خرید انواع آداپتور

خرید انواع آداپتور

 

 

 

آداپتور یک منبع تغذیه می باشد. و می تواند که ولتاژ بالا را برای استفاده نمودن دستگاه ‌های بسیار حساس الکترونیکی کم کند. این نکته مهم را هم باید بدانید. که جریان و ولتاژ شامل گونه‌های مختلفی می باشد .از جمله متناوب AC و مستقیم DC و چرخشی و غیره می توان نام برد. آن ها بیشتر جریان و هم حتی ولتاژ برق مدل متناوب AC و همچنین چرخه‌ای را تبدیل به ولتاژ خطی مدل پایدار و مستقیم DC می‌ نمایند.

.

جهت مشاهده تمامی شارژر های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

.

 

به فرض مثال می شود که به برق شهری که ۲۲۰ ولت است .و از گونه متناوب AC می باشد، اشاره نمود. که آداپتور نیز این برق را تبدیل به برق مستقیم DC می نماید.به طور دقیق مانند خروجی انواع باتری DC. ولی این نکته را هم باید در نظر گرفت .که استفاده کردن از آداپتورها از لحاظ اقتصادی نسبت به باتری ‌ها بسیار به صرفه ‌تر می باشد.

 

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

استفاده های به درد بخور آداپتور

آداپتورها نیز در دستگاه‌های مختلفی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.، این منابع تغذیه هم، یک جریان متناوب و یا همان جریان AC و نیز چرخشی برق را که دارای ولتاژ خیلی بالایی می باشند. را به یک جریان خطی پایدار و همینطور مستقیم و یا همان جریان DC با ولتاژ کم تبدیل می نمایند. پس باید که بازه ی استفاده از این ابزار را نیز به هر کدام از دستگاه های الکترونیکی که در درون خود منبع تغذیه مستقل ندارند،. تعمیم بدهیم. به این معنی است. که آن دسته از وسایل الکترونیکی که در درون خود فاقد منبع تغذیه می باشند .و نمی توانند به صورت مستقل برق ورودی با ۲۲۰ ولت که به صورت متناوب است .و ولتاژ بسیار بالایی دارد را کنترل نمایند. و به طور قطع نیازمند به آداپتور می باشند.

مزایا و معایب استفاده کردن از آداپتور

آداپتورها معمولا جهت قطعات کوچک و نیز قابل حمل به کار برده می‌شوند.و عیب ها و مزایای این آداپتورها هم شامل موارد زیر می‌ باشد:

*پرایوسی: تبدیل کننده های یک جریان متناوب که در اندازه های کوچک و به شکل یک وسیله خارجی استفاده می‌ گردند را می شود .بی هیچ نگرانی از نظر امنیت استفاده نمود. زیرا که بسیاری از این مدل ‌ها فقط با ولتاژ های کم منتشر می گردند .که این میزان ولتاژ هم هیچ تهدیدی جهت سلامتی انسان ها به شمار نمی آید. فقط باید مواظب باشید که میزان ولتاژ و نیز جریان خروجی در آداپتور ها با مقدار ولتاژ و جریان ورودی در دستگاه الکتریکی دارای میزان برابر باشند. تا این که سیستم دچار ایراد نشود.

*انداره و وزن: از دیگر مزایای حائز اهمیت آن ها نیز ابعاد و هم چنین وزن آن ‌ها می باشد. که این شانس را ایجاد می‌ کند تا به راحتی بتوانند. که قابل حمل و البته قابل استفاده هم باشند.

*کار جایگزینی: آسانی در جایگزینی هم از بقیه مزیت های آن ها می باشد. اگر که یک آداپتور کارکرد خودش را نتواند ارائه دهد،. به آسانی می‌ شود که یک دستگاهی را دقیقا با مشخصات همان دستگاه جایگزین نمود.

*داغ کردن: گرم کردن و یا داغ کردن بیشتر از حد هم از ایرادات و نیز معایب در آن ها می باشد. که این نقص عموما با قطع کردن و وصل نمودن دوباره ی آن، رفع می‌ گردد.

*ایجاد سر و صدا: ایجاد کردن صداهای کم از دیگر معایب در آن ها می باشد. همه ی کمپانی ‌های تولیدکننده نیز در تلاش می باشند. تا بتوانند مدل هایی را تولید نمایند. که به طور کامل فاقد صدا باشند.

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha