مانیتور گیمینگ ایسوس مدل وی پی ۲۲۸ اچ ای

مانیتور گیمینگ ایسوس مدل وی پی ۲۲۸ اچ ای

مانیتور گیمینگ ایسوس مدل وی پی ۲۲۸ اچ ای

 

مانیتور یکی از اجزای اصلی کامپیوتر است که ویدئو و اطلاعات گرافیکی را نمایش می‌دهد. شرکت ایسوس (ASUS) یکی از برترین و بزرگ‌ترین تولید کننده‌های کامپیوتر و قطعات جانبی است که سابقه درخشانی در تولید مانیتور و تجهیزات گیمینگ دارد.

یکی از دلایل قرار داشتن ایسوس در رتبه یک رنکینگ وال استریت ژورنال آسیا کیفیت و خدمات در تولید انواع مانیتور ایسوس است، مانیتورهای این شرکت با تنوع مناسب با نیاز کاربران طراحی، تولید و روانه بازار می شود. مانیتور VP228HE محصول برند ایسوس (ASUS) یک مانیتور مخصوص بازی است.

 

خرید هارد دیسک اینترنال توشیبا مدل A۶۰۰ ۶TB

 

طراحی

مانیتور VP228HE ایسوس در سایز 21.5 اینچ به ابعاد 199 × 373 × 513 میلی‌متر و وزن 3.5 کیلوگرم بسیار زیبا طراحی شده است. این مانیتور از جنس پلاستیک مقاومی است و بر روی پایه بیضی شکل قابل تنظیم قرار گرفته است، می‌توان با حرکت و هل دادن مانیتور به جلو یا عقب تا 20 درجه زاویه دید را تغییر داد. زاویه دید تصویر در مانیتور VP228HE از طرفین 90 درجه و از بالا و پایین 65 درجه است.

در داخل مانتیور 2 عدد اسپیکر 1.5 واتی مجموعا 3 وات RMS قرار دارد که نیاز به اسپیکر جداگانه را مرتفع می سازد، روی این محصول یک ورودی 3.5 میلی‌متری برای دریافت صدای کامپیوتر قرار دارد تا امکان انتقال صدا فراهم باشد.

این مانیتور دارای ورودی‌های HDMI و VGA نیز هست که امکان اتصال به گروه زیادی از دستگاه‌های صوتی و تصویری را فراهم نموده ات. پنل مانیتور حاشیه‌های بسیار نازکی دارد و در قسمت پایینی کلیدهای تنظیمات تصویر و صدا قرار گرفته است.

 

مشخصات فنی

مانیتور VP228HE ایسوس دارای یک صفحه نمایش 21.5 اینچی LED با رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل و پنل TN می باشد تا تصاویر خارق العاده و شگفت انگیز Full HD را ارائه می‌نماید. این محصول دارای نرخ بالای کنتراست 100,000,000:1 و نسبت تصویر آن 16 به 9 است.

میزان روشنایی در آن برابر با 250 کاندلا بر متر مربع است و تصاویر را با شفافیت زیاد نمایش می‌دهد. همچنین زمان پاسخگویی مانیتور VP228HE ایسوس برابر با 1 میلی ثانیه است، این مقدار برای یک مانیتور LED بسیار مناسب است و سریع‌ترین تصاویر بدون خطا نمایش داده خواهد شد و سایه‌ها و گسیختگی تصاویر از بین خواهد رفت.

زاویه دید این مانتیور برابر با 178 درجه است که امکان نمایش تصاویر از زوایای کناری مانیتور را امکان پذیر ساخته است. رفرش ریت آن به 75 هرتز می‌رسد. در طراحی و توسعه صفحه نمایش محصول از پوشش ضد انعکاس استفاده نشده و  شدت روشنایی آن  cd/200 می باشد که این میزان روزلوشن و روشنایی  باعث دیده شدن جزئیات تصویر به صورت واضح ، کاملا روشن می شود.

این مانیتور مخصوص بازی است و استفاده از VP228HE می‌توان بازی‌‌کردن با کنسول را هم با کیفیتی خوب تجربه کرد.

 

تکنولوژی انحصاری  GamePlus

شرکت ایسوس با به کارگیری این تکنولوژی در مانتیور VP228HE این محصول را با همکاری گیمرهای حرفه‌ای ساخته و توسعه داده است. گیمرها با استفاده از این تکنولوژی می‌توانند برای تطبیق شرایط با محیط اجرای بازی، نشانه مورد علاقه خود را از میان موارد مختلف انتخاب کنند.

 

خرید مودم روتر بی سیم ۴G ایسوس مدل ۴G-N۱۲ B۱

 

این ابزار به گیمرها اجازه می‌دهند تا به آزمایش و بهبود توانایی‌های خود در بازی‌های رایانه‌ای بپردازند. بنابراین گیمرها می‌توانند چهار حالت نشانه‌ گیری را بنا به محیط بازی انتخاب کنند، در حالی که یک تایمر روی صفحه آن‌ها را از زمان سپری شده آگاه می‌کند. این ابزارها به گیمرها امکان تمرین و افزایش مهارت‌ هایشان را خواهد داد.

تکنولوژی Flicker-Free

یکی دیگر از فناوری های شرکت ایسوس جهت جلوگیری از پرش و لرزش تصویر مانیتور بهره گیری از تکنولوژی Flicker-Free می‌باشد که از طریق آن راحتی بیشتری برای چشم‌های کاربر در مشاهده فیلم و.... فراهم می شود. بنابراین این مانتیور با استفاده از این تکنولوژی از پرش‌های تصویر جلوگیری می کند و درنتیجه چشم کاربر تحریک، قرمز و اشکی نمی شود.

 

تکنولوژی ASUS Eye Care

تولید کنندگان مانیتور ایسوس برای جلوگیری از آسیب به چشم با تماشای بیش از حد فیلم، مرور صفحات اینترنتی، بازی و کلا استفاده از کامپیوتر در ساعات طولانی، با تغییراتی در نوع نمایش تصویر، تاثیر این ضررها را به حداقل رسانده‌اند. با استفاده از این تکنولوژی ASUS Eye Care و یا Ultra-low Blu Light به کاهش میزان نور آبی پرداخته و از چشم‌های کاربر به هنگام استفاده طولانی مدت از مانیتور محافظت می‌کند.

 

خرید پاور ۸۵۰ وات دیپ کول مدل PM۸۵۰D Gold

 

تکنولوژی SplendidPlus

این تکنولوژی مخصوص مانیتورهای شرکت ایسوس 6 گزینه تصویری جداگانه را در نمایش تصویر مانیتور نشان می‌دهد و با پردازش تصویر و تغییر تنظیمات مربوط به تصویر مانند تضاد رنگ (Contrast)، شدت روشنایی (Brightness) و وضوح (Sharpness) به افزایش وضوح عکس کمک شایانی می کند که حالا دو حالت جدید دارد، Reading  و Darkroom که به حالت های Scenery, Standard, Theater, sRGB و Night-View اضافه شده اند.

 

تکنولوژی VividPixel

این قابلیت برای بهبود وضوح و کاهش نویز تصویر ارائه شده و به مانیتور می تواند جزئیات کریستالی را به کاربر نمایش دهد و خطوط تصویر را تقویت نماید. به این صورت که پس از تشخیص تصاویر تار و محو با استفاده از الگوریتم‌های نرم افزاری، سعی در بهتر کردن کیفیت تصویر دارد و از یک تصویر با کیفیت پایین، تصویری با کیفیت خوب می‌سازد.

مشخصات فیزیکی مانیتور گیمینگ ایسوس مدل وی پی ۲۲۸ اچ ای

نوع مانیتور : گیمینگ

ابعاد با پایه: 373 * 513 * 199 میلیمتر

ابعاد بدون پایه: 502 * 309 * 513 میلیمتر

وزن با پایه: 3.5 کیلوگرم

سایز  صفحه نمایش: 21.5 اینچ

نوع صفحه نمایش: LED TN

پنل IPS: ندارد

کیفیت صفحه نمایش: FULL HD

کنتراست: 1: 100.000.000

دقت تصویر - رزولوشن: 1080 * 1920

نسبت تصویر: 16:9

قابلیت 3 بعدی:ندارد

شدت روشنایی: 200cd/m2

زمان پاسخگویی: 1 میلی ثانیه

تعداد رنگ قابل نمایش: 16.7 میلیون رنگ

سیگنال ویدیوئی: دیجیتال، آنالوگ

زاویه دید افقی Horizontal: 90 درجه

زاویه دید عمودی Vertical: 65 درجه

 

اتصالات

VGA - D Sub: دارد

HDMI: دارد

DVI: ندارد

USB: ندارد

پورت صفحه نمایش Display:ندارد

Mini Display Port: ندارد

ورودی Component/AV:ندارد

ورودی صدا:دارد

SPDIF Output: ندارد

LAN: ندارد

 

سایر مشخصات

ریموت: ندارد

تیونر تلویزیون: ندارد

وب کم: ندارد

مصرف برق در حالت روشن: 21.1 وات

مصرف برق در حالت استندبای: 0.5 وات

بلندگوی پخش صدا: دو بلندگو استریو 1.5 وات

منبع تغذیه: 100~240 ولت 50/60 Hz

سایر قابلیت ها: امکان تغییر زاویه دید عمودی 5- تا 20+ درجه

نظرات

حاصل جمع : Captcha