بهترین هارد های اس اس دی برای لپ تاپ SSD

بهترین هارد های اس اس دی برای لپ تاپ SSD

 

 

 

بهترین هارد های اس اس دی برای لپ تاپ

 

نکات خرید بهترین حافظه  SSD

سرعت خواندن و نوشتن ها را مقایسه کنید. سرعت های اس اس دی ها از 520 تا 5000 مگابایت در ثانیه است در نتیجه با توجه به نحوه استفاده شما از کامپیوتر و نوع برد اصلی آن باید اس اس دی مناسب را انتخاب کنید.

ظرفیت های SSDها: بعضی کاربران فکر می کنند که باید ظرفیت اس اس دی خریداری شده با ظرفیت هارد دیسکشان یکی باشد. اما ظرفیت اس اس دی مورد نیاز شما برابر با حجمی است که سیستم عامل و نرم افزار های کاربردی اشغال می کنند. برای بیشتر کاربران یک اس اس دی با ظرفیت 120 تا 256 گیگابایت کفایت می کند و در کنار آن می توانید از هارد دیسک قدیمی خود برای آرشیو فایل های حجیم، فیلم، موسیقی و عکس های خود استفاده کنید.

 

جهت مشاهده تمامی SSD های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

بهترین هارد های اس اس دی برای لپ تاپ

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

اگر SSD را برای ارتقاء لپ تاپ می خرید فراموش نکنید که اول باید نوع اس اس دی مناسب و نحوه جایگزینی آن را بررسی کنید. اگر دستگاه شما در چند سال اخیر تولید شده باشد به احتمال زیاد به درگاه M.2 مجهز است. با استفاده از این نوع اس اس دی به راحتی می توانید لپت اپ خود را ارتقاء دهید. در غیر این صورت می توانید با استفاده از یک مبدل ویژه به نام Caddy درایو نوری خود را خارج و یک اس اس دی جدید به جای آن قرار دهید. در این حالت به صورت همزمان از هارد دیسک و اس اس دی به عنوان درایو های ذخیره سازی استفاده خواهید کرد.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت لکسار کلیک نمایید 

 

درگاه ارتباطی اس اس دی اهمیت بالایی دارد. در حال حاضر دو نوع رابط متداول برای اس اس دی وجود دارد. نوع اول اس اس دی ای ساتا هستند که از همان رابط هارد دیسک ها برای اتصال به دستگاه استفاده می کنند. این رابط در بیشتر لپ تاپ ها موجود بوده و سرعت آن تا 600 مگابایت بر ثانیه می رسد. نوع دوم که در سیستم های جدید تر وجود دارد از رابط PCIe با استاندارد NVMe استفاده می کند که به خاطر وجود پهنای باند بیشتر سرعت آن ها تا 5000 مگابایت افزایش پیدا می کند.

 

خرید مانیتور ام اس آی مدل PRO MP۲۷۱ 

 

اس اس دی اینترنال لکسار مدل NS100 ظرفیت 256 گیگابایت

اس اس دی اینترنال لکسار مدل NS100

امنیت اطلاعات برای کاربران  مهم است اما هارد دیسک‌ ها به خاطر اینکه برای ذخیره‌ سازی اطلاعات از قسمت‌ های الکترومکانیکی استفاده می ‌کنند در برابر ضربات، شوک ‌ها و لرزش ‌ها بسیار حساس هستند و احتمال آسیب ‌دیدگی‌ آن‌ ها و از دست رفتن اطلاعات وجود دارد. حافظه ‌های SSD برخلاف هارد دیسک‌ ها برای ذخیره سازی اطلاعات از هیچ ‌گونه قسمت مکانیکی استفاده نمی ‌کنند و این ویژگی باعث بالا رفتن امنیت آن ‌ها می ‌شود.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت سیگیت کلیک نمایید 

 

حافظه اس اس دی مدل «NS100» محصولی از شرکت لکسار است که با ظرفیت 256 گیگابایت روانه بازار شده است. حافظه‌ NS100 از نوع اینترنال بوده و از طریق رابط SATA3.0 به رایانه شما متصل می‌ شود و سرعت انتقال اطلاعات بالا را برای شما به ارمغان می ‌آورد. سرعت خواندن اطلاعات در این حافظه 520 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن برابر با 300 مگابایت بر ثانیه است که مقدار بالایی به‌ حساب می ‌آید.

این حافظه در برابر آب، شوک و گرد و غبار مقاوم است. برای استفاده از این محصول نیازی نیست که تنظیمات خاصی روی کامپیوتر میزبان انجام شود و به ‌محض اتصال قابل ‌استفاده خواهد بود. اس اس دی اینترنال لکسار مدل NS100 برای کاربرانی که حجم اطلاعات آن ‌ها زیاد نیست اما سرعت انتقال اطلاعات برایشان مهم است، می ‌تواند مناسب باشد.

مشخصات

  • وزن

34 گرم

  • سایر قابلیت ‌ها

مقاوم در برابر لرزش با فرکانس 10-2000 هرتز

قابل نصب بر روی کامپیوتر خانگی و لپ تاپ

دمای عملیاتی 0 تا 70 درجه سانتی‌ گراد

  • سرعت خواندن اطلاعات به صورت تصادفی

520 IOPS

  • سرعت نوشتن اطلاعات به صورت تصادفی

300 IOPS

  • ظرفیت

256 گیگابایت

  • حداکثر میزان مقاومت در برابر شوک

1500G / 0.5ms

  • میانگین عمر

5  سال

  • نوع فلش

TLC

  • سرعت نوشتن اطلاعات به صورت ترتیبی

300 مگابایت بر ثانیه

  • سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی

520 مگابایت بر ثانیه

  • قابلیت ‌های مقاومتی

مقاوم در برابر لرزش

  • نوع رابط

SATA 3.0

 

هارد SSD وسترن دیجیتال Blue WDS250G2B0A ظرفیت 250 گیگابایت

هارد SSD وسترن دیجیتال Blue WDS250G2B0A

این اس اس دی در گروه ذخیره ‌سازهای سری آبی شرکت وسترن قرار می ‌گیرد که برای مصرف های معمولی گزینه ‌ی مناسبی هستند.

 

جهت کسب اطلاعات درباره شرکت ای دیتا کلیک نمایید 

 

اس اس دی WDS250G2B0A می ‌تواند با سرعت 550 مگابایت بر ثانیه اطلاعات را بخواند و با سرعت 525 مگابایت بر ثانیه اطلاعات را روی خود ذخیره کند. ظرفیت 250 گیگابایتی این محصول برای کاربرانی که اطلاعات زیادی برای آرشیو دارند، مناسب است. این SSD از طریق رابط SATA3.0 به کامپیوتر متصل می ‌شود. به راحتی می ‌توان این محصول شرکت وسترن دیجیتال را در کامپیوتر و لپ تاپ قرار داده و از آن بهره برد.

 SSD ها بر خلاف هارد دیسک‌ ها برای ذخیره اطلاعات از هیچ قسمت مکانیکی استفاده نمی‌ کنند. این مسئله موجب شده که در برابر بسیاری از صدمات مقاوم باشند. اس اس دی WDS250G2B0A تا G 1500 در برابر شوک مقاوم است.

مشخصات:

  • وزن

32 گرم

  • سایر قابلیت ‌ها

دمای عملیاتی 0 تا 70 درجه سانتی‌ گراد

      دمای محیط 55- تا 85 درجه سانتی ‌گراد

     دارای گواهینامه ‌های  FCC, UL, TUV, KC, BSMI, VCCI

  • ظرفیت

250  گیگابایت

  • سرعت نوشتن اطلاعات به صورت ترتیبی

525  مگابایت

  • سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی

550  مگابایت

  • قابلیت‌ های مقاومتی

مقاوم در برابر لرزش

  • نوع رابط

 SATA 3.0

 

 خرید کیس ایکس ۳ پلاس وایپر گرین 

 

 هارد SSD ای دیتا SU650 ظرفیت 240 گیگابایت

 هارد SSD ای دیتا SU650 ظرفیت

SU650 که یک حافظه‌ی SSD با ظرفیت 240 گیگابایت است. این اس اس دی از طریق رابط SATA3.0 به کامپیوتر متصل می ‌شود و می ‌تواند با سرعت زیاد به انتقال اطلاعات کمک کند.

حافظه ‌ی SSD ای دیتا مدل SU650 می ‌تواند تا G 1500 در برابر شوک مقاوم باشد. فرم فاکتور این حافظه 2.5 اینچی است که به‌ راحتی می ‌توان آن ‌را جایگزین هارد دیسک لپ ‌تاپ کرد. میانگین عمر در حافظه‌ ی SU650 برابر با 2 میلیون ساعت است که مقدار نرمالی برای SSDها است. سرعت زیاد انتقال اطلاعات در SSDها موجب انجام سریع پردازش‌ ها در کامپیوتر می ‌شود. به کمک مصرف انرژی کمترشان نسبت به هارد دیسک ‌ها، می ‌توان شارژدهی بیشتری را از باتری لپ ‌تاپ انتظار داشت.

ظرفیت 240 گیگابایتی این حافظه می ‌تواند گزینه ‌ی مناسبی باشد برای کاربرانی ‌که اطلاعات زیادی برای آرشیوکردن در کامپیوتر خود ندارند یا اطلاعات خود را در هارد دیسک اکسترنال ذخیره می ‌کنند و از حافظه‌ ی کامپیوتر تنها برای ذخیره سازی اطلاعات سیستم ‌عامل و برنامه ‌های کاربردی استفاده کند.

مشخصات:

  • وزن

47 گرم

  • سایر قابلیت ‌ها

NAND Flash: 3D NAND

  • ظرفیت

240 گیگابایت

  • حداکثر میزان مقاومت در برابر شوک

1500G

  • میانگین عمر

2 میلیون ساعت

  • نوع رابط

SATA 3.0

هارد SSD وسترن دیجیتال Green PC WDS120G2G0A ظرفیت 120 گیگابایت

هارد SSD وسترن دیجیتال Green PC WDS120G2G0A

حافظه اس اس دی Green PC WDS120G2G0A محصولی از شرکت وسترن دیجیتال است. این SSD از طریق رابط پر سرعت SATA3.0 به کامپیوتر متصل می ‌شود و می ‌تواند اطلاعات را با سرعت زیاد انتقال دهد. فرم فاکتور پشتیبانی شده توسط این محصول 2.5 اینچی بوده که برای استفاده‌ در کامپیوتر های دسکتاپ و لپ‌ تاپ‌ ها می ‌تواند گزینه‌ ی مناسبی باشد.

اس اس دی Green PC WDS120G2G0A دارای ظرفیت 120 گیگابایتی بوده که برای کاربرانی ‌که اطلاعات زیادی برای ذخیره‌ سازی ندارند و برایشان سرعت انتقال اطلاعات مهم است، می ‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. سرعتی که شرکت وسترن دیجیتال برای انتقال اطلاعات توسط این محصول ارائه کرده، برابر با 545 مگابایت است. SSD وسترن دیجیتال مدل Green PC WDS120G2G0A تا G 1500 می ‌تواند در برابر شوک مقاوم باشد.

با استفاده از حافظه ‌ی اس اس دی  سری Green شرکت وسترن دیجیتال می‌ توانید به سرعت بازی کنید، سایت ‌های اینترنتی را چک کنید چون که حافظه ‌های اس اس دی هیچ قطعه ‌ی مکانیکی و متحرکی ندارند و تماما بر اساس قطعات الکترونیکی ساخته شده ‌اند.

همه‌ ی این ها در حالی است که مصرف برق WDS120G2G0A هم فوق‌ العاده کم است و تقریبا کم‌ مصرف ‌ترین حافظه ‌ی درون بازار محسوب می شود. زمانی که برق کمتری توسط اجزای لپ‌تاپ مصرف شود، لپ ‌تاپ شما مدت زمان بیشتری با یک بار شارژ کار خواهد کرد.

 

خرید وبکم کنفرانس لاجیتک 

 

نصب ساده و سریع

این حافظه ‌های اس اس دی سری Green وسترن دیجیتال در فرم ساختاری آشنای ۲٫۵ اینچی با ضخامت ۷ میلی‌ متر تولید شده است که  موجب می ‌شود هر کسی با هر سطحی از دانش کامپیوتر بتواند با خیال راحت این محصول را روی کامپیوترش نصب کند. فرقی هم نمی‌ کند بخواهید روی یک لپ‌ تاپ نصب کنید یا یک کامپیوتر دسکتاپ؛ این کار به سادگی انجام می‌ شود.

 

نرم ‌افزار رایگان  WD SSD Dashboard

وسترن دیجیتال برای این اس اس دی یک داشبورد نرم ‌افزاری با عنوان WD SSD Dashboard تولید کرده که به صورت رایگان قابل دانلود کردن است. از طریق این داشبورد می ‌توانید فاکتورهایی مانند مقدار فضای خالی روی دیسک، میزان سلامتی درایو، دمای لحظه ‌ای آن، ویژگی ‌های SMART و چند قابلیت دیگر را دنبال کرده و از آن ها مطلع شوید.

مشخصات:

  • وزن

32 گرم

  • سایر قابلیت ‌ها

دمای عملیاتی 0 تا 70 درجه سانتی‌ گراد

     دمای محیط 55- تا 85 درجه سانتی ‌گراد

     دارای گواهینامه ‌های  FCC, UL, TUV, KC, BSMI, VCCI

  • ظرفیت

120 گیگابایت

  • حداکثر میزان مقاومت در برابر شوک

1500G / 0.5ms

  • سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی

545  مگابایت بر ثانیه

  • قابلیت‌ های مقاومتی

مقاوم در برابر لرزش

  • نوع رابط

SATA 3.0

 

 

 

هارد SSD سیلیکون پاور Ace A55 ظرفیت 256 گیگابایت

هارد SSD سیلیکون پاور Ace A55

حافظه SSD سیلیکون پاور مدل Ace A55 از طریق رابط SATA3.0 به کامپیوتر متصل می ‌شود. سرعت خواندن در این محصول برابر با 560 مگابایت و سرعت نوشتن در آن برابر با 530 مگابایت است.

این محصول شرکت سیلیکون پاور در برابر ضربه، لرزش و شوک مقاوم است که این مسئله موجب پایدار ماندن اطلاعات می‌ شود. در واقع  SSDها تجهیزاتی با قابلیت اتکای بسیار بالا هستند. میزان مقاومت Ace A55 در برابر شوک G 1500است. این محصول از نسل جدید چیپست 3D NAND  استفاده می کند.

سیلیکون پاور از برندهای معتبر در تولید تجهیزات ذخیره‌ سازی است که محصولاتی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب روانه ‌ی بازار می‌ کند. ظرفیت این اس اس دی شرکت سیلیکون پاور برابر با 512 گیگابایت بوده که می ‌تواند میزبانی حرفه ‌ای برای اطلاعات کاربر باشد.

 

ویژگی ‌ها

Silicon Power SSD با رابط کاربری SATA III 6 GB in second  می تواند در عرض چند ثانیه، اطلاعات کامپیوتر شما را راه‌ اندازی کند. قیمت این محصول نسبت به سایر محصولات هم‌ رده‌ خود بسیار مقرون به صرفه است و به همین خاطر تعداد کاربران آن، روزانه در حال افزایش است.

ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی Silicon SSD یک محصول مطلوب  برای مصرف مداوم است. این نوع از SSD عملکرد کامپیوتر را بهتر می کند و کار شما را راحت می ‌کند. Silicon Power SSD بهترین انتخاب برای کسانی است که قصد پرداخت هزینه ‌ی بالا را ندارند و به دنبال کارایی مطلوب از یک کارت حافظه برای مصرف روزانه‌ ی خود هستند. Silicon Power SSDمجهز به فلاش 3D NAND  است که می‌ تواند پایداری و دوام سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری کامپیوتر را تضمین کند،هم سرعت بسیار زیادی در انتقال داده‌ ها و اطلاعات دارد.

Ace A55، یکی از سبک‌ ترین و باریک ‌ترین  SSDها در نوع خود است، زمانی‌ که در حال انتقال داده‌ ها است ممکن است کمی لرزش داشته باشد. این  SSD، مجهز به سیستم کنترلر و نظارت  S.M.A.R.T  است و از فناوری ECC که یک کد تصحیح خطاست  استفاده می کند. با وجود این تجهیزات، Silicon Power SSD امنیت و ایمنی زیاد خوبی در انتقال داده ‌هاست.  این کارت حافظه دارای قابلیت خودکار کپی ‌‌برداری ا‌ست.

به صورتی است که  اجازه می‌ دهد عملیات خودکار کپی از حافظه نهان SLC گرفته تا بلوک ‌های TLC داخل  NAND، بدون استفاده از کنترلر یا  DDR انجام شود. این کار بار کاری کنترلر و DRAM  را کم می کند و کارایی کامپیوتر را تا حد بسیار زیادی زیاد می کند.

مشخصات:

  • وزن

63 گرم

  • سایر قابلیت ‌ها

نسل جدید چیپ ست 3D NAND

       مصرف پایین انرژی

       ضد ضربه و لرزش

       عملکرد بدون صدا،‌بدون تاخیر و جستجوی خطا

       دارای تکنولوژی ECC برای ضمانت اعتبار انتقال داده ها

  • ظرفیت

256 گیگابایت

  • حداکثر میزان مقاومت در برابر شوک

1500G

  • سرعت نوشتن اطلاعات به صورت ترتیبی

450 مگابایت

  • سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی

550 مگابایت

  • قابلیت‌ های مقاومتی

مقاوم در برابر لرزش

  • نوع رابط

SATA 3.0

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha