قیمت لپ تاپ ۱۴ اینچ ایسوس

قیمت لپ تاپ ۱۴ اینچ ایسوس

قیمت لپ تاپ ۱۴ اینچ ایسوس 

 

آشنایی با برند خوش نام ایسوس (ASUS)

Asustek در سال 1990 توسط مهندسانی که در ابتدا جزو تکنسین های برند ایسر بودند تاسیس شد. ایسوس با در پیش گرفتن استراتژی های درست و کاربردی در طراحی، ساخت و سپس تحویل محصولات آن در کنار سایر مارک های قدیمی و جهانی و در صنعت الکترونیک جهانی دیده شد. محصولات ایسوس اکنون در سه دسته مبتدی، نیمه حرفه ای و حرفه ای تولید می شوند.

ایسوس بزرگترین تولید کننده مادربرد در جهان است، همچنین در زمینه طراحی و ساخت سایر سخت افزارهای رایانه ای به عنوان یکی از مشهورترین شرکتهای مطرح در دنیاست. از جمله محصولات برجسته این برند مشهور آسیایی می توان به لپ تاپ، تبلت، مادربرد، کارت گرافیک، نمایشگر ، تلفن هوشمند، صفحه کلید، موس، درایو نوری، کارت حافظه، تجهیزات شبکه و ویدئو پروژکتور اشاره نمود.

 

خرید هارددیسک اینترنال توشیبا ایکس ۳۰۰ با ظرفیت ۶ ترابایت

 

قیمت لپ تاپ ایسوس

بهترین خرید بر اساس قیمت لپ تاپ نیست و اصلا فکر نکنید هرچه لپ تاپ گران تر باشد بهتر است، بهترین خرید بر اساس نیاز شماست، بهتر است در ابتدا یک نیاز سنجی انجام دهید تا بدانید چه لپ تاپی نیاز دارید و سپس بر اساس آن اقدام به خرید کنید.

این نیاز سنجی بر این اساس است که بدانید کدام قطعه از لپ تاپ مورد نیاز شما باید چه خصوصیاتی داشته باشد و چقدر قوی باشد، در ادامه به توضیح قطعات لپ تاپ می پردازیم تا با آشنایی مختصر با آنها بهتر تصمیم بگیرید، کارشناسان آرکاآنلاین در کنار شما هستند.

 

نکات طلایی برای خرید بهترین لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ های میان رده

لپ تاپ های میان رده متداول ترین مدلهای موجود در بازار هستند. این دسته از لپ تاپ ها از نظر ویژگی های سخت افزاری متنوع هستند. نمایشگر بین 11 تا 17 اینچ و وزن آنها از 1.9 تا 3.5 کیلوگرم می باشد، می توان از لپ تاپ میان رده ایسوس برای کارهای حرفه ای و سنگین استفاده کرد.

 

سری نوت بوک

نوت بوک کوچکتر از لپ تاپ ها هستند و قدرت سخت افزاری و قدرت نرم افزاری بسیار کمتری دارند. نوت بوک برای کسانی مناسب است که قصد استفاده حرفه ای از آن را ندارند و به دنبال محصولاتی هستند که بتوانند با خود حمل کنند.

اکثر نوت بوک ها DVD رایت ندارند و در صورت نیاز به این ویژگی، باید درایو نوری جداگانه ای برای آن تهیه کنید. صفحه نمایش,نوت بوک ها اغلب بین 7 تا 11 اینچ و وزن آنها بین 1 تا 1.5 کیلوگرم است.

 

خرید مادربرد گیگابایت مدل H۳۱۰M S۲H

 

سری الترابوک

دستگاه هایی که مانند لپ تاپ ها سبک و کم حجم و مانند لپ تاپ های میان رده دارای قابلیت سیستمی هستند، اولترابوک نامیده شده اند. اولترابوک های ایسوس کشور ما به اندازه مدل های دیگر دستگاه های الکترونیکی این برند در بازار موفق نبوده اند، اما یکی از بهترین ها در جهان محسوب می شوند.

پردازنده اولترابوک ها برق کمی مصرف می کند که این ویژگی باعث افزایش عمر باتری دستگاه می شود. اندازه صفحه های اولترابوک بین 12 تا 14 اینچ و وزن آنها بین 1 تا 2 کیلوگرم می باشد.

لپ تاپ های سری 2 در 1

لپ تاپ دو در یک توانایی تفکیک صفحه کلید از صفحه نمایش محصول را دارا می باشد و چرخش صفحه با لولاهای قابل چرخش 360 درجه امکان پذیر است.

اگر از سیستم عامل Android پشتیبانی کنند و میزبان ویندوز داشته باشید از این مدل محصول به عنوان لپ تاپ Android استفاده می شود. صفحه لمسی و قابلیت حمل آسان از ویژگی های قابل توجه در لپ تاپ های دو در یک می باشد.

 

خرید مادربرد گیگابایت مدل زد ۲۷۰ پی دی تری

 

انتخاب اندازه لپ تاپ

اولین نکته در هنگام خرید لپ، توجه به اندازه آن است که انواع مختلف لپ تاپ به شما معرفی شد و می توانید اندازه لپ تاپ خود را انتخاب کنید.

 

نوع کاربرد لپتاپ

مورد دوم توجه به نوع کاربری دستگاه است و برای این منظور می توان تقسیم بندی لپ تاپ ها را بصورت دانشجویی، معمولی، حرفه ای و بازی (گیمینگ) انجام داد. این نکته را نظر داشته باشید که هر لپ تاپ به دلیل ساختار فنی برای استفاده در محیط کار مشخصی مناسب می باشد.

 

پردازنده مرکزی

در خرید لپ تاپ باید به ویژگی های CPU یا همان پردازنده های مرکزی توجه زیادی داشت. این CPU ها هستند که وظیفه انجام تمام دستورات کاربر را بر عهده دارند و به همین خاطر باید با در نظر گرفتن نیازهایتان بهترین مدل را برای خود انتخاب نمایید.

 

حافظه داخلی و جانبی

نیازی به گفتن نیست که بهترین مدل حافظه داخلی برای لپ تاپ مدل DDR است و هرچه عدد جلوی آن بزرگتر باشد، حافظه دستگاه سریعتر و قدرتمندتر عمل خواهد کرد. بهترین نوع های حافظه خارجی نیز مدل های هارد های SSD هستند.

 

خرید مادربرد ایسوس مدل تی یو اف بی ۳۶۵ ام پلاس گیمینگ

 

پردازنده گرافیکی

گرافیک قوی یا ضعیف یک لپ تاپ به شما امکان استفاده از نرم افزارها را می دهد. به عنوان نمونه بازی هایی با گرافیک و فوق العاده سنگین به لپ تاپ با یک کارت گرافیک بالا نیاز دارد. AMD و NVIDIA دو غول طراحی کارت گرافیک در جهان هستند.

 

رزولوشن صفحه

به طور کلی، لپ تاپ های تولید شده در بازار دارای وضوح صفحه نمایش 768 * 1366 هستند که برای کارهای عادی و روزمره مناسب است. با این حال، اگر به نمایشگری با وضوح و کیفیت بالاتر نیاز دارید، باید مدل های با وضوح صفحه نمایش بالاتر را انتخاب کنید.

 

مشخصات باتری

یک لپ تاپ می تواند حدود 6 ساعت با استفاده از شارژ باتری روشن بماند و حتی می تواند با مصرف کم انرژی، یک تا دو ساعت کارایی خود را افزایش دهد. به همین دلیل ویژگی های باتری مورد استفاده در لپ تاپ را بررسی کنید.

 

پورت های ارتباطی

توصیه می شود لپ تاپ هایی که حداقل مجهز به ورودی VGA، دو ورودی HDMI، یک درگاه ورودی باشد انتخاب کنید.

 

خرید مانیتور گیمینگ ایسوس مدل وی پی ۲۲۸ اچ ای

 

سیستم خنک کننده

سیستم خنک کننده لپ تاپ ها با توجه به قطعات مورد استفاده در ساخت مناسب هستند، البته می توان از یک سری خنک کننده های عالی و مناسب مدل و اندازه لپ تاپ برای سلامت دستگاه استفاده کرد.

 

سیستم عامل لپ تاپ

در بخش سیستم عامل لپ تاپ، شما با دو وضعیت مختلف روبرو خواهید شد. یا لپ تاپ شما دارای نسخه اصلی از سیستم عامل است یا به اصطلاح لپ ویندوز یا سیستم عاملی ندارد که با توجه به سلیقه شخصی خود ویندوز مناسبی را نصب می کنید.

صفحه کلید

پیشنهاد می کنیم از راحتی صفحه کلید و صفحه لمسی دکمه های لپ تاپ اطمینان حاصل کنید و به مدل هایی که دارای صفحه لمسی بزرگ و باکیفیت، همراه با فاصله دکمه های صفحه کلید موسوم به صفحه کلید جزیره ای هستند تهیه کنید. توجه به نور پس زمینه کلیدهای صفحه کلید می تواند پارامتر دیگری در هنگام خرید باشد.

 

وب کم لپ تاپ

اکثر لپ تاپ های موجود در بازار کشور مجهز به وب کم هستند، کافی است آن را دستگاه فعال کنید تا تصویر شما در تماس های تصویری یا اتصالات اینترنتی برای مخاطب ارسال گردد. البته وب کم لزوما از ویژگی های مهم دستگاه نیست و شاید لپ تاپ مورد نظر شما به هیچ وجه از این ویژگی برخوردار نباشد.

 

خرید حافظه اس اس دی سامسونگ مدل ۹۷۰ اوو پلاس با ظرفیت ۱ ترابایت

 

درایو نوری و اسپیکر

این دو قطعه معمولا برای کوچک و نازک تر شدن لپ تاپ هاحذف می شوند، گاهی اوقات با دستگاه هایی در بازار روبرو می شویم که درایو نوری ندارند و نیاز به ضبط یا خواندن اطلاعات درج شده دارند که از درایو DVD اکسترنال جداگانه برای آنها استفاده می شود.

توجه به کیفیت صدا و خروجی صدا با اتصال هدفون به دستگاه برای اکثر مشتریان در بازار لپ تاپ بسیار مهم است.

نظرات

حاصل جمع : Captcha