بهترین هارد های اکسترنال ssd

بهترین هارد های اکسترنال ssd

 

 

 

بهترین هارد های اکسترنال  ssd

 

نکات قبل خرید هارد SSD اکسترنال:

بهترین هارد های اکسترنال ssd

 

میزان ظرفیت

ظرفیت هارد های SSD معمولا در ظرفیت های 64 – 120 – 128-240 – 256- 512 گیگابایت و تا 2 ترابایت و بیشتر هم تولید شده اند.

هر چه قدر حجم داده های شما بیشتر باشد به فضای بیشتری برای ذخیره سازی احتیاج خواهید داشت. بسته به نیاز خود می توانید هارد مورد نیازتان را تهیه کنید.

 

جهت مشاهده تمامی SSD های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

 

سرعت انتقال داده و ذخیره سازی

بیشتر هاردها از یک رابط USB برای انتقال داده استفاده می ‌کنند. ولی پورت USB 2.0 که استانداردی قدیمی تر است سرعت کمتری دارد ولی USB 3.0 تا میزان ۵ گیگابایت در ثانیه فایل ها را انتقال می‌ دهد و سرعت USB 3.1  سرعت انتقال ۱۰ گیگابایت در ثانیه دارد.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

امنیت و مقاوم بودن

بهتر است هاردی بخرید که ضد ضربه و ضد شوک و مقاوم باشد تا اگر این هارد از دستتان افتاد، اطلاعات شما در آن آسیب نبیند.

ولی مزیت هارد SSD اکسترنال نسبت به هارد دیسک ها عدم وجود قطعه متحرک در ساختار آن ها است. همین کار باعث شده تا این مدل از محصولات ذخیره کننده دیجیتالی از مقاومت به مراتب بیشتری در مقابله با فشار و ضربه برخوردار شود.

 

خرید کیس کامپیوتر مسترتک 

 

اس اس دی اکسترنال کینگ اسپک مدل Z3 ظرفیت 128 گیگابایت

اس اس دی اکسترنال کینگ اسپک مدل Z3

یکی از جدیدترین محصولات شرکت کینگ اسپک، درایو اس ‌اس ‌دی «Z3» است. سری Z3 سرعت و پایداری فوق ‌العاده ‌ای را به همراه دارد. TLC بودن این ماژول ‌ها، پایداری و طول عمر بالای این حافظه ‌ها است. حداکثر سرعت خواندن ترتیبی 550 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن ترتیبی 520 مگابایت بر ثانیه، سرعت فوق ‌العاده خوبی برای یک حافظه SSD است از لحاظ سازگاری این محصول با سیستم عامل ‌های مختلف هم، با مشکلی مواجه نخواهید شد؛

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت سیگیت کلیک نمایید 

 

چون این حافظه می ‌تواند با بیشتر سیستم عامل ها هماهنگ شود و بالاترین سطوح عملکردی را از خود به نمایش بگذارد. این حافظه ‌ها برای مصرف های حرفه ‌ای ساخته شده‌ اند. این محصول بسیار سبک و در اندازه ای کوچک ساخته شده که به شما در حمل و نقل راحت تر این محصول کمک قابل توجهی را خواهد کرد.

 

مشخصات:

  • وزن

35 گرم

  • ظرفیت

128 گیگابایت

  • نوع فلش

TLC

  • سرعت نوشتن اطلاعات به صورت ترتیبی

350

  • سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی

410

  • نوع رابط

 

    SATA 3.0

  

 خرید هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال 

  

Seagate Fast SSD

Seagate Fast SSD

مشخصات:

  • ظرفیت: 250 گیگابایت؛ 500 گیگابایت؛ 1 ترابایت، 2 ترابایت
  • رابط: USB Type-C

مزایا:

  • عملکرد فوق العاده
  • قیمت مناسب

معایب

  • طول کوتاه کابل

Seagate به عنوان یکی از بهترین برندهای تولید کننده دستگاه های ذخیره سازی شناخته می شود و تجربه بالای خود را با عرضه Seagate Fast SSD به بازار SSD های پرتابل به نمایش می گذارد. این یک SSD اکسترنال بسیار باریک است که دارای ضخامت 9 میلی متری و ابعاد 94x 79  میلی متری است. مقرون به صرفه است و احتمالا قیمت آن هم باز کاهش پیدا کند؛ عملکرد بسیار خوبی دارد. نسبتا کوچک است.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت ال جی کلیک نمایید 

 

اس اس دی اکسترنال ای دیتا مدل SD600Q ظرفیت 480 گیگابایت

اس اس دی اکسترنال ای دیتا مدل SD600Q

حافظه SSD اکسترنال  SD600Q محصولی از شرکت ای دیتا است که در ابعاد جمع ‌و جور و در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز وارد بازار شده است. این حافظه SSD از طریق رابط USB3.2 به کامپیوتر متصل می ‌شود. ای دیتا در تولید آن ‌ها از تراشه ‌های نیمه ‌هادی 3D NAND استفاده کرده که می تواند اطلاعات را با سرعت 440 مگابایت بر ثانیه خوانده و با سرعت 440 مگابایت بر ثانیه بنویسد.

این حافظه اکسترنال با دستگاه‌ های مختلف از جمله انواع لپ‌ تاپ ‌ها، تبلت ها، گوشی‌ های هوشمند و کنسول ‌ها سازگاری دارد. بدنه این مدل از پلاستیک و سیلیکون ضد شوک ساخته شده است. این محصول از استحکام و مقاومت خوبی برخوردار است؛ به‌ صورتی که شرکت ای دیتا ادعا کرده است که حافظه SD600Q با افتادن از ارتفاع 1.22 متری آسیب نمی ‌بیند و توانسته است استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6 را کسب کند.

 

مشخصات:

  • وزن

60 گرم

  • سایر قابلیت ‌ها

بدنه تهیه شده از پلاستیک و سیلیکون

       مجهز به درگاه USB 3.2 Gen1

        ساختار حافظه 3D NAND Flash

         سبک و جمع و جور

         دمای کارکرد 5 تا 50 درجه سانتی گراد

         تولید صدای کم

دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6

  • ظرفیت

480 گیگابایت

  • سرعت نوشتن اطلاعات به صورت ترتیبی

440 مگابایت بر ثانیه

  • سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی

440 مگابایت بر ثانیه

  • قابلیت‌های مقاومتی

 مقاوم در برابر لرزش

 

 

 

اس اس دی اکسترنال ای دیتا مدل SE730H ظرفیت 256 گیگابایت

اس اس دی اکسترنال ای دیتا مدل SE730H

هارد دیسک ‌ها به خاطر این ‌که برای ذخیره ‌سازی اطلاعات از قسمت ‌های الکترومکانیکی استفاده می‌ کنند در برابر ضربات، شوک ‌ها و لرزش ‌ها بسیار حساس هستند و احتمال آسیب ‌دیدگی‌ آن ‌ها و از دست رفتن اطلاعات وجود دارد.

برای جلوگیری از آسیب دیدن اطلاعات شرکت ای دیتا به‌ تازگی محصولی را تحت عنوان SE730H  روانه بازار کرده که درواقع یک حافظه SSD  است.

حافظه‌ های SSD برخلاف هارد دیسک‌ ها برای ذخیره‌ سازی اطلاعات از هیچ‌ گونه قسمت مکانیکی استفاده نمی ‌کنند و این ویژگی باعث بالا رفتن امنیت آن ‌ها می ‌شود. حافظه ‌ی SE730H  شرکت ای دیتا از نوع اکسترنال بوده و از طریق درگاه USB Type-C  نسل دوم به رایانه شما متصل می ‌شود و سرعت انتقال اطلاعات بالا را برای شما به ارمغان می‌ آورد. سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در این حافظه 500 مگابایت بر ثانیه است که مقدار بالایی به ‌حساب می ‌آید.

میزان ظرفیت این محصول 256 گیگابایت است که برای کاربرانی که اطلاعات زیادی برای حمل ندارند ولی سرعت انتقال اطلاعات برایشان بسیار مهم است، می ‌تواند مناسب باشد. این حافظه در برابر آب، شوک و گرد و غبار مقاوم است. برای استفاده از این محصول نیازی نیست که تنظیمات خاصی روی کامپیوتر میزبان انجام شود و به ‌محض اتصال قابل ‌استفاده خواهد بود.

مشخصات:

  • وزن

33 گرم

  • سایر قابلیت ‌ها

مقاوم در برابر آب تحت استاندارد  IP68

     دارای رابط USB Type-C 3.1 نسل دوم

   استفاده از فناوری 3D NAND در قسمت پوشش برای دوام و مقاومت بیشتر

  • ظرفیت

256 گیگابایت

  • سرعت نوشتن اطلاعات به صورت ترتیبی

500 مگابایت بر ثانیه

  • سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی

500 مگابایت بر ثانیه

 

 خرید مادربرد ایسوس مدل TUF Z390

 

اس اس دی اکسترنال پی ان وای مدل Pro Elite USB 3.1 Gen 2 ظرفیت 250گیگابایت

اس اس دی اکسترنال پی ان وای مدل Pro Elite USB 3.1 Gen 2

The Pro Elite USB 3.1 Gen 2 Type-C Portable SSD با نسل جدید در ذخیره سازی اطلاعات همراه بوده که ظرفیت را تا 250 گیگا بایت افزایش داده و با بهره گیری از یک رابط USB 3.1 Gen 2 سرعت خواندن و نوشتن را تا 880 و 900 مگابایت در ثانیه افزایش داده و عملکرد چشمگیری ارائه میدهد.

این مدل به صورتی طراحی شده تا یک راه حل ذخیره سازی همراه برتر به نسبت نسل های قبلی SSD قابل حمل و فلش های USB 3.0 سنتی قدیمی باشد و امکان انتقال و ذخیره سریع تر فایل ها را ممکن سازد. این محصول امکان اتصال و دسترسی وسیع تری به کاربر داده و در هر زمان و هر مکان از هرگونه دستگاه کامپیوتری

 (USB-C و USB-A) می توانید به فایل های خود دسترسی داشته و از کابل های USB Type C-C و USB Type C-A  تعبیه شده در جعبه استفاده کنید. نرم افزار شامل حفاظت از داده های Acronis True Image به راحتی از داده ها نسخه پشتیبان تهیه می کند. این نرم افزار قرار داده شده محافظ اطلاعات Acronis True Image Data Protection  از داده های شما محافظت می کند. این هارد یک طراحی براق آلومینیومی دارد.

مشخصات:

  • وزن

21 گرم

  • سایر قابلیت ‌ها

Type C

  • ظرفیت

250 گیگابایت

  • سرعت نوشتن اطلاعات به صورت ترتیبی

900

  • سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی

 880

 

 خرید وبکم کنفرانس لاجیتک مدل میت آپ 

 

حافظه SSD اکسترنال دی جی ام مدل MMS ظرفیت 512 گیگابایت

حافظه SSD اکسترنال دی جی ام مدل MMS

هاردهای SSD به 4 دسته ‌ی SLC ،eMLC،MLC و TLC دسته ‌بندی می شود. هاردهای SLC از بالاترین میزان سرعت و راندمان برخوردار هستند اما قیمت بالایی دارند. هاردهای eMLC هم از نظر مصرف انرژی و سرعت بسیار مناسب عمل می‌ کنند و قیمت پایین تری هم نسبت به  SLCها دارند.

ولی متداول ‌ترین و رایج ‌ترین نوع این هاردها MLC است که هم از نظر سرعت انتقال اطلاعات و هم از نظر قیمت بسیار مناسب است. ارزان ترین نوع SSD هم TLC است که از نظر سرعت چنگی به دل نمی زند. فلش به‌کار رفته در DGM MMS  از نوع MLC  است که از سرعت و بازده خوبی برخوردار است.

این هارد در سه ظرفیت 128، 256 و 512 گیگابایتی عرضه شده است. شرکت DGM یک شرکت فعال درحوزه تکنولوژی است که به طراحی و ساخت اقلامی از جمله گوشی موبایل، تبلت، تلویزیون و قطعات کامپیوتری مشغول است و کیفیت ساخت بالای محصولات این شرکت توجه کاربران زیادی را جلب کرده است. هارد DGM MMS یک هارد SSD است که توسط شرکت DGM طراحی شده است. این هارد از نوع اکسترنال بوده و به راحتی قابل استفاده است.

کافی ‌است فقط از طریق کابل USB هارد را به لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخص خود متصل کنید و از سرعت بسیار بالای آن استفاده کنید. سیستم مورد نظر شما باید از رابط USB3.0 برخوردار باشد. سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی در این محصول شرکت DGM مقداری معادل 452 مگابایت برثانیه است که مقدار مناسبی برای حافظه ‌های SSD به شمار می‌رود.

مشخصات

  • وزن

50 گرم

  • ظرفیت

512 گیگابایت

  • میانگین عمر

2.000.000 ساعت

  • نوع فلش

MLC

  • سرعت نوشتن اطلاعات به صورت ترتیبی

حداکثر MB/s 299

  • سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی

حداکثر MB/s 452

 

 

خدایا شکرت 

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha