تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۴

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۴

 

 

 

آشنایی با برند مایکروسافت و بررسی تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۴


مایکروسافت یک ابر شرکت چند ملیتی است که در کشور آمریکا واقع شده است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر ردموند ایالت واشنگتن واقع شده است. این شرکت توسط پائول آلن و بیل گیتس در سال 1975 تاسیس شد. اولین فعالیت این افراد در بازار به سیستم عامل زنیکس در سال 1980 بر می گردد.

 

جهت مشاهده تمام محصولات مایکروسافت کلیک نمایید 

 

خرید تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۴
موفقیت در ارائه ی این سیستم ها به خاطر استعداد و علاقه ی بسیار زیاد موسسان شرکت به برنامه نویسی باعث شد تا در مد کوتاهی آن ها به درآمد بالایی برسند و بتوانند شرکت های مختلفی در سراسر جهان خریداری کرده و زیر مجموعه خود درآورند.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت مایکروسافت کلیک نمایید 


اولین دانشنامه ی قابل اجرا بر روی کامپیوتر در سال 1994 توسط این شرکت به بازار ارائه شد. بعد از ارائه ی ویندوز 95 بود که به آن لقب یک شرکت مشتری محور داده شد. بعد از این کار مایکروسافت با ارائه ی نسخه های مختلفی از اینترنت اکسپلورر خود سعی داشت بازار را به تسخیر خود در آورد. در ادامه ی سیاست شرکت برای تسخیر کامپیوتر های خانگی و در سال 2001 ویندوز ایکس پی به بازار آمد. در همین سال ها بود که با سرمایه گذاری بسیار زیاد و با هدف رقابت با شرکت هایی مثل سونی بخش تولید ایکس باکس توسط شرکت راه اندازی شد.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 


در سال 2005 ایکس باکس 360 و سیستم عامل ویندوز 2003 به بازار ارائه شد که با استقبال مشتریان رو به رو شده و در آمد بالایی را نصیب شرکت کرد. در سال های بعدی این شرکت با خرید سهام شرکت های مثل موبایل نوکیا در زمینه های دیگر وارد بازار شد. امروزه و در سال 2019 ارزش سهام مایکروسافت از مرز 1 تریلیون دلار هم گذشته است.

 

خرید کیس کامپیوتر مسترتک مدل VENTUS


محصولات مایکروسافت


امروزه بیشتر مایکروسافت را به خاطر ارائه ی نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز و نرم افزار های کاربردی مثل آفیس می شناسیم. محصولات مختلف و متنوعی در این شرکت تولید می شوند که در ثبات و محبوبیت آن در بازار فناوری بسیار تاثیرگذار بوده اند.
شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی، سایت اینترنتی ام اس ان، سخت افزار رایانه مثل موشواره ها، سرگرمی های خانگی از جمله کنسول های بازی و … از جمله دیگر فعالیت های شرکت می باشند.


مایکروسافت سرفیس


این محصولات به دلیل ساختار خاصی که دارند در واقع ترکیبی از تبلت و لپ تاپ می باشند. این محصولات از سیستم عامل ویندوز در ساختار خود بهره می برند. سیستم عامل استفاده شده بر پایه ی صفحات لمسی و با یک استور برای دانلود برنامه های کاربردی در این محصولات به کار رفته است.

قیمت تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۴
مایکروسافت در سال 2009 ابتدا این تبلت ها را با نام سرفیس که در واقع نشان دهنده ی نازکی محصولات به بازار ارائه کرد. بعد از مدت کوتاهی کاربران متوجه شدند که ای تبلت ها فقط توانایی نصب و استفاده از برنامه های استور خود را دارند و نرم افزار های کامپیوتر بر روی آن ها نصب نمی شوند. 
به همین خاطر شرکت تبلت های سنگین تری با نام سرفیس پرو را وارد بازار کرد. مشکلاتی که در زمینه ی استفاده از سیستم عامل و پردازنده ها وجود داشت باعث شد تا مدل های بعدی یعنی سرفیس و سرفیس پرو با استقبال بسیار کم کاربران همراه شوند. به همین خاطر مایکروسافت در سرفیس پرو 3 از پردازنده ی نسل هفتم شرکت اینتل استفاده کرد و تمام تمرکز خود را بر روی کاهش ضخامت این تبلت ها قرار داد.

 

خرید حافظه SSD اینترنال ای دیتا مدل XPG S۴۰G RGB Gen۳x۴ M.۲ ۲۲۸۰


تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۴ با حافظه ۲۵۶ گیگابایت 

فروش تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۴
این تبلت برای کسانی مناسب است که پیش ‌از این متقاعد شده‌ اند که سرفیس ‌ها بهترین و تنها جایگزین لپ ‌تاپ‌ ها هستند. «سرفیس بوک» اولین لپ ‌تاپ مایکروسافت است که شباهت ‌های ظاهری و سخت‌ افزاری زیادی به پرو 4 دارد. اهالی ردموند امید دارند تا آن دسته از کاربرانی را که تاکنون با تبلت ‌های سرفیس به سمت خود نکشانده ‌اند، با لپ ‌تاپ سرفیس بوک به خود نزدیک کنند.
ولی سرفیس پرو 4 محصولی متفاوت از سرفیس بوک است. پرو 4 چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ عملکردی، بسیار شبیه به نسل گذشته‌ ی خود یعنی سرفیس پرو 3 است. انگار دی ‌ان ‌ای پرو 3 در پرو 4 وجود دارد. مایکروسافت هر آنچه باعث شد تا پرو 3 در سال گذشته به دستگاهی محبوب و فراموش ‌نشدنی تبدیل شود، در پرو 4 به کار برده است. پرو 4 در بیشتر زمینه ‌ها نسبت به نسل گذشته ‌ی خود بهبود پیدا کرده است.


طراحی و ساخت


بدنه ‌ی سرفیس پرو 4 مثل پرو 3 از آلیاژ منیزیوم ساخته ‌شده و بسیار مرغوب و خوش ‌ساخت است. همانند پرو 3، بر قاب پشتی پرو 4 هم یک پایه‌ ی نگهدارنده تعبیه شده که می ‌تواند حدودا در 160 زاویه‌ ی مختلف قرار بگیرد. شباهت‌ های این دو تبلت به ‌قدری زیاد هستند که تنها چشمان کارکشته می ‌توانند از پس تشخیص آن ‌ها برآیند. پرو 4 از پرو 3 سبک ‌تر و به‌ صورت محسوسی از نسل گذشته‌ ی خود باریک تر است. این تبلت تنها 8.45 میلی ‌متر ضخامت دارد. سرفیس پرو 4 بسته به پردازنده ‌ای که دارد، دارای وزن متفاوتی است. نسخه ‌ی همراه با پردازنده‌ ی  m3، وزنی برابر با 766 گرم دارد و نسخه ‌های با پردازنده ‌ی i5 و i7 بیست گرم از نسخه ‌ی m3 سنگین‌ ترند.
مایکروسافت تمام تلاشش را برای بالا بردن و بهبود تجربه ‌ی کاربری پرو 4 به کار برده است. اوج هنر مایکروسافت در طراحی سرفیس پرو 4 را باید در اندازه ‌ی کم حاشیه ‌ی نمایشگر آن بدانیم.

با وجود آن که نمایشگر سرفیس پرو 4، 0.3 اینچ بزرگتر از سرفیس پرو 3 شده؛ ولی اندازه‌ ی این تبلت با نسل گذشته‌ ی خود یکسان است. پرو 4، 292.1 میلی‌ متر طول و 201.42 میلی ‌متر عرض دارد؛ تفاوت این دو تبلت زمانی هویدا می ‌شود که آن ‌ها را پهلو به‌ پهلو کنار هم قرار دهید.
مایکروسافت در یک اقدام کاملا منطقی و حساب ‌شده، کلید لمسی خازنی ویندوز را از حاشیه‌ ی نمایشگر پرو 4 حذف کرد؛ کلیدی که با توجه به ماهیت سیستم ‌عامل ویندوز 10 از ضرورت و اهمیت چندانی برخوردار نیست. کلیدهای کم ‌و زیاد کردن صدا در پرو 4 از لبه‌ ی سمت چپ به لبه‌ ی بالایی مهاجرت کرده‌ اند.

این کلیدها درست در کنار دکمه‌ ی پاور قرار گرفته ‌اند. ممکن است اندکی موقعیت کلید صدا گیج‌ کننده به نظر رسد؛ چون با فشردن کلید سمت چپ، صدا افزایش و با فشردن کلید راست، صدا کاهش می ‌یابد. این در حالی است که ما به سبک سنتی محل قرارگیری این کلیدها عادت کرده ‌ایم.
در زمینه ‌ی درگاه ‌های ارتباطی، سرفیس پرو 4 با نسل گذشته ‌ی خود تفاوتی پیدا نکرده و از همان تک درگاه USB 3.0 و miniDisplay port بهره می ‌برد. اگر فکر می ‌کنید که به درگاه‌ های USB بیشتری احتیاج پیدا خواهید کرد، می‌ توانید از USB HUB استفاده کنید. مایکروسافت اصرار دارد تا برای شارژ پرو 4 از درگاه اختصاصی خود استفاده کند.

انتظار می ‌رود تا ردموندی ‌ها در نسل بعدی سرفیس ‌ها از درگاه امن ‌تر و محبوب ‌تر USB Type C استفاده کنند که اخیرا در برترین گوشی ‌های امسال خود به کار برده است.


نمایشگر


این بار هم ردموندی ‌ها نمایشگری بی ‌نظیر و حرفه ‌ای را در سرفیس پرو 4 به کار برده‌ اند. نمایشگر پرو 4 یکی از نمایشگرهای برتر و دقیق موجود در بازار است؛ چه برای افراد حرفه ‌ای که به نمایشگری با جزییات بالا و عملکرد خارق ‌العاده نیاز دارند و چه برای کاربران عادی که صرفا نمایشگری زیبا و چشم ‌نواز را می ‌پسندند.

نمایشگر پرو 4 نسبت به نمایشگر فوق ‌العاده‌ ی سرفیس پرو 3، ارتقا و بهبود بزرگی داشته است. با نمایشگر بزرگ و کیبورد جداشدنی سرفیس پرو 4، این دستگاه می ‌تواند هم به‌ عنوان یک تبلت بزرگ و هم به ‌عنوان یک لپ ‌تاپ کوچک ایفای نقش کند. پرو 4 دارای نمایشگری 12.3 اینچی است که از عموم تبلت ‌ها بزرگتر است.
مایکروسافت در قبال نسبت تصویر نمایشگر پرو 4، کاملا محافظه ‌کارانه عمل کرده و نسبت تصویر 3 به 2 را به کار برده است. این نسبت تصویر را می ‌توان تعادلی منطقی بین دو نسبت تصویر رایج 4:3 (مناسب برای مطالعه ‌ی مستندات) و 16:10 (مناسب برای تماشای محتواهای ویدیویی) دانست.

کاربران می‌ توانند تا حد زیادی از مزیت ‌های این دو نسبت تصویر بهره ‌مند شوند. وضوح تصویر نمایشگر پرو 4 نسبت به پرو 3، 24 درصد بیشتر شده و به 1824 × 2736 پیکسل رسیده است. تعداد پیکسل‌ های نمایشگر پرو 4 نسبت به پرو 3، به ‌طور چشمگیری ارتقا یافته و از 3.1 میلیون به 5 میلیون پیکسل افزایش پیدا کرده است. (60 درصد افزایش) نمایشگر پرو 4 در تمام زمینه‌ های متریک نسبت به نمایشگر پرو 3، پیشرفت محسوسی داشته است.

حداکثر میزان روشنایی، نسبت کنتراست، دقت رنگ‌ ها، زوایای دید مختلف و انعکاس نور کم از جمله ویژگی هایی است که در پرو 4 عملکرد بسیار مطلوبی دارند.
نمایشگر پرو 4 حتی در زیر تابش نور مستقیم آفتاب هم بسیار روشن است. مایکروسافت برای محافظت نمایشگر پرو 4، از لایه‌ ی گوریلا گلس 4 استفاده کرده که می ‌تواند در برابر خط و خش ‌های جزیی محافظت خوبی داشته باشد. به خاطر استفاده از همین محافظ نمایش، مقداری انعکاس نور در نمایشگر پرو 4 وجود دارد که اصلا اذیت‌ کننده نیست. همه‌ چیز در نمایشگر این تبلت خیره‌ کننده و جذاب است و رنگ ‌ها به بهترین شکل ممکن نمایش داده می‌ شوند. 

 

خرید حافظه SSD اینترنال سامسونگ مدل ۸۷۰EVO SATA ۲.۵ inch


قلم

خرید آنلاین تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۴
این قلم می ‌تواند تا 1024 سطح فشار را تشخیص دهد که در مقایسه با 256 سطح فشار سرفیس پرو 3، بسیار حساس‌ تر و دقیق ‌تر است. بر لبه ‌ی بالایی این قلم، یک پاک‌ کن تعبیه شده که کاملا کاربردی است. این قلم به ‌صورت آهنربایی به بدنه‌ ی دستگاه متصل می‌ شود. این نوع حالت اتصال در مقایسه با حالتی که پیش ‌از این در سرفیس پرو 3 وجود داشت، بسیار راحت‌ تر است ولی از همه مهم ‌تر، قلم سرفیس پرو 4 موقع نوشتن، حس خیلی خوبی به کاربر می ‌دهد.
مثل سرفیس پرو 3، می‌ توانید با یک بار فشردن دکمه‌ ی قلم سرفیس پرو 4، به صفحه‌ ی سفید برنامه‌ ی OneNote بروید. اگر مجددا این دکمه را بزنید، می‌ توانید این فایل را در برنامه ‌ی OneDrive ذخیره کنید.

می ‌توانید با نگه ‌داشتن کلید قلم سرفیس، کورتانا را فعال کنید یا با دو بار فشردن این کلید، از صفحه ‌ی مورد نظر اسکرین ‌شات بگیرید. قلم پرو 4 خیلی بهتر از مدل ‌های قبلی کار می ‌کند. نوشتن با این قلم بسیار راحت و طبیعی است.


سخت ‌افزار


پرو 4 روی کاغذ، نسبت به پرو 3 از سخت ‌افزار قدرتمندتری برخوردار است. مایکروسافت، سرفیس پرو 4 را در سه مدل و با پردازنده ‌های m3، i5 و i7 راهی بازارهای جهانی کرده‌ است. این سه پردازنده همگی از خانواده ‌ی نسل ششم پردازنده‌ ی Core شرکت اینتل هستند و عملکرد بسیار سریعی دارند. ولی ممکن است در استفاده‌ های روزمره، چندان متوجه برتری سخت ‌افزاری سرفیس پرو 4 نسبت به سرفیس پرو 3 نشوید.

مایکروسافت از تولید نسخه ‌ی 64 گیگابایتی سرفیس پرو 4 صرف‌نظر کرد. به این ‌صورت کمترین ظرفیت این تبلت به نسخه ‌ی 128 گیگابایتی آن مربوط می ‌شود. ردموندی ‌ها، علاوه بر ظرفیت‌ های مرسوم 128، 256 و 512  گیگابایتی، نسخه ‌ی یک ترابایتی این محصول را هم روانه‌ ی بازار کرده ‌اند.

حداکثر میزان رم سرفیس پرو 4 به 16 گیگابایت رسیده است. ‌غیر از این، پرو 4 در حافظه ‌های رم 4 و 8 گیگابایتی در دسترس کاربران خواهد بود. حافظه ‌ی سرفیس پرو 4 به‌ وسیله‌ ی کارت microSD قابل ‌افزایش است.
ضعیف ‌ترین نسخه ‌ی پرو 4، مدلی است که با پردازنده ‌ی m3 همراه شده است. این نسخه از پرو 4 می ‌تواند مثل یک لپ ‌تاپ، تمام برنامه ‌های ویندوز دسکتاپ را به‌ راحتی اجرا کند.

نسخه ‌ی با پردازنده ‌ی  i5نسبت به پردازنده‌ ی m3 عملکرد بهتری دارد و برای انجام کارهای حرفه ‌ای‌تر نظیر ویرایش عکس و فیلم، ایده ‌آل به نظر می ‌رسد. نسخه ‌ی همراه با پردازنده‌ ی i7 این تبلت، همه ‌فن‌حریف است و می ‌تواند از پس برنامه ‌ها و بازی‌ های سنگین سیستم ‌عامل ویندوز بر‌آید.

این نسخه از پرو 4 می ‌تواند مناسب افرادی باشد که به دنبال طراحی مدل ‌های سه بعدی با برنامه ‌هایی چون اتوکد (AutoCAD) یا ویرایش عکس و فیلم با برنامه‌ ای تخصصی مثل ادوبی پریمایر پرو (Adobe Premier Pro CC3) هستند.


باتری


پرو 4 می‌ تواند در کاربری ‌های ترکیبی و مداوم، حداکثر تا 9 ساعت شارژ نگه ‌دارد. میزان شارژدهی واقعی این محصول کمتر از آن چیزی است که سایت مرجع اعلام کرده است. پرو 4 با استفاده ‌ی نرمال می ‌تواند حداکثر 5 الی 6 ساعت شارژ نگه ‌دارد که تا حدی کم به نظر می ‌رسد.


کیبورد


کیبورد این تبلت بسیار شبیه به کیبورد کامل لپ‌ تاپ‌ها است و حس بسیار خوبی به کاربر می ‌دهد. این کیبورد به‌ صورت جزیره ‌ای (Chiclet Keyboard) است و کلیدها کمی از هم فاصله‌ دارند. کلیدهای این کیبورد دارای نور پس ‌زمینه است. کیبورد سرفیس پرو 4 شاید برترین کیبورد تولید شده در تمام ادوار تبلت ‌ها باشد. استدلالمان هم این است که «تایپ کاور» پرو 4 بسیار سبک و کارآمد است. تاچ‌ پد کیبورد این تبلت از پرو 3 بزرگتر شده؛ کار با آن راحت ‌تر از گذشته صورت می ‌گیرد و کلیک ‌پذیری راحت ‌تری دارد.
وجود تایپ کاور برای پرو 4 به ‌قدری مفید و ضروری است که مطمئنا روزی کاربران کارشان لنگ آن خواهد بود. کلیدهای کیبورد پرو 4 در مقایسه با کیبورد لپ ‌تاپ ‌ها، به فشار بیشتری نیاز دارند؛ ولی با وجود این، تایپ با کیبورد پرو 4 به‌قدری لذت ‌بخش و طبیعی است که شاید شما متوجه تایپ کردن نشوید و تنها حواستان به کلمات باشد. کیبورد پرو 4 یکی از ویژگی‌ های بی ‌نظیر این محصول است.

 

خرید مادربرد ایسوس مدل تی یو اف بی ۳۶۰ ام ای گیمینگ


سیستم ‌عامل


سخت ‌افزار و نرم ‌افزار این دستگاه‌ ها کاملا یکپارچه و در هم تنیده ‌اند و نقص و خلل کمی در آن‌ ها وجود دارد. پرو 4 به‌طور پیش ‌فرض با ویندوز 10 پرو عرضه شده است. این نسخه از ویندوز اجرای روان و کم ‌نقصی در پرو 4 دارد؛ مایکروسافت ویندوز 10 را تنها برای پرو 4 طراحی و شخصی‌ سازی کرده است.

در سرفیس پرو 4، منوی تنظیمات به بهترین شکل ممکن، طراحی شده است. کاربران می‌ توانند با صرف کمترین انرژی ممکن و در سریع ‌ترین زمان، به تنظیمات مورد نظر خود برسند. این کار به خاطر وجود «جستجوی سریع» در منوی تنظیمات صورت می‌ گیرد. اج (Edge) مرورگر جدید مایکروسافت برای سرفیس پرو 4 است.

باید این مرورگر را سریع و سبک ارزیابی کرد. مایکروسافت ویژگی ‌های زیاد و جذابی برای اج در نظر گرفته که در این بین می ‌توان به قابلیت یادداشت ‌برداری در صفحات وب و ادغام آن با دستیار صوتی کورتانا اشاره کرد. به‌وسیله ‌ی ویژگی Web Note می ‌توانید از صفحه ‌ی وب مورد نظر اسکرین ‌شات گرفته و هر آنچه می ‌خواهید با قلم روی آن بنویسید.
موقعی که می ‌خواهید مرورگر اول خود را به یکی از دو مرورگر کروم و موزیلا تغییر دهید، دستگاه با بیان چند مزیت مرورگر اج، سعی دارد تا شما با مرورگر اج کار کنید.

ویندوز 10 اولین نسخه ‌ی ویندوز است که به دستیار صوتی مجهز شده است. این دستیار صوتی که کورتانا نام دارد، می ‌تواند به ‌مرور زمان به علایق و سلایق شما پی ببرد و اطلاعاتی مفید و مرتبط در اختیارتان قرار دهد. این کورتانا می ‌تواند برایتان یادداشت ‌برداری کند و یادآوری بگذارد. مایکروسافت در حال کار روی این سیستم ‌عامل و برطرف کردن باگ ‌ها و مشکلات آن است. بعضی‌اوقات برنامه‌ های تقویم (Calendar) و میل (Mail) در همگام‌ سازی با حساب گوگل به مشکل برمی‌ خوردند. 


دوربین


مایکروسافت یک حسگر 5 مگاپیکسلی را برای دوربین دوم پرو 4 در نظر گرفته که با قابلیت جدید «Windows Hello»  سازگاری دارد. «ویندوز هلو» که یک فناوری بیومتریک به‌حساب می ‌آید، می ‌تواند راه تعامل شما با این تبلت را به‌کلی تغییر دهد. در قاب پشتی پرو 4، یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار گرفته که می ‌تواند با حداکثر کیفیت Full HD فیلم‌ برداری کند.

 

خرید کارت گرافیک ایسوس مدل جی تی

 


مشخصات:

مشخصات تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۴
وزن:
۷۸۶ گرم
حافظه داخلی:
۲۵۶ گیگابایت 
قابلیت‌ های دوربین:
مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک (Autofocus) فیلمبرداری با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (1080p@30FPS )
رزولوشن:
۱۸۲۴ × ۲۷۳۶ 
فناوری ‌های ارتباطی:
Wi-Fi 
بلوتوث: 
OTG 
حسگرها:
شتاب ‌سنج (Accelerometer) 
حسگر نور محیط 
ژیروسکوپ (Gyro) 
درگاه‌ های ارتباطی:
Mini DisplayPort 
USB3.0 
ابعاد:
۸.۴۵ × ۲۰۱.۴۲ × ۲۹۲.۱۰ 
رابط ‌ها:
جک ۳.۵ میلی ‌متری صدا 
بلندگو:
استریو 
شبکه های ارتباطی:
بدون سیم‌ کارت 
بازه‌ ی اندازه صفحه نمایش:
بین ۱۰ تا ۱۳ اینچ 
حداکثر ظرفیت کارت حافظه:
۱۲۸ گیگابایت 
پشتیبانی از کارت حافظه:
microSD 
مقدار رم:
هشت گیگابایت 
پردازنده ‌ی مرکزی:
Intel 6th-gen Core-i5-6300U processor CPU 
ساختار بدنه:
آلیاژ منیزیم 
قطع سیم کارت:
سایز اصلی (۱۵ × ۲۵ میلی ‌متر)
انواع قلم نوری:
قلم مخصوص 
قلم سرفیس
تراشه:
Intel 6th-gen 
دوربین سلفی:
دارای سنسور با رزولوشن ۵ مگاپیکسل 
رزولوشن دوربین:
۸ مگاپیکسل 
دوربین:
دوربین اصلی 
تراکم پیکسلی:
۲۶۷ پیکسل بر اینچ
پردازنده ‌ی گرافیکی:
HD graphics 520 GPU 
کارکرد باتری:
حداکثر ۹ ساعت پخش مداوم ویدئو 
باتری:
باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۰۸۷ میلی آمپر ساعت 
نسخه سیستم عامل:
ویندوز ۱۰ پرو 
سایر قابلیت ‌ها:
دارای نسبت تصویر ۳:۲ دارای ۵ میلیون پیکسل مجهز به لایه‌ ی محافظ گوریلا گلس
 ۴ (Gorilla Glass4) قابلیت دریافت تا ۱۰ لمس همزمان دارای قلم استایلوس با قابلیت تشخیص ۱۰۲۴ درجه فشار مختلف بلندگوهای استریو با صدای دالبی (Stereo speakers with Dolby audio) مجهز به میکروفون ‌های استریو (Stereo microphones) 
فرکانس پردازنده‌ ی مرکزی:
۲.۴ تا ۳.۰ گیگاهرتز
اندازه:
۱۲.۳ 

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha