هارد اکسترنال ای دیتا مدل اچ دی ۷۱۰ پرو با ظرفیت ۱ ترابایت

هارد اکسترنال ای دیتا مدل اچ دی ۷۱۰ پرو با ظرفیت ۱ ترابایت

هارد اکسترنال ای دیتا مدل اچ دی ۷۱۰ پرو با ظرفیت ۱ ترابایت 

 

معرفی برند ADTA

برند ای دیتا (ADTA)کشور تایوان از معروفترین برندهای جهانی در زمینه تولید تجهیزات حوزه فناوری اطلاعات و تجهیزات کامپیوتری است. این شرکت توانسته در مدتی اندک با جلب اطمینان مخاطب و رفع نیاز کاربران شهرت فراوانی کسب کند.

جدای از جلب اطمینان مخاطب، طراحی محصولات بطوری که بتواند به نیاز مشتری پاسخ دهد و او را یک مشتری ثابت محصولات شرکت کند موضوع مهمی است که این شرکت ها درنظر می گیرند.

 

خرید حافظه SSD اینترنال سامسونگ مدل ۸۷۰EVO SATA ۲.۵ inch با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت

 

این شرکت خوش سابقه ADTA ابتدا در زمینه تولید فلش مموری، کارت حافظه، هارد اکسترنال و … شروع به فعالیت کرد و پس از آن تولید تجهیزات شبکه و همچنین تجهیزات پرکاربرد کامپیوتری در صنعت را به انجام رساند که این موضوع موفقیت‌های بیشتری را برایشان به ارمغان آورد به طوری که در این زمینه یکی از قدرترین رقیبان غول فناوری کره‌ای یعنی سامسونگ به حساب می آید.

خوب است بدانید این شرکت در سال 2001 توسط سیمون چن کار خود را با 20 کارمند شروع کرد و از همان ابتدای کار توانست خط تولید خود را به صورت حرفه‌ای و بسیار کارآمد گسترش دهد. این شرکت بزرگ، تولید انواع کارت‌های حافظه، انواع فلش مموری، هاردهای اکسترنال و ماژول‌های DRAM را در لیست تولیدات خود دارد و انواع محصولات مختلف را برای استفاده در صنایع مختلف از جمله هوا فضا تولید می‌کند.

این شرکت در سال 2007  سومین تولید کننده بزرگ جهان در زمینه تولید DRAM شناخته شد و در زمینه تولید فلش مموری هم رتبه چهارم جهان را کسب کرد. شرکت ای دیتا در اروپا و آمریکا نمایندگی‌های خود را گسترش داد.

ای‌دیتا بارها و بارها توانست در رویدادهای مختلف عنوان بهترین را در طراحی و کیفیت از آن خود کند که در این میان می‌توان به جوایزی همچون جایزه ملی Silver Award of Excellence در تایوان، جایزه بهترین طراحی در ژاپن، جایزه نوآوری CES در آمریکا، جایزه iF Design و جایزه بین المللی رد دات (Red Dot) در زمینه بهترین طراحی محصولات اطلاعاتی و ارتباطی در آلمان اشاره نمود.

ای دیتا به تولید محصولات دوستدار محیط زیست با دریافت گواهینامه ISO 14001 و همچنین عدم استفاده از مواد خطرناک در تولید مطابق استاندارد IECQ QC080000 مفتخر است.

برند ای دیتا در تولید انواع حافظه‌های ذخیره سازی دارای تنوع بسیار زیادی است. یک دسته از محصولات شرکت بزرگ ای دیتا برای عموم کاربران دنیای فناوری تولید می‌شوند. تنوع این محصولات در هر دسته‌ای زیاد است و کاربران بسته به نیاز و خواسته خود می‌توانند محصول مورد نظر را انتخاب کنند.

 

خرید هارد اکسترنال ای دیتا مدل اچ دی ۷۱۰ پرو با ظرفیت ۱ ترابایت

 

که در این میان می‌توان محصولاتی همچون ماژول‌های DRAM برای کامپیوترهای دسکتاپ و کامپیوترهای شخصی نوت بوک، درایو حافظه، حافظه هارد اکسترنال، فلش درایو USB، کارت‌های حافظه به همراه درایو کارت‌های حافظه، پاوربانک های متنوع، انواع شارژر USB، بی سیم و شارژر فندکی، انواع کابل لایتنینگ، کابل‌های USB و میکرو USB و آداپتورهای مختلف را نام برد.

هارد اکسترنال ای دیتا مدل اچ دی ۷۱۰ پرو با ظرفیت ۱ ترابایت

هارد اکسترنال adata HD710Pro از خانواده هارد اکسترنال adata hd710 است و یکی از بهترین هارد اکسترنال های موجود در بازار می باشد. شرکت ای دیتا در این محصول سعی کرده تا نواقص سری قبلی را برطرف نموده و محصول را از نظر کارایی و کیفیت به بالاترین حد ممکن برساند.

 

خرید Green ۱TB SATA ۲.۵ inch Internal SSD

 

فن آوری انحصاری سنجش شوک در هارد اکسترنال ای دیتا

شرکت ای دیتا در هارد اکسترنال های خود از سنسور اختصاصی استفاده نموده که باعث می شود در صورت بروز اتفاقاتی از قبیل شوک ناگهانی، افتادن و یا ارتعاشات فعال شود . با فعال شدن این سنسور تمامی فعالیت های هارد متوقف می شود و تا زمانی که هارد در وضیعت ثابت قرار نگیرد سنسور غیر فعال نخواهد شد. با وجود این سنسور اطلاعات کاربر در معرض آسیب قرار نخواهد گرفت.

 

مقاوم در برابر آب و گرد و غبار

هارد اکسترنال ای دیتا HD710Pro دوام بیشتری نسبت به نسل قبلی خود دارد، از مهم ترین قابلیت های این هارد می توان به ضد آب بودن و ضد گرد و غبار بودن آن اشاره نمود.

طبق گفته مسئولان این شرکت هارد اکسترنال ای دیتا HD710Pro دارای بالاترین استاندارد نفوذ گرد و غبار (IP6X) و نفوذ آب (IPX8) که به طور کامل به آن (IP68) می گفته می شود داراست. برای این هارد دیسک به مدت 60 دقیقه و تا عمق 2 متری آب هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. البته این محافظت در برابر آب فقط در زمانی است که درپوش محافظ USB کاملا بسته باشد.

 

مقاومت با ساختار سه لایه سه بعدی

به دلیل استفاده از سه لایه محافظ در تولید هارد اکسترنال ای دیتا HD710Pro ، این محصول کاملا در برابر شوک، افتادن و ارتعاشات و لرزش ها مقاوم است. لایه اول لایه ای از جنس سیلیکون سخت می باشد که ضربات احتمالی به هارد دیسک را دفع می کند تا آسیبی به هارد اکسترنال وارد نشود.

 

خرید هارد دیسک اینترنال توشیبا مدل A۶۰۰ ۶TB

 

لایه دوم وظیفه محافظت از هارد اکسترنال در برابر شوک های ناگهانی را برعهده دارد و آخرین لایه که به هارد متصل است، لایه ای از جنس پلاستیک سخت است که هارد را در جای خود محکم نگه داشته است.

 

استفاده از درگاه ارتباطی USB 3.2

این شرکت در هارد اکسترنال  سری HD710Pro از رابط USB 3.2 استفاده نموده است که در صورت پشتیبانی مادربرد، از سرعت بالاتری نسبت به USB 3.0 برخوردار خواهد بود . لازم بذکر است که نسل جدید USB 3.2 سرعتی معادل 10 گیگابایت در ثانیه دارد در صورتی که نسل قبلی آن یعنی USB 3.0 در نهایت، سرعت 5 گیگابایت در ثانیه را پشتیبانی می کرد.

 

مقاوم در برابر ضربات

از دیگر قابلیت هارد اکسترنال Adata Hd710pro مقاومت این هارد نسبت به ضربات و افتادن از ارتفاع است و این که بالاترین استاندارد نظامی ارتش ایالت متحده (MIL-STD-810G 516.6) را دارد. این هارد در برابر افتادن از ارتفاع یک متر و نیمی کاملا مقاوم است.

ظرفیت های هارد اکسترنال ای دیتا HD710Pro

این هارد اکسترنال با ظرفیت های متفاوت از یک ترابایت تا 5 ترابایت تولید شده است و بسته به نیاز کاربر می تواند ظرفیت مورد نظر ارائه کند.  قابلیت نگه داری کابل هارد اکسترنال در قاب محافظ آن نکته ای است که شرکت ای دیتا در برخی محصولات خود در نظر گرفته است.

 

خرید مودم روتر بی سیم ۴G ایسوس مدل ۴G-N۱۲ B۱

 

به اینصورت که بعد از استفاده از هارد اکسترنال، کابل را در شیاری که در قاب محافظ آن تعبیه شده است قرار داده و دیگر نگرانی بابت گم شدن و یا خراب شدن کابل هارد وجود نخواهد داشت.

از جمله مشکلاتی که کاربران با هارد اکسترنال ای دیتا داشتند درگاه ارتباطی USB بود،  بعضی مواقع برای وصل کردن کابل هارد اکسترنال به مشکلاتی برخورد می کردند. ای دیتا برای حل مشکلات کاربران به سرعت راهکاری ارائه داد و در هارد سری HD710Pro درپوش جدیدی را قرار داده تا علاوه بر استفاده راحت از هارد اکسترنال، محافظت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز انجام شود. به گفته مهندسان این شرکت استفاده از درپوش هارد اکسترنال ای دیتا بسیار راحت است و کارایی بسیاری بالایی دارد .

با استفاده از نرم افزار اختصاصی شرکت ای دیتا به نام HDDtoGO می توان اقدام به رمز گذاری بر روی اطلاعات نمود.

نظرات

حاصل جمع : Captcha