بهترین فرمان بازی لاجیتک سال 1400

بهترین فرمان بازی لاجیتک سال 1400

 

 

 

امروز با برسی بهترین فرمان بازی لاجیتک سال 1400 در خدمت شما دوست عزیز هستیم. همان‌طور که می‌دانید رانندگی یکی از تفریحاتی است که اکثر مردم به آن علاقه شدیدی دارند. اگر شما هم یکی از علاقه‌مندان به رانندگی هستید به شما توصیه می‌کنم که از تجربه لاجیتک G29 غافل نشوید. در ادامه با ما همراه باشید تا از ویژگی‌های فرمان لاجیتک G29 به‌صورت کامل شما را آگاه کنیم.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

زمانی که هنری فورد انقلاب صنعتی در زمینه خودروها انجام داد مردم از این وسیله‌ها می‌ترسیدند. اما به مرور زمان این ترس به نیاز تبدیل شد. امروز به جایی رسیدیم که تقریباً بدون ماشین‌ها نمی‌توانیم به خیلی از کارهایمان برسیم. همان‌طور که می‌دانید صنعت خودروسازی اکنون یکی از صنایع پردرآمد و بزرگ تبدیل شده است. جالب‌تر از این مسائل، پیشرفت روزافزون تکنولوژی تأثیر مستقیمی بر این صنعت دارد و روزبه‌روز خودروسازان در حال پیشرفت هستند.

اما بیایید در حوزه سرگرمی و بازی‌های ویدئویی به این صنعت نگاه کنیم، تا از حضور خودروها در این زمینه مطلع شویم. اگر دقت کرده باشید در زمان ظهور بازی‌های ویدئویی این ژانر خودرویی نیز مشاهده می‌شد و امروز یکی از پرفروش‌ترین و لذت‌بخش‌ترین ژانر شناخته می‌شود.

بهترین فرمان بازی لاجیتک

 

شرح طراحی لاجیتک G29

نحوه طراحی فرمان بازی G29 به طوری است که بعد از تماشای آن عقل از سر آدم می‌رود. فرمانی عالی با قطری 270 میلیمتری که با چرم مرغوب پوشانده شده است؛ می‌تواند شما را ساعت‌ها محو بازی کند. کیفیت چرم استفاده در این محصول بسیار بالاست، برای اینکه شما در زمان استفاده‌های بلند مدت به هیچ عنوان خسته نمی‌شوند. لازم به ذکر است که این تنها ویژگی خوب این فرمان بازی نیست. لاجیتک سعی کرده در کنار چرم استفاده شده، آلومینیوم نیز بکار رفته است. این ترکیب چرم و آلومینیوم باعث شده تا این فرمان بازی به یکی از زیباترین و تجملی‌ترین وسیله برای بازی اضافه شوند. مسئولان این کمپانی در مصاحبه با خبرنگاران گفتند که این ترکیب فلز و چرم تنها برای زیبایی به کار نگرفته شده، بلکه برای کارایی و دوام این محصولات استفاده شده است.

خبر خوب برای عاشقان ماشین‌بازی

فک می‌کنم بهترین خبری که می‌شود به علاقه‌مندان به رانندگی و بازی‌های ویدئویی این سبک داد، این است که سازنده‌های این فناوری‌ها برای بازی‌های ویدئویی از این علاقه شما به این سبک مطلع هستند و همواره در حال رشد تکنولوژی‌های مربوط به این حوزه هستند.

با مشاهده فرمان‌های بازی لاجیتک به این امر واقف می‌شویم. شرکت لاجیتک که یک کمپانی سویسی است در حوزه بازی‌های ویدئویی و ابزارهای مرتبط به آن فعالیت‌های بسیاری انجام داده است. این شرکت به‌خوبی توانست در دل علاقه‌مندان بازی‌های ویدئویی جای باز کند. شما احتمالاً نسخه پیشین فرمان بازی لاجیتک که G27 می‌باشد را می‌شناسید.

 

مقایسه فرمان بازی G29 و G920

ما در این مقاله می‌خواهیم به بهترین فرمان بازی لاجیتک سال 2021 بپردازیم. این کمپانی دو فرمان بازی جدید روانه بازار کرده که مشخصات شبیه به همین دارند و تنها پلتفرمی که از آن استفاده می‌شود فرق دارد. فرمان بازی مدل G920 را برای ایکس باکس تولید شده و G29 با پلی‌استیشن 4 و 3 سازگاری کامل دارد. لازم به ذکر است که هر دو نسخه می‌توانند برای بازی‌های کامپیوتری استفاده شود، شما به راحتی می‌توانید از این فرمان‌ها برای اتصال به کامپیوتر و لپ‌تاپ استفاده کنید.

همان گونه که در ابتدای مطب به شما گفتیم دو فرمان G29 و G920 تفاوت چندانی باهم ندارند. بیشترین فرق این دو محصول این است که برای پلتفرم‌های مختلف ساخته شدند و دارای دکمه‌های مختلفی هستند. اگر شما مدل قبلی یعنی G27 را بشناسید، در نگاه اول به مدل G920 شاید به اشتباه فکر کنید که همان مدل G27 است. شباهت آنها بیشتر در اندازه فرمان و دکمه‌هاست. در مدل G920 از دکمه‌های ایکس باکس استفاده شده که به راحتی می‌توانید در محیط ایکس باکس بچرخید و منوها را انتخاب کنید و حتی یک لوگو از شرکت ایکس باکس نیز در این فرمان بازی تعبیه شده که نشان از سازگاری این فرمان با ایکس باکس است.

 

اما در فرمان بازی G29 که مخصوص پلتفرم پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 طراحی شده است، دکمه‌های آن دقیقاً همانند دکمه‌های کنترلر دوال شوک 4 می‌باشد. جالب است بدانید که حتی دکمه Share نیز در این فرمان بازی موجود است. همان‌طور که گفتیم هر دو مدل G29 و G920 می‌توانند به کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ‌ها اتصال پیدا کنند، اما دکمه Enter و یک غربیلک 24 جهته وجه تمایز G29 از G920 است. بیشتر کاربران کامپیوتر به همین دلیل به G29 روی می‌آوردند.

فرمان بازی G29 یک تفاوت نهایی نیز با مدل G920 دارد که برای بعضی از کاربران خیلی جالب است. چراغ‌های تعبیه شده برای سنجش دور موتور و زمان تغییر دنده یکی از مزیت‌های این فرمان بازی است. در نظرسنجی‌هایی که انجام شده بود بیشتر کاربران پی سی به مدل G29 رأی دادند و وقتی دلیل آن را پرسیدند بیشتر آنها در جواب سؤال گفتند که چراغ‌های دور موتور به شدت آنها را خوشحال کرده است. به همین دلیل بود که آنها این مدل را انتخاب کرده بودند.

بهترین فرمان بازی لاجیتک

با توجه به مطالبی که گفتیم دیدید که این دو فرمان تفاوت چندانی ندارند، اما با تفاوت‌های کوچکی که دارند می‌توان گفت که G29 در حال حاضر بهترین فرمان بازی لاجیتک سال 1400 بشمار می‌رود.

هر دو این محصولات شامل یک تخته پدال سه حالته شامل کلاژ، ترمز و گاز هستند. پدال‌های آن از آلومینیوم اسپرتی ساخته شده. لازم به ذکر است که لاجیتک تنها به کیفیت فرمان بازی اهمیت نمی‌دهد بلکه به پدال‌ها و سایر تجهیزات آن نیز اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. چرا که این پدال‌ها کاملاً با سایز مناسب و بسیار بادوام هستند؛ بنابراین برای استفاده‌های طولانی مدت، لاجیتک G29 یک انتخاب بسیار مناسب است. این پدال‌ها بسیار حساس‌تر از نسخه‌های گذشته خود عمل می‌کنند در نتیجه حس و حال واقعی‌تری به بازیکن‌ها می‌دهد.

دسته دنده لاجیتک، مکمل بهترین فرمان بازی لاجیتک

از همه مزیت‌های این فرمان‌های بازی بگذریم لاجیتک یک محصول دیگر را برای بهتر کردن این فرمان‌ها تولید کرده که بسیاری از کاربران استقبال زیادی از این محصول کرده‌اند. این محصول با نام Driving Force Shifter عرضه شده که یک دنده دستی 6 سرعته است. با توجه به دنده تعبیه شده در پشت فرمان وجود دارد، تعداد زیادی از افراد به روش‌های سنتی تعویض دنده علاقه‌مند هستند. باید به شما بگوییم که این محصول را باید به‌صورت جداگانه خریداری کنید و به فرمان بازی خود متصل کنید. نحوه اتصال این دسته دنده همانند تخته با یک پورت به زیر فرمان متصل می‌شود و به راحتی می‌توانید استفاده کنید.

 

 

بهترین فرمان بازی لاجیتک

نحوه اتصال فرمان بازی به پایه یا میز

لاجیتک یک کمپانی معتبر در سطح جهانی است که بسیار به راحتی کاربران خود اهمیت می‌دهد. همان‌طور که در مدل‌های قبلی این مدل دیده‌اید سیستم اتصال به میز یا پایه مخصوص به‌صورت دو گیره L مانند هست که بسیار محکم و کارآمد است. این گیره‌ها توانایی جای‌گذاری در فضایی به ارتفاع 2.25 اینچ وارد شود و محکم در جای خود بماند.

مقاله بهترین فرمان بازی لاجیتک نیز به پایان رسید. امیدوارم که با از خواندن این مقاله لذت برده باشید. در صورت رضایت از این مقاله لطفا برای ما نظر خودرا برای ما به اشتراک بگذارید.

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha