هارد اس اس دی ای دیتا 256 (مهر 1401)

هارد اس اس دی ای دیتا 256 (مهر 1401)

 

 

 

هارد اس اس دی ای دیتا 256

 

اس اس دی ای دیتا ADATA Ultimate SU800- 256GB

انتخاب هارد اس اس دی بسته به نیاز شما و ظرفیتی است که نیاز شما را مرتفع می کند، بنابراین اگر به دنبال SSD به عنوان درایو بوت هستید، مدل کم ظرفیت برای شما مناسب خواهد بود و اگر می‌خواهید سرعت و ذخیره فایل را در یک درایو 2.5 اینچی ترکیب کنید، ظرفیت‌های بیشتر متناسب با نیازهای شما خواهد بود .

 

جهت مشاهده تمامی هارد های اس اس دی فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

سرعت خواندن ‌و ‌نوشتن SU800 حداکثر سرعت خواندن 560 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن 520 مگابایت در ثانیه است. برای در نظر گرفتن این موضوع‌، سرعت یک HDD معمولی به طور متوسط ​​110 مگابایت در ثانیه خواندن و نوشتن است‌، بنابراین سرعت نظری تا 500 در حال افزایش می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت ای دیتا کلیک نمایید 

 

ADATA SSD Ultimate SU800 در حین استفاده‌، به طور متوسط ​​0.65 وات مصرف برق دارد که نسبت به HDDاندازه 2.5 اینچی معمولی، میانگین 3.2 وات کاهش مصرف دارد. مصرف برق بدون فعالیت فقط 12 مگاوات است یعنی مصرف انرژی کم کمی دارد. از آنجا که ADATA SSD Ultimate SU800 یک درایو 2.5 اینچی است‌، این محصول برای لپ تاپ‌ با مصرف کمتر و عمر باتری بیشتر نیاز دارد مناسب است‌.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

ADATA SSD Ultimate SU800 برنامه رایگان SSD Toolbox مخصوص به خود را برای مدیریت برنامه ها دارد و همچنین یک برنامه انتقال برای کمک به شما در جابجایی از هارد قبلی خود همراه است. این نرم افزار به خوبی وظیفه خود را انجام می‌دهد.

 

خرید هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport WDBYvg۰۰۱۰BBK-WESN ظرفیت ۱ ترابایت

 

در بنچمارک Crystal Disk Mark می‌توان سرعت MB/s 562.6خواندن پی در پی و MB/s 507.6نوشتن را به دست آورد که خیلی دور از سرعت وعده داده شده ADATA نیست. در معیار دیسک ATTO‌، که سرعت و سرعت خواندن و نوشتن یک دیسک در اندازه‌های مختلف را آزمایش می‌کند‌، ADATA SSD Ultimate SU800 نمره 562 مگابایت بر ثانیه و 515 مگابایت بر ثانیه نوشتن را کسب کرده است که تا حد زیادی مطابق با آنچه SSD های SATA III مدرن می‌توانند بدست آورند است می باشد‌.

 

مشخصات ADATA SU800 Internal SSD Drive - 256GB

مشخصات فیزیکی:

ابعاد:

وزن : ۴۷ گرم

مشخصات فنی:

ظرفیت : ۲۵۶ گیگابایت

فرم فاکتور: 

نوع فلش : TLC

رابط : SATAIII

کنترلر: SMI

سرعت نوشتن اطلاعات به صورت ترتیبی : ۵۲۰ مگابایت بر ثانیه

سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی : ۵۶۰ مگابایت بر ثانیه

حداکثر میزان مقاومت در برابر شوک : G ۱۵۰۰

ضد خش : خیر

مقاوم در برابر ضربه : بله

مقاوم در برابر لرزش : بله

مقاوم در برابر شوک : بله

میانگین عمر : ۲ میلیون ساعت

دمای عملیاتی : 0 تا 70 درجه سانتیگراد

قابلیت‌های حافظه : پشتیبانی از NCQ

 

خرید هارد اکسترنال ای دیتا مدل اچ دی ۷۱۰ پرو با ظرفیت ۱ ترابایت

 

اس اس دی اینترنال ای دیتا مدل SU750 ظرفیت 256 گیگابایت

اس‌ اس‌ دی SU750 محصولی از برند ای دیتا (ADATA) است. فرم فاکتور این حافظه 2.5 اینچی است و به‌راحتی می تواند جایگزین هارد دیسک لپ‌تاپ شود. حافظه‌های SSD برخلاف هارد دیسک‌ها برای انجام پردازش‌های مربوط به ذخیره‌سازی اطلاعات از هیچ قسمت حرکتی استفاده نمی‌کنند. این موضوع مقاومت آن‌ها در برابر شوک را تضمین می کند. در این محصول از حافظه‌های 3D NAND استفاده شده که در مقایسه با NAND دوبعدی، پایداری و سرعت بیشتری دارند.

اس‌اس‌دی SU750 شرکت ای دیتا از فناوری‌های SLC Caching و DRAM Cache Buffer پشتیبانی می‌کند و با استفاده از این فناوری‌ها سرعت خواندن و نوشتن در آن، حداکثر به 550 مگابایت بر ثانیه و 520 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. چنین سرعتی در مقایسه با هارددیسک سنتی به‌مراتب سریع‌تر است و با استفاده از آن می‌توان سیستم‌عامل و بازی‌های کامپیوتری را سریع‌تر لود کرد.

با پشتیبانی از فناوری اصلاح خطای( Low-Density Parity-Check)LDPC ، این محصول می‌تواند خطاها را شناسایی و آن‌ها را اصلاح کند. این کار باعث می شود که صحت داده ها تایید شده و در نتیجه حافظه طول عمر بالایی داشته باشد.

برند ADATA برای کاربران خود امکان دانلود رایگان نرم افزارهای کاربردی SSD Toolbox و Migration Utility را فراهم کرده است که می توانند به کمک آنها اطلاعات خود را مدیریت کرده و یا انتقال دهند.

حافظه اس‌اس‌دی SU750 توانسته گواهینامه‌های CE، FCC و ROHS را هم کسب نماید.

 

خرید حافظه SSD اینترنال ای دیتا مدل XPG S۴۰G RGB Gen۳x۴ M.۲ ۲۲۸۰ ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت

 

مشخصات ADATA SU750 256 GB   

مشخصات فیزیکی:

ابعاد:    7 × 69.85 × 100.45 میلی‌متر

وزن : ۴۷.۵ گرم

مشخصات فنی:

ظرفیت : 256 گیگابایت

رابط : SATAIII

فرم فاکتور: 2.5 اینچ

نوع فلش:

کنترلر:SMI

حافظه بافر: DRAM

سرعت نوشتن اطلاعات به صورت ترتیبی : ۵۲۰ مگابایت بر ثانیه

سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی : ۵۵۰ مگابایت بر ثانیه

حداکثر میزان مقاومت در برابر شوک : G ۱۵۰۰

میانگین عمر : ۲ میلیون ساعت

ضد خش : خیر

مقاوم در برابر شوک:بله

مقاوم در برابر لرزش : بله

میانگین عمر:2 میلیون ساعت

سرعت تصادفی خواندن:65K IOPS

سرعت تصادفی نوشتن:75K IOPS

دمای عملکرد: ۰ تا ۷۰ درجه سانتیگراد

 

اس اس دی ای دیتا مدل SU650 ظرفیت 256 گیگابایت

اس اس دی ای دیتا 3D NAND Flash SU650 با ساختار 3D NAND Flash‌ این‌بار با راهکار جدید ای‌دیتا برای کنترلر، توانسته یک اس اس دی مقرون‌به‌صرفه و در عین حال پرسرعت را ارائه کند. ای‌دیتا (ADATA) با معرفی این محصول حجمی تا ظرفیت 480 گیگابایت و سرعت خواندن/نوشتنن ترتیبی تا 520/450 مگابایت برثانیه را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

 

 

سرعت پردازش بالا

در حالت SLC Caching، هر سلول حافظه همانند ساختار فلش SLC تنها یک بیت داده نگه‌داری می‌کند. این کار باعث کاهش ظرفیت ذخیره‌سازی در مقایسه با حالت معمول می‌شود، اما کارایی و سرعت به طرز چشم‌گیری افزایش می یابد. همچنین اس اس دی 3D NAND Flash SU650 ای‌دیتا در کنار فناوری مذکور، بافر پر سرعت از نوع DDR3‌ نیز تعبیه شده است که سرعت دسترسی به اطلاعات و کارایی انتقال اطلاعات تا دو برابر افزایش پیدا می‌کند.

 

موتور تصحیح خطای پیشرفته

با الگوریتم تصحیح خطای پیشرفته، اس اس دی 3D NAND Flash SU650 ای‌دیتا می‌تواند خطاهای هنگام انتقال اطلاعات را تشخیص داده و رفع کند.

این الگوریتم تصحیح خطا به طول عمر دستگاه کمک می‌کند و MTBF معادل دو میلیون ساعت را تضمین می‌کند.

بهبود عملکرد کامپیوتر با 3D NAND

SU650 مجهز به 3D NAND Flash است که موجب کارایی فوق‌العاده و عملکرد بسیار بهتر دستگاه خواهد شد.

 

خرید اس اس دی اینترنال سامسونگ مدل PM۹A۱ PCIe Gen۴ x۴ ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت

 

دوام پیشرفته، کاهش نویز، صرفه‌جوئی در انرژی بیشتر

اس‌اس‌دی شامل قطعات مکانیکی نیست، بنابراین مقاومت بیشتری نسبت به شوک‌ها و ارتعاشات (G / 0.5 1500میلی‌ثانیه) و درجه حرارت بالاتر و پایین‌تر (0 تا 70 درجه سانتی‌گراد) نسبت به هاردهای معمولی دارد. این فن آوری باعث می شود از اطلاعات ذخیره شده بهتر محافظت ‌کند و همچنین دارای عملکردی بسیار بی‌صدا است.

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha