هارد اس اس دی ای دیتا مدل SU650 (مهر 1401)

هارد اس اس دی ای دیتا مدل SU650 (مهر 1401)

 

 

 

اس اس دی ای دیتا مدل SU650

 

شرکت ای دیتابه عنوان یکی از شرکت های صاحب نام در زمینه تولید انواع حافظه‌های ذخیره سازی شناخته می شود. از محصولات این شرکت می توان به حافظه اس اس دی ای دیتا اشاره کرد. حافظه اس اس دی ای دیتا یکی از بهترین حافظه اس اس دی های موجود در بازار می باشد.حافظه اس اس دی Adata SU650 یکی از پرفروش ترین اس اس دی های موجود در بازار است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هارد های اس اس دی کلیک نمایید 

 

این محصول از فناوری 3D Nand بهره می برد. فلش های 3D Nand راندمان بهتری نسبت به فلش های 2D Nand دارند. همچنین استفاده از تکنولوژی 3D ناند در اس اس دی ، قیمت تمام شده اس اس دی را کاهش داده است.اس اس دی ای دیتا 3D NAND Flash SU650 با ساختار 3D NAND Flash‌  با راهکار جدید ای‌دیتا برای کنترلرسرعت بالا ساخته شده است و حداکثر ظرفیت 960 گیگابایت را ارائه می‌دهد و یک ssd مقرون‌به‌صرفه و در عین حال پرسرعت را ارائه نموده است.

ای‌دیتا ADATA حجمی تا ظرفیت 480 گیگا بایت و سرعت خواندن520 بر ثانیه و سرعت نوشتنن ترتیبی تا 450 مگابایت بر ثانیه را در اختیار کاربران گذاشته است. مهم نیست که از آن برای کار یا به عنوان درایو بوت یا دستگاه ذخیره سازی سیستم خود استفاده می کنید، نکته قابل توجه این است که همیشه از عملکرد پیشرفته آن لذت خواهید برد.

 

خرید اس اس دی اینترنال سامسونگ مدل PM۹A۱ PCIe Gen۴ x۴ ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت

 

اس اس دی ای دیتا با بهره‌گیری از فناوری SLC Caching  و الگوریتم تصحیح خطای پیشرفته، به سرعت خواندن/نوشتن پایدار دست خواهید یافت. افرادی که می‌خواهند لپ‌تاپ یا سیستم خود را با اس‌اس‌دی به‌روزرسانی کنند و در عین حال از لحاظ اقتصادی نیز به‌صرفه باشد اس اس دی 3D NAND Flash SU650 ای‌دیتا  انتخاب مناسبی است.

هارد اس اس دی ADATA Ultimate SU650 در سه ظرفیت 120، 240 و 480 گیگابایت به بازار عرضه شده است. این هارد در فرم فاکتور M.2 ساخته شده و برای انواع لپ تاپ و سیستم‌های دسکتاپ مناسب می باشد.

شرکت ای دیتا با استفاده از تراشه‌های نیمه هادی 3D TLC NAND و باس SATA  III این محصول را طراحی و ساخته است. این هارد اس اس دی ADATA دارای دو فناوری مهم کش هوشمند SLC و Low-Density Parity-Check می‌باشد.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

حافظه فلش 3D NAND برای ارتقای کامپیوتر

هارد اس اس دی SU650 بر اساس تکنولوژی حافظه فلش 3D NAND ساخته شده است که عملکرد، راندمان و قابلیت اطمینان بالاتری نسبت به هاردهای اس اس دی 2D NAND ارائه می‌دهد و نسبت به عملکرد هزینه بسیار مناسب است.

 

خرید هارددیسک اینترنال توشیبا ایکس ۳۰۰ با ظرفیت ۶ ترابایت

 

سرعت پردازش بالا

در حالت SLC Caching، هر سلول حافظه همانند ساختار فلش SLC تنها یک بیت داده نگه‌داری می‌کند. هرچند این کار ظرفیت ذخیره‌سازی را در مقایسه با حالت معمول کاهش می دهد، اما کارایی و سرعت به طرز چشم‌گیری افزایش خواهد یافت. همچنین اس اس دی 3D NAND Flash SU650 ای‌دیتا در کنار این فناوری مذکور، بافر پر سرعت از نوع DDR3‌ را نیز ارائه کرده است که سرعت دسترسی به اطلاعات و کارایی انتقال اطلاعات تا دو برابر افزایش یافته است.

 

عملکرد سریعتر

الگوریتم حافظه پنهان هوشمند SLC به حافظه NAND Flash اجازه کار در حالت سلول تک سطح را می دهد که در نتیجه عملکرد افزایش می یابد، این موضوع در انواع حافظ‌ه های SSD دیگر کم‌تر دیده می‌شود. حداکثر سرعت خواندن‌/‌نوشتن SU650 تا 520/450 مگابایت در ثانیه برای بوت نرم‌تر‌، انتقال پرونده و بارگیری بیشتر می شود.

موتور تصحیح خطای پیشرفته

با الگوریتم تصحیح خطای پیشرفته ECC ، اس اس دی 3D NAND Flash SU650 ای‌دیتا خطاهای هنگام انتقال اطلاعات را تشخیص داده و آن‌ها را رفع می کند. این الگوریتم تصحیح خطا به طول‌عمر دستگاه کمک می‌کند و نیز MTBF معادل دو میلیون ساعت که 25٪ بیشتر از ssd های 2D NAND نسل قبلی است، تضمین می‌کند.

 

بهبود عملکرد کامپیوتر با 3D NAND

SU650 مجهز به 3D NAND Flash می باشد و موجب کارایی فوق‌العاده و عملکرد بسیار بهتر دستگاه می‌شود.

 

 

دوام پیشرفته، کاهش نویز، صرفه‌جوئی در انرژی بیشتر

به دلیل این که در طراحی و ساخت اس‌اس‌دی از قطعات مکانیکی استفاده نشده است، مقاومت بیشتری نسبت به شوک‌ها و ارتعاشات (G / 0.5 1500میلی‌ثانیه) و درجه حرارت بالاتر و پایین‌تر از0 تا 70 درجه سانتی‌گراد نسبت به هاردهای معمولی دارد. این هارد بطور موثر از اطلاعات شما بهتر محافظت می‌کند و دارای عملکردی بسیار بی‌صدا نیز هست.

ADATA SU650 با ضخامت 7 میلی متر به آسانی در اولترابوک ها جای می‌گیرد. یک فاصله 2.5 میلی‌متری برای استفاده در محفظه‌های درایو 9.5 میلی‌متری طراحی شده است و تقریباً با هر نوت بوک‌، دسکتاپ و کنسول سازگار می باشد.

 

نرم افزار اختصاصی - جعبه ابزار SSD و ابزار مهاجرت

هر SU650 برای بارگیری رایگان جعبه ابزار ADATA SSD و برنامه مهاجرت واجد شرایط است. جعبه ابزار SSD به کاربران امکان می‌دهد تا SU650 را با اطلاعات مربوط به وضعیت درایو‌، سطح سایش و طول عمر کنترل و مدیریت کنند. ابزار Migration مخصوصاً برای کاربرانی که از HDD به SSD حرکت می کنند بسیار مفید است‌، زیرا برای پشتیبان گیری ساده و سریع و انتقال محتویات کل درایوها‌، از جمله سیستم عامل طراحی شده است.

اس اس دی ای دیتا 1200 گیگابایت ADATA SU650

مشخصات فیزیکی:

ابعاد : 100x69x7 میلی‌متر

وزن : ۴۷ گرم

مشخصات فنی:

ظرفیت : ۱۲۰ گیگابایت

فرم فاکتور : 2.5 اینچ

حافظه فلش:3 D TLC NAND

رابط : SATAIII

کنترلر:

سرعت خواندن اطلاعات به صورت تصادفی : k40

سرعت نوشتن اطلاعات به صورت تصادفی : k75

حداکثر میزان مقاومت در برابر شوک : G ۱۵۰۰

میانگین عمر : ۲ میلیون ساعت

سرعت خواندن ترتیبی اطلاعات:520 مگابایت بر ثانیه

سرعت نوشتن ترتیبی اطلاعات:320 مگابایت بر ثانیه

ضد خش : خیر

مقاوم در برابر ضربه : خیر

مقاوم در برابر شوک : بله

مقاوم در برابر لرزش : خیر

درجه حرارت : ۰ تا ۷۰ درجه سانتی گراد

سایر قابلیت‌ها NAND Flash: 3D NAND

 

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha