سوئیچ 16پورت تی پی لینک

سوئیچ 16پورت تی پی لینک

 

 

 

سوئیچ 16پورت تی پی لینک

 

معرفی برند تی پی لینک (TP-Link)

برند تی پی لینک TP-Link که در زمینه تجهیزات اکتیو شبکه فعالیت می کند یک برند چینی جزء بزرگترین کمپانی ها در زمینه تولید تجهیزات شبکه به شمار می رود. دفتر مرکزی این برند در شنزن چین قرار دارد.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت تی پی لینک کلیک نمایید 

 

برند تی پی لینک (TP-Link) برای شرکت‌های کوچک و خانگی (SOHO) و همچنین شرکت های کوچک و متوسط تجاری (SMB) خدمات و تجهیزات شبکه لازم را فراهم می کند.

 

خرید هدست استریو لاجیتک اچ ۱۱۰

 

این شرکت از بزرگترین تولیدکننده‌های انواع وای فای و وایرلس در جهان می باشد. برند تی پی لینک صادرکننده تجهیزات شبکه و وایرلس خود به بیش از ۱۲۰ کشور جهان است. طبق گزارش وبسایت IDC، کمپانی تی پی لینک ۴۲.۹ درصد از بازار تجهیزات وایرلس WLAN را در اختیار دارد.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

تاریخچه برند تی پی لینک (TP-Link)

در سال ۱۹۹۶ برند تی پی لینک توسط دو برادر چینی به نام های ژائو جیانجون (Zhao Jianjun) و ژائو جیازینگ(Zhao Jiaxing) که کارت شبکه تولید و عرضه می کردند تآسیس شد. نام این برند مخفف عبارت Twisted Pair می‌باشد که به معنای زوج به هم تابیده می باشد. زوج به هم تابیده نوعی کابل است که برای انتقال سیگنال های الکترومغناطیسی توسعه داده شده اند.

 

جهت مشاهده تمامی 

 

در سال ۲۰۰۵ فعالیت های بین المللی این شرکت آغاز شد و در حال حاضر تجهیزات شبکه این شرکت به تمام نقاط دنیا صادر می شود.

از سال ۲۰۰۸ و پس از جابه جایی دفتر مرکزی تی پی لینک به مکانی با مساحت ۱۰۰،۰۰۰ متر مربع در شهر شنزن، این برند فعالیت رسمی خود را در آمریکا آغاز کرده است.

 

سوئیچ رومیزی/ رکمونت با 16 پورت 10/100Mbps شرکت TP-LINK

قابلیت های این محصول

TL-SF1016DS یک سوئیچ رومیزی با 16 پورت 10/100Mbps با عملکرد بالا، قیمت مناسب و کاربری آسان؛ محصولی ایده آل جهت گسترش شبکه های کابلی به شمار می رود.

کاربران هنگام استفاده از این دستگاه نیازی به نگرانی در مورد نوع کابل شبکه ندارند چون تمامی 16 پورت این سوئیچ از قابلیت auto MDI/MDIX پشتیبانی می کنند، این پورت ها از نوع RJ45 هستند که در نتیجه بستری امن و پرسرعتی را برای سوئیچنگ اطلاعات فراهم می‌سازد. همچنین با وجود این حالت دیگر نیاز به کابل‌های متقاطع و پورت‌های Uplink وجود ندارد.

 

خرید حافظه اس اس دی لکسار مدل NS۱۰۰ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

 

کاربر می تواند ظرفیت شبکه خود را تا حد زیادی گسترش دهد و امکان انتقال فایل‌های حجیم را فراهم ‌آورد. بنابراین کاربران خانگی، اداری، کار گروه‌ها یا محیط‌های تولیدی می‌توانند با استفاده از پهنای باند، فایل‌های حجیم خود را انتقال دهند.

 بعلاوه این سوئیچ از نظر زیست محیطی نیز بسیار موفق عمل می کند وبا بهره گیری از فن آوری های خاص می تواند مصرف انرژی الکتریکی را تا 75% کاهش دهد، همچنین بالغ بر 80% مواد اولیه بکار رفته در بسته بندی این محصول قابل بازیافت هستند.

