معرفی حافظه اس اس دی ای دیتا مدل GAMMIX S11 Pro

معرفی حافظه اس اس دی ای دیتا مدل GAMMIX S11 Pro

 

 

 

 

آشنایی با برند ای دیتا و معرفی حافظه اس اس دی ای دیتا مدل GAMMIX S11 Pro

حافظه اس اس دی ای دیتا مدل GAMMIX S11 Pro

برند ای دیتا

شرکت ای‌ دیتا به چینی سنتی 威剛科技股份公司گفته می شود. یک شرکت تایوانی است که در زمینه ساخت و تولید حافظه‌ های ذخیره‌ سازی داده رایانه فعالیت دارد و در ماه مه سال ۲۰۰۱ توسط سیمون چن به چینی سنتی  陳立白تأسیس شد. در حال حاضر محصولات اصلی خط‌ های تولید این کمپانی شامل کارت‌ های حافظه، انواع فلش مموری، کارت ریدر، ماژول ‌های DRAM و هارد های اکسترنال است.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت ای دیتا کلیک نمایید 

 

ای‌ دیتا در سال ۲۰۰۷  با سهمی معادل ۷٫۶ درصد از بازار، سومین تولیدکننده بزرگ DRAM در جهان شد و به مقام چهارمین تولید کننده ی بزرگ محصولات Flash در جهان رسید. ای‌ دیتا در سال ۲۰۰۸ به سرمایه مالی معادل ۵۵٫۵۵ US$میلیون‌دلار و بازاری به ارزش $۳۰۵٫۱۶ میلیون‌دلار دست یافت. این کمپانی کسب و کار خود را به اروپا و قاره آمریکا گسترش داده ‌است در آسیا در رقابتی شدید با سامسونگ چون (که با سهمی معادل ۷٫۱ درصد از کل بازار، دومین تأمین‌کننده بزرگ ماژول‌های DRAM در سراسر جهان است) به سر می‌برد.

 

جهت مشاهده هارد SSD های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

محصولات ای دیتا

برند ای دیتا تنوع بسیار زیادی در تولید انواع حافظه‌های ذخیره سازی دارد. این برند جهانی در راستای تعهدی که در این زمینه به مشتریان و کاربران محصولاتش دارد، تلاش می‌کند تا محصولاتش را با کیفیتی بالا مطابق استاندارد های جهانی تولید کند. ای دیتا به تولید محصولات دوستدار محیط زیست با دریافت گواهینامه ISO 14001 و عدم استفاده از مواد خطرناک در تولید مطابق استاندارد IECQ QC080000 مفتخر است.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

محصولات مصرفی ای دیتا

تنوع این محصولات در هر دسته‌ای زیاد بوده است و کاربران با توجه به نیاز و خواسته خود می‌توانند محصول مورد نظر را انتخاب کنند که در این میان می‌توان محصولاتی مانند ماژول‌های DRAM برای کامپیوترهای دسکتاپ و کامپیوترهای شخصی نوت بوک، درایو حافظه، حافظه هارد اکسترنال، فلش درایو USB، کارت‌های حافظه به همراه درایو کارت‌های حافظه، پاوربانک های متنوع، انواع شارژر USB، بی سیم و شارژر فندکی، انواع کابل لایتنینگ، کابل‌های USB و میکرو USB و آداپتورهای مختلف را نام برد.

محصولات گیمینگ ای دیتا

محصولات دیگری از جمله هارد اکسترنال، تجهیزات مختلف بازی مانند کیبورد و موس‌ های گیمینگ، موس پد و هدست از دیگر دستاوردهای ای دیتا در زمینه گیمینگ محسوب می‌شوند.

محصولات صنعتی ای دیتا

این دسته از محصولات ای دیتا مورد استفاده در صنعت فناوری هستند. گستردگی این محصولات را از لوازم مورد استفاده در تجهیزات شبکه، دیتا سنترها، تجهیزات کیوسک‌های تعاملی مختلف از جمله خوپردازها، صفحات لمسی لوازم خانگی از جمله یخچال (که البته استفاده‌های گسترده‌تری نیز دارند) گرفته تا فناوری‌های کامپیوتری به کار رفته در خودروها می‌توان معرفی کرد. برند ای دیتا، در تلاش است تا محصولاتی را تولید کند که از درجه اطمینان بالایی برخوردار بوده است و در برابر شوک‌های الکتریکی، رطوبت، دمای بالا و نوسانات برق مقاومت بسیار بالایی دارند.

می‌توان به حضور ای دیتا در تولید لوازم مورد استفاده در سرویس‌های اتوماسیون، سیستم‌های چند رسانه‌ای داخل خودرو و پرینتر های صنعتی اشاره کرد. به طور کلی در زمینه صنعت می‌توان به محصولاتی مانند ماژول‌های DRAM، کارت‌های حافظه UFD و حافظه‌های SSD اشاره کرد.

 

 

 

محصولات مربوط به روشنایی

محصولات مربوط به روشنایی از جمله چراغ‌های LED که در خانه استفاده می‌شوند و همچنین محصولات صنعتی و تجاری در این زمینه و همین‌طور سیستم‌های روشنایی هوشمند از دیگر محصولات شرکت ای دیتا محسوب می‌شوند که به مانند همه محصولات این شرکت از درجه اطمینان بالایی برخوردار هستند.

هوا فضا

حوزه‌ای که ای دیتا در آن فعالیت می کند، حوزه هوافضا است. صنعت هوا فضا به تجهیزاتی نیاز دارد تا بتوانند در شرایط سخت به خوبی کار کنند و در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، باد، فشار هوا، دمای شدید، گرد و غبار و … مقاوم باشند. در این راستا ADATA در طراحی سیستم‌های امنیتی این حوزه کارنامه درخشانی در تولید محصولات قابل رقابت با سایر بزرگان این صنعت دارد و گام به گام با رشد آن محصولات خود را چه در زمینه ذخیره‌سازی داده‌ها و همچنین امنیت آنها ارتقا می‌دهد.

 

حضور جدی در صنعت بازی

حافظه اس اس دی ای دیتا مدل GAMMIX S11 Pro

از سال‌ها پیش، ای دیتا قطعات موردنیاز سیستم‌های گیمینگ را تأمین می‌کرد اما با گذشت زمان، حس کرد لازم است بعضی از محصولات را در قالب خانواده‌ای مجزا و به‌صورت اختصاصی برای گیمرها عرضه کند. برای ای دیتا شرکت (XTREME PERFORMANCE GEAR) XPG را با هدف ارائه‌ی محصولاتی پرقدرت به گیمرها و افراد حرفه‌ای حوزه‌ی ورزش‌های الکترونیکی و علاقه‌مندان به محصولات باکیفیت بنیان‌گذاری کرد.

XPG می‌گوید خود را به تولید محصولاتی متعهد می‌داند که به کاربران برای دستیابی به قدرت فراوان و کیفیت عالی کمک می‌کنند. به ‌همین‌ خاطر از همان شروع کار، رابطه‌ی نزدیکی با جامعه‌ی گیمرها و فعالان صنعت ورزش‌های الکترونیکی برقرار کرد تا بتواند نیاز واقعی آن‌ها را بفهمد و محصولاتی مطابق خواسته‌ی آن‌ها تولید کند.

تمامی محصولات برند XPG قبل از واردشدن به مرحله‌ی تولید انبوه، آزمایش‌های بسیار سخت‌گیرانه‌ی ای دیتا را پشت‌سر می‌گذرانند و برای عبور از این مرحله، حتما باید بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنند. این موضوع باعث می‌شود محصولات برند XPG بسیار استاندارد باشند و بتوان به آن‌ها برای انجام کارهای مختلف اتکا کرد. ای دیتا تلاش می‌کند محصولات برند XPG را با طراحی ظاهری جذاب همراه کند تا نظر گیمرها بیش ‌از پیش جلب شود.

 

 

 

 

ای دیتا لوگویی برای برند XPG طراحی کرده است که هویت این برند را در ذهن کاربر تداعی می‌کند. طراحی دایره‌ای‌شکل لوگو شکل ‌و ‌شمایل ستاره‌ها را نشان می‌دهد. کره‌‌ی درخشان پلاسمایی که به ‌صورت مداوم انرژی و قدرت بسیار زیادی تولید می‌کند. در همین حین، الگوی حلقه‌ مانند شبیه‌ به تیغ اره مانند موتوری است که انرژی ستاره را می‌تواند مدیریت و از آن بهره‌برداری کند. ای دیتا می‌گوید این لوگو استعاره‌ای مناسب از تمامی چیزهایی است که محصولات برند XPG می‌تواند به آن‌ها دست یابد.

مدیران XPG قصد دارند به‌مرور ‌زمان به اصلی‌ترین انتخاب گیمرها، چه گیمرهای کژوال و چه گیمرهای حرفه‌ای، تبدیل شوند. XPG بارها در مسابقات مختلف حوزه‌ی ورزش‌های الکترونیکی به‌عنوان حامی تیم‌های مختلف حضور پیدا کرده است. به طور مثال، سال گذشته حامی تیم Vexed در بزرگ‌ترین رویداد بازی بریتانیا، یعنی EGX شد.  XPG سابقه‌ی همکاری با تیم ورزش‌های الکترونیکی یکی از ستاره‌های NBA را در کارنامه دارد. ای دیتا محصولات متنوعی مثل درایوهای SSD، حافظه، حافظه‌ی ذخیره‌سازی اکسترنال، کامپیوتر‌های دسکتاپ، لپ‌تاپ، ماوس، ماوس‌پد، صفحه‌کلید و هدست را در قالب خانواده‌ی XPG می‌فروشد.

 

 

 

حافظه اس اس دی ای دیتا مدل GAMMIX S11 Pro با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت

حافظه اس اس دی ای دیتا مدل GAMMIX S11 Pro

اس ‌اس ‌دی «GAMMIX S11 Pro» محصولی از برند «ایکس پی جی» (XPG) از زیرمجموعه‌های شرکت «ای دیتا» (ADATA) است. این اس‌ اس ‌دی که در فرم فاکتور M.2 2280 ساخته شده است، با استفاده از رابط PCIe به کامپیوتر وصل می‌شود و به همین دلیل از سرعت ارتباط بالایی برخوردار است. در XPG GAMMIX S11 Pro از حافظه‌های فلش TLC NAND سه‌بعدی استفاده شده است که در مقایسه با  2D NAND پایداری و امنیت بیشتری دارند و می‌توانند تا ظرفیت ذخیره‌سازی  512 گیگابایتی را پوشش دهند.

اس ‌اس ‌دی   GAMMIX S11 Proدر ظرفیت‌های 1ترابایت و 256 گیگابایت هم در دسترس است. این حافظه برای بازی‌کردن و رندر ویدئو عملکرد کاملاً خوبی را ارائه می‌دهد. می‌توان GAMMIX S11 Pro را به تمام افرادی که می‌خواهند حافظه‌ی اس ‌اس‌ دی مبتنی بر SATA خود را به ‌روز رسانی کنند، توصیه کرد. این محصول در برابر شوک با میزان  1500G / 0.5ms مقاومت می‌کند.

 

 

 

مشخصات:

  • ابعاد

22 * 80 * 6.1  میلی متر

  • وزن

11 گرم

  • ظرفیت

512 گیگابایت

  • فرم فاکتور

M.2 2280

  • نوع فلش

TLC

  • قابلیت‌های مقاومتی

مقاوم در برابر شوک

 

  • سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی

3500 مگابایت بر ثانیه

  • سرعت نوشتن اطلاعات به صورت ترتیبی

3000 مگابایت بر ثانیه

  • سرعت خواندن اطلاعات به صورت تصادفی

390K IOPS

  • سرعت نوشتن اطلاعات به صورت تصادفی

380K IOPS

  • مقاوم در برابر ضربه

دارد

  • مقاوم در برابر شوک

دارد

  • میانگین عمر

2.000.000 ساعت

  • سایر قابلیت‌ها

مجهز به هیت سینک خنک کننده

 

 

 

آرکا آنلاین بزرگترین و معتبر ترین سامانه خرید آنلاین تجهیزات جانبی در کشور است.

و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد سازماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهترین مکان برای خرید اینترنتی شما است.

سایت آرکا آنلاین دارای محصولات زیادی است از جمله: پایه خنک کننده و کول پد،فن خنک کننده کیس، فن خنک کننده کارت گرافیک ، خمیر سیلیکون  و ... برای مشاهده محصولات بیشتر به سایت آرکا آنلاین مراجعه کنید.

شما می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین خریداری کنید و به آسانی تحویل بگیرید.

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha