پاوربانک ای دیتا مدل T۵۰۰۰C ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک ای دیتا مدل T۵۰۰۰C ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

 

 

 

 

پاوربانک ای دیتا مدل T۵۰۰۰C ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

 

معرفی برند ADTA

برند ای دیتا (ADTA)کشور تایوان از معروفترین برندهای جهانی در زمینه تولید تجهیزات حوزه فناوری اطلاعات و تجهیزات کامپیوتری است. این شرکت توانسته در مدتی اندک با جلب اطمینان مخاطب و رفع نیاز کاربران شهرت فراوانی کسب کند. جدای از جلب اطمینان مخاطب، طراحی محصولات بطوری که بتواند به نیاز مشتری پاسخ دهد و او را یک مشتری ثابت محصولات شرکت کند موضوع مهمی است که این شرکت ها درنظر می گیرند.

 

جهت مشاهده پاوربانک های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

 

این شرکت خوش سابقه ADTA ابتدا در زمینه تولید فلش مموری، کارت حافظه، هارد اکسترنال و … شروع به فعالیت کرد و پس از آن تولید تجهیزات شبکه و همچنین تجهیزات پرکاربرد کامپیوتری در صنعت را به انجام رساند که این موضوع موفقیت‌های بیشتری را برایشان به ارمغان آورد به طوری که در این زمینه یکی از قدرترین رقیبان غول فناوری کره‌ای یعنی سامسونگ به حساب می آید.

 

خرید ماوس باسیم لاجیتک ام ۱۰۰

 

خوب است بدانید این شرکت در سال 2001 توسط سیمون چن کار خود را با 20 کارمند شروع کرد و از همان ابتدای کار توانست خط تولید خود را به صورت حرفه‌ای و بسیار کارآمد گسترش دهد. این شرکت بزرگ، تولید انواع کارت‌های حافظه، انواع فلش مموری، هاردهای اکسترنال و ماژول‌های DRAM را در لیست تولیدات خود دارد و انواع محصولات مختلف را برای استفاده در صنایع مختلف از جمله هوا فضا تولید می‌کند.

 

جهت مشاهده تمامی محصولات ای دیتا کلیک نمایید 

 

این شرکت در سال 2007  سومین تولید کننده بزرگ جهان در زمینه تولید DRAM شناخته شد و در زمینه تولید فلش مموری هم رتبه چهارم جهان را کسب کرد. شرکت ای دیتا در اروپا و آمریکا نمایندگی‌های خود را گسترش داد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت ای دیتا کلیک نمایید 

 

ای‌دیتا بارها و بارها توانست در رویدادهای مختلف عنوان بهترین را در طراحی و کیفیت از آن خود کند که در این میان می‌توان به جوایزی همچون جایزه ملی Silver Award of Excellence در تایوان، جایزه بهترین طراحی در ژاپن، جایزه نوآوری CES در آمریکا، جایزه iF Design و جایزه بین المللی رد دات (Red Dot) در زمینه بهترین طراحی محصولات اطلاعاتی و ارتباطی در آلمان اشاره نمود.

 

خرید ماوس بی‌سیم لاجیتک مدل ام ۱۸۵

 

ای دیتا به تولید محصولات دوستدار محیط زیست با دریافت گواهینامه ISO 14001 و همچنین عدم استفاده از مواد خطرناک در تولید مطابق استاندارد IECQ QC080000 مفتخر است.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

برند ای دیتا در تولید انواع حافظه‌های ذخیره سازی دارای تنوع بسیار زیادی است. یک دسته از محصولات شرکت بزرگ ای دیتا برای عموم کاربران دنیای فناوری تولید می‌شوند. تنوع این محصولات در هر دسته‌ای زیاد است و کاربران بسته به نیاز و خواسته خود می‌توانند محصول مورد نظر را انتخاب کنند که در این میان می‌توان محصولاتی همچون ماژول‌های DRAM برای کامپیوترهای دسکتاپ و کامپیوترهای شخصی نوت بوک، درایو حافظه، حافظه هارد اکسترنال، فلش درایو USB، کارت‌های حافظه به همراه درایو کارت‌های حافظه، پاوربانک های متنوع، انواع شارژر USB، بی سیم و شارژر فندکی، انواع کابل لایتنینگ، کابل‌های USB و میکرو USB و آداپتورهای مختلف را نام برد.

محصولات گیمینگ ای دیتا

به جز حافظه‌های با ظرفیت ها و کیفیت های مختلف که گیمرها برای ارتقای سیستم‌های کامپیوتری خود از آن استفاده می‌کنند، محصولات دیگری از جمله هارد اکسترنال، تجهیزات مختلف بازی همچون کیبورد و موس‌ های گیمینگ، موس پد و هدست نیز از دیگر دستاوردهای ای دیتا در زمینه گیمینگ می باشد.

 

خرید هدست ایفورتک مدل اچ اس ۵۰

 

محصولات صنعتی ای دیتا

این دسته از محصولات ای دیتا در صنعت فناوری مورد استفاده قرار می گیرند. گستردگی این محصولات را از لوازم مورد استفاده در تجهیزات شبکه، دیتا سنترها، تجهیزات کیوسک‌های تعاملی مختلف از جمله خوپردازها، صفحات لمسی لوازم خانگی از جمله یخچال تا فناوری‌های کامپیوتری به کار رفته در خودروها می‌توان نام برد. تولیدات برند ای دیتا از درجه اطمینان بالایی برخوردار بوده و در برابر شوک‌های الکتریکی، رطوبت، دمای بالا و نوسانات برق مقاومت بسیار بالایی دارند.

همچنین می توان از تولیدات این شرکت در سرویس‌های اتوماسیون، سیستم‌های چند رسانه‌ای داخل خودرو و پرینتر های صنعتی برشمرد.

 

محصولات مربوط به روشنایی

محصولات مربوط به روشنایی چراغ‌های LED است که در خانه استفاده می‌شود و همچنین محصولات صنعتی و تجاری در این زمینه و سیستم‌های روشنایی هوشمند که همه محصولات این شرکت از درجه اطمینان بالایی برخوردار هستند.

 

محصولات هوا فضا

حوزه‌ دیگری که ای دیتا در آن فعال است و محصولاتی تولید می کند، حوزه هوافضا است. همان‌طور که می‌دانید صنعت هوا فضا به تجهیزاتی نیاز دارد تا بتوانند در شرایط سخت کارایی خوبی داشته باشند و در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، باد، فشار هوا، دمای شدید، گردوغبار و … مقاوم باشند. ADATA در طراحی سیستم‌های امنیتی این حوزه کارنامه درخشانی در تولید محصولات قابل رقابت با سایر بزرگان این صنعت دارد و بطور مداوم امنیت آنها ارتقا می‌دهد.

پاور بانک فست شارژ ۵۰۰۰ ای دیتا ADATA T5000C

پاوربانک مدل T5000C محصولی از برند با سابقه ای دیتاست که در نگاه اول ظاهر بسیار زیبای آن توجه کاربر را به خود جلب می کند. این دستگاه ابعاد کوچکی دارد و ضخامت آن تنها به ۱٫۴۲ سانتی متر می رسد و برای افرادی که نیازمند حمل دائمی آن در کیف، کوله و جیب خود باشند پیشنهاد بسیار مناسبی است.

باتری پاوربانک از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیتی معادل ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و ۲ درگاه ورودی جهت شارژ مجدد آن تعبیه شده است. یکی از پورت های ورودی MicroUSB و دیگری Type-C می باشد که به صورت مشترک به عنوان درگاه خروجی قابل استفاده هستند.

 

خرید گیم پد لاجیتک اف ۳۱۰

 

کاربر می تواند توسط پورت میکرو یو اس بی با شدت جریان ورودی ۲ آمپر در ولتاژ ۵ ولت و از طریق درگاه تایپ سی با شدت جریان ورودی ۳ آمپر در ولتاژ ۵ ولت پاوربانک را مجددا شارژ نماید.

دو درگاه خروجی پاوربانک شامل یک پورت USB و یک درگاه Type-C است که قبلا به آن اشاره شد. توسط پورت یو اس بی شارژ کردن گوشی موبایل با شدت جریان خروجی حداکثر ۲٫۱ آمپر در ولتاژ ۵ ولت و از طریق پورت تایپ سی با شدت جریان خروجی حداکثر ۳ آمپر در ولتاژ ۵ ولت امکان پذیر است.

پشتیبانی از شارژ سریع و امکان شارژ همزمان دو دستگاه از مزیت های پاور بانک ای دیتا تی ۵۰۰۰ سی به حساب می آید، در ضمن این مدل دارای یک نشانگر LED و کلیدی جهت روشن و خاموش کردن نیز هست.

علاوه بر آن شرکت سازنده تضمین کرده که این دستگاه در برابر عواملی نظیر اضافه بار، تخلیه بیش از حد، گرمایش بیش از حد، اتصال کوتاه و ولتاژ بیش از حد ورودی و خروجی مقاوم است. به همراه محصول یک عدد کابل میکرو USB، دفترچه راهنما و کیف حملی زیبا از جنس پارچه ی جیر نرم با طرحی مشابه پاوربانک در پک قرار گرفته است. این جمله رو مطمئن نیستم برای این شرکت هم صدق می کنه یا نه..........

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha