هدست با سیم گیمینگ لاجیتک مدل جی 433

هدست با سیم گیمینگ لاجیتک مدل جی 433

 

 

 

هدست هدفونی است که میکروفون نیز دارد. اگر به دنبال یک هدفون حرفه ای برای گیم هستید، بهتر است به میکروفون نیز فکر کنید. میکروفون یک  ابزار مفید و کاربردی در گیم و خصوصا بخش آنلاین است. در ادامه به بررسی هدست با سیم گیمینگ لاجیتک مدل جی  433  میپردازیم.

 

 

جهت مشاهده هدست های فروشگاه آرکا آنلاین کلیک نمایید 

 

راهنمای خرید هدست گیمینگ:

 

اگر اهل گیم هستید، هرگز اهمیت داشتن یک هدست را دست کم نگیرید. تهیه یک هدست مناسب گیم می تواند به اندازه خرید یک مانیتور بزرگ اهمیت داشته باشد. یک هدست گیمینگ خوب می تواند تجربه شما از بازی را به مراتب عمیق تر و جذاب تر کند. با یک بار استفاده از یک هدست حرفه ای برای گیم ، دیگر نمیتوانید از اسپیکرهای ساده یا هدفون های معمولی استفاده کنید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت لاجیتک کلیک نمایید 

 

 

استریو یا سوراند؟

هدست های استریو دو کانال صوتی دارند : یکی در سمت چپ و یکی در سمت راست. اما هدست های سوراند می توانند تا 8 کانال مختلف برای صدا داشته باشند تا خروجی صوتی تا جای ممکن پخته تر وبهتر باشد.

 

با خرید کالا از فروشگاه آرکا آنلاین یک فلش 32 گیگابایت با کیفیت هدیه بگیرید 
 

 

با سیم یا بدون سیم :

 

یکی دیگر از معیار های مهم در انتخاب هدست، نوع اتصال آن به سیستم است. که یا به صورت سیمی یا بی سیم می باشد. یکی از ایرادات هدست های وایرلس در این است که مرتبا نیاز به شارژ مجدد دارند. همچنین اگر کیفیت وایرلسِ تعبیه شده روی هدست خوب نباشد، با اندکی فاصله از کنسول، صدا دچار اختلال خواهد شد . و ممکن است با افت کیفیت صدا یا قطع و وصلی مواجه شوید.

هدست های سیمی بر خلاف هدست بی سیم به شارژ نیازی ندارند. همچنین مشکل تداخل سیگنال و افت کیفیت دیگر مطرح نخواهد بود. اما دیگر آزادیِ هدست های وایرلس را ندارید و نمیتوانید فاصله ی زیادی بگیرید.

 

نکات مهم هنگام خرید هدست

 

  • سعی کنید هدست را از مراکز معتبر خریداری کنید. یک هدست باکیفیت و گران‌قیمت عمر زیادی نیز خواهد داشت. اما در صورت بروز مشکل، وجود خدمات پس از فروش مشتری‌مدار، کمک زیادی به کاربران خواهد کرد.

 

  • در صورت امکان حتما برای هدست خود جعبه یا کیف مخصوص خریداری کنید. تا در صورت جابجایی، آسیبی نبیند.

 

  • محصول گران‌تر عموما توانایی‌های به مراتب بیشتری نسبت به انواع ارزان‌تر دارند. اما همیشه پرداخت هزینه‌ی بیشتر به معنای تجربه‌ی بهتر موسیقی نخواهد بود. ابتدا کاربری و بودجه خود را تعیین کنید. و در ادامه بهترین گزینه‌ی موجود در آن رده را با بررسی و مشاوره با متخصصان، خریداری کنید. 

 

 

 

هدست با سیم گیمینگ لاجیتک مدل جی 433  با قابلیت اتصال به PC, PS4, Xbox One, Nintendo Switch و به تلفن همراه و تبلت ، با  طراحی ماژولار ( قابلیت جداسازی میکروفون) و مجهز به سیستم صوتی 7٫1 Surround Sound و DTS HEADPHONE

با جنس پولس کربنات، استیل زد زنگ و نایلون  TR-90 با روکش فابریک (Mesh) از فروشگاه آرکا انلاین با قیمت ویژه قابل سفارش است.

 

 

 

خدایا شکرت 

 

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha