخ رفرش: Hz۲۴۰

تکنولوژی نرخ رفرش: Adaptive Sync compatible

مانیتورهای قابل حمل و سبک باعث می‌شوند کاربر حتی لحظه‌ای را برای کار کردن یا بازی از دست ندهد. باتری mAh ۷۸۰۰این مانیتور حداقل برای چندین ساعت بازی مناسب است.

ایسوس ProArt Display PA278QV

مشخصات:

اندازه: 27 اینچ

رزولوشن: ۱۴۴۰×۲۵۶۰

حداکثر نرخ رفرش: Hz۷۵

نوع پیکسل: IPS

Variable Refresh Rate: Adaptive Sync

 

خرید حافظه اس اس دی وسترن دیجیتال مدل گرین ام تو با ظرفیت ۲۴۰ گیگابایت

 

این مانیتور برای تولیدکنندگان محتوا گزینه‌ مناسبی است و فضای زیادی را برای multitasking فراهم می‌کند. حاشیه‌های باریک این مدل برای تنظیمات مولتی مانیتوری و طراحی شفاف و ساده گزینه‌ی مناسبی برای استفاده در اداره‌های مختلف بسیار کاربردی است..

PA278QV آرگونومی خوبی دارد و علاوه بر چرخش کامل ۱۸۰ درجه، از چرخش به حالت پرتره نیز دارا می باشد. زوایای دید این دستگاه گسترده است و زمانی که تصویر از گوشه‌ها دیده شوند، کیفیت خود را از دست نمی‌دهد. این دستگاه یک مجموعه‌ی رنگی فوق‌العاده SDR با پشتیبانی تقریباًکامل از رنگ‌های RGB دارد و از HDR پشتیبانی نمی‌کند.

این مانیتور برای گیمینگ هم مناسب است و سوژه‌هایی را که سریع حرکت می‌کنند به خوبی نشان می‌دهد. زمان پاسخ سریع، لگ ورودی بسیار کم و نرخ رفرش Hz ۷۵ باعث حرکت کمی روان‌تر از پنل Hz ۶۰معمولی شده است. این مانیتور از Adaptive Sync پشتیبانی می‌کند.

و باعث کاهش پرش تصویر می‌شود و با FreeSync و G-SYNC سازگار است. ویژگی black frame insertion برای کاهش تار شدن حرکت است، اما به علت کراس تاک تصاویر دوتایی می شوند. این مانیتور دارای چهار پورت USB 3.0 می باشد.

 

ایسوس ROG Swift PG259QN

مشخصات:

اندازه صفحه: ۲۴ اینچ

نوع پنل: IPS

نسبت ابعاد: ۱۶:۹

رزولوشن: ۱۰۸۰×۱۹۲۰

زمان پاسخگویی: ۱ میلی ثانیه

نرخ رفرش: Hz۳۶۰

تکنولوژی نرخ رفرش: G-Sync

مانیتور بررسی PG259QN اولین مانیتور گیمینگ بسیار سریع با نرخ رفرش Hz ۳۶۰است که کاربر می تواند اکوسیستم گیمینگ خود را آنالیز کند و با این کار متوجه ‌شود کدام یک از دستگاه‌ها باعث تأخیر می‌شوند. فقط از قدرت GPU مطمئن شود تا بتواند تعداد زیادی فریم را به خوبی پردازش کند. این مانیتور توانایی چرخش ۹۰ درجه دارد و قابلیت استفاده  به عنوان صفحه‌نمایش ثانویه را دارد.

 

ایسوس PA328Q

مشخصات:

رزولوشن: ۲۱۶۰×۳۸۴۰

تکنولوژی صفحه: IPS

ورودی‌های ویدیو: DisplayPort، HDMI

این مدل برای طراحان گرافیک که نیازمند عملکرد فوق‌العاده و جزئیات UHD تصاویر هستند، مناسب است. صفحه‌نمایش از تکنولوژی پنل IPS استفاده می‌کند تا رنگ‌ها را خیلی دقیق نشان دهد. PA328Q، توانایی چرخش ۹۰ درجه برای استفاده در حالت پرتره را دارد.

هیچ دکمه‌ای در جلوی مانیتور وجود ندارد، به جای آن شما می‌توانید منو تنظیمات را با فشردن یکی از ۵ دکمه یا کنترلرهای جوی استیک کوچک پشت مانیتور در سمت راست، باز کنید. مانیتور ۳۲ اینچی UHD دارای ورودی‌های چندگانه ویدیو دیجیتال، استند ارگونومیک و تنظیمات پیشرفته می باشد. عیب این مدل را می توان کمبود مدل‌های اولتراواید، قیمت بالا و اسپیکرهای Treblyدانست.

 

خرید مادربرد ایسوس مدل PRIME H۳۱۰M-R R۲.۰

 

ایسوس ROG Swift PG35VQ

مشخصات:

ابعاد پنل: ۳۵ اینچ

رزولوشن: ۱۴۴۰×۳۴۴۰

نسبت ابعاد: ۲۱:۹

تکنولوژی صفحه: VA

نرخ رفرش: Hz۲۰۰

Adaptive Sync: G-Sync Ultimate

ورودی‌های ویدئو: USB، DisplayPort، HDMI

این مانیتور ۳۵ اینچی با نرخ رفرش ۲۰۰ Hz، از بهترین مانیتور ایسوس در بخش مانیتورهای اولترا واید است و نمایش قوی رنگ‌ها در کنار عملکرد سریع، انتخاب بسیار مناسبی برای گیمرها و تولید‌کنندگان محتوا خواهد بود. این مانیتور از    HDپشتیبانی می کند و دارای دلگ ورودی پایین و  OSD ریسپانسیو می باشد اما درمقابل وزن بالا و قیمت بالا در مقایسه با مدل‌های مشابه را می توان از معایب این مدل برشمرد.

شما برای لوازم جانبی مانند شارژر و ... از بین محصولات  مختلف حق انتخاب دارید و می‌توانید از شرکت های سازنده ی معتبر این محصولات خرید را به صورت آنلاین توسط سایت فروشگاهی آرکا آنلاین انجام دهید

هر یک از این محصولات ویژگیها و مشخصات خود را دارند. برخی امکانات و خدمات گرانتی بیشتر دارند و برخی دیگر محصول  را با قیمت به صرفه تری ارائه می‌دهند. زمانی که درآرکا آنلاین لیست محصولات تمام این تولید کننده ها را مشاهده می‌کنید، می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

نظرات

حاصل جمع : Captcha