آشنایی با ویژگی های ساعت هوشمند

آشنایی با ویژگی های ساعت هوشمند

 

 

 

 

ساعت‌های هوشمند به دلیل تکنولوژی پیشرفته آن جایگاه ویژه‌ای در سراسر جهان ایجاد کرده‌ اند. این ساعت ها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است و در بسیاری از موارد کاربرد دارد. به همین دلیل، برای همه افراد در هر سنی مناسب است. ساعت های هوشمند برای پیگیری سلامتی، برقراری ارتباط با عزیزان و موارد دیگر بسیار ایده آل هستند. همچنین طرز استفاده از آن نیز آسان است. در ادامه در مورد برخی دیگر از ویژگی های ساعت هوشمند با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت اپل کلیک نمایید 

 

ارائه ناوبری هوشمند برای سفر

همه ما می دانیم که ساعت های هوشمند قابلیت کار با برنامه های GPS و Google/Apple Maps را دارند. قابلیت پیمایش سلامتی از طریق ارتعاشات هنگام راه رفتن از ویژگی های ساعت های هوشمند است. به عنوان مثال ساعت هوشمند اپل با استفاده از لرزش بدن تعیین می کند تا شما به سمت راست یا چپ حرکت کند. با یادآوری کردن برخی موارد، حواس پرتی را در طول سفر به طور قابل توجهی کاهش می دهد، زیرا مجبور نیستید بارها به صفحه نمایش تلفن هوشمند خود نگاه کنید. این ویژگی برای افراد مسن بسیار مفید است زیرا براحتی می توانند به هر مکانی بروند و می تواند به عنوان یک راهنمای ناوبری ایده آل برای سالمندان کم بینا عمل کند.

یافتن آسان اشیاء

بسیاری از مواقع ممکن است دستگاه‌هایی مانند گوشی‌های هوشمند، هدفون و غیره را گم می‌ کنیم، اما با داشتن یک ساعت هوشمند می توانید براحتی آن را بیابید. این ویژگی برای افراد مسن بسیار پرکاربرد است. زیرا گم شدن کلید و سایر تجهیزات دیجیتالی برای چنین افرادی بسیار اتفاق می افتد. در چنین مواردی، ساعت های هوشمند می توانند دستیار خوبی باشد.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

برنامه های متعددی برای ساعت هوشمند وجود دارد که به شما امکان می دهد کلیدهای ماشین، تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های الکترونیکی خود را با استفاده از ردیاب ها به ساعت هوشمند خود متصل کنید و بتوانید آنها را پیدا کنید.

آشنایی با ویژگی های ساعت هوشمند

کنترل و نظارت بر سلامت و زیبایی شما

با افزایش سن، پیگیری سلامتی شما بیش از هر زمان دیگری مهم است. با توسعه تکنولوژی دستگاه هایی وجود دارند که به طور انحصاری بر سلامت شما نظارت دارند. با این حال، ساعت‌های هوشمند ویژگی‌های ردیابی تناسب اندام، نظارت بر ضربان قلب و موارد دیگر را نیز ارائه می ‌کنند. اکثر تلفن های هوشمند با این دو قابلیت به عنوان یک عملکرد داخلی به بازار عرضه می شوند و از ویژگی های سلامت محور بیشتری برخوردارند.

ساعت های هوشمند مانند Apple، Samsung Galaxy ، Fossil Sport  و غیره از دستگاه های ایده‌آلی هستند که سلامت شما را به بهترین شکل پیگیری می کند. علاوه بر این، آنها با طراحی ضد آب خود برای فعالیت های سخت در فضای باز مانند دوچرخه سواری و شنا نیز مناسب هستند.

مزیت قابل توجهی که ساعت های هوشمند نسبت به باندهای تناسب اندام دارند این است که اطلاعات بسیار بیشتری را روی صفحه نمایش نشان می دهند.

عملکرد مشابه با گوشی های هوشمند

یک ساعت هوشمند تقریباً هر کاری را که گوشی هوشمند شما می تواند انجام دهد، به شما ارائه می دهد. به شما کمک می ‌کند به تمام شبکه های اجتماعی، تقویم، ایمیل‌های مهم و غیره روی مچ دست خود دسترسی داشته باشید. بسیاری از ساعت های هوشمند، به جز تعداد کمی، عمر باتری طولانی دارند که می تواند آن را به یک دستگاه همراه قابل اعتماد تبدیل کند.

همچنین، اکثر ساعت‌های هوشمند اکنون با ردیابی GPS و SOS عرضه می‌شوند تا در مواقع اضطراری، بتوانید کمک احضار کنید و خانواده و دوستانتان به راحتی موقعیت شما را ردیابی کنند.

کنترل خانه هوشمند با ساعت هوشمند

اگر منزل شما مجهز به سیستم اتوماسیون است، می توانید ساعت هوشمند خود را با اتوماسیون خانگی ادغام کنید. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که وسایل برقی، چراغ ها، درب های گاراژ و غیره را با استفاده از ساعت هوشمند خود از هر مکانی کنترل کنید. با این حال، این را بدانید که ادغام سیستم اتوماسیون خانه شما با دستگاه های هوشمند یک فرآیند نسبتا پیچیده است و باید تحت راهنمایی یک متخصص انجام شود. هنگامی که همه دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای هوشمند خود را بهینه کردید، می‌توانید کل خانه خود را با استفاده از تلفن‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و فرمان‌های صوتی خود کنترل کنید.

هشدارها و اطلاعیه های ساعت هوشمند

هشدارها و اعلان ها از محبوب ترین ویژگی ساعت های هوشمند هستند. بسیاری از ویژگی های دیگر به توانایی دستگاه های هوشمند در دادن اعلان های لازم به کاربران وابسته است. این اعلان‌ ها می ‌تواند از برنامه‌ ها و دستگاه ‌های متصل به طور یکسان استفاده کند و می ‌تواند شامل پیام ‌های مرتبط با کسب ‌و کار یا اعلان ‌های کانال‌ های رسانه ‌های اجتماعی و موارد دیگر باشد. ساعت‌ های هوشمند می‌ توانند دو نوع اعلان دریافت کنند. 1- اعلان ‌هایی که هشدارها را در دستگاه متصل نمایش می دهند. 2- اعلان‌ هایی که به ‌طور خاص برای ساعت هوشمند طراحی شده ‌اند. در حالت دوم، ساعت هوشمند معمولاً به عنوان یک دستگاه مستقل عمل می کند که با اتصال سلولی از طریق سیم کارت فعال می شود.

قابلیت های مرتبط با زمان

ساعت‌ های هوشمند با توجه به ویژگی‌های آن ها، اغلب به عنوان دستگاه‌های هوشمند شناخته می‌شوند، اما همچنان به عنوان یک ساعت عمل می کنند. کرونومترها یا تایمرها و ساعت‌های زنگ دار برای کاربران ساعت هوشمند که از ساعت‌های خود برای فعالیت‌های تناسب اندام استفاده می‌کنند بسیار مفید هستند.

ساعت های هوشمند بلندگو ندارند، به همین دلیل برای هشدار به کاربران در صورت سپری شدن دوره های زمانی تعیین شده، از طریق ارتعاشات بدن عمل می کنند.

آشنایی با ویژگی های ساعت هوشمند

قابلیت ارسال و دریافت تماس و پیام

نسل جدید ساعت‌های هوشمند به کاربران اجازه ارسال و دریافت تماس و پیامک را می دهند. این کار به دو صورت انجام می‌شود: استفاده از ساعت هوشمند به‌ عنوان یک پروکسی برای پاسخ به تماس و سپس صحبت از طریق تلفن هوشمند و دوم، برقراری تماس مستقیماً از ساعت هوشمند در صورتی که ساعت هوشمند با اتصال سلولی همراه باشد.

ساعت های هوشمند بهترین دستیار شخصی شما

یکی دیگر از عملکردهای ضروری ساعت هوشمند برای افراد مسن این است که می تواند فعالیت های مهمی مانند ورزش کردن، خاموش کردن دستگاه های الکترونیکی و مصرف دارو را به آنها یادآوری کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که از طریق برنامه تلفن هوشمند یک تایمر با برچسب های ضروری تنظیم کنید تا به سالمندان در مورد فعالیت های خاص یادآوری کند. به عنوان مثال، خاموش کردن اجاق گاز قبل از خواب، خوردن داروهای دیابت در زمان معین و غیره.

بهترین انتخاب برای اپلی ها و اندرویدی ها

کسانی که از مک بوک به عنوان لپتاپ و یا از گوشی های آیفون استفاده می کنند، درک استفاده از محصولات هوشمند را در کنار یکدیگر بیشتر متوجه می شوند. زیرا استفاده از دستگاه های هوشمند اپل در کنار هم باعث می شود تا شما از ویژگی های آن ها بیشتر بهره ببرید. علاوه بر ساعت های هوشمند اپل، ساعت های اندرویدی هم هستند که هم پای محصولات هوشمند اپل رقابت می کنند.

خرید بهترین ساعت های هوشمند از فروشگاه آرکا آنلاین

ساعت‌های هوشمند بیشتر از آن چیزی که فکرش را کنید می توانند شما را به دنیا متصل کنند. مطالبی که در این مقاله بیان شد، از بهترین ویژگی های ساعت هوشمند هستند. با همگام شدن تکنولوژی می توانید از یک ساعت هوشمند به هزاران روش مختلف استفاده کنید. ساعت هوشمند یکی از بهترین فناوری های پوشیدنی برای سالمندان است. تنها چیزی که نیاز دارید یک اتصال اینترنتی خوب، مقداری دانش اولیه درباره ساعت‌های هوشمند است.

فروشگاه آرکا آنلاین، از معتبرترین سامانه های خرید آنلاین در کشور است که انواع تجهیزات موبایل، شبکه، پرینتر، اسکنر، دوربین، تبلت، لپتاپ و غیره را به شما عرضه می کند. شما می توانید هر گونه محصولات الکترونیکی را با کیفیت فوق العاده و با برندهای معتبر از ما خریداری کنید.

 

 

خدایا شکرت 
 

نظرات

حاصل جمع : Captcha