اس اس دی ای دیتا XPG GAMMIX S11 Pro 2TB

اس اس دی ای دیتا XPG GAMMIX S11 Pro 2TB

 

 

 

اس اس دی ای دیتا XPG GAMMIX S11 Pro 2TB

 

در طراحی اس اس دی S11 Pro ای دیتا از رابط بسیار سریع PCIe Gen3x4 و پشتیبانی از پروتکل NVMe 1.3 استفاده شده و سرعت فوق العاده خواندن تا MB/s  3500و  نوشتن تا  MB/s 3000را دارا می باشد. علاوه بر آن، S11 Pro با بهره گیری از یک هیت سینک ویژه، درجه حرارت SSD را تا 10 درجه سانتیگراد کاهش می دهد.

 

جهت مشاهده تمامی هارد های SSD فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

و دمای حافظه را متعادل می سازد. این محصول، مجهز به 3D NAND Flash همراه با SLC Caching و DRAM Cache Buffer است و دارای تکنولوژی LDPC ECC نیز می باشد که سرعت بالا و یکپارچگی داده ها را حتی در حین بازی های سنگین، رندر کردن، اورکلاکینگ و سایر برنامه های کاربردی حفظ می کند.

 

جهت کسب اطلاعات درباره هارد های اس اس دی کلیک نمایید 

 

اس‌اس‌دی GAMMIX S11 Pro محصولی از برند ایکس پی جی XPG از زیرمجموعه‌های شرکت ای دیتا (ADATA) می باشد. این اس‌اس‌دی که در فرم فاکتور M.2 2280 طراحی شده، با استفاده از رابط PCIe به کامپیوتر متصل می‌شود و به همین دلیل از سرعت ارتباط بالایی برخوردار است. در XPG GAMMIX S11 Pro از حافظه‌های فلش TLC NAND سه بعدی استفاده شده که در مقایسه با 2D NAND پایداری و امنیت بیشتری دارند و می‌توانند تا ظرفیت ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی را پوشش دهند.

 

جهت کسب اطلاعات درباره هارد های اس اس دی کلیک نمایید 

 

این حافظه برای بازی‌کردن و رندر ویدئو عملکرد کاملا مطلوبی را ارائه می‌دهد. همچنین  GAMMIX S11 Pro به تمام افرادی که می‌خواهند حافظه‌ اس‌اس‌دی مبتنی بر SATA خود را به‌روز کنند، توصیه می شود. قابل ذکر است این محصول دربرابر شوک با میزان G / 0.5ms 1500مقاومت می‌کند.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

این حافظه میانگین عمر ۲ میلیون ساعت دارد و دمای کاری آن بین ۰ تا ۷۰ درجه سانتی گراد می باشد. توان مصرفی اس‌اس‌دی GAMMIX S11 Pro  در حالت فعال0.33 وات در حالت فعال و در حالت آماده باش 0.14 وات می باشد. عمر بالا و مصرف انرژی کم و وزن کم، به علاوه ویژگی مهم عدم استفاده از قطعات مکانیکی در ساخت این حافظه بسیاری از مسائل و مشکلات کاربران به ویژی صاحبان لپ تاپ را حل کرده است. این ویژگی های امنیت در حفظ و جابجایی اطلاعات کاربران را تضمین نموده است.

بهره گیری از فرم فکتور M.2 2280 امکان پشتیبانی از سیستم های کامپیوتری مجهز به آخرین تکنولوژی های Intel و AMD را فراهم نموده است. این اس اس دی همچنین از SLC Cache و DRAM پشتیبانی می کند. اس‌اس‌دی  GAMMIX S11 Proدارای فلش نسل دوم 64 لایه 3D TLC می باشد و محافظت End-to-End Data Protection را نیز دارا می باشد. همچنین از LDPC Low-Density Parity-Check پشتیبانی می کند.

 

درباره هیت سینک  اس اس دی S11 Pro

هیت سینک  S11 Pro ای دیتا با الهام  از خودرو های اسپرت طراحی شده  و همواره SSD را خنک نگه می دارد. S11 Pro ای دیتا در مقایسه با SSD های مشابه فاقد هیت سینک، تا 10 درجه سانتی گراد خنک تر است و ثبات سیستم را بهبود می دهد.

 

خرید هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport WDBYvg۰۰۱۰BBK-WESN ظرفیت ۱ ترابایت

 

سرعت بالای اس اس دی S11 Pro

اس اس دی S11 Pro ای دیتا با استفاده از SLC Caching و یک DRAM cache buffer در ساخت، سرعت خواندن را تا  MB/s  3500و  نوشتن را تا MB/s 3000 افزایش می دهد و سرعت تصادفی خواندن K4 را تا K 390و سرعت تصادفی نوشتن K4 را تا K 380بهبود می بخشد. اس اس دی S11 Pro ای دیتا در هر حالت از جمله بوت شدن، بازی یا انتقال فایلهای بزرگ، بسیار سریع و به طور موثر خواهد بود.

3D NAND Flash اس اس دی S11 Pro

عملکرد پیشرفته 3D NAND Flash این امکان را به اس اس دی S11 Pro ای دیتا می دهد که ظرفیت بیشتری برای ذخیره سازی تا 2TB در اختیار کاربر بگذارد و در عین حال کارآیی بالاتر، قابلیت اطمینان بسیار بالا و TBW بالا (Total Bytes Written) را ارائه کند.

 

یکپارچگی داده ها، امنیت و ثبات

اس اس دی S11 Pro ای دیتا با استفاده از تکنولوژی کدگذاری برای رفع خطا (Low-Density Parity Check (LDPC گستره وسیعی از خطاهای داده را شناسایی و آن ها را برطرف می کند تا انتقال اطلاعات دقیق تر انجام شود. در عین حال، محافظت از داده ها به صورت End-to-End صورت می گیرد و با پشتیبانی از RAID Engine امنیت اطلاعات و ثبات انتقال داده را تضمین می کند.

 

خرید هارد اکسترنال ای دیتا مدل اچ دی ۷۱۰ پرو با ظرفیت ۱ ترابایت

 

موتور تصحیح خطای پیشرفته LDPC ECC

از امکانات این حافظه اس اس دی می توان به قابلیت LDPC که مخفف Low-Density Parity-Check می باشد اشاره کرد. این محصول با استفاده از قابلیت LDPC، خطاها را شناسایی کرده و آن ها را برطرف می کند. این کار باعث یکپارچگی اطلاعات درون اس اس دی می شود و سرعت و عملکرد محصول را بالا می برد. همچنین اصلاح خطاهای موجود در حافظه اس اس دی باعث بالا رفتن طول عمر این محصول می شود. تکنولوژی تصحیح خطای LDPC ECC کارایی و دوام SU630 را در مقایسه با اس ‌اس ‌دی ‌هایی که از این فناوری استفاده نمی‌کنند و یا از BCH ECC برای تصحیح خطا استفاده می‌کنند، دو چندان کرده است.

 

نرم افزار اختصاصی ADATA

هر حافظه اس‌اس‌دی GAMMIX S11 Pro امکان دانلود رایگان برنامه های ADATA SSD Toolbox  و Migration Utility را داراست.  SSD Tolbox اجازه می دهد تا کاربران وضعیت حافظه SSD خود را مانیتور و مدیریت نمایند.

Data migration utilities به طور اختصاصی برای کاربرانی کارایی دارد که قصد انتقال اطلاعات از روی هاردهای قدیمی به روی هاردهای SSD را داشته باشند. این برنامه می تواند به راحتی از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نمایند و همه اطلاعات از جمله سیستم عامل خود را بر روی هارد جدید انتقال دهند.

ADATA GAMMIX S11 Pro PCIe 2TB

مشخصات فیزیکی:

ابعاد : 6.1×22×80میلیمتر

وزن : 11گرم    

مشخصات فنی:

ظرفیت: 2TB

نوع فلش: TLC

فرم فاکتور: M.2 2280

رابط: PCIe

کنترلر   : SMI

نوع اتصال: M.2

نسل PCIeGen 3×4

حداکثر سرعت خواندن اطلاعات:  MB/S 3,500  

حداکثر سرعت نوشتن اطلاعات :MB/s3000     

سرعت خواندن تصادفی IOPS: 4K390,000      

سرعت نوشتن تصادفی:  IOPS 4K380,000

میزان مقاومت در برابر شوک: 1500G/0.5ms

طول عمر : 2,000,000ساعت   

ضد خش : خیر

مقاوم در برابر شوک:بله

هیت سینک خنک کننده: بله

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha