هدست ایفورتک مدل اچ اس ۵۰

هدست ایفورتک مدل اچ اس ۵۰

 

 

 

برند‌های بسیاری به تولید انواع و اقسام هدفون‌ها می‌پردازند. با این حال نباید فراموش کرد که کیفیت نهایی هر هدفون مانند هر دستگاه در دنیای امروز، از روی مشخصات فنی قابل درک و پیش‌بینی نیست. در این مطلب با هدست ایفورتک مدل اچ اس ۵۰ بیشتر آشنا میشویم.

 

 

جهت مشاهده هدست های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

هدست چیست؟

 

هدست را می‌توان نوعی هدفون معرفی کرد. که علاوه بر دو گوشی برای گوش دادن میکروفونی برای ارسال صدا هم دارد.

به عبارت دیگر به کمک هدست برخلاف هدفون می‌توان یک ارتباط دو طرفه بر قرار کرد. میکرفون در هدست ها نسبت به صورت چرخشی حرکت می‌کند. و هرکس با توجه به نیاز خود می‌تواند موقعیت و فاصله آن را با صورت و بدن خود تنظیم کند . از سوی دیگر انواعی از هدست وجود دارند .که مستقیماً به کامپیوتر یا تلفن وصل می‌شوند.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

به همین خاطر هدست ها مناسب‌ترین وسیله برای استفاده در مراکز تماس و همین طور سیستم‌های تلفنی و پاسخگویی مبتنی بر VoIP هستند. همین طور از آن‌ها می‌توان برای ضبط فیلم آموزشی و همینطور برای بازی‌های کامپیوتری آنلاین که در آن شرکت کنندگان با هم ارتباط گفتاری هم دارند و در حین بازی با هم صحبت می‌کنند. در واقع با داشتن هدست شما و با دستگاه ارتباطیتان چه تلفن چه کامپیوتر یکپارچه می‌شوید. و به مرور پس از استفاده از آن تأثیر آن را در بهبود وضعیت کاری و همچنین صرفه جویی در مصرف زمان حس می‌کنید.

 

 

 

جهت مشاهده هدفون های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

 

مشخصات هدست ایفورتک مدل اچ اس ۵۰

 

هدست ایفورتک مدل اچ اس ۵۰ وزن حدود 360 گرم دارد. طراحی ارگونومیک با میکروفون تاشو ، سیستم پخش صدای استریو،

کنترل بلندی صدا با ولوم تعبیه شده روی سیم هدست و هد بند ساخته شده از استیل مقاوم، از دیگر ویژگی های خاص این محصول می باشد. هدست ایفورتک مدل اچ اس ۵۰ دارای دو جک 3.5mm برای میکروفون و هدفون است و نوع اتصال آن با سیم می باشد. 

 

اطلاعات محصول:

 

  • رابط‌ها : جک 3.5 میلی‌متری صدا

  • امپدانس : 32 اهم

  • حساسیت : 58- دسی بل

  • پاسخ فرکانسی : 20 هرتز

  • نوع گوشی : دو گوشی

 

نکات مهم هنگام خرید هدست

 

  • سعی کنید هدست را از مراکز معتبر خریداری کنید. یک هدست باکیفیت و گران‌قیمت عمر زیادی نیز خواهد داشت. اما در صورت بروز مشکل، وجود خدمات پس از فروش مشتری‌مدار، کمک زیادی به کاربران خواهد کرد.

 

  • در صورت امکان حتما برای هدست خود جعبه یا کیف مخصوص خریداری کنید. تا در صورت جابجایی، آسیبی نبیند.

 

  • محصول گران‌تر عموما توانایی‌های به مراتب بیشتری نسبت به انواع ارزان‌تر دارند. اما همیشه پرداخت هزینه‌ی بیشتر به معنای تجربه‌ی بهتر موسیقی نخواهد بود. ابتدا کاربری و بودجه خود را تعیین کنید. و در ادامه بهترین گزینه‌ی موجود در آن رده را با بررسی و مشاوره با متخصصان، خریداری کنید. 

 

 

خدایا شکرت 

نظرات

حاصل جمع : Captcha