ویژگی های فرمان بازی

ویژگی های فرمان بازی

 

 

 

 

امروه اکثر جوانان زمانی را برای بازی اختصاص می دهند. به همین دلیل به دنبال فرمان بازی هستند که بتوانند به راحتی با آن بازی کنند. این مقاله به شما کمک می کند تا با ویژگی های فرمان بازی خوب آشنا شوید. با آرکا آنلاین همراه باشید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت لاجیتک کلیک نمایید 

 

در حال حاضر گزینه های زیادی برای گیمرها وجود دارد. از جمله می توان به کنسول های بازی ویدیویی، نرم افزارها و کنترلرها اشاره کرد. با توجه به تنوع زیاد کنترلرها لازم است تفاوت های کلیدی آن ها را بدانید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

یکی از بازی های پرطرفدار جوانان بازی اتومبیل رانی است. در این بازی، سرعت بیشتر از هرچیز برای شما اهمیت خواهد داشت. بنابراین برای یک بازی پر هیجان نیاز به یک فرمان بازی بسیار عالی دارید.

ویژگی های سخت افزاری لازم برای اجرای بازی های ویدویی

قابل ذکر است که برای اجرای بازی های ویدویی باید حداقل ویژگی های سخت افزاری را داشته باشید. به عنوان مثال سیستم شما باید حداقل 30گیگ فضای خالی و رم با حافظه 6 گیگ داشته باشد. مهمتر از همه، از کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 750 Ti 2GB یا AMD Radeon HD 7850 2GB با حافظه 2گیگ الی 4گیگ برخوردار باشید.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

علاوه براین، پردازنده سیستم شما باید Intel Core i3-4130 یا Intel Core i5-4690 باشد، تا سیستم شما قابلیت اجرای بازی های اتومبیل رانی را داشته باشد. 

 

 

جهت خرید محصولات لاجیتک کلیک نمایید 

 

فرمان بازی( Racing Simulator Wheel) چگونه کار می کند؟

فرمان بازی به یکی از ضروریات بازی های رایانه ای در سال های اخیر تبدیل شده اند. فرمان های بازی معمولاً از طریق USB قابل اتصال است. یک کنترل کننده جانبی است که همراه با پدال های ترمز یا شتاب شبیه به محیط صندلی راننده واقعی ساخته شده است.

فرمان های خاصی نیز وجود دارند که با دنده و مکانیزم کلاچ برای گیمرهایی که رانندگی دستی را ترجیح می دهند، ارائه شده است. فرمان های بازی نسبت به یک کنترلر معمولی، بازی بسیار جذاب و دقیق تری را به شما ارائه می دهند.

با گنجاندن فرمان بازی و پدال های شتاب دهنده یا ترمز روی رایانه شخصی، گیمرها می توانند زاویه فرمان و کنترل سرعت را دقیقاً شبیه سازی کنند. زیرا این فرمان های بازی می توانند با سبک، کیفیت، ویژگی ها و موارد دیگر بسیار متفاوت باشند.

ویژگی های فرمان بازی

اجزای فرمان بازی

قسمت های متداولی که هنگام خرید فرمان بازی باید به آنها توجه کنید عبارتند از:

دسته فرمان بازی: این قسمت خود فرمان است، قسمتی که در دستان خود نگه می دارید. گاهی اوقات بصورت جداگانه فروخته می شود.. فرمان هایی با سبک F1 تفاوت قابل توجهی با فرمان های سبک GT دارد. تنوع زیادی در انتخاب دسته فرمان وجود دارد. به عنوان مثال، برخی از آنها شامل طرح بندی دکمه ها هستند.

پایه فرمان بازی: این پایه درواقع واحد قدرت است و فرمان را هدایت میکند. در فرمان هایی با مشخصات بالاتر، می توانید به طور جداگانه و در چندین نوع واحد قدرت خریداری کنید.

تعویض کننده: قسمتی است که شما برای تعویض دنده از آنها استفاده می کنید، می توان آنها را روی پارچه های نصب شده روی لبه یا یک چوب دنده مستقل استفاده کرد.

رابط فرمان و پایه فرمان بازی: این قسمت معمولاً فقط در فرمانهایی با مشخصات بالاتر که قطعات به صورت جداگانه فروخته می شوند، وجود دارد. اغلب به صورت صفحه یا آداپتور است که به شما امکان می دهد فرمان را به پایه وصل کنید. از آنجائیکه ممکن است فرمان و پایه سازگاری نداشته باشند، بنابراین قبل از خرید حتماً بررسی کنید.

پدال: پدال ها می توانند در اشکال و اندازه های مختلف با قابلیت های مختلف وجود داشته باشند. هنگام خرید کیت های کامل دقت کنید که پدال ها باشند. علاوه براین، درصورت خرید جداگانه، مطمئن شوید که سازگاری با پایه فرمان را داشته باشد.

فرمان بازی نیروی محرکه لاجیتک G29

Logitech G29 Driving Force Racing Wheel یک گزینه عالی برای افرادی است که گیمر حرفه ای هستند. همچنان به دنبال شبیه سازی اتومبیل با کیفیت بالا هستند. موتور گیربکس دار دارای عملکردی خشن و پر سرو صدا است. اما از دوام و قدرت زیادی برخوردار است.

 ویژگی هایی همچون چرخش 900 درجه فرمان، بازخورد نیروی دوگانه موتور و تعویض پدال از جنس استیل، این فرمان بازی را به محبوب ترین و پرطرفدارترین فرمان های بازی در بین افراد تبدیل کرده است.

چرخ دنده مارپیچ Logitech 29 با چرخ دنده مارپیچ، پدال های کف قابل تنظیم و دوخت دستی چرمی، یک افزونه عالی و منحصر به فرد برای هرگونه شبیه سازی خودرو است. این فرمان بازی به افرادی توصیه می شود که به دنبال یک چارچوب مسابقه ای با کیفیت بالا هستند.

دارای یک تشک سه پدال محکم با پد های فلزی است. عملکرد کلاچ و شتاب دهنده فوق العاده است. در داخل فنر پدال ترمز یک دریچه لاستیکی ساخته شده است که باعث افزایش مقاومت می شود. در واقع، باعث می شود پای شما در حدود 60 درصد فشار ترمز متوقف شود و برای غلبه بر آن مقداری فشار لازم است. Logitech این مشکل را در نسخه بروزرسانی شده G923  حل کرده است.

ویژگی های فرمان بازی

فرمان بازی Thrustmaster T300 RS

این فرمان با چرخش 1080 درجه ای باعث می شود تا کنترل فوق العاده ای از موقعیت زاویه ای، سرعت و موارد دیگر داشته باشید. این ویژگی، کارایی بالا و بازخورد عالی را برای شما ارائه می دهد.

این فرمان دارای پره های فلزی برس دار، با قطر 28 سانتیمتر است. دارای 13 دکمه عمل و دو شیار چرخ دار 13 سانتی متری که همگی با بافت لاستیکی تقویت شده بسته شده اند می باشد. این یکی از بهترین فرمان های مسابقه ای موجود در بازار است. این نوع فرمان بازی به افرادی توصیه می شود که به دنبال فرمان مسابقه ای با کیفیت بالا و قیمت 3 رقمی هستند.

فرمان بازی Fanatec Podium F1

این فرمان بازی یک نوع بسیار جالب در دنیا است. زیرا این فرمان با قطر 27 سانتی متر دارای دو کلاچ فیبر کربن آنالوگ دوگانه است. بیش از 14 LED دارد، که نقطه تغییر بهینه، لغزش لاستیک، میزان سوخت، رادیو ورودی و موارد دیگر را نشان می دهد. از نظر داده و قدرت نیز به صورت بی سیم است.

فرمان بازی HOI  APEEL

بهترین فرمان ارزان برای کامپیوتر Hori Racing Wheel APEX است. این فرمان تقریباً دارای اکثر ویژگی های اصلی فرمان های بازی است. چرخش 270 درجه  این فرمان بازی ممکن است کمتر از مدل های دیگر باشد، اما با این وجود در مقایسه با کنترلر یا صفحه کلید، دنیای دیگری از دقت چرخش را به شما ارائه می دهد.

رینگ و پدال ها به جای فلز از پلاستیک ساخته شده اند. اما پایه های مکش قوی به شما کمک می کند تا از مسابقه لذت ببرید. دستگیره های لاستیکی آن باعث می شود تا شما در رأس قرار بگیرید. بنابراین نگران لیز خوردن دستان خود در هنگام هدایت نباشید. همچنین اگر می خواهید دنده ها را به صورت دستی تعویض کنید، در قسمت عقب تعویض دنده وجود دارد. از ویژگی های اضافی این فرمان بازی این است که با کنسول های پلی استیشن سازگار است.

ویژگی هایی که باید هنگام خرید فرمان بازی در نظر بگیرید

چرخش فرمان و اندازه فرمان: برای اکثر افراد مهم است که ظاهر فرمان شبیه یک فرمان واقعی باشد. رابط فرمان و پایه باید از جنس محکم ساخته شده باشد تا براحتی قابل چرخش باشد.

ارتعاش و بازخورد قدرت: از ویژگی های مهم یک فرمان بازی است. همه افراد انتظار دارند که همه فرمان های بازی بالاترین بازخورد قدرت را داشته باشند.

پدال با کیفیت: یک فرمان بازی بدون پدال بی فایده است. توصیه می شود پدالی را انتخاب کنید که از جنس فلز باشد. در صورتی که یک گیمر عادی هستید، می توانید از پدال های پلاستیکی معمولی که توسط یک فنر، کمربند یا نوار پلاستیک کوچک پشتیبانی می شوند استفاده کنید. کارآیی خوبی دارد، اما از دوام بالایی برخوردار نیست.

کلاچ: یکی دیگر از ویژگی های مهم این است که آیا گیربکس دستی با کلاچ مطلوب است یا خیر. در صورت انتخاب فرمان با کلاچ، می توانید تجربه رانندگی با گیربکس دستی را به صورت واقعی تجربه کنید.

سازگاری: آخرین ویژگی که باید در نظر داشته باشید این است که از سازگاری فرمان بازی با دستگاه خود مطمئن شوید. برای این کار می توانید از فروشنده راهنمایی های لازم را بخواهید.

ویژگی های فرمان بازی

چه نوع فرمان بازی برای شما مناسب است؟

تصمیم گیری در مورد فرمان بازی مناسب برای شما کاملاً بر اساس ترجیحات شخصی و بودجه شما است. اگر گهگاهی به سراغ بازی های اتومبیل رانی می روید، توصیه می شود از یک نوع فرمان باکیفیت و قابل اعتماد استفاده کنید. با دانستن ویژگی های فرمان بازی میتوانید انتخاب دقیقی داشته باشید.

اما اگر به دنبال سرمایه گذاری بر روی یک شبیه سازی اتومبیل رانی با کیفیت بالا، کنترل دقیق و بازخورد قوی هستید. باید نگاهی دیگر به فرمان بازی Fanatec's Podium F1 و محصولات مشابه آن داشته باشید.

با آرکا آنلاین بهترین فرمان بازی را خریداری کنید!

آرکا آنلاین بزرگترین و معتبر ترین سامانه خرید آنلاین تجهیزات جانبی در کشور است. فروشگاه آرکا آنلاین با ارائه خدماتی در زمینه های ماشین های اداری، تجهیزات شبکه، انواع لپتاپ و موبایل و ... آماده خدمت رسانی به شما است. فرمان های بازی از جمله لوازم جانبی است که ما در فروشگاه آرکا آنلاین در مدل های متنوع به شما ارائه می دهیم.

با آرکا آنلاین همراه باشید و مطمئن ترین خرید را داشته باشید. 

 

 

 

خدایا شکرت 
 

نظرات

حاصل جمع : Captcha