کنترل جریان IEEE 802.3x برای حالت Full Duplex و Backpressure برای حالت Half Duplex تراکم ترافیک را کاهش می‌دهد و سبب می‌شود از دست رفتن دیتا یا اطلاعات در طول شبکه به حداقل برسد و در نتیجه باعث عملکرد بهتر سوئیچ های شرکت تی پی لینک می‌شود. همچنین این سوئیچ تی پی لینک دارای قابلیت Plug and play است به این صورت که شما برای استفاده از سوئیچ، نیاز به نصب هیچ برنامه ای ندارید.

عملکرد بالا

محفظه خارجی این سوئیچ رکمونت کاملا از جنس استیل می باشد و دستگاه منبع تغذیه داخلی نیز دارد. ویژگی های ذکر شده، این سوئیچ را به محصولی قدرتمند و مقرون به صرفه جهت بکارگیری در شبکه هایی با کمتر از 16 کاربر تبدیل کرده است.

طراحی این سوئیچ به صورتی است که سرعت کابل را محدود نمی کند و قادر است با حداکثر سرعت بسته های دیتا را فیلتر کرده و منتقل نماید. همچنین با استفاده از IEEE 802.3x flow control در حالت full duplex و backpressure برای حالت half duplex می تواند تراکم ترافیک شبکه را کاهش دهد و عملکرد سوئیچ را قابل اطمینان تر کند.

 

فناوری سبز (Green) تی پی لینک

TL-SF1016DS از نسل جدید سوئیچ های تی پی لینک می باشد و فن آوری هایی که در آن بکار گرفته شده اند علاوه بر گسترش شبکه کابلی، مصرف انرژی را تا %40 کاهش می دهد. این سوئیچ با بررسی وضعیت لینک و تشخیص طول کابل متصل شده به هر پورت، قابلیت تنظیم مقدار انرژی الکتریکی تخصیص یافته به آن پورت را دارا می باشد.

به علاوه، این محصول با استاندارد زیست محیطی EU’S RoHS که به ممنوعیت استفاده از برخی مواد اولیه خطرناک مربوط است، مطابقت کامل دارد.

 

خرید حافظه اس اس دی M.۲ لکسار مدل NM۱۰۰ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

 

کاربری آسان

ویژگی خودکار بودن این سوئیچ شبکه، نصب و راه اندازی آن را آسان نموده است. راه اندازی این سوئیچ نیاز به هیچ تنظیماتی ندارد. ویژگی auto MDIX/MDIX نیاز به استفاده از کابل های crossover را از بین می برد.

قابلیت auto negotiation که در تمامی پورت ها وجود دارد، سرعت لینک دستگاه متصل به آن پورت را تشخیص می دهد و سوئیچ را به نحوی تنظیم می کند تا بیشترین سازگاری را با دستگاه متصل داشته باشد و به بهترین عملکرد خود برسد.

سوئیچ 16پورت تی پی لینک - مدل TL-SF1016DS

مشخصات ظاهری

ابعاد (میلی‌متر) : 40 × 142 × 200

نشانگر  LED: دارد

نوع سوئیچ : مگابیت و دسکتاپ

شرکت سازنده : تی پی لینک

محفظه خارجی 13 اینچی استاندارد از جنس استیل

 

خرید گیم پد لاجیتک اف ۳۱۰

 

مشخصات فنی

تعداد پورت شبکه : 16 عدد

نوع پورت ها : 10-100Mbps RJ45

جدول  MAC Address: 2K

استاندارد ها : IEEE 802.3x

نوع سوئیچ : غیر مدیریتی

سرعت پهنای باند: 32 گیگابیت بر ثانیه

POE : ندارد

 

سایر مشخصات

دمای عملیاتی : 0 تا 40 درجه سانتی گراد

گواهینامه : FCC, CE, RoHS

توان مصرفی : 3.2 وات

سایر ویژگی ها : دارای قابلیت های AUTO Negotiation و AUTO MDI-MDIX

دارای 16 پورت RJ45 با سرعت 10/100Mbps

حداکثر75 % صرفه جویی در مصرف انرژی به کمک فناوری های پیشرفته

پشتیبانی از MAC address self-learning و قابلیت auto MDI/MDIX

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha