گوشی موبایل ایسوس مدل Zenfone Max Pro M1 ZB602KL

گوشی موبایل ایسوس مدل Zenfone Max Pro M1 ZB602KL

 

 

 

 

مزایا و معایب گوشی های ایسوس و بررسی گوشی موبایل ایسوس مدل Zenfone Max Pro M1 ZB602KL


تاریخچه تولید گوشی ‌های ایسوس


در سال 2014، ایسوس سه گوشی هوشمند  Zenfone 4 ،Zenfone 5 و Zenfone 6  را به بازار عرضه کرد. 
در سال 2015 ایسوس اولین گوشی خود که در آن از چیپست استفاده شده بود، یعنی Zinfone 4، را به جهان عرضه کرد. این گوشی هوشمند، اولین گوشی در جهان بود که 4 گیگابایت حافظه داشت. عرضه ‌ی گوشی با حافظه 4 گیگابایتی در حدود پنج سال پیش، گامی بزرگ و قابل توجه بود.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت ایسوس کلیک نمایید 

 

خرید گوشی موبایل ایسوس مدل Zenfone Max Pro M1 ZB602KL
Zenfone zoom دیگر گوشی هوشمند ایسوس بعد از Zinfone 4 بود. این گوشی حافظه 128 گیگابایتی آن بود. این دو گوشی بر خلاف قابلیت‌ های قابل توجه خود در دنیای تکنولوژی، نتوانستند با اقتدار حضور خود را در بازار رقابت موبایلی نشان دهند. از این رو ایسوس تصمیم به رونمایی از سری Zenfone 3 گرفت.
سری Zenfone 3، گوشی Zenfone 3 Deluxe پرچمدار بود. باتری ایسوس در این مدل 3000 میلی آمپر ساعت  بوده و دوربین با سنسور 23 مگاپیکسلی، 6 گیگابایت رم و دیگر امکانات، این گوشی را کاملا برای پرچمدار بودن مناسب کرده بود. 

 

جهت مشاهده تمامی محصولات ایسوس کلیک نمایید 


این گوشی پرچمدار، به خاطر قیمت نسبتا بالای خود نتوانست جایگاه مناسبی را کسب کند.

در عوض Zenfone 3 با قیمتی متعادل و با امکاناتی که در آن زمان از یک گوشی هوشمند انتظار می‌ رفت توانست محبوبیت زیادی را به دست آورد.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 


 ZenFone AR یک تلفن هوشمند بسیار متفاوت با ZenFone 3 Deluxe بود و در سال 2017 ماه ژوئن عرضه شد. این گوشی هوشمند شامل یک تنظیم نسبتا جالب در پشت خود است. این گوشی دوربین 23 مگاپیکسلی داشته و به لطف آن دوربین، مورد استقبال بسیاری از مردم زمان عرضه ‌ی خود قرار گرفت.
این گوشی دارای یک اسکنر اثر انگشت جلویی است که توسط دو کلید خازنی در کنار هم قرار گرفته است. این دستگاه شامل ۸ و ۶ گیگابایت حافظه رم  و ۶۴ گیگابایت / ۱۲۸ گیگابایت / ۵۱۲ گیگابایت حافظه قابل ارتقا است. دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلوی گوشی، باتری ۳ هزار و ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و قابلیت پشتیبانی از امکانات شارژ سریع یکی از علت های محبوبیت این گوشی هوشمند محسوب می ‌شوند.
سال 2018درماه فوریه   ایسوس از ZenFone 5z رونمایی کرد. این گوشی دو دوربین عمودی در پشت و یک اسکنر اثر انگشت در قسمت بخش پشتی خود دارد. گوشه های صفحه نمایش این گوشی گرد است. نمایشگر آن 6/2 اینچ، دارای سه نوع مختلف 4 گیگابایت / 6 گیگابایت / 8 گیگابایت رم و سه نوع 64 گیگابایت / 128 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه است.
دو دوربین ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی در پشت آن قرار دارند، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلوی گوشی تعبیه شده است.

باتری ایسوس همواره رو به پیشرفت بوده و از قوی‌ ترین باتری ‌ها شناخته می ‌شود و این گوشی  با باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی توجه‌ ها را به خود جلب می ‌کند. پشتیبانی از شارژ سریع در این مدل گنجانده شده و بلندگوهای استریو از جمله خصوصیات قابل توجه این مدل در نظر گرفته شده است.

 


تشخیص باتری اصلی ایسوس از باتری تقلبی 


•    بررسی بسته ‌بندی باتری: 


در بسته‌ بندی باتری ‌های اصل تمام نوشته ها، لوگوها و اطلاعات حک شده روی بسته، کیفیت و وضوح مناسبی دارند.


•    توجه به تاریخ تولید باتری: 


در باتری اصلی، تاریخ تولیدی که روی بدنه باتری حک شده است با تاریخ تولید روی جعبه باتری مطابقت دارد.


•    توجه به جنس پلاستیک باتری: 


باتری اصل سطح یکنواختی دارد، در حالی‌که پوشش باتری تقلبی زمخت ‌تر بوده و پلاستیک آن شکننده است.


مزایای مشترک گوشی ‌های ایسوس


•    با دوام بودن و عمر طولانی 
•    قیمت مناسب
•    باتری ایسوس یکی از بادوام ‌ترین باتری ‌ها بوده و عمر مفید بالایی دارد. باتری ایسوس Zenfone2 به خاطر طولانی بودن عمرش در صدر جدول عمر باتری گوشی ‌ها قرار دارد.


معایب گوشی ایسوس


•    گوشی ‌های ایسوس معمولا ظاهر بسیار جذابی ندارند. 
•    ممکن است لوازم جانبی این گوشی ‌ها به راحتی دیگر برند های معروف پیدا نشوند.

 

خرید هدست باسیم گیمینگ لاجیتک مدل جی ۴۳۲

 

گوشی موبایل ایسوس مدل Zenfone Max Pro M1 ZB602KL با قابلیت ۴ جی ۶۴ گیگابایت دو سیم کارت 

قیمت گوشی موبایل ایسوس مدل Zenfone Max Pro M1 ZB602KL
گوشی موبایل ایسوس مدل ZenFone Max Pro M1 گوشی اقتصادی و میان‌رده ‌ای است که با هدف تسخیر بازار گوشی ‌های میان ‌رده روانه بازار شده است. این گوشی همراه هیچ ویژگی خاصی ندارد که باعث شود آن را متمایز از دیگر محصولات میان ‌رده موجود در بازار بدانیم. با تمام این ها ZenFone Max Pro M1 یک گوشی مقرون‌ به ‌صرفه است.


طراحی و ساخت


گوشی موبایل ذنفون مکس پرو ظاهری مطلوب دارد. این گوشی ابعاد نسبتا بزرگی داشته و از لحاظ وزن هم چندان سبک نیست ولی کیفیت بالای ساخت آن با در دست گرفتن گوشی کاملا مشخص است. چیزی که بسیار به مذاق کاربر خوش می ‌آید، این است که دوربین ‌ها از قاب پشتی گوشی بیرون نزده ‌اند و سطح پشتی گوشی صاف و یکنواخت است.

برخلاف اکثر گوشی‌ های موجود در بازار، در گوشی ZenFone Max Pro M1  خبری از بریدگی ‌های بزرگ اسپیکر نیست و فقط در قسمت انتهایی بدنه آن دو شیار کوچک وجود دارند که صدای رضایت بخشی را هم تولید می‌ کنند. 
قاب پشتی از آلومینیوم برس‌خورده و صیقلی مات است که حاشیه دور آن به شکل شفاف ‌تری طراحی شده‌ است تا گوشی از طراحی یکنواخت و تکراری خارج شود و جلوه‌ ی زیبایی داشته باشد. درست است که قاب پشتی این گوشی به شکل مات طراحی شده است ولی تا حدی مستعد اثر انگشت است که به ‌سادگی تمیز می‌ شود.

دکمه ‌های پاور و تنظیمات صدا روی لبه‌ ی سمت راست قرار گرفته ‌اند. مثل تمام گوشی‌ های میان‌ رده و بالارده ‌ای که طی یکی دو سال اخیر تولید شده ‌اند، ایسوس ذنفون مکس پرو هم از دو دوربین بهره می ‌برد که در قاب پشتی قرار گرفته است و گوشه ‌ی چپ و بالای قاب را به خود اختصاص داده است.

حسگر اثر انگشت هم در میانه ‌ی قاب و مایل به بالای گوشی جا خوش کرده است که طراحی خاص و عجیبی ندارد و در اکثر گوشی ‌های جدید دیده می ‌شود. لبه‌ ی پایینی گوشی محل قرار گرفتن درگاه قدیمی و آنتیک microUSB است که برای شارژ کردن دستگاه و انتقال اطلاعات مورد استفاده قرار می‌ گیرد و شاید این اولین نشانه باشد برای اینکه متوجه شوید این گوشی بالارده و پرچم ‌دار نیست؛ چون طی سال‎ های اخیر اکثر گوشی ‌های بالا رده از درگاه USB Type-C استفاده می‌ کنند.


سخت ‌افزار


سخت ‌افزار گوشی ZenFone Max Pro M1 شما را بیش از هر چیز دیگری به یاد سخت ‌افزار Redmi Note 5 Pro  می ‌اندازد. هزینه‌ ای که قرار است برای گوشی ایسوس بپردازید کم‌ تر است. سخت ‌افزار ZenFone Max Pro M1  برای هزینه ‌ای که برای گوشی می ‌پردازید کاملا مناسب است ولی چیزی که این عملکرد گوشی ZenFone Max Pro M1 را به یکی از بهترین ‌های بازار تبدیل می ‌کند، سازگاری مطلوب سخت ‌افزار با نرم ‌افزار است.

فروش آنلاین گوشی موبایل ایسوس مدل Zenfone Max Pro M1 ZB602KL

کارهای روزمره و استفاده هم‌ زمان از چندین اپلیکیشن برای این گوشی مثل آب خوردن است. حتی بازی ‌های جدید و گرافیکی مثل Asphalt 9 هم در این گوشی به‌ سرعت و بدون مشکل اجرا می ‌شوند. کسانی که با گوشی‌ های ایسوس کار کرده‌ اند حتما رابط کاربری سنگین و پر از نرم‌ افزارهای به ‌دردنخور ZenUI را به یاد دارند.

این افراد با دیدن رابط کاربری جدید ایسوس خوشحال خواهند شد. در رابط کاربری جدید شرکت ایسوس خبری از نرم ‌افزارهای بی ‌فایده نیست و در آن سعی شده است که رابط کاربری تا حد امکان مینیمالیستی و نزدیک به اندروید باقی بماند. نسخه 8.1 اندروید هم باعث شده است که استفاده از گوشی کاملا بهینه باشد.
یکی از ویژگی ‌های این محصول شرکت ایسوس نسبت تصویر 18:9 است. امروزه نسبت تصویر 2 به 1 بسیار پرطرفدار است. پنل صفحه ‌نمایش ZenFone Max Pro M1 یکی از برترین ‌های گوشی ‌های میان ‌رده موجود در بازار است.

این پنل با رزولوشن FHD Plus کیفیت بسیار مطلوبی دارد. سطح  کنتراست این نمایشگر قابل‌ تمجید است و رنگ ‌ها هم در آن به‌ خوبی نمایش داده می‌ شوند. کار با این صفحه‌ نمایش در نور مستقیم خورشید کمی مشکل است و امکانات چندانی هم در آن برای شخصی ‌سازی دمای رنگ وجود ندارد.

مثل بسیاری دیگر از گوشی ‌های امروزی دیگر، درگوشی ZenFone Max Pro M1 هم حسگر تشخیص چهره در نظر گرفته شده است. این حسگر در گوشی ZenFone Max Pro M1 هم در زمان شناسایی اولیه چهره و هم در باز کردن قفل گوشی با سرعت خوبی کار می کند. با وجود عینک هم گوشی  چهره شما را شناسایی می ‌کند ولی فرایند تشخیص چهره در نور کم با سرعت کمتری انجام می ‌شود.

 

خرید هارد دیسک اینترنال توشیبا ایکس ۳۰۰

 


دوربین


ایسوس ZenFone Max Pro M1 به دو دوربین در قاب پشتی مجهز شده است که یکی از آن ‌ها سنسوری 13 مگاپیکسلی دارد که در محیط‌ هایی با نور مناسب،‌ عکس ‌های خوبی می ‌گیرد. با وجود اینکه این دوربین دریچه‌ ی دیافراگم f/2.2 دارد، ولی در محیط‌ های کم ‌نور عکس‌ هایی که می ‌گیرد اصلا خوب نیست.

دوربین دوم به‌ عنوان سنسور عمق به کار گرفته می‌ شود و برای گرفتن عکاس پرتره با قابلیت بوکه ساخته شده است. رنگ‌ ها در عکس ‌هایی که با گوشی M1 گرفته شده ‌اند، تا حدی بی‌ روح هستند و حالت بوکه هم چندان دقیق عمل نمی ‌کند. مشکل دوربین تقریبا در تمام گوشی ‌های میزان رده وجود دارد و این گوشی هم از این قاعده مستثنا نیست.


دوربین سلفی هم ۸ مگا پیکسل است و به اندازه‌ ی توانش عکس ‌های نسبتا خوبی می‌ گیرد. مثل همه ‌ی دوربین ‌های ایسوس حالت Beauty Mode در این دوربین وجود دارد که سلفی ‌های قابل قبولی برای استفاده در شبکه ‌های مجازی ثبت می‌ کند. یکی از قابلیت‌ های دوربین سلفی که بودن آن در چنین گوشی ‌ای بسیار خوب و جالب ‌توجه است، حسگر تشخیص چهره است. حسگر اثر انگشت در این گوشی دارای سطح کوچکی است و به همین علت امکان دارد موقعی که می ‌خواهید قفل گوشی را باز کنید، مجبور شوید انگشتتان را دو بار به حسگر نزدیک کنید.

با این ‌حال می ‌توان برای حفاظت از اطلاعات و ورود به محیط کاربری ایسوس Zenfone Max Pro M1  می‌ توانید از حسگر تشخیص چهره استفاده کنید.

 

 


مشخصات:

مشخصات فنی گوشی موبایل ایسوس مدل Zenfone Max Pro M1 ZB602KL
تاریخ معرفی:                                        ۲۰۱۸
تعداد سیم کارت:                             دو سیم کارت
نوع سیم کارت:                                  نانو سیم
وزن:                                               ۱۸۰ گرم
ابعاد:                                   ۸.۵ × ۷۶ × ۱۵۹ میلی ‌متر
ساختار بدنه:                    قاب پشتی یکپارچه از جنس آلومینیوم
اندازه صفحه نمایش:                          ۵.۹۹ اینچ
نوع صفحه نمایش:                                       IPS LCD
رزولوشن صفحه نمایش:                   ۱۰۸۰ × ۲۱۶۰
تراکم پیکسلی:                          ۴۰۴ پیکسل بر اینچ
تعداد رنگ:                                    ۱۶ میلیون رنگ
سایر قابلیت ‌های صفحه نمایش:             قابلیت دریافت تا ۱۰ لمس همزمان
تراشه اصلی                Qualcomm SDM636 Snapdragon636                   : 
مدل پردازنده               Kryo 260                             :
نوع پردازنده:                                  ۶۴ بیت
تعداد هسته:                                    ۸ هسته ای
فرکانس پردازنده:                           ۱.۸ گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی:                                   Adreno 509
حافظه اجرایی رم:                         ۴ گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی:                     ۶۴ گیگابایت
قابلیت نصب کارت حافظه:              میکرو اس دی حداکثر تا ۵۱۲ گیگابایت
دوربین:                                            ۵.۰ مگاپیکسل
13 مگاپیکسل:                                        دوربین جلو
۸.۰ مگاپیکسل
کیفیت فیلم برداری:                      Full HD 1080p , UHD 2160p
سرعت فیلمبرداری:                    ۳۰ فریم بر ثانیه , ۶۰ فریم بر ثانیه
امکانات دوربین:
•    روشنایی هوشمند (HDR) 
•    تصاویر پیوسته  (Panorama)
•    فلاش ال ای دی  (LED flash)
•    فوکوس اتوماتیک  (auto focus)
•    فوکوس لمسی (Touch Focus) 
•    ردیاب خودکار چهره  (Face detection)
•    ثبت موقعیت زمانی و مکانی عکس گرفته شده (Geo-Tagging) 
سایر قابلیت ‌های دوربین:
•    دارای دو دوربین در پشت گوشی
•    دوربین اول با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و دریچه‌ی دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی لنز ۲۵ میلی ‌متر (Focus Length 25 mm)، ثبت تصاویر با پیکسل‎ هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر1.12µm) Pixel Size ) همراه با فناوری فوکوس اتوماتیک Phase Detection
•    دوربین دوم با سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی و دریچه‌ی دیافراگم f/2.4 ، فاصله کانونی لنز ۲۵ میلی ‌متر  (Focus Length 25 mm)، ثبت تصاویر با پیکسل ‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (1.12µmPixel Size)
•    مجهز به لرزشگیر الکترونیکی تصویر  (Electrical Image Stabilization)

سایر قابلیت ‌های دوربین سلفی:
•    دریچه‌ی دیافراگم 2.2 f/
•    فاصله کانونی لنز ۲۶ میلی ‌متر  (Focus Length 26 mm)
•    ثبت تصاویر با پیکسل‎ هایی به سایز ۱.۰ میکرومتر (1.0µm Pixel Size)
شبکه ارتباطی:                                4G
شبکه GSM 850/900/1800/1900                 :2G
شبکه HSDPA 850/900/1900/2100               :3G
توضیحات شبکه HSPA             :3G با سرعت دانلود ۴۲.۲ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۵.۷۶ مگابیت بر ثانیه
شبکه G4:
۱|۲۱۰۰, ۳|۱۸۰۰, ۵|۸۵۰, ۷|۲۶۰۰, ۸|۹۰۰, ۲۰|۸۰۰, ۴۰|۲۳۰۰
توضیحات شبکه LTE    :4Gاز نوع Cat4 با سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه
GPRS:            دارد
Edge:               دارد
Wi-Fi 802.11 b/g/n  ,  WiFi Direct, Hotspot               :WiFi
بلوتوث:                     نسخه ۵.۰ به همراه  A2DP , LE
microUSB v2.0                        :USB
A-GPS , GLONASS , Beidou|BDS             :GPS
سیستم عامل:                                         Android
نسخه سیستم عامل:                Oreo 8.1                  

قابلیت ‌های نرم ‌افزاری:       
  MMS، ایمیل، مرورگر HTML5، قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، قابلیت نمایش فایل ‌های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس، سرویس‌ های گوگل شامل Google Search, Google Maps Gmail  و  YouTube، قابلیت استفاده از سرویس شبکه ‌های اجتماعی
پشتیبانی از زبان فارسی:                      دارد
منوی فارسی:                                    دارد
باتری قابل تعویض:                           ندارد
نوع باتری:                                لیتیوم پلیمر
ظرفبت باتری:                 ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت
زمان آماده به کار:                  تا ۸۴۰ ساعت
زمان مکالمه:                           تا ۴۲ ساعت
فرمت پخش صدا:                 MP3/WAV/eAAC+               
فرمت پخش ویدئو:                MP/H.264               
ضبط صدا:                                  دارد
فیش ۳.۵ هندزفری:                     دارد
قطب نما:                                   دارد
رادیو:                                                 FM
حسگر:
ژیروسکوپ  (Gyro Sensor)
اثر انگشت  ( Finger Print )
تنظیم نور صفحه نمایش مطابق با نور محیط (Light Sensor) 
خاموش شدن خودکار صفحه نمایش در هنگام مکالمه  (Proximity Sensor)
شتاب سنج برای چرخش خودکار رابط‌کاربری (Accelerometer Sensor For UI Auto-Rotate)

امکانات دیگر:               
قابلیت حذف صدا‌های مزاحم موقع مکالمه با استفاده از میکروفون دوم
 (Active Noise Cancellation With Dedicated Mic)
مزایا:
•    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
•    دو سیم کارت با قابلیت 4G
•    صفحه نمایش جذاب و با کیفیت
•    پردازنده قدرتمند هشت هسته ای
•    دوربین اصلی دوگانه ۱۳ مگاپیکسل
•    تقویت کننده داخلی هوشمند NXP به همراه PMIC 
•    میکروفون های دو گانه داخلی به همراه تکنولوژی کاهش صدای مزاحم  ASUS

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha