نمایندگی مانیتور ایسوس

نمایندگی مانیتور ایسوس

نمایندگی مانیتور ایسوس

 

مانیتور ایسوس

کمپانی ایسوس با توجه به تمام سلایق کاربران در طراحی و تولید انواع مانیتور و استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا توانسته طیف گسترده ای از مانیتور با قیمت، مدل و کاربری متنوع تولید و به بازار عرضه کند تا به یکی از بزرگترین برند های مانیتور حال حاضر تبدیل گردد.

دسته بندی مانیتور ایسوس بر اساس مدل و نیاز کاربران

 

خرید کیبرد و ماوس با سیم لاجیتک مدل ام کی ۱۲۰

 

مانیتور ایسوس سری PROART) PA)

مانیتور ایسوس سری PROART) PA ) ویژه طراحان و کاربران صنعت چاپ است و رنگی که در مانیتور مشاهده می شود دقیقا بدون کوچکترین تغییر در چاپ وجود دارد.

ویژگی های مانیتور ایسوس سری PROART) PA )

ویژه طراحان ، گرافیست، آتلیه ها و صنعت چاپ

قابلیت چرخش 90 درجه و کار در حالت عمودی

رنگ واقعی در چاپ

زاویه قابل تنظیم در تمام جهات

سایز واقعی در طراحی

مانیتور ایسوس سری PB

مانیتور ایسوس سری PB در بسیاری جهات مانند سری PA می باشد ولی تفاوت هایی نیز وجود دارد، در برخی از مدل های سری PB تکنولوژی رنگ واقعی چاپ ( SRGB) تعبیه نشده است، (مانند سری PB238 Q ) . قیمت مانیتور ایسوس سری PB مناسب تر از سری PA می باشد.

 

خرید گیم پد لاجیتک اف ۳۱۰

 

مانیتور ایسوس سری K UHD4

رزولوشن این سری از نمایشگر های ایسوس 3840×2160 پیکسل است، این رزولوشن 300 درصد از رزولوشن مانیتور FULL HD بالاتر می باشد. مانیتور ایسوس 32 اینچ را می توان به 4 قسمت با رزولوشن 1920×1080 تقسیم کرد.

پایه این مانیتور ایسوس مانند تمام سری های حرفه ای (PG ، PA و...) قابلیت تنظیم ارتفاع و تغییر زاویه دید را دارد. مانیتور ایسوس K4 کیفیت و وضوح تصویر فوق العاده بالایی دارد و به همان نسبت نیز بسیار گران قیمت است.

 

مانیتور ایسوس سری مالتی مدیا VX و Design) MX)

یکی از پرفروش ترین مدل های مانیتور ایسوس به دلیل طراحی زیبا سری VX و MX است. سری MX،کیفیت صدای فوق العاده پنل نقره ای و همچنین چند ویژگی اضافه تر نسبت به سری VX دارد که قیمت این مانیتور نسبت به سری VX را گران تر کرده است.

این مانیتورها با سایز های 23 و 27 و 29 اینچ به بازار عرضه شده است. در مانیتور ایسوس سری VX به جای سایز 29 اینچ سایز های مانیتور ایسوس 22 اینچ و مانیتور ایسوس 24 اینچ تولید شده تا برای کاربرانی که قصد پرداخت هزینه کمتر دارند امکان خرید وجود داشته باشد.

 

مانیتور ایسوس سری لمسی ( TOUCH )

این نمایشگر ایسوس سایز 20 اینچ با قابلیت شناسایی 10 انگشت هم زمان، ارائه شده است. مانیتور ایسوس سری PT 201 Q دارای رزولوشن FULL HD ، زاویه دید بیشتر، قلم حرفه ای و اسپیکر است.

 

مانیتور ایسوس سری معمولی VE و VS

تنوع سایز و مدل در این سری زیاد است و در سایزهای 19 اینچ تا 27 اینچ تولید شده است، تفاوت بین این دو مل در ظاهرشان می باشد و از پایه های متفاوتی در ساخت این دو مدل استفاده شده است. این سری برای کاربران اداری و شرکتی مناسب می باشد و نسبت به مدل های دیگر ایسوس قیمت مناسب تری دارد.

 

خرید کیبرد و ماوس بی‌سیم لاجیتک مدل MK۲۷۰ با حروف فارسی

 

مانیتور ایسوس قابل حمل PORTABLE USB – POWERED MONITOR

این سری از Asus Monitor به دلیل سایز مناسب ( 16.6اینچ) که معادل سایز یک لپ تاپ 15 اینچی است قابل حمل و جابه جایی است. این مانیتور مصرف برق بسیار پایینی دارند و با اتصال کابل USBمانیتور به لپ تاپ برق آن قابل تامین است. این سری از نمایشگر ایسوس در دو مدل ME 168 B و ME 168 B+ تولید شده که مدل ME 168 B+ دارای رزولوشن FULL HD و زاویه دید بهتری است.

مانیتور ایسوس سری دارای وب کم

این مانیتورها از لحاظ ظاهر و مشخصات مانند سری VE و VX هستند و تفاوتشان وجود وب کم 1و2 مگا پیکسلی می باشد. این سری در سه سایز 20 اینچ، 22 و 27 اینچ تولید شده که تنها سری VK 278 Q به بازار ایران وارد شده است.

 

مانیتور ایسوس سری کلاینت (Client Monitor )

این سری از مانیتور ایسوس دارای پردازنده، مموری و VmWarePCoiP خاص خود هستند که با استفاده از VmWare محیط دستکتاپ مجازی برای کاربران ایجاد می کند. مدیریت اطلاعات و داده ها در این سیستم مجازی کاملا متمرکز و بسیار امن و مطمئن است. این مانیتور در دو مدل CP 22 و CP 24 ارائه شده که تنها در سایز متفاوت هستند و هنوز وارد بازار ایران نشده اند.

 

خرید حافظه اس اس دی وسترن دیجیتال مدل گرین ام تو با ظرفیت ۲۴۰ گیگابایت

 

مانیتور ایسوس سری گیمینگ ( GAMING )

ایسوس توجه و تمرکز خاصی بر روی محصولات ویژه گیمرها دارد و بر همین اساس محصولات گیمینگ خود را با عنوان (REPU BLIC OF GAMING) R.G به معنی جمهوری بازی های کامپیوتری معرفی می کند. در زمینه نمایشگر هم دومدل VG و PG را روانه بازار نموده است.

مهم ترین ویژگی مانیتور ایسوس سری گیمینگ، میزان REFRESH RATE آنهاست که برابر با  HZ 144است و تصاویر متحرک پر سرعت کاملا واضح و بدون تارشدگی را ارائه می دهد. زمان پاسخ دهی صفحه در اکثر مانیتورهای گیمینگ ایسوس برابر با MS 1می باشد.

 

مانیتور ایسوس سری HA

نام کامل این مدل HA 2402 می باشد . مانیتور حرفه ای مخصوص پزشکان است که برای نمایش دقیق و تفسیر تصاویر پزشکی استفاده می شود. مانیتور ایسوس مدل HA2402 دارای 5 حالت تصویر از پیش تعیین شده برای بهبود ارائه نمایش تصاویر پزشکی می باشد.

 

مانیتور ایسوس سری SV

نام کامل یکی از مدل های این سری Sv55s می باشد و یک مانیتور با کیفیت FULL HD و سایز 55 اینچ است. از این مانیتور ایسوس بیشتر برای نمایش تصاویر تبلیغاتی، آب و هوا، آمار و ارقام و اهداف تجاری عمومی استفاده می گردد.

 

مانیتور ایسوس سری تجاری ( Commerical )

مانیتورهای سری تجاری ایسوس تنوع بسیاری دارد و تقریبا در 6 مدل با سایز های متنوع تولید شده که شامل مدل های (SD / SV /AH /VB /VN/ VW) می باشند. در حال حاضر فقط مانیتور ایسوس سری VN در بازار ایران وجود دارد.

 

خرید مادربرد ایسوس مدل PRIME H۳۱۰M-R R۲.۰

 

این سری از مانیتور های ایسوس پنل بسیار باریک و نمایشگر IPS دارندکه زاویه دید کاربر را تا 18 درجه افزایش می دهد. مانیتور ایسوس سری SDکه نام کامل آن SD22- YX می باشد، یک مانیتور با کیفیت و علاوه بر این یک مدیا پلیر نسبتا حرفه ای است که می تواند از طریق درگاه SD و یا USB اطلاعات را نمایش دهد . این مانیتور ایسوس بیشتر در فروشگاه ها استفاده می شود.

رزرو خرید محصولات از معتبرترین شرکت های تولید کننده:

شما برای لوازم جانبی مانند شارژر و ... از بین محصولات  مختلف حق انتخاب دارید و می‌توانید از شرکت های سازنده ی معتبر این محصولات خرید را به صورت آنلاین توسط سایت فروشگاهی آرکا آنلاین انجام دهید

هر یک از این محصولات ویژگیها و مشخصات خود را دارند. برخی امکانات و خدمات گرانتی بیشتر دارند و برخی دیگر محصول  را با قیمت به صرفه تری ارائه می‌دهند. زمانی که درآرکا آنلاین لیست محصولات تمام این تولید کننده ها را مشاهده می‌کنید، می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

 

نظرات

حاصل جمع : Captcha