واترمارک آزمایشی مایکروسافت

واترمارک آزمایشی مایکروسافت

 

 

 

 

واترمارک آزمایشی مایکروسافت برای رایانه‌ های شخصی که از ویندوز ۱۱ پشتیبانی نمی‌ کنند


مایکروسافت در حال آزمایش واترمارک جدیدی می باشد که روی رایانه ‌های شخصی نمایش داده می ‌شود که از ویندوز ۱۱ پشتیبانی نمی ‌کنند.

 

جهت مشاهده تمامی محصولات اپل کلیک نمایید 

 

واترمارک آزمایشی مایکروسافت
پیش‌ نیازهای مدنظر مایکروسافت برای نصب و اجرای ویندوز ۱۱ باعث ایجاد بحث‌ های جدی زیادی شد و غول نرم ‌افزاری جهان اعلام کرد این الزامات به ‌دلایل امنیتی در نظر گرفته شده است. تصمیم مایکروسافت باعث خشم بسیاری از افرادی شد که مشتاقانه منتظر انتشار ویندوز ۱۱ بودند؛ البته در حال‌ حاضر، چند راهکار برای دورزدن پیش‌ نیازهای نصب ویندوز ۱۱ ارائه شده است که کاربران می ‌توانند درصورت تمایل، از آن ‌ها برای نصب جدیدترین نسخه‌ ی ویندوز روی رایانه‌ های شخصی بهره ببرند که از این سیستم ‌عامل پشتیبانی نمی‌ کنند.

 

خرید حافظه SSD اینترنال ای دیتا 


ویندوز سنترال می ‌گوید حتی اگر دستگاه شما پیش‌ نیازهای مدنظر مایکروسافت را برای نصب ویندوز ۱۱ ندارد، می ‌توانید این سیستم ‌عامل را با روش‌ های غیررسمی اجرا کنید. در واقع، مایکروسافت در بخش دستیار نصب ویندوز ۱۱، برای سیستم‌ هایی که می‌ توانند ویندوز ۱۰ را اجرا کنند، هک رسمی رجیستری برای دورزدن بررسی ‌های TPM و پردازنده ارائه کرده است.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت اپل کلیک نمایید 

 

واترمارک آزمایشی مایکروسافت
پیش ‌از ‌این، مایکروسافت هشدار داده بود تضمینی برای انتشار به ‌روزرسانی برای دستگاه ‌هایی که پیش‌ نیازهای مدنظر ویندوز ۱۱ را نداشته باشند، وجود نخواهد داشت. مقام ‌های این شرکت، نصب ویندوز ۱۱ را روی سیستم ‌های پشتیبانی ‌نشده توصیه نمی ‌کنند؛ زیرا پیش ‌نیازهای اعلام‌ شده عملکرد و امنیت بهتر را تضمین می‌ دهند.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 


اگر قبلاً ویندوز ۱۱ روی دستگاه‌ های پشتیبانی ‌نشده نصب کرده‌ اید، ممکن است به ‌زودی متوجه واترمارک جدیدی روی دسکتاپ شوید. این واترمارک در بالای ساعت نوار وظیفه ظاهر می ‌شود و شبیه خطای Windows is not activated است؛ اما روی برنامه ‌ها یا پنجره ‌ها یا مرورگرهای وب تأثیری نخواهد گذاشت.

 

خرید کیس کامپیوتر مسترتک مدل VENTUS


واترمارک دسکتاپ به ‌سادگی بیان می ‌کند که پیش‌ نیازهای مدنظر در سیستم وجود ندارد. ممکن است این هشدار برخی کاربران را عصبانی کند؛ اما از ‌آن ‌‌‌جا که مایکروسافت قبلاً درباره ‌ی آسیب احتمالی نصب ویندوز ۱۱ روی سیستم‌ های پیشتیبانی ‌نشده هشدار داده بود، ارائه ‌ی این واترمارک خیلی تعجب‌ آور نیست.
همان ‌طور که در اسکرین ‌شات بالا مشاهده می‌ کنید، این هشدار در برنامه ‌ی تنظیمات نیز ظاهر می ‌شود و به کاربران یادآوری می‌ کند که سیستم آن‌ ها رسماً از ویندوز ۱۱ پشتیبانی نمی ‌کند.

windows 11
در حال ‌حاضر، این هشدارها در دو مکان نمایش داده می ‌شود: روی دسکتاپ و در برنامه‌ ی تنظیمات سیستم ‌عامل. تا این‌ لحظه، می‌توان این اعلان‌ها را با خیال راحت نادیده گرفت و این هشدارها فعلاً تأثیری روی تجربه ‌ی کاربری نمی ‌گذرد؛ زیرا همان ‌طورکه گفتیم، نمایش واترمارک فقط به صفحه ‌ی دسکتاپ و برنامه ‌ی تنظیمات محدود شده است.
هیچ نشانه ‌ای مبنی‌بر برنامه ‌ریزی مایکرسافت برای نمایش هشدار «دستگاه پشتیبانی ‌نشده» روی برنامه‌ های در حال اجرا وجود ندارد. شایان‌ ذکر است این شرکت در حال آزمایش واترمارک جدید در بیلد ۲۲۵۵۷ ویندوز ۱۱ است و شاید این تغییر با به‌ روزرسانی Sun Valley 2، در نسخه ‌های عمومی نیز ظاهر شود.

 

 


آینده‌ ی رایانه ‌هایی که از ویندوز ۱۱ پشتیبانی نمی‌ کنند
مایکروسافت هنگام نصب ویندوز ۱۱ روی دستگاه ‌هایی که از این سیستم‌ عامل پشتیبانی نمی ‌کنند، پنجره ‌ی پاپ ‌آپی ارائه می ‌کند که در آن، مشکلات نصب این سیستم ‌عامل روی سیستم مدنظر را به کاربر نشان داده می ‌شود. در این پنجره، توضیح داده شده است که در صورت ادامه ‌ی نصب ویندوز ۱۱ روی رایانه ‌ای که از این سیستم‌ عامل پشتیبانی نمی ‌کند، احتمالاً با مشکلات سازگاری و آسیب‌ های احتمالی و مشکلات دیگر مواجه خواهید شد.

microsoft
علاوه ‌بر این، مایکروسافت تأیید کرده است که هیچ تضمیمی برای انتشار به‌ روزرسانی ‌های امنیتی معمولی یا حتی به‌ روز رسانی‌ های مهم برای دستگاه‌ هایی که پیش‌نیاز های ویندوز ۱۱ را برآورده نمی ‌کنند، ارائه نمی ‌دهد.

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha