بررسی گوشی موبایل Apple iPhone 8 64GB

بررسی گوشی موبایل Apple iPhone 8 64GB

 

 

 

 

مزایا و معایب گوشی های اپل و بررسی گوشی موبایل Apple iPhone 8 64GB 


مزایای گوشی های اپل


کیفیت بالا


کمپانی اپل بر خلاف سایر برند و کمپانی ها گوشی میان و پایین رده تولید نمی کند. اگر بودجه کافی برای خرید گوشی با کیفیت بالا را دارید گوشی های آیفون می توانند انتخاب خوبی باشند.
برتری دیگر این مدل گوشی بخاطر منحصر بودن سیستم عامل آن یعنی IOS است.

 

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت اپل کلیک نمایید 


آیفون ها سریع تر هستند

خرید گوشی موبایل Apple iPhone 8 64GB
جدیدترین آیفون ها می توانند در تست سرعت، سریعتر کد ویدیو را رمزگذاری کنند، در حالی که آیفون XS فقط 39 ثانیه زمان می برد، در حالی که برای  Galaxy S10 تقریبا 2.5 دقیقه است.
یکپارچه سازی سخت افزاری و نرم افزاری بهتر امکانات خاصی که فقط گوشی های آیفون از آن بهره مند هستند. آخرین نمونه Face ID است که با استفاده از اسکن سه بعدی صورت از طریق سنسور TrueDepth شما را به طور ایمن وارد آیفون می کند.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت ای دیتا کلیک نمایید 


شرکت های دیگر سعی کرده اند Face ID را کپی کنند ولی هیچ کدام موفق نشده اند. Animoji و Memoji نمونه های دیگری از سخت افزار و نرم افزار اپل هستند که به صورت یکپارچه با هم کار می کنند. 

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 


 ساده ترین گوشی برای استفاده


در طول سال های گذشته پیشرفت هایی مثل Siri و Control Center را انجام داده است. با iOS 11، اپل امکان ویرایش Live Photos، ارسال پرداخت به دوستان را در برنامه Messages و سازماندهی پرونده ها از طریق یک برنامه مناسب  Files)که با توجه به اینکه اندروید از ابتدا دسترسی به پرونده ها داشته است، کار گذشته است) اضافه کرد.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت ایسوس کلیک نمایید 


و در iOS 12، کاربران از میانبرها و پیشنهاد های Siri ، عملکرد سریع تر، Group Facetime  و سایر پیشرفت ها برخوردار شدند. انتظار می رود که پیشرفت ها با iOS 13 در پاییز امسال ادامه یابد.


بروزرسانی فوری سیستم عامل


می توانید در روز عرضه iOS به جدیدترین نسخه iOS یا نزدیک به آن، بسته به مقاومت سرورهای اپل در برابر فشار به روز شوید.


بهترین نرم افزارها


یکی از خاص ترین ویژگی های گوشی های آیفون بهرمندی از APP STORE باشد. از طریق APP STORE کاربر این امکان را دارد که بروز ترین و بهترین نرم افزارها را دانلود و استفاده کند.


عدم وجود نرم افزار اضافی


اپل شامل بعضی از برنامه ها است که ممکن است شما آن ها را نخواهید یا نیازی به آن ها ندارید، مثل Apple Watch، ولی در مورد بسته بندی موارد خود محدودیت بیشتری نسبت به دیگر تولید کنندگان دارد. و در iOS 12 حداقل می توانید برنامه های داخلی را که نیازی ندارید غیرفعال کنید.   


نقض امنیت کمتر


اندروید آزادی بسیار بیشتری نسبت به آیفون در اختیار کاربران قرار می دهد، ولی آزادی کار پرهزینه است. شناخته شده است که محتوای مخرب برای دسترسی به میلیون ها تلفن اندروید، خراب کردن آن ها و سرقت اطلاعات مهم از صاحبان آن ها، شناخته شده است. بسیاری از کاربران، به دنبال حمله ویروس به تلفن خود، اتهامات زیادی را در قبض خود پیدا کرده اند. اپل ایمن تر از تلفن های اندرویدی است و نقض امنیت کمتری دارد.  


معایب گوشی های اپل

قیمت گوشی موبایل Apple iPhone 8 64GB


عدم پشتیبانی از بلوتوث


قابلیت انتقال فایل با بلوتوث در گوشی های آیفون وجود ندارد و اگر بخواهید با بلوتوث فایلی را جا به جا کنید دچار مشکل خواهید شد که این مورد در مقایسه با گوشی های اندروید یک نقطه ضعف محسوب می شود.


عدم پشتیبانی از فلش


نقطه ضعف دیگر آیفون عدم پشتیبانی از فایل های فلش است. ولی با اینکه اپل می داند یک نقطه ضعف است اما همچنان فایل های فلش شده را باز نمی کند. اپل به بهانه اینکه فلش خیلی سوراخ امنیتی دارد. نمی‌گذارد مرورگرهایش فایل ‌های فلش را باز کنند. در این صورت خیلی از سایت ها باز نخواهند شد یا به طور ناقص باز می شوند. 

 

خرید هارد دیسک اینترنال توشیبا ایکس ۳۰۰

 


ارسال و دریافت فایل ها


برای انتقال فایل در گوشی های اندروید شما به راحتی می توانید از طریق کابل USB به سیستم مربوطه وصل شوید و کار خود را انجام دهید. در صورتی که برای نقل و انتقال فایل از طریق گوشی های اپل شما باید این کار را از طریق آیتونز (ITUNS) انجام دهید. برای این کار اول باید ITUNS را در PC نصب کرد و آن را با گوشی Sync کرد. 


مدیریت فایل


در گوشی های آیفون شما نمی توانید فایل های خود را مدیریت کنید. مثلا بعد از این که یک فایل pdf دریافت کردید نمی توانید آن را با نرم افزارهای خواندن pdf باز کنید و حتما باید اول آن را دانلود کرده و توسط iBook شناسایی شود.


عدم امکان اضافه کردن حافظه خارجی


کاربران اندروید علاوه بر حافظه داخلی در صورت نیاز می توانند از حافظه خارجی هم استفاده کنند در صورتی که این امکان در گوشی های آیفون وجود ندارد و اگر شما بخواهید همه عکس ها، فیلم ها و سایر فایل های خود را در گوشی و در کنار هم داشته باشید ممکن نیست و باید برای آزاد سازی حافظه ی داخلی فایل ها به یک حافظه ی خارجی مثلExternal memory  منتقل کنید.


گوشی موبایل Apple iPhone 8 64GB 

مشخصات گوشی موبایل Apple iPhone 8 64GB


طراحی و ساخت


اپل ادعا کرده که از مقاوم ‌ترین شیشه ‌ای که تا الان در ساخت موبایل استفاده‌ شده برای ساخت آیفون 8 استفاده کرده است. استفاده از شیشه، معایبی هم دارد و باعث شده وزن این آیفون با آن که باتری آن در مقایسه با نسل قبلی ظرفیت کمتری دارد، در حدود 10 گرم بیشتر شود.
آیفون 8 در برابر آب مقاومت زیادی دارد و این خیال شما را برای استفاده از این گوشی در محیط‌ های مرطوب راحت می‌ کند. اپل شیشه و فلز را جوری باهم هماهنگ کرده که حتما از دیدن آن لذت می ‌برید. برخلاف سامسونگ، اپل باز هم برای اتصال قاب‌ های جلویی و پشتی به فریم اصلی فلزی، از نوار‌های تیکی باریک استفاده کرده است؛ چیزی که در گلکسی S8 دیده نمی ‌شود؛  اگر روی این مورد حساس نباشید، اصلا متوجه آن نخواهید شد.

 

خرید حافظه SSD اینترنال سامسونگ


از نظر ظاهری، قاب پشتی تنها قسمتی است که در مقایسه با آیفون‌ 7 تغییر کرده است. فلز جای خود را به شیشه داده و خبری هم از نوشته ‌ی "ساخته ‌شده توسط اپل در کالیفرنیا، اسمبل‌شده در چین" نیست. تنها کلمه ‌ی آیفون و لوگوی معروف اپل را روی قاب پشتی می ‌بینید. به‌ غیراز دوربین‌ در بالا، باقی قاب، صاف و صیقلی است.

قاب جلویی هم تغییر چندانی نکرده و در نگاه اول دقیقا همان چیزی است که در قاب جلویی آیفون 7 دیده بودیم. کلید خانه مثل آیفون 7، فیزیکی نیست؛ بلکه یک پد حساس به فشار است که در مقابل فشار انگشت شما با استفاده از Taptic Engine (موتور لرزش اپل) از خود بازخورد‌هایی شبیه به فشرده ‌شدن را نشان می‌ دهد.

کلید‌های روی فریم اصلی هم در همان اندازه‌ ها و در همان مکان ‌های نسل قبلی تکرار شده ‌اند. خبری از جک 3.5 میلی‌ متری صدا نیست؛ در عوض در جعبه یک تبدیل برای استفاده از هدفون ‌های معمولی قرار داده‌ شده است.


صفحه ‌نمایش

خرید آنلاین گوشی موبایل Apple iPhone 8 64GB
استفاده از فناوری True-Tone باعث می‌ شود تا نمایشگر آیفون 8 خود را با شرایط نوری مختلف وقف دهد و تراز سفیدی را با توجه به نور محیط در طبیعی ‌ترین حالت ممکن تنظیم کند. در این فناوری، آیفون 8 با استفاده از چهار حسگر، نور محیط را تشخیص می ‌دهد و نور نمایشگر را جوری تنظیم می‌ کند تا در هر شرایط نوری شما رنگ ‌ها را تا حد ممکن به واقعیت نزدیک ببینید. روز یا شب، روشنایی کم یا زیاد، روشن یا خاموش بودن Night Shift آن ‌قدرها مهم نیست؛ آیفون 8 در هر لحظه کشف می‌ کند.
مثل آیفون 7 نمایشگری 4.7 اینچی با تراکم حدود 326 پیکسل برای آیفون 8 هم در نظر گرفته‌ شده است که علاوه ‌بر تشخیص مکان لمس شما روی خود، می ‌تواند فشار وارد شده از جانب شما را هم تشخیص دهد و در مقابل سطح‌ های مختلفی از فشار، عملکرد مختلفی داشته باشد. محافظ روی نمایشگر آیفون تا جای ممکن مقاوم شده و اپل ادعا می ‌کند مثل قاب پشتی، محافظ نمایشگر آیفون 8 هم مقاومت بالایی در مقابل هر اتفاقی دارد.


سخت ‌افزار، سیستم ‌عامل و کارایی 


دو گیگابایت رم دقیقا شبیه به آنچه در آیفون 7 دیده بودیم، برای آیفون 8 هم در نظر گرفته‌ شده است؛ ولی تراشه ‌ی جدید باعث شده تا آیفون 8 از AR پشتیبانی کند. AR به شما امکان می ‌دهد با استفاده از دوربین گوشی و پردازنده‌ ی فوق ‌العاده پرقدرتش، تصاویر شبیه‌ سازی‌شده ‌ی مجازی را در نمایشگر آیفون ببینید. 
امکان شارژ شدنش با استفاده از شارژر بی ‌سیم جدید اپل است که می ‌تواند، آیفون 8 را در کنار اپل ‌واچ نسل سوم و گوشی ‌های جدید اپل با سرعت زیاد و بدون اتصال مستقیمشان به برق شارژ کند.

این فناوری، جدید نیست و از دو سال قبل شاهد استفاده‌ شدنش در گوشی‌ های دیگر شرکت ‌ها رقیب بودیم. اپل هم سرانجام تصمیم گرفته که از این فناوری و فناوری شارژ سریع در آیفون جدیدش استفاده کند. برای شارژ کردن سریع آیفون نیاز دارید تا یک شارژ و کابل جدید را جداگانه بخرید و امکان استفاده از شارژر معمولی برای سریع شارژکردن آیفون 8 وجود ندارد.


دستگاه‌ های اپل می ‌توانند یکدیگر را شناسایی کنند و با این کار همه‌ چیز برای شما ساده‌ تر خواهد شد؛ اگر قصد اکتیو کردن آیفون 8  جدید خود را داشته باشید و آیفون قدیمی خود را در کنار آن قرار دهید، آیفون قدیمی از شما سوال می‌کند که آیا می‌خواهید دستگاه جدید را که در همین نزدیکی است با استفاده از اپل آیدی خود اکتیو کنید.

بلوتوث نسخه‌ ی 5،  Wi-Fi با استاندارد  NFC ، ac برای استفاده از پرداخت اپل و پشتیبانی از شبکه ‌های LTE با سرعت دانلود یک گیگابیت بر ثانیه از دیگر قابلیت ‌های آیفون جدید هستند.


دوربین 


برخلاف آیفون 8 پلاس، برای آیفون 8  تنها یک دوربین به عنوان دوربین اصلی در نظر گرفته‌ شده تا آیفون 8 با استفاده از آن، تصاویر بهتری ثبت کند. دوربین آیفون 8 سنسوری 12مگاپیکسلی دارد و دریچه ‌ی دیافراگم f/1.8 کمک می ‌کند تا تصاویر را روشن و شفاف ثبت کند.
اپل ادعا کرده که دوربین‌ آیفون 8 در مقایسه با دوربین‌ آیفون 7، سنسور‌ بزرگتر و سریع‌ تری دارد که در نتیجه می ‌تواند تصاویر مطلوب‌ تری هم ثبت کنند. این دوربین می ‌تواند با استفاده از فناوری کاهش نویز، فیلتر جدید رنگ و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر؛ تصاویری به‌ مراتب بهتر را در مقایسه با آیفون 7 ارائه دهد.

در کنار تمام این قابلیت ‌ها؛ آیفون 8  می‌ تواند تصاویر پانارومای 63 مگاپیکسلی ثبت کند، با استفاده از فناوری "پیکسل فوکوس" روی سوژه ‌های شما فوکوس کند، علاوه بر صورت، بدن انسان را هم تشخیص دهد و با فرمت‌ جدید HEIF ثبت تصویر کند تا در حجم کمتر، جزئیات بیشتری را جای دهد.
سنسوری 7 مگاپیکسلی که به رتینا فلش برای روشن‌ تر کردن، صورت شما موقع تاریکی مجهز شده است. دریچه‌ ی دیافراگم f/2.2 که برای این دوربین در نظر گرفته‌ شده، در مقایسه با دوربین سلفی گلکسی S8، حرف چندانی برای گفتن ندارد. 

 

خرید حافظه SSD اینترنال ای دیتا 

 


مشخصات:

فروش گوشی موبایل Apple iPhone 8 64GB
ابعاد:
۷.۳ × ۶۷.۳ × ۱۳۸.۴ 
وزن:
۱۴۸ گرم
توضیحات سیم کارت:
سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی ‌متر)
ساختار بدنه:
دارای گواهینامه IP67 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق ۱.۵ متر و به مدت ۳۰ دقیقه مجهز به حسگر اثر انگشت (Fingerprint Sensor) 
ویژگی‌ های خاص:
مقاوم در برابر آب 
مناسب عکاسی 
مجهز به حسگر اثر انگشت
مناسب بازی 
تعداد سیم کارت:
یک عدد 

تراشه:
Apple A114 Bionic Chipset 
پردازنده‌ ی مرکزی:
Dual-Core Monsoon + Quad-Core Mistral CPU 
نوع پردازنده:
۶۴  بیتی 
پردازنده‌ ی گرافیکی:
Apple Three Core 
حافظه داخلی:
۶۴ گیگابایت 
مقدار RAM :
دو گیگابایت 
فناوری صفحه ‌نمایش:
IPS 
بازه‌ی اندازه صفحه نمایش:
۴.۵ تا ۵.۰ اینچ 
اندازه:
۴.۷ اینچ
رزولوشن:
Retina | 750 × 1334

تراکم پیکسلی:
۳۲۶ پیکسل بر اینچ
محافظت:
Ion-Strengthened Glass 
تعداد رنگ:
۱۶ میلیون رنگ 

 


سایر قابلیت‌ ها:
مجهز به فناوری تشخیص لمس سه بعدی (3D Touch) مجهز به پوششی مقاوم در برابر جذب عرق و اثر انگشت (Oleophobic Coating) قابلیت نمایش رنگ‌ های نزدیک به واقعیت (True-Tone Display) قابلیت نمایش طیف رنگی گستره (Wide Color Gamut Display) قابلیت دریافت تا ۱۰ لمس همزمان قابلیت شارژ سریع باتری (Fast Battery Charging) قابلیت شارژ به‌صورت بی‌ سیم
 (Wireless Charging) مجهز به دستیار صوتی اپل Siri مجهز به سرویس‌ های ابری iCloud 

شبکه های ارتباطی:
2G 
3G 
4G 
شبکه 2G:
1900 / 1800 / 900 / 85۰ GSM
شبکه 3G:
 HSDPA   1865 - A۱۹۰۱850/900/1700/1900/2100- A HSPA   با سرعت دانلود ۴۲.۲ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۵.۷۶ مگابیت بر ثانیه  
شبکه 4G:
, LTE band LTE 1|2100, 2|1900, 3|1800, 4|1700/2100, 5|850, 7|2600, 8|900, 12|700, 13|700, 17|700, 18|800, 19|800, 20|800, 25|1900, 26|850, 28|700, 29|700, 30|2300, 34|2000, 38|2600, 39|1900, 40|2300, 41|2500, 66|1700/2100  از نوع Cat16 با سرعت دانلود ۱۰۲۴ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه 
فناوری ‌های ارتباطی:
GPRS 
EDGE 
Wi-Fi 
بلوتوث
NFC 
:Wi-Fi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac Dual-band, Hotspot 

بلوتوث:
نسخه‌ ۵.۰ A2DP, LE 
فناوری موبایل:
A-GPS 
GLONASS 
Beidou|BDS 
GALILEO 
درگاه‌ های ارتباطی:
Lightning 
دوربین‌ های پشت گوشی:
۱ ماژول دوربین 
رزولوشن عکس:
۱۲ مگاپیکسل 
فناوری فوکوس:
Phase Detection 
فلش:
Quad LED 
قابلیت ‌های دوربین:
دوربین اصلی با دریچه‌ ی دیافراگم  f/1.8، فاصله کانونی لنز ۲۸ میلی ‌متر  (Focus Length 28 mm)، سایز سنسور 3/1 اینچ (3/1Sensor Size ) مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر
 (Optical Image Stabilization) قابلیت عکاسی با رزولوشن ۸ مگاپیکسل همزمان با فیلمبرداری با رزولوشن4K  همزمان (Simultaneous 4K video and 8MP image recording) قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس ‌ها و فیلم‌ ها (Geo-Tagging) قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه
 (Touch Focus) قابلیت تشخیص چهره و لبخند (Face and Smile Detection) قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)

 

خرید کیس کامپیوتر مسترتک مدل VENTUS

 

قابلیت عکاسی 
فیلمبرداری:
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت 60/۳۰/24 فریم بر ثانیه ((2160p@24/30/60FPS  رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت 240/12۰/6۰/3۰ فریم بر ثانیه ((1080p@30/60/120/240FPS 
دوربین سلفی:
دارای سنسور با رزولوشن ۷ مگاپیکسل دارای دریچه‌ی دیافراگم  f/2.2 قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)  قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) قابلیت عکاسی HDR فیلمبرداری با رزولوشن ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (1080p@30FPS )
بلندگو:
استریو 
خروجی صدا:
Lightning 
سیستم عامل:
iOS 
نسخه سیستم عامل:
iOS 11
قابلیت‌ های نرم‌ افزاری:
MMS 
ایمیل 
مرورگر 5 HTML 
قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس 
قابلیت نمایش فایل ‌های متنی PDF 
برنامه ویرایش عکس 
قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌ های اجتماعی 
دفترچه تلفن:
با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی ‌نهایت 
موسیقی:
MP3 
WAV 
+AAX 
AIFF 
ویدیو:
MP4 
H.264 
حسگرها:
قطب ‌نما (Compass) 
شتاب‌ سنج (Accelerometer) 
مجاورت (Proximity) 
فشارسنج (Barometer) 
ژیروسکوپ (Gyro) 
اثر انگشت روی قاب جلویی (FingerPrint|Front-Mounted) 
مشخصات باتری:
باتری از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت ۱۸۲۱ میلی‌ آمپر ساعت 
میزان شارژ آماده به کار:
۴۰ 
میزان شارژ مکالمه:
۱۴ 
 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha