ایرباد لیبرتی 4 انکر با توانایی نظارت بر ضربان قلب و سطح اکسیژن خون رونمایی شد

ایرباد لیبرتی 4 انکر با توانایی نظارت بر ضربان قلب و سطح اکسیژن خون رونمایی شد

ایرباد لیبرتی 4 انکر با توانایی نظارت بر ضربان قلب و سطح اکسیژن خون رونمایی شد

 

جدیدترین هدفون تو گوشی انکر بوسیله حسگر ویژه ای روی ضربان قلب نظارت می‌کند و سطح اکسیژن خون را تخمین می‌زند. انکر همچنین هدفونی برای کمک به خوابیدن معرفی نموده است.

برند Soundcore جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشته است، این برند زیر نظر انکر فعالیت می‌کند. یکی از مهم‌ترین محصولات جدید انکر، ایرباد Liberty 4 است که بنا به ادعای این شرکت می‌تواند بر ضربان قلب نظارت داشته باشد. حسگر ضربان قلب در هدفون گوش راست قرار می گیرد. این ایرباد جدید هنگام اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، نور قرمزی ساطع می‌کند.

 

خرید هدست استریو لاجیتک اچ ۱۱۰

 

نظارت روی ضربان قلب یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های گجت‌های پوشیدنی ورزشی است، به همین دلیل انتظار داشتیم جزئیات دقیقی درباره‌ی ضد آب بودن لیبرتی ۴ منتشر شود،‌ اما در کمال تعجب برند ساندکور اطلاعات خاصی ارائه نداده است.

هدفون جدید ساندکور مجهز به الگوریتم نرم‌افزاری است که براساس نوع محتوا (فیلم سینمایی یا موسیقی) عملکرد قابلیت صدای فراگیر را تنظیم می کند. ایرباد جدید لیبرتی ۴ به شکل پویا حرکات سر را نیز رهگیری می‌‌نماید. ساندکور این هدفون جدید را به حسگر ژیروسکوپ مجهز کرده و از قابلیت حذف نویز تطبیقی نیز پشتیبانی می‌کند، این قابلیت براساس صدای محیط شدت حذف نویز را تنظیم می‌کند.

بنا بر آنچه برند ساندکور گفته، با یک بار شارژ لیبرتی ۴ می‌توانید تا حداکثر ۹ ساعت به موسیقی گوش کنید. به‌لطف کیس شارژ، عمر باتری به حداکثر ۲۸ ساعت افزایش خواهد یافت. به هنگام فعال بودن قابلیت صدای فراگیر، دو عدد مذکور به‌ترتیب به پنج و ۱۵ ساعت کاهش می‌یابند.

با فعال نمودن قابلیت حذف نویز فعال، هدفون به تنهایی هفت ساعت و از طریق کیس تا ۲۴ ساعت موسیقی پخش می کند، با ۴ را ۱۵ دقیقه شارژ‌،‌ امکان استفاده از آن به‌ مدت سه ساعت فراهم خواهد شد.

لیبرتی ۴ امکان اتصال بوسیله بلوتوث به‌طور هم‌زمان به چند دستگاه را دارد. این هدفون توگوشی به ارزش ۱۵۰ دلار، در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه خواهد شد. ساندکور می‌گوید لیبرتی ۴ هم‌اکنون ازطریق فروشگاه رسمی این شرکت دردسترس بوده و تا قبل از پایان ماه جاری میلادی از طریق خرده‌فروشی‌های متفرقه نیز عرضه خواهد شد.

ساندکور از نسل جدید ایربادهای مخصوص خواب نیز پرده‌ برداری کرده است. ایرباد Sleep A10 با استفاده از سیستم مقابله با سروصدا می‌تواند صداهایی تا حداکثر ۳۵ دسی‌بل را خنثی کند تا کاربر در آرامش بخوابد. Bose Sleepbuds 2 می‌تواند برخلاف Sleep A10 هر صدایی را پخش کند، هدفون توگوشی بوز تنها صداهای یک اپلیکیشن به‌ خصوص را پخش می‌کند.

ساندکور می‌گوید ایرباد جدید مجهز به درایورهای پویایی است که با تمرکز بر صداهای دارای فرکانس پایین تولید شده‌اند و Sleep A10 برای کسانی که به پهلو می‌خوابند نیز بسیار راحت است و گوش  را اذیت نمی‌کند. این ایرباد مجهز به قلابی نرم و سر‌ِ دوگانه است تا به‌خوبی در گوش جا بگیرد و صداهای مزاحم را حذف کند.

 

خرید حافظه اس اس دی لکسار مدل NS۱۰۰ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

 

ایرباد Sleep A10 روی خواب کاربر نظارت دارد و به ساعت زنگ‌دار مجهز است. این ایرباد با یک بار شارژ تا ۱۰ ساعت کارایی دارد و علاوه بر کمک به خواب، به کاربر برای بیدار شدن نیز کمک می کند. Sleep A10 با برچسب قیمت ۱۸۰ دلاری، ۶۹ دلار ارزان‌تر از Bose Sleepbuds 2 است و هم‌ اکنون در دسترس است.

 

معرفی برند انکر

انکر (Anker) یکی از برندهای شرکت چینی اوشنوینگ (Oceanwing) است که دفاتر اصلی آن در شهرهای شنزن، سیاتل و واشینگتن می باشد. استیون یانگ، مدیرعامل آنکر، بعد از خروج از گوگل در سال ۲۰۱۱ این شرکت را تاسیس نمود. واژه‌ انکر از کلمه ای آلمانی گرفته شده که به معنی لنگر است.

در سال ۲۰۱۲ انکر تمرکز خود را از روی ساخت باتری های لپ تاپ به سمت باتری گوشی های هوشمند و شارژرهای دیواری تغییر داد. قبل از سال ۲۰۱۷ میلادی، اکثر محصولات انکر در فروشگاه آنلاین آمازون به فروش می رسید. البته این شرکت در کشورهای آلمان، کره جنوبی، ژاپن، آمریکا، بریتانیا و چین مراکز فروش مستقلی دارد.

تکنولوژی PowerIQ یکی از دستاوردهای شرکت انکر است که در باتری ها و مخصوصا پاوربانک های انکر وجود دارد. این تکنولوژِی میزان ولتاژ و شدت جریان برق ورودی به باتری را به صورت هوشمند تنظیم می کند تا به دستگاه آسیبی وارد نشود.

فعالیت اصلی این شرکت در حوزه طراحی، توسعه و فروش لوازم جانبی الکترونیک است و در مقایسه با بسیاری از شرکت های چینی، محصولات خود را از طریق وب سایت رسمی شرکت، وب سایت فروشگاه آمازون در بازارهای غربی و به طور مستقیم در بازارهای آسیایی عرضه می کند. اکثر کاربران در سراسر جهان، انکر را با محصولاتی مانند پاوربانک های قدرتمند و کابل های با کیفیت می شناسند.

در کنار لوازم جانبی مخصوص موبایل، شرکت انکر دستگاه های دیجیتال دیگر هم تولید کرده که عبارت اند از هدفون، هدست، اسپیکر پرتابل، ویدیو پروژکتور پرتابل و تجهیزات خودرو.

 

خرید کیبرد و ماوس با سیم لاجیتک مدل ام کی ۱۲۰

 

محصولات انکر

بازار لوازم جانبی موبایل و گجت ها یکی از جالب توجه ترین قسمت های تلفن های همراه و تکنولوژی است. برند انکر  Anker یکی از مطرح ترین برندهای مشهور بازار می باشد که به تنهایی ۳۵ درصد از سهام بازار لوازم جانبی کانادا را به خود اختصاص داده است. محصولات انکر مورد تایید شرکت اپل و سامسونگ بوده و دارای تاییدیه MFI می باشد.

اپل برای اطمینان از اینکه شرکت های تولید کننده لوازم جانبی الکترونیکی محصولاتی منطبق با استانداردهای آن شرکت تولید می کنند، طرح انطباق با محصولات را تحت عنوان MFI نام نهاده است که هر شرکتی برای جلب اطمینان مشتریان خود در خصوص اینکه محصول تولید شده آسیبی به دستگاه های اپل وارد نمی کند و سازگاری کامل دارد، پس از انجام بررسی های مربوطه نشان مخصوصی به محصول اعطا می کنند.

تمامی محصولات انکر دارای این استاندار بوده و برای تمامی محصولات اپل و سامسونگ قابل استفاده می باشند.

 

پاور بانک قدیمی ترین محصول انکر

انکر ANKER فعالیت خود را با تولید پاوربانک و شارژر آغاز کرد که محصولات تولید شده این برند به سرعت به محبوب ترین و پرفروش ترین پاوربانک ها درسایت آمازون تبدیل شدند و به دلیل نوآوری و کیفیت بالای ساخت مورد استقبال کاربران قرار گرفتند.

بعد از آن تولیدات محصولات صوتی و دیگر اقلام لوازم جانبی از قبیل شارژر فندکی را با قدرت آغاز کرد

 

خرید حافظه اس اس دی M.۲ لکسار مدل NM۱۰۰ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

 

Power IQ

وظیفه اصلی Power IQ  تشخیص نوع دستگاه متصل شده به پاوربانک است که در صورت پشتیبانی دستگاه متصل شده،  این فن اوری بالاترین شدت جریان مجاز را برای شارژ آن دستگاه بکار می برد.

VoltageBoost

تمامی کابل های استفاده شده برای شارژ دارای مقاوت می باشند که باعث کاهش ولتاژ و در نتیجه کند شدن روند شارژ می شود اما انکر که سرعت و کوتاهی زمان شارژ را برای کاربر مهم می داند، با قرار دادن این فنا وری در پاوربانک های تولیدی خود، باعث کاهش مقاومت کابل و جبران ولتاژ تلف شده نموده و سرعت شارژ را در بیشترین حالت ممکن فراهم می کند.

 

خرید گیم پد لاجیتک اف ۳۱۰

 

Quick Charge

فناوری دیگر انکر  Quick Charge می باشد، پاوربانک هایی که دارای این فن اوری هستند در زمان اتصال و با توجه به دستگاه متصل شده،در مدت زمان ۳۰ دقیقه دستگاه را تا ظرفیت ۸۵ درصد شارژ می کنند.

نظرات

حاصل جمع : Captcha