گوگل پیکسل 7 را با پشتیبانی از Face Unlock عرضه خواهد کرد

گوگل پیکسل 7 را با پشتیبانی از Face Unlock عرضه خواهد کرد

گوگل پیکسل 7 را با پشتیبانی از Face Unlock عرضه خواهد کرد 

 

بنا بر اطلاعات ارائه شده، سری جدید گوشی‌های گوگل پیکسل هفت با پشتیبانی از قابلیت Face Unlock و امکان استفاده از دو eSIM به صورت همزمان وارد بازار میشوند.

ظاهرا گوشی گوگل پیکسل هفت از قابلیت Face Unlock پشتیبانی خواهد نمود. این قابلیت که ایمنی بیشتری را برای کاربر به همراه خواهد داشت، پیش از این تنها در گوشی‌های پیکسل چهار و پیکسل 4XL بکار رفته بود.

درباره قابلیت Face Unlock در پیکسل هفت باید گفت میزان استفاده و نحوه کاربرد این قابلیت شامل گوشی‌های جدید گوگل می باشد. قابلیت ذکر شده به کاربر بازکردن قفل گوشی را می دهد اما هنوز مشخص نیست بتوان از این ویژگی برای پرداخت‌های NFC یا احراز هویت در برنامه‌ها استفاده نمود.

با توجه به اینکه پیکسل هفت و پیکسل هفت پرو فقط یک دوربین سلفی در پنل جلویی دارند و برای ایجاد رندر سه بعدی دقیق و ایمن از چهره افراد نیز حداقل وجود دو سنسور لازم است، می‌توان احتمال استفاده از Face Unlock برای احراز هویت و مواردی این چنین را بطور کامل حذف کرد. علاوه بر قابلیت Face Unlock کنسول گوگل پلی تائید می‌کند که پیکسل هفت از eSIM MEP نیز پشتیبانی می‌کند. eSIM MEP سیستمی است که امکان استفاده از دو سیم‌کارت تعبیه‌شده مختلف را به صورت هم‌زمان برای کاربر فراهم خواهد کرد.

 

خرید گیم پد لاجیتک اف ۳۱۰

 

مشخصات کلی گوشی گوگل پیکسل ۷

یکی از مشخصات اصلی گوشی Google Pixel 7 و گوگل پیکسل ۷ پرو نوار کشیده‌ای است که دوربین‌ها روی آن تعبیه شده اند. این نوار در مدل‌های قبلی نیز وجود داشت و گوگل آن را در نسخه‌های جدید هم حفظ کرده است. گوشی Google Pixel 7 ۲ دوربین و نسخه پرو آن دارای ۳ دوربین است.

نوع طراحی این نسخه از گوگل پیکسل با نسل قبلی متفاوت است. در نسل قبلی دوربین‌ها تقریبا مخفی بودد اما در مورد Google Pixel 7 و Google Pixel 7 Pro دوربین‌ها به وضوح دیده شده و روی یک نوار آلومینیومی قرار گرفته‌اند.

دوربین‌های پیکسل هفت شامل همان دوربین‌های گوشی پیکسل ۶ است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض نیز وجود دارد.

سیستم عامل گوشی گوگل پیکسل ۷، اندروید ۱۳ است و برای چند سال از آن پشتیبانی می شود. گوگل در این مدل گوشی از تراشه گوگل تنسور جی ۲ استفاده نموده است. این گوشی فاقد درگاه حافظه میکرو است و باید با توجه به نیاز خود به ذخیره‌سازی عکس و فیلم، حافظه داخلی خریداری کنید.

حافظه‌های داخلی این گوشی شامل ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم می باشد. باتری این گوشی یک نقطه قوت است. ظرفیت باتری ۴۳۵۵ میلی آمپر ساعت بوده و با وجود شارژ سریع ۳۰ واتی برای ساعات طولانی قابل استفاده می باشد. از جمله ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت اپتیکال ، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، فشارسنج و قطب‌نما اشاره نمود.

ابعاد بدنه این گوشی ۱۵۵.۶×۷۳.۲×۸.۷ میلی‌متر است، ابعاد استانداردی دارد و به راحتی می توانید آن را در دست بگیرید. ابعاد گوشی Google Pixel 7 Pro حدود ۱۶۴.۸×۷۵.۹×۸.۹ میلی‌متر و کمی بزرگ‌تر از Google Pixel 7 است.

وزن این گوشی ۱۹۷ گرم است که برای یک گوشی هوشمند با ابعاد ذکر شده، وزن بسیار مناسبی است.

جلوی شیشه‌ای از جنس گوریلا گلس Victus، پشت شیشه‌ای از جنس گوریلا گلس Victus و فریم آن نیز آلومینیومی می باشد. فریم آلومینیومی نشان می‌دهد که این گوشی مقاومت بالاتری در مقایسه با گوشی‌های با فریم پلاستیکی دارد. این گوشی از سیم‌ کارت نانو سیم یا eSIM پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر از نوع AMOLED بوده و ابعاد آن ۶.۴ اینچ و نمایشگر Google Pixel 7 Pro حدود ۶.۷۱ اینچ است. نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی حدود ۸۴.۹% است و نشان می‌دهد گوشی Google Pixel 7 دارای حاشیه کمی است و نسبت نمایشگر به بدنه در Google Pixel 7 Pro حدود ۸۹.۹% است.

رزولوشن تصویر در این گوشی ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل می باشد که قابلیت دریافت تصاویر با کیفیت بالا را دارد.  رزولوشن تصویر در گوگل پیکسل ۷ پرو ۳۱۲۰×۱۴۴۰ پیکسل است که در مقایسه با Google Pixel 7 این اندازه بیشتر است.

 

خرید کیبرد و ماوس بی‌سیم لاجیتک مدل MK۲۷۰ با حروف فارسی

 

تراکم پیکسلی در این گوشی گوگل حدود ۴۱۶ پیکسل در هر اینچ است که با تراکم پیکسلی گوشی‌های پرچمدار برندهای شناخته شده مانند سامسونگ برابری می‌کند. محافظ صفحه نمایش از نوع کورنینگ گوریلا گلس Victus بوده و از HDR نیز پشتیبانی می‌کند.

این گوشی از استاندارد IP65 و IP68 برای نفوذ آب و گرد و غبار پشتیبانی می‌کند. تست نفوذ آب برای این گوشی در عمق ۱.۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه انجام شده است. نرخ نوسازی تصویر در این گوشی گوگل ۹۰ هرتز بوده اما نرخ نوسازی تصویر در گوشی Google Pixel 7 Pro حدود ۱۲۰ هرتز است و با نرخ نوسازی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ یکسان است.

 

مشخصات گوشی Google Pixel 7

بدنه و نمایشگر گوشی Google Pixel 7

ابعاد : ۱۵۵.۶x73.2x8.7 میلی‌متر

وزن : ۱۹۷ گرم

ساخت : جلو شیشه‌ای از جنس گوریلا گلس Victus، پشت شیشه‌ای از جنس گوریلا گلس ۶ و فریم آلومینیومی

سیم کارت : نانو سیم یا eSIM

نوع نمایشگر : AMOLED

ابعاد نمایشگر: ۶.۳ اینچ

نسبت نمایشگر : به بدنه         حدود ۸۴.۹%

رزولوشن تصویر : ۱۰۸۰x2400 پیکسل

تراکم پیکسلی : حدود ۴۱۶ پیکسل در هر اینچ

محافظ صفحه نمایش : کورنینگ گوریلا گلس Victus

پشتیبانی از HDR : بله

نرخ نوسازی تصویر :۹۰ هرتز

رنگ‌ها : سفید، مشکی، قرمز و آبی

 

خرید هارد اینترنال وسترن دیجیتال با ظرفیت ۱ ترابایت رنگ آبی

 

سخت‌افزار گوشی Google Pixel 7

سیستم عامل : اندروید ۱۳

تراشه : Google Tensor 2

پردازنده مرکزی : ۸ هسته‌ای (دو هسته ۲.۸۵ گیگاهرتزی Cortex X1، دو هسته ۲.۳۵ گیگاهرتزی Cortex A78 و چهار هسته ۱.۸۰ گیگاهرتزی Cortex A55)

پردازنده گرافیکی : Mali G78 MP20

کارت حافظه : ندارد

حافظه داخلی : حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با رم ۸ گیگابایت

نوع حافظه : UFS 3.X

دوربین گوشی Google Pixel 7

دوربین اصلی : دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، لنز واید با دیافراگم f/1.9، سایز سنسور ۱/۱.۳۱ اینچ، سایز پیکسل ۱.۲ میکرومتر و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر

دوربین دوم : دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید با دیافراگم f/2.2 با زاویه دید ۱۱۴ درجه، سایز سنسور ۱/۲.۹ اینچ و سایز پیکسل ۱.۲۵ میکرومتر

قابلیت‌های دوربین اصلی : فلاش دوگانه LED، پانوراما، HDR خودکار و فناوری پیکسل شیفت

فیلم‌برداری دوربین اصلی : فیلم‌برداری با کیفیت ۴K با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه و فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ و ۶۰ و ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم در ثانیه و لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر ژیروسکوپی و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر

دوربین سلفی : دوربین ۱۲ مگاپیکسل، لنز واید زیر نمایشگر با دیافراگم f/2.0

فیلم‌برداری دوربین سلفی : فیلم‌برداری با کیفیت ۴K و با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه و فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه

 

خرید حافظه اس اس دی وسترن دیجیتال مدل گرین ام تو با ظرفیت ۲۴۰ گیگابایت

 

باتری گوشی Google Pixel 7

نوع باتری : لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض

ظرفیت باتری : ۴۳۵۵ میلی آمپر ساعت

سرعت شارژ : شارژ سریع ۳۰ واتی

شارژ سریع بی‌سیم: بله – ۲۰ واتی

نظرات

حاصل جمع : Captcha