نمایندگی مودم همراه تی پی لینک

نمایندگی مودم همراه تی پی لینک

 

 

 

نمایندگی مودم همراه تی پی لینک

 

معرفی برند تی پی لینک (TP-Link)

برند تی پی لینک TP-Link که در زمینه تجهیزات اکتیو شبکه فعالیت می کند یک برند چینی جزء بزرگترین کمپانی ها در زمینه تولید تجهیزات شبکه به شمار می رود. دفتر مرکزی این برند در شنزن چین قرار دارد.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت تی پی لینک کلیک نمایید 

 

برند تی پی لینک (TP-Link) برای شرکت‌های کوچک و خانگی (SOHO) و همچنین شرکت های کوچک و متوسط تجاری (SMB) خدمات و تجهیزات شبکه لازم را فراهم می کند.

این شرکت از بزرگترین تولیدکننده‌های انواع وای فای و وایرلس در جهان می باشد. برند تی پی لینک صادرکننده تجهیزات شبکه و وایرلس خود به بیش از ۱۲۰ کشور جهان است. طبق گزارش وبسایت IDC، کمپانی تی پی لینک ۴۲.۹ درصد از بازار تجهیزات وایرلس WLAN را در اختیار دارد.

 

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت دی لینک کلیک نمایید 

 

تاریخچه برند تی پی لینک (TP-Link)

در سال ۱۹۹۶ برند تی پی لینک توسط دو برادر چینی به نام های ژائو جیانجون (Zhao Jianjun) و ژائو جیازینگ(Zhao Jiaxing) که کارت شبکه تولید و عرضه می کردند تآسیس شد. نام این برند مخفف عبارت Twisted Pair می‌باشد که به معنای زوج به هم تابیده می باشد. زوج به هم تابیده نوعی کابل است که برای انتقال سیگنال های الکترومغناطیسی توسعه داده شده اند.

 

خرید ویژه هارد اکسترنال ای دیتا مدل اچ دی ۷۱۰ پرو با ظرفیت ۱ ترابایت

 

در سال ۲۰۰۵ فعالیت های بین المللی این شرکت آغاز شد و در حال حاضر تجهیزات شبکه این شرکت به تمام نقاط دنیا صادر می شود.

از سال ۲۰۰۸ و پس از جابه جایی دفتر مرکزی تی پی لینک به مکانی با مساحت ۱۰۰،۰۰۰ متر مربع در شهر شنزن، این برند فعالیت رسمی خود را در آمریکا آغاز کرده است.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

محصولات و تجهیزات شبکه شرکت تی پی لینک (TP-Link)

برخی از مهم ترین تجهیزات شبکه که شرکت تی پی لینک تولید می کند روتر سیمی و وایرلس، سوییچ شبکه ، تجهیزاتPoE، ماژول های وایرلس، آداپتور شبکه و دوربین مدار بسته هستند. به تازگی کمپانی تی پی لینک با عرضه گوشی هوشمند، وارد این بازار شده است. تولیدات این برند به سه دسته خانگی، اداری و تجاری و شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنتی تقسیم می‌شود.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

سوییچ های شبکه

سوئیچ شبکه تی پی لینک طیف گسترده ای از سوییچ های شبکه را شامل می شود. این محصولات شامل سوییچ های متنوع در رده خانگی، اداری، تجاری و حتی شرکت های سرویس دهنده اینترنتی هستند. این شرکت انواع مختلفی از سوئیچ های مدیریتی و غیرمدیریتی تحت برند JetStream تولید می‌کند. این سوئیچ ها تا سرعت های ۱۵۶ گیگابیتی را پشتیبانی می کنند. سوئیچ هایی که این شرکت تولید می‌کنند دارای قابلیت PoE می باشند و برخی از آن‌ها جزو سوئیچ‌های هوشمند هستند.

در بخش خانه هوشمند، دوربین های مدار بسته، کلید و پریزهای هوشمند، لامپ های هوشمند، روترهای هوشمند و افزایش دهنده های پوشش دهی وای فای (Range Extender ) نمونه هایی از محصولات برند تی پی لینک (TP-Link) هستند. روترهای هوشمند این شرکت می توانند سایر محصولات هوشمندسازی خانه را کنترل نموده و همچنین نقش یک روتر معمولی را ایفا کنند. سیستم وای فای Deco نیز در این بخش قرار می گیرد و با استفاده از آن می توان اینترنت را در تمام نقاط خانه پوشش داد.

 

خرید هارددیسک اینترنال توشیبا ایکس ۳۰۰ با ظرفیت ۶ ترابایت

 

مودم ها و روترها

برند تی پی لینک (TP-Link) از معروف ترین برند ها در حیطه تولید انواع مودم و روتر خانگی و اداری، ADSL، VDSL،LTE  و غیره می‌باشد. از روترهای حرفه ای این برند می توان سری Archer را نام برد که برای گیمرها، افراد حرفه ای و شرکت ها توسعه داده شده اند. روترهای گیگابیتی، روترهای دوبانده و سه بانده و سایر تجهیزات شبکه تی پی لینک در این بخش به خصوص در ایران از شهرت بسیار زیادی برخوردار هستند. روترهای این برند از کیفیت بسیار بالا و نیز قیمت های مناسبی نیز برخور دارند. برند تی پی لینک (TP-Link) تولید کننده روترهای VPN  با برند SafeStream برایشرکت های تجاری می باشد.

اکسس پوینت

اکسس پوینت های جدید برند تی پی لینک (TP-Link) جهت مصارف خانگی و اداری در سری TL  تولید شده که سرعت های 300 و 450 مگابایت بر ثانیه  ارائه می‌دهد. اکسس پوینت  AP۳۰۰ تی پی لینک جزء اکسس پوینت های حرفه ای این برند است که دارای یک پردازنده دو هسته ای با سرعت ۸۰۰ مگاهرتز می باشد. AP۳۰۰ دو بانده است، در باند ۲.۴ گیگاهرتز سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و در باند ۵ گیگاهرتز سرعت ۸۶۷ مگابیت بر ثانیه را پوشش می دهد. پورت اترنت این اکسس پوینت سرعت های گیگابیتی را پشتیبانی می کند.

 

کارت شبکه

تی پی لینک به صورت گسترده به تولید کارت های شبکه پرداخته و در انواع مختلفی چون PCI  و USB  تک بانده و دوبانده تولید می‌کند. کارت های شبکه این برند در سری های Archer، TL، TG  ارائه می شود. این کارت شبکه می‌تواند سرعت 10مگابایت بر ثانیه تا 1300 مگابایت در ثانیه را پشتیبانی کند. کارت های شبکه تی پی لینک از تنوع بالایی برخوردارند و در ابعاد و توان های متفاوتی عرضه می‌شوند. آنها می‌توانند تا سرعت 450 مگابایت بر  ثانیه راپشتیبانی نمایند.

TP-Link در حوزه تولید کارت شبکه اترنتی نیز فعالیت دارد، این کارت های شبکه بوسیله USB به کامپیوتر وصل می‌شوند و سرعتشان به 1000 مگابیت نیز می‌رسد.

 

خرید مادربرد گیگابایت مدل زد ۲۷۰ پی دی تری

 

تجهیزات جانبی الکتریکی

برند تی پی لینک (TP-Link) در زمینه ساخت برخی تجهیزات الکتریکی نیز نقش پررنگی دارد از جمله محصولات TP-Link در این بخش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1-انواع پاوربانک های ۲۶۰۰ تا ۲۰۱۰۰ میلی آمپر ساعتی

2-انواع شارژر بی سیم و سیمی با توان های تا ۴۰ وات

3-کابل های USB

4-اسپیکرها و پخش کننده های بلوتوثی

5-هاب های USB در انواع ۰ و USB Type C

 

تجهیزات شبکه جانبی برند تی پی لینک (TP-Lin.k)

تولید و عرضه انواع تجهیزات جانبی در رده های خانگی و تجاری یکی از موارد فعالیت شرکت تی پی لینک می باشد که می توان موارد زیر را از آن جمله برشمرد:

1-آنتن های تقویتی Directional و Omni-Directional با توان های تا ۲۳ دسی بل

2-آداپتورهای Powerline که داده ها را از طریق سیم های برق معمولی انتقال می دهد و به استفاده از کابل های شبکه نیازی نیست.

3-آداپتورها، ایجکتور ها (Injector) و اسپلیترهای PoE

 

خرید مادربرد ایسوس مدل تی یو اف بی ۳۶۵ ام پلاس گیمینگ

 

گوشی موبایل

شرکت TP-Link با معرفی برند Neffos به بازار پررونق و جذاب گوشی های هوشمند وارد شده است. با این که این شرکت به تازگی فعالیت خود را در زمینه گوشی های هوشمند آغاز کرده، گوشی های با کیفیت و زیبایی ارائه نموده است.

نمایندگی برند تی پی لینک (TP-Link) در ایران

تی پی لینک جزء برندهای شناخته شده در زمینه تجهیزات وایرلس می باشد، در بازارهای ایران هم به همان نسبت جایگاه ویژه ای دارد. TPlink یک شرکت چینی است و در بازار ایران تجهیزات شبکه آن در طیف گسترده ای عرضه می شود.

تجهیزات شبکه این برند تقریبا در تمامی فروشگاه ها به صورت فیزیکی و یا آنلاین به فروش می رسد. محصولات برند تی پی لینک (TP-Link) از کیفیت بالا و نیز قیمت های مناسبی برخوردارند. به جز تجهیزات شبکه تی پی لینک، گوشی های هوشمند این برند نیز در بازار ایران وجود دارند، تجهیزات جانبی آن به اندازه کافی عرضه نمی شود. در بازار ایران برند تی پی لینک  با مودم ها، روتر ها و کارت شبکه آن شناخته شده است.

نمایندگی هر برند خارجی از جمله تی پی لینک نیاز به اعتبار و شناخت دارد که با جستجو و پرس و جو می توان از اعتبار آن اطمینان حاصل نمود و با خیار آسوده از خدمات نمایندگی استفاده کرد. بهتر است قبل از خرید هر کدام از موارد ذکر شده، درباره نیاز خود با فروشنده مشورت کنید تا بتوانید با کمک او کالای مناسب خود را خریداری نمایید.

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha