هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Basics ظرفیت ۱ ترابایت

هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Basics ظرفیت ۱ ترابایت

 

 

 

 

هارد اکسترنال ۱ ترابایت توشیبا

مدل Canvio Basics 

 

خانواده هارد‌های اکسترنال Canvio BASICS از محصولات توشیبا یکی از قدیمی ‌ترین و با تجربه ترین شرکت ‌های فعال در صنعت کامپیوتر است. شرکت ژاپنی توشیبا (Toshiba) بیش از 140 سال  است که در بازارهای جهانی حضور دارد و در این مدت در صنایع مختلفی مثل لوازم‌ خانگی، تجهیزات برقی و الکترونیکی، تجهیزات پزشکی و ابزارهای اداری وارد شده و محصولات متنوع و با کیفیتی را به بازارهای جهانی و طرفداران خود عرضه کرده است.

 

جهت مشاهده تمامی هارد های اکسترنال و اینترنال فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

هارد اکسترنال ۱ ترابایت توشیبا مدل Canvio Basics 

این شرکت مقام هفتم بزرگ ‌ترین تولید کننده نیمه‌ رساناها را از آن خود ساخته و جزو برترین تولید کنندگان رایانه‌ های شخصی در جهان است.

 

خرید پردازنده CPU اینتل باکس مدل Pentium Gold G۶۴۰۰


هارد دیسک «Canvio Basics» محصولی از شرکت توشیبا است که در گروه هارد دیسک ‌های اکسترنال قابل حمل قرار می ‌گیرد. این هارد دیسک از طریق رابط  USB3.0به رایانه متصل می ‌شود و می ‌تواند اطلاعات را با سرعت زیاد انتقال دهد. سایز هد ارایه شده روی این محصول 2.5 اینچ بوده که در یک قاب پلاستیکی بسیار ساده قرار گرفته است.

جهت مشاهده تمامی محصولات توشیبا کلیک نمایید 

 

بدنه ‌ی پلاستیکی این محصول بسیار با کیفیت است به‌ صورتی که موقع دست گرفتنش سادگی منحصر به فرد آن هر سلیقه ‌ای را راضی می ‌کند. در قسمت بالایی این هارد دیسک اکسترنال یک نشان ‌گر LED مشاهده می ‌شود که موقع اتصال به رایانه روشن خواهد شد. ظرفیت    1 ترابایتی این هارد دیسک برای افرادی‌ که اطلاعات زیادی برای ذخیره ‌سازی دارند، مناسب است. ابعاد بسیار کوچک و وزن مناسب Canvio Basics باعث شده که به راحتی بتوان همیشه آن‌ را با خود همراه داشت.

 

خرید کیبورد و ماوس بی‌ سیم لاجیتک مدل MK۲۷۰ 


طراحی


طراحی بدنه سری هارد‌های اکسترنال Canvio BASICS ساده و سیاه رنگ است. بدنه پلاستیکی آن خاصیت ضد لک دارد و به ‌راحتی کثیف نمی ‌شود.

هارد اکسترنال ۱ ترابایت توشیبا مدل Canvio Basics 
ویژگی ‌های طراحی این هارد اکسترنال فقط زیبایی و سادگی نیست. کوچکی را می‌ توان به این ویژگی ‌ها اضافه کرد. ابعاد کوچک علاوه بر اینکه فضای کمتری را اشغال می ‌کند در زیبایی ظاهری آن بی ‌تاثیر نخواهد بود.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 


سریع در انتقال اطلاعات


هارد اکسترنال Canvio BASICS مثل اغلب هاردهای اکسترنال دیگری که امروزه در بازار به چشم می ‌خورند از درگاه پرسرعت USB 3.0 بهره می ‌برد. این درگاه قادر است تا اطلاعات را با سرعت حداکثر  MB/s625 انتقال دهد. اگر دستگاه شما از این درگاه پشتیبانی نمی ‌کند جایی برای نگرانی نیست، چون که درگاه قدیمی ‌تر USB 2.0 توسط این هارد اکسترنال پشتیبانی می ‌شود. تنها تفاوتی که وجود دارد در این است که سرعت انتقال اطلاعات با استفاده از درگاه USB 2.0 تقریبا به نصف کاهش پیدا می‌ کند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت توشیبا کلیک نمایید 

 


سرعت انتقال اطلاعات می ‌تواند نسبت به فناوری درگاه و سرعت خواندن و ثبت اطلاعات دستگاه شما، تغییر یابد. در آزمایش ‌های انجام شده بر روی هارد‌های اکسترنال خانواده Canvio BASICS توشیبا توسط کاربران، سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در حدود MB/s80 بوده است که این سرعت، سرعت قابل قبولی است..
بر روی بدنه هارد اکسترنال Canvio BASICS چراغ LED وجود دارد که موقع اتصال آن به دستگاه روشن می ‌شود. این LED علاوه بر آن نوع اتصال را مشخص می ‌کند. در اتصال به درگاه USB 3.0، آبی و برای USB 2.0 سفید خواهد بود.

 


کم حجم و مقرون به صرفه


هارد دیسک Canvio Basics یکی از محصولات شرکت توشیبا  است که لقب هارد جیبی را به خود اختصاص داده است. با توجه به این‌ که فضای زیادی اشغال نمی‌ کند، برای استفاده‌ ی عکاسان، دانشجویان، گرافیست ‌ها و ... گزینه‌ ی خوبی ا‌ست. در واقع شبیه یک فلش‌ مموری بزرگ عمل می ‌کند. استفاده از این هارد بسیار سریع و آسان است، طوری‌ که یکی از پر طرفدارترین محصولات این شرکت به حساب می‌ شود.


ویژگی ‌ها


هارد دیسکCanvio Basics ، ۱ ترابایت ظرفیت دارد و به خاطر ابعاد کوچکی که دارد، حمل آن بسیار راحت است. به راحتی می ‌توانید فیلم ‌ها، عکس‌ ها، بازی ‌ها، و پرونده‌ های خود را به این دستگاه کوچک منتقل کنید و همیشه همراه خود داشته باشید. با وجود این‌که قیمت دستگاه‌ های سخت ‌افزاری دائما در حال تغییر  و افزایش است، با این حال، هارد دیسک Canvio Basics در دسته ‌ی محصولات مقرون به صرفه باقی مانده است.

هارد اکسترنال ۱ ترابایت توشیبا مدل Canvio Basics 

اگر اطلاعات زیادی دارید که نیاز است روزانه آن‌ ها را به همراه داشته باشید این هارد دیسک می ‌تواند بهترین انتخاب ‌ها برای شما باشد. وزن این دستگاه  230 گرم بوده و بسیار باریک وخوش ‌دست است. لبه ‌های منحنی شکل آن، استفاده ‌ی جیبی از آن را راحت می ‌کند.

با این ‌که سطح این هارد دیسک، بسیار صاف است، در برابر لکه مقاومت مطلوبی دارد و آلودگی ‌های محیطی را دیر به خود جذب می ‌کند. در گوشه‌‌ ی سمت چپ این هارد دیسک، یک چراغ کوچک وجود دارد که به محض اتصال به کامپیوتر روشن می ‌شود.
اتصال هارد دیسک Canvio Basics  از نوع Plug and Play است که به معنای واقعی کلمه، طرز استفاده از آن را آسان می ‌کند و  در این حالت، نیاز به نصب هیچ نرم ‌افزاری نیست. این دستگاه، در عرض کم ‌تر از چند ثانیه بعد از اتصال به کامپیوتر، آماده ‌ی انتقال داده‌ ها است. شما می ‌توانید به راحتی اطلاعات مورد نظر خود را انتخاب کنید و به هارد دیسک Canvio Basics منتقل کنید. 
پورت اتصال این دستگاه با USB 2.0 و USB 3.0 سازگار است. سرعت انتقال داده‌ به این هارد دیسک باور نکردنی است. سرعت انتقال این دستگاه ۵ گیگابایت در ثانیه است. به طور معمول برای انتقال یک فیلم با کیفیت بسیار زیاد، کم ‌تر از سی دقیقه زمان کافی‌ است.  Canvio Basicsبا ویندوزXP ، ویندوز ویستا،  ویندوز 7، ویندوز 8 و ویندوز 10سازگار است.  
اگر اطلاعات بسیار مهمی دارید که نگران از دست دادن آن ‌ها هستید، می ‌توانید از قابلیت cloud back up این هارد دیسک استفاده کنید. هارد دیسک Canvio Basics قادر است تمام نیازهای کاربران ‌اش را به راحتی فراهم کند.

 

خرید حافظه SSD اینترنال پاتریوت مدل Viper VP۴۱۰۰ M.۲ ۲۲۸۰ PCIe Gen۴ x ۴


مشخصات هارد اکسترنال ۱ ترابایت توشیبا مدل Canvio Basics

مشخصات هارد اکسترنال ۱ ترابایت توشیبا مدل Canvio Basics


ابعاد:  

۱۱۹ × ۷۹ × ۲۰.۵ میلی متر
وزن:

۲۳۰ گرم
سایز هد:  

۲.۵ اینچ
نوع هارد:

قابل حمل
آداپتور:  

ندارد
ظرفیت:

۱ ترابایت
نوع رابط:

با سیم
رابط:

 USB 2.0 , USB 3.0 
سرعت انتقال داده ها:  

 ۵ گیگابیت بر ثانیه
RPM:

5400 دور بر دقیقه
نشانگرLED :

دارد
مقاوم در برابر آب:

ندارد
مقاوم در برابر ضربه:

 ندارد

سازگاری با سیستم عامل
Windows® 10  / Windows 8.1 / Windows 8 / Windows® 7


مزایا


•    طراحی کم حجم
•    فناوری سنسور ضربه داخلی
•    فناوری بارگذاری سطح شیب دار

 

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha