هارد اس اس دی ای دیتا su630 (مهر 1401)

هارد اس اس دی ای دیتا su630 (مهر 1401)

 

 

 

 

هارد اس اس دی ای دیتا su630

 

حافظه اس اس دی Ultimate SU630 از محصولات برند مطرح ای دیتا (ADATA) است. این محصول در واقع یک SSD با ظرفیت 240 گیگابایت است. این اس اس دی از طریق رابط SATA3.0 به کامپیوتر متصل می‌شود و می‌تواند با سرعت زیاد به انتقال اطلاعات بپردازد. در تکنولوژی حافظه‌های SSD برخلاف هارد دیسک‌ها برای انجام پردازش‌های مربوط به ذخیره‌سازی اطلاعات از هیچ قسمت متحرک استفاده نشده است. این موضوع باعث مقاومت آن‌ها در برابر شوک می‌شود. حافظه‌ی SSD ای دیتا مدل Ultimate SU630 می‌تواند میزان زیادی از شوک را تحمل کند.

 

جهت کسب اطلاعات درباره هارد های اس اس دی کلیک نمایید 

 

فرم فاکتور این حافظه 2.5 اینچی است و به‌راحتی قابل جایگزین شدن با هارد دیسک لپ‌تاپ می باشد. سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی برابر به 540 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن آن به 450 مگابایت برثانیه می‌رسد. سرعت زیاد انتقال اطلاعات در SSDها باعث انجام سریع پردازش‌ در کامپیوتر می‌شود. همچنین به یاری مصرف انرژی کمترشان نسبت به هارد دیسک‌ها، می‌توان شارژ دهی بیشتری از باتری لپ‌تاپ انتظار داشت. ظرفیت 240گیگابایتی این حافظه برای کاربرانی ‌که اطلاعات زیادی برای آرشیو کردن در دارند مناسب می باشد.

 

جهت مشاهده تمامی هارد های اس اس دی فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

این SSD با بهره مندی از نسل جدیدی از QLC 3D NAND Flash طراحی شده است و دارای ویژگی های برتری مانند تکنولوژی LDPC ECC است.

 

 

ظرفیت بالا بدون زحمت مضاعف -3D QLC SSD

SU630 به دلیل بهره مندی از تکنولوزی QLC 3D NAND و ظرفیت 3.84 ترابایت برای کاربرانی که به دنبال افزایش فضای ذخیره سازی و ارتقاء عملکرد و سرعت بوت سیستم خود هستند و می خواهند هارد خود را از HDD به SSD تغییر دهند بسیار مناسب است.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت ای دیتا کلیک نمایید 

 

تقویت عملکرد با استفاده از SLC Caching پویا

در حالت SLC Caching، هر سلول حافظه همانند ساختار فلش SLC تنها یک بیت داده نگه‌داری می‌کند که در نتیجه موجب افزایش عملکرد هارد می شود و برای ارتباط با سیستم شما از رابط SATA III استفاده می کند که میتواند تا سرعت ۶ گیگابیت بر ثانیه اطلاعات را جابه جاکند. از طرف دیگر فلش NAND روی سلول یک سطح عمل می‌کند. این ویژگی ها موجب می شود تا SU630 به سرعت خواندن ۵۴۰ مگابایت در ثانیه و نوشتن ۴۵۰مگابایت در ثانیه دست پیدا کند که موجب افزایش سرعت بالا آمدن سیستم, انتقال سریعتر فایل ها و دانلود سریعتر فایل می شود.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

موتور تصحیح خطای پیشرفته LDPC ECC

از امکانات این حافظه اس اس دی می توان به قابلیت LDPC که مخفف Low-Density Parity-Check می باشد اشاره کرد. این محصول با استفاده از قابلیت LDPC، خطاها را شناسایی کرده و آن ها را برطرف می کند. این کار باعث یکپارچگی اطلاعات درون اس اس دی می شود و سرعت و عملکرد محصول را بالا می برد. همچنین اصلاح خطاهای موجود در حافظه اس اس دی باعث بالا رفتن طول عمر این محصول می شود. تکنولوژی تصحیح خطای LDPC ECC کارایی و دوام SU630 را در مقایسه با اس ‌اس ‌دی ‌هایی که از این فناوری استفاده نمی‌کنند و یا از BCH ECC برای تصحیح خطا استفاده می‌کنند، دو چندان کرده است.

 

خرید  My Passport 1TB WDBYvg۰۰۱۰BBK-WESN 

 

مقاوم تر, کم صدا تر و قابل اعتماد تر

به دلیل عدم استفاده از هیچ مکانیزم مکانیکی در ساختار اس اس دی ها آنها به مراتب از هادر دیسک ها ها مقاوم ترند . اس اس دی ها مقاومت بیشتری در برابر شوک, لرزش و دمای بالا دارند به همین دلیل برای حفاظت از داده ها گزینه مناسب تری به حساب می آیند. علاوه بر این اس اس دی ها بدون صدا کار کرده و انرژی کمتری نیز مصرف می کنند.

از قابلیت های دیگر هارد اس اس دی ای دیتا su630 می توان گفت این هارد دارای شاخص MTBF اس اس دی معادل ۱۵۰۰۰۰۰ ساعت می باشد؛ این شاخص زمان بین دو شکست یک دستگاه را به شما نشان می دهد یعنی مدت زمانی که بین دو خرابی آن وجود دارد و در این فاصله دستگاه مورد نظر برای شما کار می کند که این عدد در اس اس دی اینترنال ای دیتا بسیار زیاد است و به شما طول عمر بهینه ای را ارائه می دهد.

این هاردها در برابر شوک، لرزه( G/0.5ms1500) و دامنه‌ی گسترده‌ای از دمای 0درجه تا 70 درجه سلسیوس) مقاوم هستند و از این رو محافظ بهتری برای داده‌های کاربرند. از دیگر مزیت‌های نبود اجزای مکانیکی می‌توان به بی صدا بودن و کم مصرف بودن آن‌ها اشاره کرد.

نرم افزار اختصاصی ADATA

هر حافظه SU630 امکان دانلود رایگان برنامه های ADATA SSD Toolbox  و Migration Utility را داراست.  SSD Tolbox اجازه می دهد تا کاربران وضعیت حافظه SSD خود را مانیتور و مدیریت نمایند.

Data migration utilities به طور اختصاصی برای کاربرانی کارایی دارد که قصد انتقال اطلاعات از روی هاردهای قدیمی به روی هاردهای SSD را داشته باشند. این برنامه می تواند به راحتی از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نمایند و همه اطلاعات از جمله سیستم عامل خود را بر روی هارد جدید انتقال دهند .

 

فروش ویژه هارد اکسترنال ای دیتا مدل اچ دی ۷۱۰ پرو با ظرفیت ۱ ترابایت

 

اس اس دی اینترنال ای دیتا مدل Ultimate SU630 ظرفیت 240 گیگابایت

مشخصات فیزیکی:

ابعاد : 100.45×69.85×7 میلی‌متر

وزن : 47.5 گرم

مشخصات فنی:

ظرفیت  : 240 گیگابایت

فرم فاکتور : 2.5 اینچ

نوع فلش: QLC 3D NAND

رابط: SATA 6 Gb/s

سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی: تا 540 مگابایت بر ثانیه

سرعت نوشتن اطلاعات به صورت ترتیبی : تا 450 مگابایت بر ثانیه

حداکثر میزان مقاومت در برابر شوک : G/0.5ms 1500

مقاوم در برابر ضربه: خیر

مقاومت در برابر شوک :بله

میانگین عمر : 1500000 ساعت

دارای استانداردهای CE، FCC و ROHS

دمای کارکرد 0 تا 70 درجه سانتیگراد

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha