هدفون بی‌ سیم ایرپاد پرو اپل AirPods Pro

هدفون بی‌ سیم ایرپاد پرو اپل AirPods Pro

 

 

 

هدفون بی‌ سیم ایرپاد پرو اپل AirPods Pro


این مدل هدفون ‌های اپل که همواره با طراحی خاص خود و با نام AirPods Pro شناخته می ‌شوند، از نوع تو گوشی هستند و میزان بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می‌ کنند. در آیفون 7 و دیگر محصولات بعد از آن، جک 3.5 میلی‌ متری صدا که یک ارتباط‌ دهنده ‌ی آنالوگ بود، حذف شد.

 

جهت مشاهده تمامی محصولات اپل کلیک نمایید 

 

خرید هدفون بی‌ سیم ایرپاد پرو اپل AirPods Pro

حذف این درگاه با تغییر نوع اتصال و بی‌ سیم ‌شدن ایرپاد همراه بود. این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هرکدام در یکی از گوش‌ ها قرار می ‌گیرد.

 

خرید کیس اوست مدل GT-AV۰۲-BG

 

طراحی ارگونومیک هدفون بیسیم اپل باعث شده که هنگام استفاده ‌ی بلند مدت از آن هیچ‌ گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه ‌ی گوش خود نکنید. هنگامی ‌که برای اولین بار از AirPods Pro استفاده می کنید، با یک باکس سفید رنگ مواجه خواهید شد که با بازکردن درِ آن، هدفون ‌ها مشاهده می‌ شوند. این باکس سفید علاوه ‌بر نگه‌ داری از محصول، وظیفه ‌ی شارژ آن را هم بر عهده دارد. این هدفون می ‌تواند فقط با یک بار شارژ، تا 4.5 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند.

 

چهت کسب اطلاعات درباره شرکت اپل کلیک نمایید 

 

 

اگر قصد دارید یک محصول حرفه ‌ای برای گوش ‌کردن موسیقی یا انجام تماس ‌های تلفنی خریداری کنید، این محصول انتخابی بسیار عالی خواهد بود که تجربه ‌ی دنیای بدون سیم را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این محصول به چیپست Apple H1 جدید اپل مجهز شده است. این محصول از اپل دارای محفظه‌ ای با قابلیت شارژ بی ‌سیم است. همین دلیل باعث شده تا شارژ این محصول به آسانی و بدون دردسر انجام شود.

 

خرید منبع تغذیه ترمالتیک مدل اسمارت آر جی بی

 

هدفون بی‌سیم اپل انتخابی برای حرفه ‌ای‌ ها


هدفون بی‌ سیم ایر پادز پرو شرکت اپل بسیار بهتر از ایرپادزهای قبلی این شرکت است. محصولی که کیفیت آن فوق‌ العاده است و در زمان استفاده از آن احساس راحتی بسیار زیادی خواهید کرد. در زمان استفاده از این محصول به سرعت عاشق لبه ‌های سیلیکونی گوشی‌ های این هدفون می شوید.

 

جهت مشاهده تمامی هدفون های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

قیمت هدفون بی‌ سیم ایرپاد پرو اپل AirPods Pro

لبه‌ های سیلیکونی که صدای مزاحم را از بین می ‌برند و کاری می‌ کنند که به جز صدای موسیقی صدای دیگری به گوشتان نرسد. محصولی که در برابر نفود قطرات آب مانند عرق مقاوم هستند و خیلی خوب متوجه فرمان ‌های شما به دستیار صوتی هم می ‌شود. این ایر پادز پرو شرکت اپل، همان هدفون رویایی ‌ای است که انتظار داشتیم چند سال پیش در بازار عرضه شود.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

ظاهر جدید و متفاوت هدفون بی‌ سیم ایر پادز پرو اپل


ایرپادز پرو ظاهر جدید و متفاوتی نسبت به مدل‌ های قبلی هدفون ‌های بی ‌سیم اپل دارد. لبه ‌های آن بزرگ‌ تر شده و ظاهر ارگونومیکتری نسبت به مدل‌ های قبلی خود دارد. لایه سیلیکونی آن هم باعث شده که شما اصلا صدای محیط را متوجه نشنوید. اپل برای اینکه این هدفون ‌ها در زمان استفاده کاربران حس طبیعی ‌تر بودن به همراه داشته باشند، از توری ‌های منفعل در بیرون هر کدام‌ از ایرپادها استفاده کرده است.

لیست قیمت هدفون بی‌ سیم ایرپاد پرو اپل AirPods Pro

این کار باعث شده که فشار بین داخل و بیرون گوش کاربر پخش شود. این ویژگی باعث شده که بتوانید مدت زمان بیشتری از ایرپادها استفاده کنید و حتی باعث می ‌شود که فکر کنید چیزی داخل گوش خود ندارید. طراحی میکروفن هم تغییر کرده تا در ایرپادز پرو کیفیت تماس ‌های صوتی بیشتر شود. حتی کنترل کردن این هدفون بی‌ سیم هم بسیار بهتر از مدل قبلی می باشد. به جای اینکه از کنترلرهای لمسی استفاده کنید، از سنسورهای تشخیص فشار کمک خواهید گرفت.

در مدل ‌های قبلی این احتمال وجود داشت که با لمس اشتباه باعث توقف پخش موسیقی یا اتفاقات دیگر شوید. سنسورهای تشخیص فشار در ایرپادز پرو باعث شده‌ اند که بتوانید کنترل دقیق ‌تری روی این محصول داشته باشید. فشار کم یا زیاد باعث پخش یا توقف صدای موسیقی می ‌شود.

شما می ‌توانید موسیقی ‌ها را عوض کنید یا صدا را کم یا زیاد کنید. حتی ویژگی توقف خودکار هم به این محصول اضافه شده است. کافی است ایرپاد را از گوش خود در بیاورید تا پخش موسیقی پخش شود. کیس طراحی شده برای ایرپادز پرو، کمی بزرگ‌ تر از مدل قبلی است. دلیل آن هم تغییر شکل خود هدفون است. البته کیس را به راحتی می ‌توانید در جیب خود قرار دهید.

کیس ایرپادز پرو می‌تواند تا ۱۹٫۵ ساعت شارژ اضافی برای هدفون ‌ها به همراه بیاورد. البته این ادعایی است که اپل مطرح کرده و ما امکان آزمایش آن را نداشتیم. بعید به نظر می رسد که اپل ادعای اشتباهی کرده باشد.

 

 

کیفیت صدای بهتر ایرپادز


در مدل اصلی ایرپادز بدون داشتن سری‌ های مناسب، خیلی سخت می ‌شد به میزان بیس مورد نظر خود دست پیدا کنید. از آنجایی که ایرپادز پرو سری ‌های بزرگ‌ تری دارد، کیفیت صدا‌ی آن هم بهتر خواهد بود. با این هدفون‌ ها کیفیت و تفکیک صدای خوبی می توانید تجربه خواهید کرد. کوچک‌ ترین صداها را با این هدفون ‌ها خواهید شنید.

خرید آنلاین هدفون بی‌ سیم ایرپاد پرو اپل AirPods Pro

در زمان استفاده از ایرپادز پرو متوجه کیفیت بیشتر آن در مقایسه با مدل اصلی می ‌شوید. ویژگی کاهش نویز این هدفون با بسیاری از محصولات باکیفیت بازار برابری می ‌کند. این محصول انتخابی عالی برای مسافرت خواهد بود. این هدفون ‌ها به صورتی ساخته شده‌اند که در زمان استفاده از آن ‌ها، صدای موسیقی در محیط پخش نمی ‌شود.

به همین دلیل است که این ایرپادز پرو محصول خوبی برای استفاده در مکان هایی مثل اداره به حساب می‌ آید.


باتری ایرپادز پرو اپل


باتری در نظر گرفته شده برای ایرپادز پرو برای پخش موسیقی تا ۴ ساعت و نیم مناسب است. اگر باتری در نظر گرفته شده برای این محصول بیشتر بود مسلما احساس رضایت بیشتری هم نسبت به این محصول وجود داشت. البته اگر زیاد به موسیقی گوش ندهید، میزان باتری در نظر گرفته شده برای این محصول می‌ تواند برای یک روز کاری مناسب باشد.

فروش آنلاین هدفون بی‌ سیم ایرپاد پرو اپل AirPods Pro

البته که سعی کنید کیس‌ این هدفون‌ ها را همیشه به همراه داشته باشید. دلیل اینکه باتری‌ ای با ظرفیت بیشتری برای این هدفون در نظر گرفته نشده، ظاهر باریک و ظریف این محصول است. استفاده از باتری بیشتر به معنای فضای بیشتر است. فضایی بیشتری که می ‌توانست ظاهر ایرپادز پرو را خراب کند.

 

خرید مادربرد ایسوس مدل تی یو اف بی ۳۶۰

 


ایرپادز اپل بهترین هدفون موجود در بازار


ایرپادز پرو شرکت اپل یکی از بهترین هدفون ‌های بازار است. قیمت زیادی دارد، اما کیفیت آن بسیار فوق‌العاده‌ است. اگر آیفون دارید و به دنبال یک هدفون خوب هستید، بهتر از این محصول پیدا نخواهید کرد. در واقع ایرپادز پرو تجربه شما از گوش دادن به موسیقی با آیفون را چند برابر بهتر خواهد کرد.

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha