هارد اینترنال سیگیت مدل ST16000NM001G Exos X16

هارد اینترنال سیگیت مدل ST16000NM001G Exos X16

 

 

 

آشنایی با برند سیگیت و معرفی هارد اینترنال سیگیت مدل ST16000NM001G Exos X16

هارد اینترنال سیگیت مدل ST16000NM001G Exos X16

کمپانی هارد دیسک سیگیت

سیگیت شرکت تولید کننده ی تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات است که جزئی از بزرگترین تولید کنندگان هارد دیسک در جهان به حساب می آید. در حال حاضر دفتر مرکزی این شرکت در دوبلین و ایرلند است و کمپانی هارد دیسک سیگیت نقش بسیار مهم و کلیدی در توسعه و گسترش درایوهای هارد دیسک داشته و هم اکنون دارد .

در سال 1979 به تولید و عرضه ی فلاپی دیسک که اولین وسیله ی ارزان و قابل حمل برای ذخیره سازی اطلاعات به حساب می آمد پرداخت .

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت سیگیت کلیک نمایید 

 

در دهه ی 1980 جز اصلی ترین تولیدکننده های قطعات در بازار ریز رایانه ها به حساب می آمد. در سال 1980 اولین محصولات این شرکت درایوهای اس تی 506 با حجم 5 مگابایت تولید و عرضه کرد. در همان سال با منعقد کردن قرارداد برای تولید انبوه هارد دیسک برای کامپیوتر های IBM باعث گسترش و پیشرفت چشمگیر خود شد.

در سال 1983 وظیفه ی مدیریت خود را به میچل تحویل داد اما تا سال 1998 به سمت هیئت مدیره ی خود ادامه داد. سال 1985 فینیس کانر شرکت خود را ترک کرد و به تولید هارد های کوچک در شرکت تازه تأسیس خود پرداخت.

 

جهت مشاهده تمامی هارد های اینترنال فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

 

با خرید بخش های مختلف "کنترل دیتا کورپوریشن" که وظیفه ی ذخیرسازی اطلاعات را داشت، در سال 1989 حق امتیاز تولید دیسک و کویل صوتی را بدست آورد. در سال 1993 توانست به رتبه ی اولین شرکت برای تولید 50 میلیون امین هارد درایو دست پیدا کند و در سال 1996 سهام شرکت کانر را به صورت کامل خریداری کرد.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

در سال 2006 کل سهام شرکت مکستور به قیمت 5/1 میلیارد دلار توسط این شرکت خریداری شد و در همین سال آلن شوگرت از دنیا رفت و کمپانی سیگیت با قدرت به فعالیت خود ادامه داده و در حال حاضر یکی از بهترین کمپانی های تولید هارد دیسک در جهان است.

 

 

 

محصولات شرکت سیگیت

محصولات شرکت سیگیت

محصولات شرکت سیگیت شامل تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات می شود.

این محصولات شامل هارد دیسک کامپیوتر ، هارد اکسترنال ، حافظه اس اس دی ، هارد دیسک های مخصوص سرور و … است.

 

هارد دیسک سیگیت

یکی از مطرح ترین شرکت های تولید هارد دیسک در جهان ، شرکت سیگیت است.

این شرکت هارد دیسک های تولیدی خود را بر اساس نوع استفاده دسته بندی کرده است و با نام های مختلف روانه بازار کرده است که این مدل ها شامل باراکودا ، باراکودا پرو ، فایرکودا ، آیرون ولف ، آیرون ولف پرو و اسکای هاوک است.

 

هارد داخلی سیگیت باراکودا و باراکودا پرو

هارد دیسک سیگیت، سری BarraCuda از جمله هارد دیسک های قابل اعتماد و سریع است که بیشترین کاربرد آن برای امور روزمره و سیستم های خانگی است این هارد دیسک در دو سایز 2.5 اینچی و 3.5 اینچی تولید شده است. سری باراکودا دارای یک مدل پیشرفته تر با نام BarraCuda Pro می باشد.

 

هارد داخلی سیگیت فایر کودا

هارد دیسک سیگیت فایرکودا ، از جمله هارد دیسک های سریع و قابل اعتماد این شرکت است. این محصول بیشترین کاربرد را در سیستم های گیمینگ و حرفه ای دارد. هارد دیسک سیگیت فایرکودا ، یک هارد هیبریدی (SSHD) است. هارد دیسک های هیبریدی ، تلفیق هارد دیسک مکانیکی و حافظه اس اس دی است.

درون این محصول علاوه بر هارد دیسک ، یک حافظه فلش ناند با ظرفیت پایین تعبیه شده است و کاربران می توانند سیستم عامل و نرم افزارهای مهم خود را بر روی این حافظه ذخیره کنند. سرعت حافظه فلش در این محصول ، معادل 5 برابر سرعت هارد دیسک است. با این کار سرعت بارگذاری نرم افزارها ، سیستم عامل و یا بازی بسیار بالا می رود. هارد دیسک های FireCuda سیگیت دارای دو نوع 2.5 اینچی و 3.5 اینچی است.

 

 

 

 

هارد دیسک داخلی سیگیت آیرون ولف (Iron Wolf)

هارد دیسک داخلی سیگیت آیرون ولف

هارد دیسک های سیگیت سری آیرون ولف و یا گرگ آهنین ، از جمله هارد دیسک های قابل اعتماد است که سرعت بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این هارد دیسک ها همان سری NAS می باشند که شرکت سیگیت نام آن را به  Iron Wolf تغییر داده است. این سری از هارد دیسک ها مختص استفاده در شبکه تولید شده اند و شرکت سیگیت برای این منظور هارد دیسک های سری Iron Wolf را در برابر لرزش های دائمی حین کار، مقاوم ساخته است.

این سری از هارد دیسک ها امکان تبادل 180 ترابایت اطلاعات را در طول یک سال فراهم کرده است. شرکت سیگیت در اقدامی کاربردی، درون هارد دیسک های سری IronWolf را با گاز هلیم پر کرده است تا کمترین آسیب در حین کار، بر روی صفحات هارد دیسک برسد. شرکت سیگیت اعلام کرده است که از این محصول در شبکه های خانگی و تجاری و حتی سیستم های خانگی می توانید استفاده کنید.

 این هارد دیسک در ظرفیت های 1 ترابایت ، 2 ترابایت ، 3 ترابایت ، 4 ترابایت ، 6 ترابایت ، 8 ترابایت ، 10 ترابایت و 12 ترابایت تولید شده است. ظرفیت های 1 ترابایت تا 4 ترابایت دارای سرعت گردش دیسک 5900RPM  می باشند و 6 ترابایت تا 12 ترابایت سرعت گردش 7200 RPM را در اختیار کاربران قرار می دهد. هارد دیسک های IronWolf از ظرفیت های 4 ترابایت تا 12 ترابایت ، دارای سنسور RV می باشند که این سنسور در زمان وجود خفیف ترین لرزش ها فعال می شود و عملکرد هارد دیسک را کنترل می کند.

 شرکت سیگیت یک مدل پیشرفته تر از این سری هارد دیسک را با اسم IronWolf Pro روانه بازار کرده است که نسبت به سری معمولی دچار تغییرات مثبتی شده است. در سری معمولی تبادل اطلاعات در یکسال حدود 180 ترابایت اعلام شده است که در سری Pro این مقدار تا 300 ترابایت افزایش یافته است. در سری Pro می توان به پشتیبانی از دستگاه های NAS تا 16 جایگاه ((1 to 16 bays اشاره کرد که در هارد دیسک های معمولی تا 8 جایگاه بوده است.

 

 

 

 

هارد دیسک داخلی سیگیت اسکای هاوک  (SkyHawk)

هارد دیسک داخلی سیگیت اسکای هاوک

شرکت سیگیت در زمینه تجهیزات ذخیره سازی سیستم های نظارتی ، تلاش های فراوانی کرده است و محصول خود را با نام اختصاصی SkyHawk روانه بازار کرده است. این محصول برای سیستم های نظاری و دوربین های مدار بسته بهینه شده است.

به دلیل روشن بودن دائمی سیستم های نظارتی و دوربین های مدار بسته ، از هارد دیسک های معمولی نمی توان برای ذخیره سازی در این سیستم ها استفاده کرد، طول عمر بسیار کمتری نسبت به سری اسکای هاوک دارا می باشند. به همین دلیل شرکت سیگیت سری اسکای هاوک را برای کار دائمی بهینه کرده است و نگرانی از بابت از دست رفتن اطلاعات بسیار کمتر شده است.

این هارد دیسک ها می توانند از استریم ATA پشتیبانی کرده و برای ضبط هم زمان ویدئو با 64 دوربین نظارتی و با کیفیت اچ دی آماده شده اند. سری SkyHawk امکان تبادل 180 ترابایت اطلاعات را در طول یک سال فراهم کرده است.

از ویژگی های بارز این محصول می توان به استفاده از فریم ورک Image Perfect اشاره کرد که در ابتدا توسط دولت آمریکا به صورت اختصاصی استفاده می شده است، اشاره کرد. در حال حاضر این فناوری در هارد دیسک های اسکای هاوک سیگیت مورد استفاده قرار گرفته است که باعث جلوگیری از Frame Drop در سیستم های نظارتی می شود.

این محصول در ظرفیت های 1 ترابایت ، 2 ترابایت ، 3 ترابایت ، 4 ترابایت ،6 ترابایت ، 8 ترابایت و 10 ترابایت تولید و روانه بازار شده است.

 

هارد اکسترنال سیگیت

این محصولات به عنوان حافظه های قابل حمل روانه بازار شده اند و شامل هارد اکسترنال و حافظه اس اس دی اکسترنال است.

هارد اکسترنال سیگیت یکی از پر فروش ترین هارد اکسترنال های موجود در بازارهای جهانی است.

 

 

 

 

هارد اکسترنال سیگیت Expansion Portable

هارد اکسترنال سیگیت

یکی از گزینه های قابل اعتماد برای خرید هارد اکسترنال ، هارد دیسک اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable است که یکی از پرفروش ترین محصولات در بازار است. این محصول مثل سایر محصولات شرکت سیگیت ، با محوریت قابلیت بکاپ گیری راحت عرضه شده است. هارد اکسترنال سیگیت Expansion ، تنها با رنگ مشکی روانه بازار شده است.

با استفاده از طرح های موزاییکی هندسی شکل روی این محصول علاوه بر زیبایی آن ، باعث شده است تا در هنگام جابجایی هارد اکسترنال با اطمینان خاطر نسبت به حمل آن بپردازید و نگرانی بابت لغزش و افتادن از دستانتان را نداشته باشید.

هارد اکسترنال سیگیت Expansion Portable در ظرفیت های 1 ترابایت ، 2 ترابایت و 4 ترابایت تولید شده است.

 

 

 

 

هارد اینترنال سیگیت مدل ST16000NM001G Exos X16 ظرفیت ۱۶ ترابایت

هارد اینترنال سیگیت مدل ST16000NM001G Exos X16

مشخصات:

سایز هد:                               ۳.۵ اینچ

ظرفیت:                                  ۱۶ ترابایت

بافر - حافظه کش:                   ۲۵۶ مگابایت

نوع رابط:                                     SATA 6 Gb/s

سرعت چرخش:               ۷۲۰۰ دور بر دقیقه

سایر امکانات:                        512e/4Kn

مزایا:

رابطSATA3 6Gb/s

مصرف انرژی پایین

درصد پایین وقوع خط

کیفیت و طول عمر بالا

دارای ۲۵۶ مگابایت حافظه نهان (کش)

کارکرد شبانه روزی برای ۱.۴ میلیون ساعت بصورت مداوم هر روز هفته و هر روز ۲۴ ساعت

 

آرکا آنلاین بزرگترین و معتبر ترین سامانه خرید آنلاین تجهیزات جانبی در کشور است.

و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد سازماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهترین مکان برای خرید اینترنتی شما است.

سایت آرکا آنلاین دارای محصولات زیادی است از جمله: اسکنر Epson ، اسکنر Fujitsu ،اسکنر Avision،

اسکنر Kodakو ... برای مشاهده محصولات بیشتر به سایت آرکا آنلاین مراجعه کنید.

شما می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین خریداری کنید و به آسانی تحویل بگیرید.

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha